Merhaba, Peugeot marka araç sahibiyiz. Sıfır olarak bayiden aldık. Henüz 1000 km bile olmadan arıza verdi. Kullanıcı hatası yok. Yaklaşık 2 aydır tamirde. Fransa'dan parça gelecek falan diyorlar. Açıkçası arabadan soğuduk. İade etmek istiyoruz. Tüketici kanununa göre azami süre dolduğu için ayıpsız misli ile deǧişim veya bedel iadesi hakkımız doğmuş. Mahkeme yoluna gidersek ne kadar sürer. Benzer bir süreç yaşayan oldu mu? Teşekkürler. |
Araba 2 aydır tamir edilmedi. İade edebilir miyim?
-
-
Bu soruyu hukuk bölümüne açmıştım, admin buraya taşımış. Allah akıl fikir versin.
Neyse arkadaşlar aranızda hukukla meşgul biri veya benzer bir olay yaşayanınız varsa yardımınızı bekliyorum.
Teşekkürler.
-
Selamlar, araçtaki sorun neydi acaba? Biz de şirkete 2022 de 0 km 308 gt aldık, sorunları epey uğraştırdı.
-
PSA yine şaşırtmıyor. Sorunun detayı neydi acaba hocam?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sizde ne sorunlar oldu hocam
-
Bakım sonrası yazılım güncellemesi yaptılar, düşük devirli kullanımda motor arızaya geçip gaz yememeye başlıyordu. Aracı kapatıp açınca düzeliyordu. 3. silindirde bujide problem varmış, bakımda değiştirmişlerdi. Bu sorun düzeldi.
Ekran donuyor ya da tamamen gidiyordu, kablosuz carplay bağlantı sorunları mevcut. Son zamanlarda ekran düzgün çalışıyor ancak carplay hala sorunlu. Ekran sıcak havalarda sapıtıyor sanırım.
Bir köpeğe hafif diyebileceğimiz bir çarpmadan dolayı sensörleri yerine oturtmak için tampon söküldü, daha sonra çarpışma sensör uyarısı aldık bir süre, ancak düzelttiler.
Tabii bunlar yüzünden araç bir süre serviste kaldı ve mağdur olduk.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X