Şimdi Ara

Apple Store İstanbul - Değişim Koşulları (123. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.888
Cevap
53
Favori
208.478
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 121122123124125
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: selinaks

    merhaba arkadaslar
    ıphone 5s var ekranda esneme var
    pili hiç dayanmıyor priz nerde telefon orda oluyor
    bazn arama hatası veriyor
    şebeke bazen çekmiyor
    bazen ses gitmiyor yada gelmiyor
    ayrıca
    operatörle görüstüĞ?ümde yazılımsal sorun olduĞ?unu söylediler yani ben cihazı tam anlamıyla verimli kullanamıyorum
    zorluya götürücem sizce sonuç ne olur cihaz deĞ?işir mi yoksa tamir mi ederler

    şikyetçi oldugum cihazn sadece ekranını değiştirdiler
    pili ölmüş dediler fakat değişim olmadı kullanıcı hatası oldugunu söylediler ve her bir sorunun kırık hat kullanmaktan kaynaklandıgını belirttiler
  • selinaks S kullanıcısına yanıt
    Ekran esnemesi problemi, ekran değişimi ile hallediliyor hocam ve ekranı değiştirmişler. Çoğu zaman bu hat ve şebeke problemleri kesik sim karttan olabiliyor, bende de ilk zamanlar oluyordu böyle aramaların kesilmesi falan ve nano sim kart alarak çözmüştüm olayı hocam yani sizin sorununuzda bu şekilde çözülür büyük ihtimal. Zaten orada iPad'den görebiliyor arama kesilmelerinin sayısını ve şebeke problemlerini, hatta bu arama kesilmelerinin kaç tanesinin cihazdan, kaç tanesinin operatörden kaynaklı olduğunu görebiliyorlar. Eğer cihaz ile ilgili kesilme oranı yüksekse o zaman cihazı değiştiriyorlar direk. Pil konusuna gelirsek neden kullanıcı hatası dediklerini bilmiyorum, yani nasıl kullanıcı hatası oluyormuş onu da bilmiyorum fakat aklıma gelen şey sizin cihazınızın bataryasının cycle count'u yani pilin kaç kere doldurulup ve bitirildiği, buna bağlı olarak pilinizin kapasitesinin sizden kaynaklı olarak azaldığı, onun için değiştirilmemiş olabileceği. Yine de değiştirselermiş iyi ederlermiş ama yapılacak bir şey yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Furkanİpek

    Ben şimdi cihazımı Mavi ekran sorunu nedeniyle apple Store götürcem eğer değişim olursa bana swap verilir yanılmıyorsam şimdiki sorum ben swap verip başka birinin kullandığı teli alıcam yoksa direk Sıfır tel mi ?


    SWAP Cihaz'ın gerçek tanımı "değişim cihazı", yani Apple'ın bozuk olduğunu tesbit ve teyid edip eldeki olanaklarla tamirini de yap(a)madığı cihazlar yerine verilen cihazdır.

    Apple TR, örneğin Türkiye'de hiçbir iPad'in tamirini yap(a)mıyor ve tüketicinin haklı olduğu, kullanım hatasından dolayı kaynaklanmayan bir arızadan dolayı doğrudan o modelin aynısından çıkartıp veriyorlar. Görünüşte bu değişim cihazları "sıfır" gibi, ama bugün kalkıp da iPad3 veya iPad Mini (ilk çıkanı) yerine alacağınız cihaz gerçekten hiç kullanılmamış, üretim bandından çıktığı gibi "yedek parça niyetine" saklanmış bir cihaz mıdır ya da bir şekilde tamir görüp sıfırlanmış (refurbished) cihaz mıdır; orasını anlamak biraz zor! Ama söz konusu değişim cihazı bugün için bir iPad Air2 veya iPad Mini 3 ise, fabrikadan üretim bandından çıkmış, gerçekten "sıfır" ancak "yedek parça" kullanılmak üzere üretilmiş bir cihaz alacağınız hemen hemen KESİN !....

    Şimdi bu iPad örneğini iPhone'lara indirgersek: iP4S/5/5S/5C için alacağınız SWAP cihaz artık büyük olasılıkla rejenerasyona uğramış (refurbished) bir cihazdır. iP6/6+ için alacağınız SWAP cihaz, en azından bir süre daha, banttan yeni çıkmış, hiç kullanılmamış cihazdır ama birkaç ay sonra bu durum da değişebilir.

    Açıkça telaffuz edilmese bile Apple'ın TR'de olmayan (muhtemelen sadece Çin'deki Fabrika'nın bünyesinde, belki bir ihtimal de 2.cisi Amerika'da olan) REJENERASYON Merkez(ler)i var. Burada, bir tarafı arızalı iPhone'lar tamamen "tamir edilip" sıfırlanıyor. Bunlar da sonunda SWAP cihaz oluyor.


    Sadece yeni bir model ilk çıktığında, tahminen 6 aylık bir süre için bu modelin "bozulanları geri alınıp da işleme tabi tutulana kadarki sürede kullanılmak üzere", bir miktar cihaz da "yedek parça niyetine" üretilip o ülkeye gönderiliyor.

    Apple hemen her ülke için ayrı model koduyla cihaz üretmekte; örneğin TR için sonu TU ile biten model (versiyon) üretilir. Bu sayede bir ülkeye giren cihazın da o ülke (pazar) için üretilip üretilmediği de kolaylıkla takip edilebiliyor. TR'de TU'dan başka kodlu bir cihaz varsa, bu kesinlikle paralel ithalat cihazıdır.

    Şimdi diyelim (bu sayılar tamamen varsayım), iP6 piyasaya sürüldü ve Apple TR Pazarı için ayda 100.000 adet satış planlıyor. İlk birkaç ay (varsayalım ilk 4 ay) ayda 100.000 değil ama belki 110.000 iP6 üretip TR'ye yolluyor. Bu 40.000 iP6 SAWP cihaz olarak kullanılmak üzere ayrıca muhafaza ediliyor (zaten bunların ambalajlamaları da farklı...).

    TR'de satılan iP6'larda çeşitli arızalar başgösterirse (ve bunlar TR'deki teknik olanaklarla tamir de edilemiyorsa...) bu 40.000 telefondan yararlanılıyor. Ama tüketiciden iade alınıp da yerine bu 40.000'den birisi verilen "arızalı" iP6 Çin'deki o rejenerasyon tesisine gidip tamir görüyor (diyelim ana kart problemi vardı) hem de estetik olarak bir sorunu varsa o da hallediliyor (kasası da değişiyor).
    Anakart değiştiğinden IMEI de değişiyor (zaten yurt dışına değişim için gönderilen cihazların IMEI'leri de bunlar ithal edilirken yetkili makamlara bildirildiği için, "stoktan düşülmesi amacıyla" çıkarken de bildiriliyor...) Ama modeli (TU'su) değişmiyor. Sonra bu cihazlar "yedek parça" telefonu olarak TR'ye yeniden giriyor.

    Bana göre burada (bu yöntemde) bir hile hurda yok!... Sadece AppleStore çalışanları bilerek veya bilmeyerek en doğruyu söylemiyorlar, diyebiliriz. (SWAP cihazların tamamen "sıfır cihaz" olduğu konusunda denilenler... Zira anlattıklarımdan çıkacak sonuç SWAP cihazların tarihe bağlı olarak sıfır veya sıfırlanmış olabileceğini göstermekte...)

    Epeyce uzattım ama açık kapı kalsın istemedim.

    Özetle: yarın Apple'dan bir değişim (SAWP) telefonu alacaksanız ve bu telefon iP4S/5/5S/5C ise, büyük olasılıkla "tamir görmüş" (refurbished) ama tamamen sıfırlanmış, aklanmış, paklanmış bir telefon alacaksınız, değişim cihazı olarak. iP6/6+ ise şimdilik (belki 2015 ortalarına kadar) banttan çıkmış tamamen sıfır/kullanılmamış/açılmamış bir değişim cihazı alacaksınız...




  • Biraz alakasız olacak ama, bende 1. nesil iPod nano var. Bunların değişim programına alındığını öğrendim. Randevusuz gitsem yardımcı olurlar mı?
  • namre3kutuk kullanıcısına yanıt
    Once program hala devam ediyor mu diye bi kontrol edin apple destekten, randevu gerekir ancak beklerseniz yardimci olurlar yogunluga gore.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: what_tha

    Once program hala devam ediyor mu diye bi kontrol edin apple destekten, randevu gerekir ancak beklerseniz yardimci olurlar yogunluga gore.

    Az önce müşteri hizmetleri ile görüştüm, değişim olacağı söylendi.
    Teşekkürler
  • Arkadaşlar usb kablo değişimi yaptıran var mı?Kabloda temassızlık oluştu,herhangi bir yırtılma yok ama şarj etmiyor.Değişim için gitmeyi düşünüyorum ama randevu sıkıntılı.Sizce değişim şansı nedir?Değişime kadar idare edeyim mi yoksa kablo alayım mı
  • mafaky kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler Hocam geçen yazdığınız mesajla kalbimi kırdınız Özür dilerim ama yardımlarınız için teşekkürler
    şu sorundan kurtalimde hergün hergün mavi ekran

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OHOHO

    Arkadaşlar usb kablo değişimi yaptıran var mı?Kabloda temassızlık oluştu,herhangi bir yırtılma yok ama şarj etmiyor.Değişim için gitmeyi düşünüyorum ama randevu sıkıntılı.Sizce değişim şansı nedir?Değişime kadar idare edeyim mi yoksa kablo alayım mı

    Benim de usb kablo bozuldu İstanbul'da olmadıgımdan yenisini sipariş etmek zorunda kaldım, eger kabloyu götürürseiniz sonucunu alıntılayarak burdan yazarsanız sevinirim ben de ona göre götüreyim.
  • iphone 5 açma kapama tuşu bozuk.seri numarasına göre internetten değişim programı kapsamında fakat amerikan cihazı olduğu için türkiyede yapılmıyor.tayland dan almıştım oradaki apple store gittim onlarda değiştirmedi.peki paramızlad yaptıramayacakmıyız.birisi bir yol gösterse.kafam çok karıştı??
  • ozzyken kullanıcısına yanıt
    Özel (ama güvenilir) bir servise vermekten başka çareniz yok gibi...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İphone 5s kullanıcısıyım 2016/3. aya kadar garantisi devam etmekte. Telefonu 5 aydır gayet iyi kullanıyorum küçük bir darbeden dolayı 1,5m kadar çizik şeklinde çatlak oluştu üst kısımda, ekran kullanıma zarar vermediği için ve gözede kötü gözükmediği için garantiye gönderme yada ekran değiştirme gereksinimi duymadım. Fakat geçtiğimiz günlerde telefonda dokunmatik sorunu çıktı ve şuanda dokunmatik çalışmıyor güç tuşuna birkaç kez basında çalışmaya baslıyor kullanıyorum ama işim bitip kenara bırakınca telefonu bidaha kullanabilmek için güç tuşuna 5-6 kez basıyorum ve daha sonra dokunmatik çalışmaya başlıyor. Apple destek ile görüştüm donanımsal olabileceğini servise gönderin dediler ve genpa garantili olduğu için bugün genpaya gönderdim. Tüm açıklığı da bildirdim bana kullanıcı hatası demeleri gibi bir ihtimal olabilir mi acaba sonuçta ekranda 1.5cm çatlak vardı ama 5 aydır kullanıyordum sorunsuz bir şekilde ne olduysa geçen sabah oldu birden bozuldu. Genpa kullanıcı hatası diyip ücret talep ederse yaptırmadan geri isteyip Akasya yada Zorludan randevu alıp gitsem problemimi çözebilir miyim acaba? Fatura vs yok sadece kutusu ve garanti belgesi var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Axib0y -- 11 Şubat 2015; 11:31:02 >




  • Ben şimdi mavi ekran nedeni ile gideceğinde ben bu sorunla ne zaman karşılaşacağımı bilemiyorum orda nasıl kanıtlayacağım mavi ekranı ? Yoksa testlere mi tabir tutulacak ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Orada cihazdaki crash loglarını görüyorlar zaten ve testlere tabi tutuyorlar ama siz yinede mümkünse videoya çekin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Axib0y kullanıcısına yanıt
    Yani sorun dokunmatikte ama sonuçta ekranda çatlak hocam. Ücret isterler doğal olarak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mahmudf2 M kullanıcısına yanıt
    Ben de videoya çekmeyi düşündüm ne olur ne olmaz diye lakin ne zaman olacağını bilemiyorum bir anda oluyor misal nette dolaşıyorum mavi ekranı veriyor 3-4 saniye reset atıyor ne zaman olacağını bilemiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zaten panic.plist diye hata oluşturuyor cihaz ve kaydediyor bunu. Bu sorunda donanımsal bir sorun olduğu için hemen değiştirirler hocam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mahmudf2 M kullanıcısına yanıt
    Peki teşekkür ederim son bir kez daha bir soru sorucam şimdi cihazı yedekledim cihazı sıfırlayıp mı gideyim olduğu gibi mi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Belki okurum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mahmudf2 M kullanıcısına yanıt
    ama altını çize çize yazdım ekranla ilgili problemim yok sadece dokunmatik yapılsın diye.

    En kötü ihtimal çok yüksek rakam çıkarsa Zorlu yada Akasya dan randevu alıp ekran fiyatını verip değişim cihazı sağlıyorlarmış öyle bir çözüm yolu bulacağım.

    4s kullanırken askerden ranzanın üstünden düştü yere telefona hiç birşey olmadı 5 biraz daha narin yapıya sahip telefondur yani düşüyor ne kadar korusakta.
  • 
Sayfa: önceki 121122123124125
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.