Şimdi Ara

Arabam 1 Aydır Serviste, 1 Ay Daha Sürebilir Deniyor! (Gelişmeler) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
53
Cevap
0
Favori
14.379
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 1 ay maksimum süre diye biliyorum.

    Size araç tahsis etmeleri gerekir.

    Hakkınızı arayın derim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bitter

    quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    tamirat süresi 20 iş gününü aşamaz.


    aracı değiştirmelerini talep edin, 3 günde şanzımanı değiştirip teslim ederler.

    Aşamaz derken, yasal bir süre mi bu 20 gün, yoksa sizce olması gereken psikolojik bir süre mi?

    yasal süre ama yanılmışım, motrlu taşıtlar için 20 değil 30 iş günüymüş (pazarlar ve resmi bayramlar hariç yani).


    kısaca parça gelmedi-beceremedik 1 ay daha yatacak araba diyemezler.
  • ah opel vah opelin servisi çok kalıtesiz
  • Evet yasal sürenin dolmasını bekliyorum. Ancak kafama takılan ufak bir şey daha var, ben sanıyorum teslim edildiğine dair dekontu almadım, biraz aceleye geldi. Sorun olur mu? Netice de arabanın servise ne zaman giriş yaptığı belli sistemde.
  • Şikayet edin hocam okadar bekletmelerine hakları yok. En azından size araba vs vermeleri gerekirdi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bitter



    Evet yasal sürenin dolmasını bekliyorum. Ancak kafama takılan ufak bir şey daha var, ben sanıyorum teslim edildiğine dair dekontu almadım, biraz aceleye geldi. Sorun olur mu? Netice de arabanın servise ne zaman giriş yaptığı belli sistemde.

    İşte bizim milletin tipik özelliği budur. Art niyet olmadan bir işe kalkışmak. Bu huy bende de var. Herkesi kendimiz gibi görüyoruz, dürüst sanıyoruz. Ama öyle bir hale getirildik ki, herşeyden kuşku duyuyoruz. Gönlümüz rahat bir şekilde hiç bir iş yapamıyoruz. Acaba şunu yapsam böyle olur mu, şöyle yapsam böyle olur mu soruları bulandırıyor hep beynimizi. Hakkatten yıl ''2012'', müşteri memnuniye hala ''sıfır''. Birde şöyle olduk, böyle olduk diye sanki herkes işini düzgün yapıyormuş gibi haberler, reklamlar yapılıyor. Ama birde tüketiciye sorun öyle mi? Neyse, konudan saptırmak istemem..

    Sorunuza gelirsek, evet sorun olur. Aksi halde bunu yargıya nasıl taşıyabilirsiniz ki. Siz yine de geçte olsa o kağıdı alın. Fakat niyetinizi anlayıp, talep ettiğiniz günün tarihini atacaklardır tahminimce.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SonpoL

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bitter



    Evet yasal sürenin dolmasını bekliyorum. Ancak kafama takılan ufak bir şey daha var, ben sanıyorum teslim edildiğine dair dekontu almadım, biraz aceleye geldi. Sorun olur mu? Netice de arabanın servise ne zaman giriş yaptığı belli sistemde.

    İşte bizim milletin tipik özelliği budur. Art niyet olmadan bir işe kalkışmak. Bu huy bende de var. Herkesi kendimiz gibi görüyoruz, dürüst sanıyoruz. Ama öyle bir hale getirildik ki, herşeyden kuşku duyuyoruz. Gönlümüz rahat bir şekilde hiç bir iş yapamıyoruz. Acaba şunu yapsam böyle olur mu, şöyle yapsam böyle olur mu soruları bulandırıyor hep beynimizi. Hakkatten yıl ''2012'', müşteri memnuniye hala ''sıfır''. Birde şöyle olduk, böyle olduk diye sanki herkes işini düzgün yapıyormuş gibi haberler, reklamlar yapılıyor. Ama birde tüketiciye sorun öyle mi? Neyse, konudan saptırmak istemem..

    Sorunuza gelirsek, evet sorun olur. Aksi halde bunu yargıya nasıl taşıyabilirsiniz ki. Siz yine de geçte olsa o kağıdı alın. Fakat niyetinizi anlayıp, talep ettiğiniz günün tarihini atacaklardır tahminimce.

    Bu arada eklemeyi unutmuşum. Onlar sisteme bilgileri işlemişlerdir fakat işlerine gelmeyince değiştirmeyide iyi bilirler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurcugum

    opel

    ne yazık ki.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bitter



    Evet yasal sürenin dolmasını bekliyorum. Ancak kafama takılan ufak bir şey daha var, ben sanıyorum teslim edildiğine dair dekontu almadım, biraz aceleye geldi. Sorun olur mu? Netice de arabanın servise ne zaman giriş yaptığı belli sistemde.

    sistem adamların sistemi, bugün belli yerın değil.

    servisler çamura yatmada usta oldukları kadar işlerinde usta olsalar...

    araba servisteyken araba kiraladım, masrafları çalıştığım şirketten almak için böyle birşey gerekiyor falan deyin...
  • Sorun olsa bile kamera kayıtlarından bir şeyler çıkarılabilir diye düşünüyorum. Hatta iş daha da ileri giderse, savcılık izniyle operatör üzerinden yapılan görüşmelerin kaydı çıkarılabilir, aracın servise geldiği gün dışında giriş yaptığı konusunda ısrar ederlerse nitelikli dolandırıcılığa kadar gidebilir diye düşünüyorum, bu durumu da göze alamazlar sanırım.
  • Opel genel merkeze şikayette bulundunuz mu?
    Faydali olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kulspruta

    Opel genel merkeze şikayette bulundunuz mu?
    Faydali olabilir.

    Yasal sürenin dolmasını bekliyorum, yeni bir araç ya da para iadesi konusunda girişimlerde bulunacağım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bitter



    Sorun olsa bile kamera kayıtlarından bir şeyler çıkarılabilir diye düşünüyorum. Hatta iş daha da ileri giderse, savcılık izniyle operatör üzerinden yapılan görüşmelerin kaydı çıkarılabilir, aracın servise geldiği gün dışında giriş yaptığı konusunda ısrar ederlerse nitelikli dolandırıcılığa kadar gidebilir diye düşünüyorum, bu durumu da göze alamazlar sanırım.

    Dostum, gideceksin servise, bağırıp çağıracaksın, olay çıkaracaksın. İnan ki bu tip müşteriden anlıyorlar bunlar. Ben önceden bu tip davranışları çok kınardım fakat şimdi ki tecrubelerimle o kadar çok hak veriyorum ki. Hakediyorlar kısacası.
  • Opel Türkiye'yi arayıp durumu bildirin. İlla ki çözerler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Peugeot 508 ile sorun yaşayan bir arkadaşım var araç 20 gün serviste kalacak dediler, altına da 2011 EDC'li Fluence verdiler. Kısaca size araç vermeleri gerekiyordu.

    Pejo servisi neden Fluence verir ki. Neden pejo vermez ki. Renault servisi sürekli Renault verir. Biliyorum.
  • opelin servisleri rezil.
  • Bugün servise gidip giriş dekontumu aldım, yasal süremin dolmasını bekliyorum. Olayların ilerleyişine göre adım adım bu konuya yazacağım.
  • hangi servis bu adını verirmisiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BARKU

    hangi servis bu adını verirmisiniz?

    Zan altında bırakmamak için yasal süre dolana kadar beklemek daha doğru olur sanırım.
  • Yasal süre bir kaç gün önce doldu ve ilgili servise aşağıdaki maili attım,

    quote:

    Yaklaşık 1 yıl önce Maslak Opel Bayinizden 1.4 Enjoy Plus bir Astra aldım, kullanım süresince ufak tefek sorunlar haricinde bir şikayetim yoktu, dolayısıyla servisinizin niteliğini anlama fırsatım da olmadı. Yaklaşık 40 gün önce aracımı şanzımandaki bir arızadan dolayı servise bıraktım ve tam 40 gün boyunca arabasızım! İlk önce yurtdışından parça gelecek dendi, neredeyse 20 gün boyunca parça beklendi, sesimi çıkarmadım. Parça geldi, daha sonra servisinizden bir telefon "Arif Bey gelen parça sorunumuzu çözmede yetersiz kalıyor" dendi. Bir daha yurtdışından parça sipariş ediyoruz dendi. Afedersiniz ama müşteriyle dalga mı geçiyorsunuz? Siz yetkili servis değil misiniz? Hangi parçanın sorunu çözeceği hakkında yeterli donanıma ve birikime nasıl sahip olamazsınız? Şu anda tam 40 gündür arabam serviste ve hala beni arayan soran yok! Yasada çok açık bir madde var, servislerde tamirat süresini aşmamak için gerekli yedek parçaların bulundurulması zorunludur diye. Diyelim ki bulunmadı, bir şekilde benim sorunumu 30 iş gününde nasıl olur da nihayete erdiremezsiniz? Normalde diğer markaların servislerinin 2-3 günlük bekleme süresinde dahi verdiği geçici aracı, siz bana 40 gündür ayarlayamıyorsunuz! 15 gün sonra yasal olarak bana muadil bir araç vermek zorundasınız, ancak siz bırakın 15 günü, defalarca telefonda konuşmamıza rağmen bana geçici bir araç ayarlayamadınız. Her aradığımda bugün bölge müdürüyle konuştum, hemen ayarlıyorum, 2 saat sonra size döneceğim dendi, ancak ben aramadığım sürece bana kesinlikle en ufak bir geri dönüş olmadı. Ve geçici araç hakkında en son konuştuğumuz telefonun üzerinden 1 hafta geçti ve ne arayan var ne soran.

    Ticaret hakkında en azından biraz birikiminiz olduğunu umuyordum firma künyenize göz attığımda, ancak bu mantıkla ticaret yapılmayacağını henüz liseye başlamadan çalıştığım yerlerde öğrendim ben. Size karşı sürekli anlayışlı ve nazik olmaya gayret ettim, tamirat süresinin uzamasının insanlık halinden kaynaklı bir durumun sonucunda olabileceği konusunda ikna ettim kendimi. Ancak bulunduğum duruma baktığımda gördüğüm tek şey, durumumun sizin sorumsuzluğunuzdan kaynaklandığı. Ben alttan aldıkça siz cesaretlendiniz ve benim haklarımı suistimal edebileceğinizi düşündünüz. Ben bugüne kadar adaletsizliğe asla tahammül edemedim, "aptal" yerine konmaya ise hiç imtiyazım yok. Bunda şüphesiz ki, büyürken hep birlikte olduğum savcı ve avukat akrabalarımın bana öğrettiği adalet kavramının kutsallığı tartışılamaz öneme sahip. Bir çok büyük firmayla uyanık geçinmeye çalıştıkları için mücadele ettim ve hepsinde de haklılığımı hukuk nezdinde ispat ettim, gerekli yaptırımları uygulattım.

    Şimdi de sizinle mücadele edeceğim, yarından yakın olmamak üzere noterden size ihtarname çekeceğim ve il hakem heyetlerinde vakit kaybetmeden direk olarak adliyenin ilgili biriminde hakkınızda dava açacağım. Uzun bir dava süreci olacak ama umarım davanın sonucunda bazı şeyleri daha ciddi yapmayı ve karşılıklı ticari alışverişlerde nasıl davranılması gerektiği konusunda fikir sahibi olacaksınız.

    Şimdilik görüşmek üzere.

    Saygılarımla.



    Bugün sabah uzun bir telefon trafiği oldu, öncelikle beni ilgilendirmeyen firma içi detaylardan bahsedildi(Parça şu kadar sürede geliyor, yeniden imal ediliyor vs..), geçici araç hakkındaki takipsizlik de kabul edildi firma tarafından. Bunun gibi önemsiz detaylardan uzun uzun konuşuldu, daha sonra servis müdürü bana mağduriyetimin giderilmesi için motor koruma yapacaklarından bahsetti. Ben bunun bir önemi olmayacağını, dava açıp yeni bir araç alacağımı söyledim.

    Daha sonra servis müdürü bana uygun bir dille davayı kendilerine değil de parçayı tedarik etmede sorun yaşayan GM'ye açmamı tavsiye etti, hem böylece onların da benim yanımda olacaklarını ve birlikte GM'yi karşımıza alacağımızdan bahsetti(gülüşmeler-ben gülüyorum sadece burada), ben şunları söyledim,

    -Ay... Bey, ben mal veya hizmeti sizden talep ettim, GM'den değil. Dolayısıyla GM benim muhattabım da değil. GM parçayı talep eden siz Çiftkurtlar'ın muhattabı. Bana servis hizmeti sunan sizsiniz, dolayısıyla benimle karşılıklı bir ticari ilişkiye girmeyi üstlenen de sizsiniz. Bundan dolayı sanıyorum ki davayı size açmam gerekecek, ancak elbette avukatımla konuştuktan sonra daha doğru bir karar alacağız, hem her ne olursa olsun mahkeme mutlak doğru kararın alındığı yerdir, sorumlu kimse dava sonucunda ortaya çıkacaktır.

    Daha sonra müşterilerin bu noktada yanıldığından, aslında bu gibi durumlarda dava açılması gereken tarafın GM gibi merciler olduğundan bahsedildi.

    Sonuç olarak en kısa sürede hukuki süreci başlatacağım, tüketici mahkemeleri Bakırköy ve Çağlayan'da bulunuyor. Bakırköy'de yalnızca 1 adet tüketici mahkemesi varken, Çağlayan'da tam 7 adet tüketici mahkemesi var. Dolayısıyla Çağlayan'da dava açacağım.

    Sorun yaşadığım servis ise: Çiftkurtlar Maslak Opel Servisi




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.