Şimdi Ara

Apple Store İstanbul - Değişim Koşulları (142. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.888
Cevap
53
Favori
208.461
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 140141142143144
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 3 sene önce aldığım iphone 5 imin bataryası şişti bugün app store randevusu aldım. Kaç para ücret öderim ? Bir arkadaşım telefonun ücret karşılığında sıfırını veriyorlar dedi doğrumudur ?
  • Telefonumun bataryası ölü,ön kamereda hilal var,arka kemerada leke var. Sizce telefonum değişim olurmu ? Daha önce bataryadan dolayı tel değişimi yapan varmı tel iphone 6

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar kardeşim telefonumu sinirle yere çarpmış telefon 3 katman olarak ayrılmış. Şimdi bunu Zorlu'da üstüne para vererek değiştirirler mi? (Tel parçaşandığı için soruyorum.)

    Ayrıca ödeyeceğim paraya göre üst veya alt model seçme şansım var mı yoksa sadece aynı model mi seçebilirim?
  • 2 aylık 6s plus cihazımın titreşim motoru bisiklet zili gibi ses çıkarıyor apple store dan randevu aldım sizce değişim olur mu? Tecrübeli arkadaşar cevap verebilir mi?
  • iphone6 telefonun ahizesinden iyi ses gelmiyor değişim mi yapılıyor kart değişimimi bilen varmı arkadaslar..
  • 6s'in ön ekranı kırdım biraz önce. Telefon çalışıyor ama yarın Akasya'daki Apple mağazasına götüreceğim. Cam değişimine ne kadar fiyat isterler fikri olan var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türkiye faturalı bir iPhone nun apple Türkiye(zorlu, akasya) garantisinde olup olmadığını teyit amaçlı destek hattından sorgulatmak dışında online sorgulayabilir miyiz?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • aslannn A kullanıcısına yanıt
    Buyrun, cihazınızın seri numarasını girerek sorgulayabilirsiniz.

    https://checkcoverage.apple.com/tr/tr/
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tylan

    2 aylık 6s plus cihazımın titreşim motoru bisiklet zili gibi ses çıkarıyor apple store dan randevu aldım sizce değişim olur mu? Tecrübeli arkadaşar cevap verebilir mi?

    Yeni cihaz ile değişim oldu bilmek isteyenler için.
  • Merhaba arkadaşlar size başıma gelen bir olayı anlatıcam İphone 6 cihazımı 5 kere Apple yetkili servisine verdim ve 5 cihaz değişiminde de swap cihaz değişimi geldi.Yeni gelen cihazda sorunlu çıktı. Bende bunun üzerine Apple Destek hattını aradım durumu izah ettim ve bana sıfır açılmamış bir cihaz yolladılar bu yeni gelen İphone 6 da tekrardan 6. Kez sorunlu çıktı. Bende gittim cihazın arızalı olduğuna dair servisten bir rapor aldım ve tekrardan Apple Desteği aradım oradaki ilgilenen kişi bunun 7. Kez başınıza gelmesi çok üzücü bir durum size hiç açılmamış kutu İphone 6 Plus yollayalım dediler bende kabul ettim tabikide :) Fakat bu gelen İphone 6 Plus da sorunlu çıktı ekranında esneme var. Artık İllallah ettim telefonu servise yollamaktan. :) Sizce ne yapmalıyım Lütfen yardım edin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tylan

    quote:

    Orijinalden alıntı: tylan

    2 aylık 6s plus cihazımın titreşim motoru bisiklet zili gibi ses çıkarıyor apple store dan randevu aldım sizce değişim olur mu? Tecrübeli arkadaşar cevap verebilir mi?

    Yeni cihaz ile değişim oldu bilmek isteyenler için.

    Hocam apple store tamir edilebilecek ciazı tamir mi ediyor yoksa hiç uğraşmadan sıfırını mı veriyor, genpaya ip6 cihaz yolladık düşme sonucu ekran ile kasa esnekliği oluştu ekranı değişip geri yollamışlar. kullanıcı hatası sanırım tamire giriyor
  • Merhaba arkadaşlar, iPhone 6S cihazımı Genpa servis noktasına Batarya ve cihaz yeniden başlatma hatası ile gönderdim.
    Bugün sorguladığımda değişim cihazı bekleniyor yazıyor ben paramı iade almak istiyorum, seçme hakkım yok mu? yeni tüketici yasasına göre var diye biliyorum.
    Lütfen bilenler yardım etsin...
  • Hakan.. kullanıcısına yanıt
    Ben Akasya Apple a gittiğimde bana cihazın tamir olabilecek durumu varsa tamir ediyoruz, eğer tamir olmayacak bir parça ise direk değişimini yapıyoruz dedi görevli. Bendeki sorun titreşim motoru arızasıydı ve 2 modele ayrılıyormuş üretim tarihine göre cihazlar.

    Bir modelin titreşim motoru değişebiliyorken diğer modelde değişim/tamir olmadığı için yenisi veriliyor. Benimki şansıma değişmeyen/tamir olmayan model olması kaynaklı sıfırı ile değişti.
  • Arkadaslar benim iphone 6 telefonumda pili ile ilgili sorunum var % atliyor bayağı.30 dan 15 e dusuyor , sarja takiyorum 25 oluyor saniyesinde .
    Daha once de apple store a gittim,oradaki cok zeki arkadas pili tamamen bitirip full sarj etmemi soyledi ancak sorun devam ediyor.

    Yine ayni coZumu bana sunarlar mi? Yoksa ne yapmam lazım? Telefonu degistirmek istiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar, şirketten apple watch 38mm sport edition hediye ettiler. Bir iki gün kullandım ancak 42mm olan modeli ile farkını verip değiştirmek istiyorum. Muhtemelen şirket adına fatura ile aldılar. Bu durumda değişim için iade faturası vs birşey isterler mi yoksa direk kutusuyla falan gitsem olur mu? Bu tarz bir durum yaşayan var mı hiç?
  • JimmyJimmy kullanıcısına yanıt
    amerikadan alınma cihaza değişim yaparlar mı acaba?
  • Nerminator N kullanıcısına yanıt
    Bilgim yok hocam.
  • tylan kullanıcısına yanıt
    Herkes sorunu yazıyor servise verdiğini yazıyor bir daha ne oldu nasıl sonuçlandı hiç haber vermiyor..sizi tebrik ediyorum buraya geri dönüp bilgi verdiğiniz için.selamlar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • FaTaLuA kullanıcısına yanıt
    apple store online ve veya zorlu veya akasyadan alınmışsa yani direkt olarak apple türkiyeden alınmış ise fatura tarihinden itibaren 14 gün içinde değişim iade yapabilirsiniz .. şirkete alındıysa;
    şirketinizin kaşeli imzalı iade faturası ve şirket kartıyla alındıysada şirket kartı ve şifresi yanınızda olmalı..
  • Telefonum arıza yaptı.Apple Store'a götüremiyorum çünkü İstanbulda değilde Boludayım.
    Bir kaç sorum var aklıma takılan cevaplarsanız iyi olur


    İPhone 5s kullanıyorum. İOS 9.3.3 yüklü .Jailbreak yok.

    Telefon internet kullanımı sırasında 15 dakikada bir mavi bir ekran veriyor sonra kapanıp açılıyor.
    WİFİ ile internete giriyorum .Hücresel veri ve yabancı bir WİFİ ağına bağlanınca da telefon mavi ekran veriyor.

    Tamiri ve diğer konular ile ilgili bir kaç sorum var

    +Ben Boluda oturuyorum. Telefonu İstanbulda ki Apple a nasıl gönderebilirim?Benim buradan kalkıp gitmem mümkün değil. Kargo ile ulaştırabilir miyim Apple a?

    +Eğer kendim gitmem zorunlu ise aynı gün içinde sonuç alabilir miyim?Tamir/değişim gibi mesela…

    +Bana bu telefon Arko kremin yaptığı çekilişten çıktı. Elimde fatura yok. Bana fatura göndermediler yani. Faturasız olması bir sorun çıkarır mı?

    +Mesela değişim olursa 5s ler üretimden kalktığı için ne olacak?Bana hangi telefonu verecekler? SE mi verirler mesela yoksa bir üst model mi?

    +Bana verilecek telefon kullanılmış cihaz mı olacak yoksa yeni bir cihaz mı?(Bazı sitelerde sadece yeni cihaz veriyorlar ama kutusunu vermiyorlar denilmiş.Bazı sitelerde de kullanılıp tamir olan cihazları veriyorlar deniliyor)

    +Tamir/değişim değilde para iadesi isteyebilirmiyim?Böyle bir hakkım var mı?Varsa bana kaç lira iade ederler?

    +Ayrıca ayarlardan" Tanılar ve kullanım" verileri bende sürekli kapalı. Mavi ekran hatasını İspat etme açısından bir sıkıntı olur mu?

    +Paralele ithalat telefonları Apple Store değişim/tamir ediyor mu?Elimde ki telefonun nereden alındığını bilmiyorum çekilişten çıktığı için.Arko'ya mail attım cevabı bekliyorum.Telefonun paralel olup olmadığını öğrenme yolum var mı?Model kısmında ME433TU/A yazıyor.

    Apple illa buraya geleceksin derse ben o zaman Tüketici Hakem heyetine giderim.
    Zaten sitelerinde de randevu almak imkansız.

    Ne yapabilirim yardımcı olun?




  • 
Sayfa: önceki 140141142143144
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.