< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KIZLARIN KORKULU RÜYASI -- 14 Ekim 2013; 13:45:10 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Araç D Konumundayken Sarsıntı Sorunu
Araçlarınızın otomatik vitesli olması, sürüş konforunu artırmasıyla bilinir. Ancak, bazı durumlarda araç D (Sürüş) konumuna alındığında sarsıntı meydana gelebilir. Bu sorunun çeşitli nedenleri olabilir.
Motor Montajları:
Motor montajları, motorun şasiye bağlanmasını sağlayan ve titreşimleri emen parçalardır. Zamanla aşınan veya hasar gören motor montajları, D konumundayken sarsıntılara neden olabilir.
Şanzıman:
Şanzıman, motorun gücünü tekerleklere ileten karmaşık bir sistemdir. Arızalı veya hasarlı bir şanzıman, özellikle D konumundayken sarsıntılara yol açabilir.
Tork Konvertörü:
Tork konvertörü, otomatik şanzımanlarda bulunan ve motor gücünü şanzımana aktaran bir parçadır. Arızalı bir tork konvertörü, özellikle düşük hızlarda ve D konumundayken sarsıntılara neden olabilir.
Diğer Nedenler:
- Boş veya düşük şanzıman sıvısı seviyeleri
- Kirli şanzıman filtresi
- Arızalı bobinler veya bujiler
- Enjektör sorunları
Çözüm Yolları:
Aracınız D konumundayken sarsıntı yapıyorsa, sorunu teşhis etmek ve çözüm bulmak için bir otomobil tamircisine başvurmanız önerilir. Tamirci, motor montajlarını, şanzımanı ve diğer potansiyel sorunlu parçaları inceleyecektir.
Önemli Not:
Araç D konumundayken sarsıntı yaşamanız, aracınızda ciddi bir sorun olduğuna işaret edebilir. Bu nedenle, sorunu göz ardı etmemeli ve en kısa sürede bir uzmana danışmalısınız.