Şimdi Ara

Apple Store İstanbul - Değişim Koşulları (144. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.888
Cevap
53
Favori
208.475
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 141142143144145
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Telefon değişimi yapıldı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 5c kullanıyorum. Telefonun sağ tarafında bastırınca ekran içe giriyor bırakınca geri geliyor. Bir boşluk var yani.

    Bu benim hatam mıdır ? Kronik midir ? Batarya ile alakalı olur mu ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 5S gold cihazın sağ üst taraf hafif dokununca içeri göçüyor değişim olabilir mi? Kasada biraz hasarlar var. Bir de ses açma kısma ve kilit tuşları sallanıyor hocalar ne düşünüyorsunuz bu konu hk.?
  • Garantisi bitmiş Amerika'dan alınma bir iPhone 6 sahibiyim.cihazı güncellerken yarıda kesildi iTunes 56 hata kodu verdi. Muhtemelen donanımsal. Zorlu'ya randevu alıp gitsem ne derler sizce ? uğraşmaya değer mi ? Cihaz türkiye'de destek görüyor.
  • yibo90 kullanıcısına yanıt
    Benim 5s cihazından da vardı apple store da değişim oldu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • veyiss_18 kullanıcısına yanıt
    Ankaradayım bakalım servis ne yapacak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Randevu satan arkadaş var mı iphone 5s batarya öldü hızlıca yüzdeler düşüyor aciliyeti vardır
  • Pasaport kayıtlı 6S cihaz aldım. Piksel sorunu var (Nokta gibi beyaz ısık yansıyor ekrandan epey rahatsız edici)
    Akasya Avm deki Apple store gittim 30 dak sıra geldi, görevli cihazı sorguladı garantisini var dedi

    Ben Cihaz değişimi istedim, sadece Ekran değişimi yapabiliriz dedi. 1 hafta sonraya randevu verdi
    isterseniz yetkili KVK ya gidebilirsiniz dedi

    - Piksel sorunu olupta Cihazı değişen oldu mu? Piksel sorunu nedeniyle cihaz değişmeli mi
    - sizce KVK ya mı gitmeli yoksa Apple store da mı Ekran değişimi yapmalı
    - Ekran değişimi cihazın değerini düşürür mü Satmayı düşünüyorum da
    bilgisi olan arkadaşlar cevaplayabilir mi ?
  • Türkiye'den aldığım Iphone 6 Plus 64gb'da son zamanlarda şarjın birden azalması, telefonun kapanması, hemen ardından şarja takınca %25'lerden başlaması, bi anda %50'lere çıkması, titreşim, ses ve alarm sesinin kendi kendine kapanması v.b. sorunlar oluşmaya başladı.

    2 Kasım Çarşamba öğlen saatine Zorlu Center Apple mağazası için randevu aldım, telefon hemen tamir veya değişim yapılıyor mu arkadaşlar? Kullanabileceğim başka bir telefonum yok maalesef ve bütün işim gücüm telefon. Randevulu gelenler arasında da sıra/bekleme oluyor mu? Randevusuz gitsem ne kadar beklerim, işim çözülebilir mi?

    Ek olarak Icloud'a yedek almak ne kadar yeterli? Rehber, e-mail, fotoğraf, sms, web tarayıcı kayıtları v.b. tamamen yedekleniyor mu? Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.




  • 5s cihazim kendiliğinden kapandı, bir daha açılmadı. bir telefoncu anakartin degismesi gerektiğini söyledi. Ben bu telefonu applestore göturup bir miktar indirim karşiliginda yenisini alabilirmiyim ? Telefonun garantisi bitti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar acil yardıma ihtiyacım var daha önce başına gelen oldu mu?

    2015 Aralıkta 3,5 senelik ipad 2 cihazımı (2012 de almıştım) bozulmasından ötürü Apple store zorlu center da 550TL vererek yenisi ile değiştirdim.
    Üründe geçen ay ekran göstermemeye başladı bir anda ki tamamen donanım hatası. Cihazı izmir egemek yetkili servise gönderdim, servis cihazı bu sefer 1000TL vererek değiştirebileceğimi 6 aylık garanti süresinin geçtiğini belirttiler. Benim 550TL değişim bedeli ile aldığım SIFIR ürünün garantisi neden 6 ay ile sınırlı. Adam bana kutusunu açtı verdi önümde. Ayrıca ayıplı ürün 1 sene dayanmadan bozuldu. Demekki apple değişimleri sıkıntılı ürünlerle yapıp 6 ay sonra müşteriden tekrar para isteme yoluna gidiyor. Bu arada bu sefer istedikleri ücret 1000TL. şaka gibi.. var mı yorumu olan
    ben soluğu tüketici mahkemesinde alacağım.
  • Telefonun hopörlörden sesi az çıkıyor(konuşurken çok duyabiliyorum karşımdakini), şarjı %10larda bitiyor 10 dk sonra tekrar açılıyor çıldırdı biraz bide bugün düşürdüm ses açma tuşu içeri göçtü servise versem yenisi gelirmi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • merhaba. genelde kimseye cevap yazılmamış ama yine de şansımı deneyeyim dedim. Iphone 6 cihazımın garantsi dolmasına 1 ay kala kamera kaymasından dolayı ekran değişimi Aakasya'da yapıldı. 3-4 ay kadar oldu. Şu anda garantisi yok. Tekrar kamera kayması mevcut. Götürsem ilgilenirler mi? Yoksa garantisi bittiği için artık bu haline mi alışmam gerekiyor? Teşekkürler.
  • Merhaba, elimde arızalı iPhone 5s cihazım var. Bu cihazı daha önce x bir telefoncuya tamir için verdim, muhtemelen garanti kapsamı dışına çıkmıştır. Bu şekilde herhangi bir apple store gitsem ücretli değişimden faydalanır mıyım ve ücretli değişim için randevu almak gerekli mi? Cevap için şimdiden teşekkürler.

    Edit/Not: telefonun kutusu, faturası vs. hiçbir belgesi yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mektusa -- 14 Aralık 2016; 0:35:50 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • birkaç ay önce 5s kullanırken ( şuan 6 ) ilginç bir şekilde mavi ekran sorunu yaşadım. cihaz açılıyor mavi ekran verip kapanıyordu.

    İstanbul marmara park zorlu center'da 1 haftada sıfır swap cihazı verildi bana.
  • İyi akşamlar İPhone 7 alalı 3 ay oldu Üç sorunum var birincisi hoparlörde sorun var müzik dinlerken aygıtım titriyor ikincisi durduk yere FaceTime den birilerini arıyor üçüncüsüde şarj 20 lerdeyken cihaz kendi kendine kapanıyor pazartesi zorlu Apple'dan randevu aldım değişim yaparlarmı ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba forumdaşlar sahibi olduğum iPhone 6 cihazımın garantisi geçtğimiz şubat ayında doldu ancak 2016 12. ayda birkaç sefer servise gidip problem çözülemediği için cihaz yenisiyle değiştirildi. Bugün servise tekrar verdim ancak garanti sürem bitmiş gözüküyor. Sorum şu swap cihaz değişimi yapıldıktan sonra garanti süresinde bir uzama söz konusu oluyor mu? Sonuçta bu cihazda problem çıkardı ancak 2 ay ile garanti sürem bitmiş. Bu konuda daha önce aynı problemden muzdarip biri var mıdır aramızda?
  • swaplarda 3 aylık bir süreden bahsetmişlerdi bir araştır

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: real_daywalker

    arkadaşlar acil yardıma ihtiyacım var daha önce başına gelen oldu mu?

    2015 Aralıkta 3,5 senelik ipad 2 cihazımı (2012 de almıştım) bozulmasından ötürü Apple store zorlu center da 550TL vererek yenisi ile değiştirdim.
    Üründe geçen ay ekran göstermemeye başladı bir anda ki tamamen donanım hatası. Cihazı izmir egemek yetkili servise gönderdim, servis cihazı bu sefer 1000TL vererek değiştirebileceğimi 6 aylık garanti süresinin geçtiğini belirttiler. Benim 550TL değişim bedeli ile aldığım SIFIR ürünün garantisi neden 6 ay ile sınırlı. Adam bana kutusunu açtı verdi önümde. Ayrıca ayıplı ürün 1 sene dayanmadan bozuldu. Demekki apple değişimleri sıkıntılı ürünlerle yapıp 6 ay sonra müşteriden tekrar para isteme yoluna gidiyor. Bu arada bu sefer istedikleri ücret 1000TL. şaka gibi.. var mı yorumu olan
    ben soluğu tüketici mahkemesinde alacağım.

    Ipad 2 mi verdiler acaba değişimde nasıl bir süreçti ?




  • Sıvı temaslı telefonlarda ücreti karşılığı değişim var mı arkadaşlar ?
  • 
Sayfa: önceki 141142143144145
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.