Şimdi Ara

Apple store servis kalitesizliği

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
1
Favori
412
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Değerli Arkadaşlar,

    Uzun yıllardır Apple ürünleri kulanıyorum xs max cihazımdaki ısınma sebebiyle Akasya apple store başvurdum.

    Başlarından salmak için ellerinden geleni yaptılar test normal vs vs incelemek için 10 gün cihazı kalacak dediler.

    Servisin kalitesizleşmesi Apple kullanıcısı olarak üzüntü verici.



  • Ben bu anlattıklarınızda servis kalitesizliği denebilecek bir şey göremedim, başlarından salmak dediğiniz test yapmaları mı? Yalnızca cihazın "10" gün kalmasını söylemelerine anlam veremedim.
  • Yokkk arkadaş direk cihaz değişimi beklemiş öyle bi haber gelmeyince rezalett konusu acmiş konu başliği onu gösteriyo içeriği okudum normal denmiş 10 gün kalsin demelerine sinir olmuş olay böyle gercekleşmiş:))) not: sizin şu değişim merakiniz sifir cihaz vericekler diye havaya ucmanizdan dolayi arrtk değişim yapmiyolar ekran değiştir ver haktir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SEHZADE63 -- 17 Eylül 2019; 2:13:4 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İyi yapmışlar. İyi niyetleri suistimal edildiğinden bu hale geldiler zaten. Ki olması gereken buydu aslında.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teşekkürler apple çalışanları :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar, normal şartlarda ülkemiz yetkili servislerdeki yasal süre 10 günden daha fazla olması gerekiyor. Ben öyle hatırlıyorum. Keske 10 gün de olmasa ama yine de ben bu durumu “kalitesizlik” olarak göremiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben geçen gün macbook 13 umu verdim servise. İki sorun vardı birisi hoparlör cızırtı yapıyordu diğeride fan aşırı sesli çalışıyor makine aşırı isiniyordu. Neyse benim aletin garantisi yok. Verdigimde test edip sonucu size bildireceğiz, hoparlör bozuksa komple değişir fiyatı 756 TL dediler, hoparlör 182 kalanı iscilikmis. Neyse beş iş günü sonra zorludaki apple center dan biri aradı 750 TL yi öderseniz hoparlörü değişeceğiz arızalı dedi. Dedim hoparlör kalsın diğer soruna bakın. Neyse aynı akşam gittim aleti aldım. Dışarıda bir laptop tamircisine götürdüm, aleti açtık hoparlorun çevresine yapıştırıcı sıktı ve kapadı, sorun çözüldü artık cizirdamiyor. İşin ilginci açtığımızda makineyi gordukki makinenin fanlari full toz kaplı bu yüzden aogutmuyormus. Arkadaş onuda temizledi. Totalde 50 TL aldı. Parça fiyatı konusunda yorum yapamam uygun ancak işçilik fiyatı 420+kdv ve işçilik kalitesi berbat, düşünün ürünü açıp fanlari temizlemeden kapatmış arkadaş hemde sorun bildirmeye rağmen. Sonra İnternetten baktım meğer bu sorun çok sık başa geliyormuş, birileri İnternete nasıl yapıştırıcı sikilacagi ile ilgili video bile koymus

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.