< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
Araç Bakım Fiyatları
-
-
Alınmayacak iki araç, alınmayacak km'lerde iki araç.
-
Listenin çoğu normal senelik periyodik bakım, ekstra bir şey yok. Zaten filtre ve sıvı bakımı genel olarak 2.el araba aldıktan sonra yapılan normal şeyler. Triger zinciri, turbo oringleri, devirdaim, genleşme kabı, selenoid valfi vs diye liste uzar gider. Asıl onlara bakmak lazım. Ayrıca hepsini yapsan bile o kmde bir n13 için kimse sorun çıkarmama garantisi vermez.
-
Aslan besleyen, yemini düşünmez
Yemini düşünen, Aslan beslemez.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mazi09 -- 27 Haziran 2024; 9:27:6 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Geçen hafta sanayide dizel araç için 4 adet filtre ve yağ değişim işçiliğine 750 TL + kredi kartı tek çekim ödedim...
-
Anladım teşekkürler.
Peki böyle bir araç almak ne kadar mantıklı?
Aracı 3 sene civarı kullanacağım bana büyük masraflar çıkarır mı?
Mazot parası sıkıntı değil, ancak sürekli arıza çıkarması her ay sanayiye uğramam benim için büyük sorun olur, hele ki şuan kullandığım araç 2010 model Fiorino.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Temiz yasli dededen bulabilirsen al derim yoksa apaci tayfa bu arabalarin canini okuyor. Bu arada 1.5 3 silindirli motoru dusunme. 1.6 dusun eger ille bu model olacaksa.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-5B433DA15 -- 27 Haziran 2024; 18:17:29 > -
Merhaba ,
Babaniz basina bela almasin , normal 3.20i 2.0 motor 184 ps benzinli bakin , pejo motorlar basinizi agritir.
Bakim için yetkili servis fiyati sanayinin x2 sidir, eğer sanayi orijinal yağ+ parça kullanirsa x1.5 kati kadar masrafiniz olur. BMW zamaninda bakmistim oradan biliyorum.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X