Şimdi Ara

Araç Kullanırken Ufka Bakmak İsteyenler Kulubü

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
31
Cevap
0
Favori
1.071
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Evet arkadaşlar, İstanbul'da her gün yol yapan biri olarak sürekli çukur mu var, kasis mi var, hendek mi var, otoban türü yollarda ise bunlara ilaveten lastik parçası mı var, hayvan leşi mi var diye gözümüzü arabanın hemen ön kısmından alamıyoruz. Hasbelkader bir adres arasanız, sağa sola bakınsanız valla yandınız

    Düşünüyorum da Avrupalı Amerikalı sürücüler de bizim gibi aracın hemen önündeki yola bakarak mı yoksa yüzmetrelerce, kilometrelerce ötelere mi bakarlar gönül rahatlığıyla?

    Düz bir asfalt dahi yapamayan (geçen seneye kadar Haliç köprüsü çıkışındaki dik rampada, balık çiftliği gibi göletlerimiz vardı), açtığı kanalı bir türlü yolla aynı seviyede kapatamayıp mutlaka düşmesi kaçınılmaz boydan boya bir kanal haline getiren, yama yapmayı yol seviyesinden 5-10 cm yükseklikte bendler yapmak zanneden yetkililerimizin, ivedilikle matematik, temel geometrik şekiller, el güdümü gibi konularda teste tabi tutulmalarını talep ediyorum.

    Tüm bir milletin parasını harcayarak bu hizmetleri yerine getiren? pek değerli büyüklerimize buradan bu mesajı gönderir, araç kullanırken biraz daha rahat olmamızı sağlayacak şekilde yollar yapmaları, yapılan yollara hakkıyla bakım yapmaları hakkında görüşlerinizi beklerim.







  • çok haklısın..yerden ufka kadar hem de...ama bir de iyi tarafından bak...kasislerden tümseklerden çukurlardan kaçarken sürüş kabiliyetimizi ilerletiyor ve ileri sürüş tekniklerini ögrenmiş oluyoruz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi evolution100 -- 25 Aralık 2007; 14:57:48 >
  • 2002 yılında 3 ay kadar amerika da kalmıştım; ford un coupe bir modeliyle sheridan,wyoming - billings, montana arasında otobanda giderken kendimi yarış pistinde gibi hissettiğimi hatırlıyorum. asfalt yolun gidişatına göre meyillenmiş ve arabaların yol tutuşuna katkısı oluyordu. hız sınırı 75 mil di galiba ben 120 milde hala hızlanmaya devam ederken arkadaşlar durddurmuştu.

    demek istediğim; sen yolda çukurlar olmasın, rahat rahat önüme bakayım yeter diye düşünürken, orada adam araba kullanırken keyif alıyor. bu ülkede yolda ki hatalardan insanlar öldüğü için sanıyorum, yollar hatasız olsun bakımlı olsun yeter diye düşünüp fazlasını istemiyor çok kimse...

    quote:

    Orjinalden alıntı: kandoR21

    Evet arkadaşlar, İstanbul'da her gün yol yapan biri olarak sürekli çukur mu var, kasis mi var, hendek mi var, otoban türü yollarda ise bunlara ilaveten lastik parçası mı var, hayvan leşi mi var diye gözümüzü arabanın hemen ön kısmından alamıyoruz. Hasbelkader bir adres arasanız, sağa sola bakınsanız valla yandınız

    Düşünüyorum da Avrupalı Amerikalı sürücüler de bizim gibi aracın hemen önündeki yola bakarak mı yoksa yüzmetrelerce, kilometrelerce ötelere mi bakarlar gönül rahatlığıyla?

    Düz bir asfalt dahi yapamayan (geçen seneye kadar Haliç köprüsü çıkışındaki dik rampada, balık çiftliği gibi göletlerimiz vardı), açtığı kanalı bir türlü yolla aynı seviyede kapatamayıp mutlaka düşmesi kaçınılmaz boydan boya bir kanal haline getiren, yama yapmayı yol seviyesinden 5-10 cm yükseklikte bendler yapmak zanneden yetkililerimizin, ivedilikle matematik, temel geometrik şekiller, el güdümü gibi konularda teste tabi tutulmalarını talep ediyorum.

    Tüm bir milletin parasını harcayarak bu hizmetleri yerine getiren? pek değerli büyüklerimize buradan bu mesajı gönderir, araç kullanırken biraz daha rahat olmamızı sağlayacak şekilde yollar yapmaları, yapılan yollara hakkıyla bakım yapmaları hakkında görüşlerinizi beklerim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: evolution100

    çok haklısın..yerden ufka kadar hem de...ama bir de iyi tarafından bak...kasislerden tümseklerden çukurlardan kaçarken sürüş kabiliyetimizi ilerletiyor ve ileri sürüş tekniklerini ögrenmiş oluyoruz
    walla bir türlü anlamıyorum bu yolları kimler nasıl yapıyor! yeni yapılan yollar bir yağmurda çöküyor! dümdüz bir yolun bırakın kenarlarını ortasında su birikiyor! yeni asfalt dökülen bir yer en fazla bir hafta içersinde tekrardan kazılıyor! ben sıfır fizik bilgimle daha güzel ve özenli yaparım yolları walla bıktım bozuk çukurlu yollardan artık yeter ama yaa! zaten değerinin iki katı para veriyoruz araçlarımıza bide aldığımız hizmete bak bunları takip eden sorgulayan bir kurum kuruluş yokmu allah aşkına




  • quote:

    Orijinalden alıntı: barcelona

    walla bir türlü anlamıyorum bu yolları kimler nasıl yapıyor! yeni yapılan yollar bir yağmurda çöküyor! dümdüz bir yolun bırakın kenarlarını ortasında su birikiyor! yeni asfalt dökülen bir yer en fazla bir hafta içersinde tekrardan kazılıyor! ben sıfır fizik bilgimle daha güzel ve özenli yaparım yolları walla bıktım bozuk çukurlu yollardan artık yeter ama yaa! zaten değerinin iki katı para veriyoruz araçlarımıza bide aldığımız hizmete bak bunları takip eden sorgulayan bir kurum kuruluş yokmu allah aşkına

    Alıntıları Göster
    ankara konya arası daha gecen sene yapılan duble yolu yapanları tüm samimiyetimle tebrik ediyorum hiç zift kullanmadan o yolu nasıl yapmışlar helal olsun.
    1 senede yol mahvolurmu ya olmuş işte helal olsun diyorum başkada bir şey demiyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    ankara konya arası daha gecen sene yapılan duble yolu yapanları tüm samimiyetimle tebrik ediyorum hiç zift kullanmadan o yolu nasıl yapmışlar helal olsun.
    1 senede yol mahvolurmu ya olmuş işte helal olsun diyorum başkada bir şey demiyorum.

    Alıntıları Göster
    ankaradan gölbaşı na gidene kadar değil uzaklara 50 metre önüme bile bakamıyorum asvalt tangur tungur

    yetmiyormuş gibi sağ şerit ağır kamyonların basıncı nedeniyle resmen kanal olmuş hakimiyet sıfır



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi konyalı alli -- 25 Aralık 2007; 15:31:26 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: konyalı alli

    ankaradan gölbaşı na gidene kadar değil uzaklara 50 metre önüme bile bakamıyorum asvalt tangur tungur

    yetmiyormuş gibi sağ şerit ağır kamyonların basıncı nedeniyle resmen kanal olmuş hakimiyet sıfır

    Alıntıları Göster
    tek çzöüm kaliteli bir beton-asfalt
  • quote:

    Orijinalden alıntı: konyalı alli

    ankaradan gölbaşı na gidene kadar değil uzaklara 50 metre önüme bile bakamıyorum asvalt tangur tungur

    yetmiyormuş gibi sağ şerit ağır kamyonların basıncı nedeniyle resmen kanal olmuş hakimiyet sıfır

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: miraz.miraz

    ankaradan gölbaşı na gidene kadar değil uzaklara 50 metre önüme bile bakamıyorum asvalt tangur tungur

    yetmiyormuş gibi sağ şerit ağır kamyonların basıncı nedeniyle resmen kanal olmuş hakimiyet sıfır


    araba konya yolunda kanaldan dolayı savuruyor,
    köprü bağlantıları ya çuku yapılır yada kasis gibi
    logar kapakları ya çukur ya tümsek
    ızgaralar da öyle
    [color=#FF0033]bir de uyarı levhası olmadan konulan kasisler var.beni yavaşlatmak istiyoran koy kasis levhasını, ben kasis olduğunu nerden bileyim,hızlı da gelebilirim. netice de kasisler de av amaçlı yapılıyor.
    yollarda çukurdan tümsekten kaça kaça sürüyoruz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hightech33 -- 25 Aralık 2007; 18:38:18 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kürsad

    tek çzöüm kaliteli bir beton-asfalt

    Alıntıları Göster
    Hepiniz çok haklısınız bende herkes gibi rahatsız oluyorum. ama bu yolları yapanlar aptal değil sadece bütçe meselesi. Yolları güzel ekonomisi çok iyi olan ülkelere bakın hemen hemen hepsi ya silah tüccarı ülkelerdir, ya sanayisi çok çok gelişmiştir yada petrol zenginidir. zift ve çakıl ile yapılan yolun maliyeti ile otobanlarda kullanılan asfalt maliyeti arasında uçurum var.

    Örneğin son 3-4 yıl öncesine kadar özellikle yazları çok ciddi trafik olan İstanbul İzmir arasında sadece geliş ve gidiş yönü olan dar bir yol mevcuttu. Böylesine yoğun trafik olan bir yolda 2000 li yıllarda bu kadar dar bir yol düşünebiliyor musunuz?

    şimdi tamam çok kaliteli değiller ama en azından duble yol olarak adlandırılan yollar var. Konforu iyi olmasada hiç olmazsa kafa kafa çarpışma olasılıkları oldukça azaldı. Eskisi gibi kalitesi daha iyi olan ama çok dar bir yol mu istersiniz? yoksa kalitesi daha düşük olan 4 şerit yol mu? ben şimdikini tercih ederim. Tabi bunlarda daha kaliteli hale getirilrse daha da memnun olurum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cmy

    Hepiniz çok haklısınız bende herkes gibi rahatsız oluyorum. ama bu yolları yapanlar aptal değil sadece bütçe meselesi. Yolları güzel ekonomisi çok iyi olan ülkelere bakın hemen hemen hepsi ya silah tüccarı ülkelerdir, ya sanayisi çok çok gelişmiştir yada petrol zenginidir. zift ve çakıl ile yapılan yolun maliyeti ile otobanlarda kullanılan asfalt maliyeti arasında uçurum var.

    Örneğin son 3-4 yıl öncesine kadar özellikle yazları çok ciddi trafik olan İstanbul İzmir arasında sadece geliş ve gidiş yönü olan dar bir yol mevcuttu. Böylesine yoğun trafik olan bir yolda 2000 li yıllarda bu kadar dar bir yol düşünebiliyor musunuz?

    şimdi tamam çok kaliteli değiller ama en azından duble yol olarak adlandırılan yollar var. Konforu iyi olmasada hiç olmazsa kafa kafa çarpışma olasılıkları oldukça azaldı. Eskisi gibi kalitesi daha iyi olan ama çok dar bir yol mu istersiniz? yoksa kalitesi daha düşük olan 4 şerit yol mu? ben şimdikini tercih ederim. Tabi bunlarda daha kaliteli hale getirilrse daha da memnun olurum.

    Alıntıları Göster
    kalitesiz yapmanın mantığı ülkemizin durumu iyi değil olmamalı!
    en pahalı yakıtı biz kullanıyoruz, arbayı daha pahalıya alıyoruz,vergi üstüne vergi
    her tüketim malzemesinde ve gıdada bile vergilendirme(%80 vergi ???) politikası ortada
    yıllık mtv leri de herkes biliyor

    yolsuzluklar ortada!!!
    ben sadece ödediğim vergilerin karşılığnı bekliyorum

    quote:

    Orjinalden alıntı: cmy

    Hepiniz çok haklısınız bende herkes gibi rahatsız oluyorum. ama bu yolları yapanlar aptal değil sadece bütçe meselesi. Yolları güzel ekonomisi çok iyi olan ülkelere bakın hemen hemen hepsi ya silah tüccarı ülkelerdir, ya sanayisi çok çok gelişmiştir yada petrol zenginidir. zift ve çakıl ile yapılan yolun maliyeti ile otobanlarda kullanılan asfalt maliyeti arasında uçurum var.

    Örneğin son 3-4 yıl öncesine kadar özellikle yazları çok ciddi trafik olan İstanbul İzmir arasında sadece geliş ve gidiş yönü olan dar bir yol mevcuttu. Böylesine yoğun trafik olan bir yolda 2000 li yıllarda bu kadar dar bir yol düşünebiliyor musunuz?

    şimdi tamam çok kaliteli değiller ama en azından duble yol olarak adlandırılan yollar var. Konforu iyi olmasada hiç olmazsa kafa kafa çarpışma olasılıkları oldukça azaldı. Eskisi gibi kalitesi daha iyi olan ama çok dar bir yol mu istersiniz? yoksa kalitesi daha düşük olan 4 şerit yol mu? ben şimdikini tercih ederim. Tabi bunlarda daha kaliteli hale getirilrse daha da memnun olurum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hightech33 -- 25 Aralık 2007; 19:00:27 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hightech33

    kalitesiz yapmanın mantığı ülkemizin durumu iyi değil olmamalı!
    en pahalı yakıtı biz kullanıyoruz, arbayı daha pahalıya alıyoruz,vergi üstüne vergi
    her tüketim malzemesinde ve gıdada bile vergilendirme(%80 vergi ???) politikası ortada
    yıllık mtv leri de herkes biliyor

    yolsuzluklar ortada!!!
    ben sadece ödediğim vergilerin karşılığnı bekliyorum

    quote:

    Orjinalden alıntı: cmy

    Hepiniz çok haklısınız bende herkes gibi rahatsız oluyorum. ama bu yolları yapanlar aptal değil sadece bütçe meselesi. Yolları güzel ekonomisi çok iyi olan ülkelere bakın hemen hemen hepsi ya silah tüccarı ülkelerdir, ya sanayisi çok çok gelişmiştir yada petrol zenginidir. zift ve çakıl ile yapılan yolun maliyeti ile otobanlarda kullanılan asfalt maliyeti arasında uçurum var.

    Örneğin son 3-4 yıl öncesine kadar özellikle yazları çok ciddi trafik olan İstanbul İzmir arasında sadece geliş ve gidiş yönü olan dar bir yol mevcuttu. Böylesine yoğun trafik olan bir yolda 2000 li yıllarda bu kadar dar bir yol düşünebiliyor musunuz?

    şimdi tamam çok kaliteli değiller ama en azından duble yol olarak adlandırılan yollar var. Konforu iyi olmasada hiç olmazsa kafa kafa çarpışma olasılıkları oldukça azaldı. Eskisi gibi kalitesi daha iyi olan ama çok dar bir yol mu istersiniz? yoksa kalitesi daha düşük olan 4 şerit yol mu? ben şimdikini tercih ederim. Tabi bunlarda daha kaliteli hale getirilrse daha da memnun olurum.


    Alıntıları Göster
    Şu Unakıtanı bi elime geçiresem onun pekmezini akıtcam ama...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hightech33

    kalitesiz yapmanın mantığı ülkemizin durumu iyi değil olmamalı!
    en pahalı yakıtı biz kullanıyoruz, arbayı daha pahalıya alıyoruz,vergi üstüne vergi
    her tüketim malzemesinde ve gıdada bile vergilendirme(%80 vergi ???) politikası ortada
    yıllık mtv leri de herkes biliyor

    yolsuzluklar ortada!!!
    ben sadece ödediğim vergilerin karşılığnı bekliyorum

    quote:

    Orjinalden alıntı: cmy

    Hepiniz çok haklısınız bende herkes gibi rahatsız oluyorum. ama bu yolları yapanlar aptal değil sadece bütçe meselesi. Yolları güzel ekonomisi çok iyi olan ülkelere bakın hemen hemen hepsi ya silah tüccarı ülkelerdir, ya sanayisi çok çok gelişmiştir yada petrol zenginidir. zift ve çakıl ile yapılan yolun maliyeti ile otobanlarda kullanılan asfalt maliyeti arasında uçurum var.

    Örneğin son 3-4 yıl öncesine kadar özellikle yazları çok ciddi trafik olan İstanbul İzmir arasında sadece geliş ve gidiş yönü olan dar bir yol mevcuttu. Böylesine yoğun trafik olan bir yolda 2000 li yıllarda bu kadar dar bir yol düşünebiliyor musunuz?

    şimdi tamam çok kaliteli değiller ama en azından duble yol olarak adlandırılan yollar var. Konforu iyi olmasada hiç olmazsa kafa kafa çarpışma olasılıkları oldukça azaldı. Eskisi gibi kalitesi daha iyi olan ama çok dar bir yol mu istersiniz? yoksa kalitesi daha düşük olan 4 şerit yol mu? ben şimdikini tercih ederim. Tabi bunlarda daha kaliteli hale getirilrse daha da memnun olurum.


    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: ulascelikfz7

    kalitesiz yapmanın mantığı ülkemizin durumu iyi değil olmamalı!
    en pahalı yakıtı biz kullanıyoruz, arbayı daha pahalıya alıyoruz,vergi üstüne vergi
    her tüketim malzemesinde ve gıdada bile vergilendirme(%80 vergi ???) politikası ortada
    yıllık mtv leri de herkes biliyor

    yolsuzluklar ortada!!!
    ben sadece ödediğim vergilerin karşılığnı bekliyorum

    quote:

    Orjinalden alıntı: cmy

    Hepiniz çok haklısınız bende herkes gibi rahatsız oluyorum. ama bu yolları yapanlar aptal değil sadece bütçe meselesi. Yolları güzel ekonomisi çok iyi olan ülkelere bakın hemen hemen hepsi ya silah tüccarı ülkelerdir, ya sanayisi çok çok gelişmiştir yada petrol zenginidir. zift ve çakıl ile yapılan yolun maliyeti ile otobanlarda kullanılan asfalt maliyeti arasında uçurum var.

    Örneğin son 3-4 yıl öncesine kadar özellikle yazları çok ciddi trafik olan İstanbul İzmir arasında sadece geliş ve gidiş yönü olan dar bir yol mevcuttu. Böylesine yoğun trafik olan bir yolda 2000 li yıllarda bu kadar dar bir yol düşünebiliyor musunuz?

    şimdi tamam çok kaliteli değiller ama en azından duble yol olarak adlandırılan yollar var. Konforu iyi olmasada hiç olmazsa kafa kafa çarpışma olasılıkları oldukça azaldı. Eskisi gibi kalitesi daha iyi olan ama çok dar bir yol mu istersiniz? yoksa kalitesi daha düşük olan 4 şerit yol mu? ben şimdikini tercih ederim. Tabi bunlarda daha kaliteli hale getirilrse daha da memnun olurum.



    harfiyen katılıorm artk vergilermizin azda olsa karşılığını bekliorm




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hightech33

    kalitesiz yapmanın mantığı ülkemizin durumu iyi değil olmamalı!
    en pahalı yakıtı biz kullanıyoruz, arbayı daha pahalıya alıyoruz,vergi üstüne vergi
    her tüketim malzemesinde ve gıdada bile vergilendirme(%80 vergi ???) politikası ortada
    yıllık mtv leri de herkes biliyor

    yolsuzluklar ortada!!!
    ben sadece ödediğim vergilerin karşılığnı bekliyorum

    quote:

    Orjinalden alıntı: cmy

    Hepiniz çok haklısınız bende herkes gibi rahatsız oluyorum. ama bu yolları yapanlar aptal değil sadece bütçe meselesi. Yolları güzel ekonomisi çok iyi olan ülkelere bakın hemen hemen hepsi ya silah tüccarı ülkelerdir, ya sanayisi çok çok gelişmiştir yada petrol zenginidir. zift ve çakıl ile yapılan yolun maliyeti ile otobanlarda kullanılan asfalt maliyeti arasında uçurum var.

    Örneğin son 3-4 yıl öncesine kadar özellikle yazları çok ciddi trafik olan İstanbul İzmir arasında sadece geliş ve gidiş yönü olan dar bir yol mevcuttu. Böylesine yoğun trafik olan bir yolda 2000 li yıllarda bu kadar dar bir yol düşünebiliyor musunuz?

    şimdi tamam çok kaliteli değiller ama en azından duble yol olarak adlandırılan yollar var. Konforu iyi olmasada hiç olmazsa kafa kafa çarpışma olasılıkları oldukça azaldı. Eskisi gibi kalitesi daha iyi olan ama çok dar bir yol mu istersiniz? yoksa kalitesi daha düşük olan 4 şerit yol mu? ben şimdikini tercih ederim. Tabi bunlarda daha kaliteli hale getirilrse daha da memnun olurum.


    Alıntıları Göster
    mutlaka haklılık payı var ama ben birkaç örnek vereyim,

    geçen yıl bir yurtdışı gezisi yaptım. singapurda bir taksi şoförü ülkemize geldiğini söyleyerek şöyle anlattı;

    sizin insanlarınız ne kadar rahat? Parklarda ellerinde gazete okuyan insanlar gördüm. bizde buna neredeyse imkan yok. Bakın parklara boş boş oturan insanlar göremezsiniz. (Gökdelenleri işaret ederek) bakın bu saatte (gece yarısına yakın bir saatti) ışıklar yanıyor hala çalışanlar var. Bende gece gündüz çalışıyorum. Parkta oturup gazete okuyacak zamanım olmuyor.

    Aynen böyle anlattı. Ki bu taksi şoförüydü. bizde o gazete okuyor gördüğü kişide bence ya spor sayfasına bakıyordur yada 3. sayfadaki resimli haberlere.

    Sonuçta ülkemizin durumunu değerlendirirken vergilerden bahsederken bunlarıda göz önünde bulundurmak lazım.

    Evet vergiler çok ve yakıt pahalı ama maalesef bir çok ülke vatandaşına göre tembel olanımız, müşteriyi kandırmaya çalışanlarımız yok mu? Hepimiz çok çalışkan, başkalarının haklarını gözeten, trafikte magandalık yapmayan, diğer sürücelere düşman gibi bakmayan kişiler miyiz?

    Maalesef biz hep birilerini suçlamayı görev edinmişiz. Bence bırakmalı bu suçlamaları, çalışmalı. Bu şekilde düşünenler arttıkça ülkemiz dahada zenginleşir diye düşünüyorum. Yoksa hep başkalarını suçlayarak hiç bir yere varamayız.



    quote:

    Orjinalden alıntı: ulascelikfz7

    kalitesiz yapmanın mantığı ülkemizin durumu iyi değil olmamalı!
    en pahalı yakıtı biz kullanıyoruz, arbayı daha pahalıya alıyoruz,vergi üstüne vergi
    her tüketim malzemesinde ve gıdada bile vergilendirme(%80 vergi ???) politikası ortada
    yıllık mtv leri de herkes biliyor

    yolsuzluklar ortada!!!
    ben sadece ödediğim vergilerin karşılığnı bekliyorum

    quote:

    Orjinalden alıntı: cmy

    Hepiniz çok haklısınız bende herkes gibi rahatsız oluyorum. ama bu yolları yapanlar aptal değil sadece bütçe meselesi. Yolları güzel ekonomisi çok iyi olan ülkelere bakın hemen hemen hepsi ya silah tüccarı ülkelerdir, ya sanayisi çok çok gelişmiştir yada petrol zenginidir. zift ve çakıl ile yapılan yolun maliyeti ile otobanlarda kullanılan asfalt maliyeti arasında uçurum var.

    Örneğin son 3-4 yıl öncesine kadar özellikle yazları çok ciddi trafik olan İstanbul İzmir arasında sadece geliş ve gidiş yönü olan dar bir yol mevcuttu. Böylesine yoğun trafik olan bir yolda 2000 li yıllarda bu kadar dar bir yol düşünebiliyor musunuz?

    şimdi tamam çok kaliteli değiller ama en azından duble yol olarak adlandırılan yollar var. Konforu iyi olmasada hiç olmazsa kafa kafa çarpışma olasılıkları oldukça azaldı. Eskisi gibi kalitesi daha iyi olan ama çok dar bir yol mu istersiniz? yoksa kalitesi daha düşük olan 4 şerit yol mu? ben şimdikini tercih ederim. Tabi bunlarda daha kaliteli hale getirilrse daha da memnun olurum.






  • quote:

    Orijinalden alıntı: cmy

    Hepiniz çok haklısınız bende herkes gibi rahatsız oluyorum. ama bu yolları yapanlar aptal değil sadece bütçe meselesi. Yolları güzel ekonomisi çok iyi olan ülkelere bakın hemen hemen hepsi ya silah tüccarı ülkelerdir, ya sanayisi çok çok gelişmiştir yada petrol zenginidir. zift ve çakıl ile yapılan yolun maliyeti ile otobanlarda kullanılan asfalt maliyeti arasında uçurum var.

    Örneğin son 3-4 yıl öncesine kadar özellikle yazları çok ciddi trafik olan İstanbul İzmir arasında sadece geliş ve gidiş yönü olan dar bir yol mevcuttu. Böylesine yoğun trafik olan bir yolda 2000 li yıllarda bu kadar dar bir yol düşünebiliyor musunuz?

    şimdi tamam çok kaliteli değiller ama en azından duble yol olarak adlandırılan yollar var. Konforu iyi olmasada hiç olmazsa kafa kafa çarpışma olasılıkları oldukça azaldı. Eskisi gibi kalitesi daha iyi olan ama çok dar bir yol mu istersiniz? yoksa kalitesi daha düşük olan 4 şerit yol mu? ben şimdikini tercih ederim. Tabi bunlarda daha kaliteli hale getirilrse daha da memnun olurum.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: cmy

    Hepiniz çok haklısınız bende herkes gibi rahatsız oluyorum. ama bu yolları yapanlar aptal değil sadece bütçe meselesi. Yolları güzel ekonomisi çok iyi olan ülkelere bakın hemen hemen hepsi ya silah tüccarı ülkelerdir, ya sanayisi çok çok gelişmiştir yada petrol zenginidir. zift ve çakıl ile yapılan yolun maliyeti ile otobanlarda kullanılan asfalt maliyeti arasında uçurum var.

    Örneğin son 3-4 yıl öncesine kadar özellikle yazları çok ciddi trafik olan İstanbul İzmir arasında sadece geliş ve gidiş yönü olan dar bir yol mevcuttu. Böylesine yoğun trafik olan bir yolda 2000 li yıllarda bu kadar dar bir yol düşünebiliyor musunuz?

    şimdi tamam çok kaliteli değiller ama en azından duble yol olarak adlandırılan yollar var. Konforu iyi olmasada hiç olmazsa kafa kafa çarpışma olasılıkları oldukça azaldı. Eskisi gibi kalitesi daha iyi olan ama çok dar bir yol mu istersiniz? yoksa kalitesi daha düşük olan 4 şerit yol mu? ben şimdikini tercih ederim. Tabi bunlarda daha kaliteli hale getirilrse daha da memnun olurum.


    hiç bir kelimsine katılmıyorum.bütçe meselesi falan değil.
    o yolu bilen biliyor. daha dün geldim yolda zift yok arkadaşlar yol tamamen bem beyaz.kaldıki arkadaş tek serit yol mu yoksa sathı bozuk 4 şerit yolmu demiş.
    bu yüz yılda bu millete tek serit yolu reva görmek ne kadar mantıklı onuda hiç anlamam ölümü gösterip sıtmaya mahkum etmek denir buna.
    bu millet dünyanın en fazla vergisini ödeyen milletdir.devlet her yere bütce buluyorda yola zift atacak bütceyımı bulamıyor.
    kaldıkı bu duble yol olayı ihale ile yapılan bir şey.
    ihale diyince çözdünüz olayı sanırım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    quote:

    Orjinalden alıntı: cmy

    Hepiniz çok haklısınız bende herkes gibi rahatsız oluyorum. ama bu yolları yapanlar aptal değil sadece bütçe meselesi. Yolları güzel ekonomisi çok iyi olan ülkelere bakın hemen hemen hepsi ya silah tüccarı ülkelerdir, ya sanayisi çok çok gelişmiştir yada petrol zenginidir. zift ve çakıl ile yapılan yolun maliyeti ile otobanlarda kullanılan asfalt maliyeti arasında uçurum var.

    Örneğin son 3-4 yıl öncesine kadar özellikle yazları çok ciddi trafik olan İstanbul İzmir arasında sadece geliş ve gidiş yönü olan dar bir yol mevcuttu. Böylesine yoğun trafik olan bir yolda 2000 li yıllarda bu kadar dar bir yol düşünebiliyor musunuz?

    şimdi tamam çok kaliteli değiller ama en azından duble yol olarak adlandırılan yollar var. Konforu iyi olmasada hiç olmazsa kafa kafa çarpışma olasılıkları oldukça azaldı. Eskisi gibi kalitesi daha iyi olan ama çok dar bir yol mu istersiniz? yoksa kalitesi daha düşük olan 4 şerit yol mu? ben şimdikini tercih ederim. Tabi bunlarda daha kaliteli hale getirilrse daha da memnun olurum.


    hiç bir kelimsine katılmıyorum.bütçe meselesi falan değil.
    o yolu bilen biliyor. daha dün geldim yolda zift yok arkadaşlar yol tamamen bem beyaz.kaldıki arkadaş tek serit yol mu yoksa sathı bozuk 4 şerit yolmu demiş.
    bu yüz yılda bu millete tek serit yolu reva görmek ne kadar mantıklı onuda hiç anlamam ölümü gösterip sıtmaya mahkum etmek denir buna.
    bu millet dünyanın en fazla vergisini ödeyen milletdir.devlet her yere bütce buluyorda yola zift atacak bütceyımı bulamıyor.
    kaldıkı bu duble yol olayı ihale ile yapılan bir şey.
    ihale diyince çözdünüz olayı sanırım.

    Alıntıları Göster
    Valla ülkemizde düzgün yol olsa ne olur düşünmek istemiyorum.Adam kötü yolda 160 la yanımdan geçebiliyoken...

    Böyle iyi biraz daha medenileşene kadar.,

    Malesef...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cmy

    mutlaka haklılık payı var ama ben birkaç örnek vereyim,

    geçen yıl bir yurtdışı gezisi yaptım. singapurda bir taksi şoförü ülkemize geldiğini söyleyerek şöyle anlattı;

    sizin insanlarınız ne kadar rahat? Parklarda ellerinde gazete okuyan insanlar gördüm. bizde buna neredeyse imkan yok. Bakın parklara boş boş oturan insanlar göremezsiniz. (Gökdelenleri işaret ederek) bakın bu saatte (gece yarısına yakın bir saatti) ışıklar yanıyor hala çalışanlar var. Bende gece gündüz çalışıyorum. Parkta oturup gazete okuyacak zamanım olmuyor.

    Aynen böyle anlattı. Ki bu taksi şoförüydü. bizde o gazete okuyor gördüğü kişide bence ya spor sayfasına bakıyordur yada 3. sayfadaki resimli haberlere.

    Sonuçta ülkemizin durumunu değerlendirirken vergilerden bahsederken bunlarıda göz önünde bulundurmak lazım.

    Evet vergiler çok ve yakıt pahalı ama maalesef bir çok ülke vatandaşına göre tembel olanımız, müşteriyi kandırmaya çalışanlarımız yok mu? Hepimiz çok çalışkan, başkalarının haklarını gözeten, trafikte magandalık yapmayan, diğer sürücelere düşman gibi bakmayan kişiler miyiz?

    Maalesef biz hep birilerini suçlamayı görev edinmişiz. Bence bırakmalı bu suçlamaları, çalışmalı. Bu şekilde düşünenler arttıkça ülkemiz dahada zenginleşir diye düşünüyorum. Yoksa hep başkalarını suçlayarak hiç bir yere varamayız.



    quote:

    Orjinalden alıntı: ulascelikfz7

    kalitesiz yapmanın mantığı ülkemizin durumu iyi değil olmamalı!
    en pahalı yakıtı biz kullanıyoruz, arbayı daha pahalıya alıyoruz,vergi üstüne vergi
    her tüketim malzemesinde ve gıdada bile vergilendirme(%80 vergi ???) politikası ortada
    yıllık mtv leri de herkes biliyor

    yolsuzluklar ortada!!!
    ben sadece ödediğim vergilerin karşılığnı bekliyorum

    quote:

    Orjinalden alıntı: cmy

    Hepiniz çok haklısınız bende herkes gibi rahatsız oluyorum. ama bu yolları yapanlar aptal değil sadece bütçe meselesi. Yolları güzel ekonomisi çok iyi olan ülkelere bakın hemen hemen hepsi ya silah tüccarı ülkelerdir, ya sanayisi çok çok gelişmiştir yada petrol zenginidir. zift ve çakıl ile yapılan yolun maliyeti ile otobanlarda kullanılan asfalt maliyeti arasında uçurum var.

    Örneğin son 3-4 yıl öncesine kadar özellikle yazları çok ciddi trafik olan İstanbul İzmir arasında sadece geliş ve gidiş yönü olan dar bir yol mevcuttu. Böylesine yoğun trafik olan bir yolda 2000 li yıllarda bu kadar dar bir yol düşünebiliyor musunuz?

    şimdi tamam çok kaliteli değiller ama en azından duble yol olarak adlandırılan yollar var. Konforu iyi olmasada hiç olmazsa kafa kafa çarpışma olasılıkları oldukça azaldı. Eskisi gibi kalitesi daha iyi olan ama çok dar bir yol mu istersiniz? yoksa kalitesi daha düşük olan 4 şerit yol mu? ben şimdikini tercih ederim. Tabi bunlarda daha kaliteli hale getirilrse daha da memnun olurum.




    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: cmy

    mutlaka haklılık payı var ama ben birkaç örnek vereyim,

    geçen yıl bir yurtdışı gezisi yaptım. singapurda bir taksi şoförü ülkemize geldiğini söyleyerek şöyle anlattı;

    sizin insanlarınız ne kadar rahat? Parklarda ellerinde gazete okuyan insanlar gördüm. bizde buna neredeyse imkan yok. Bakın parklara boş boş oturan insanlar göremezsiniz. (Gökdelenleri işaret ederek) bakın bu saatte (gece yarısına yakın bir saatti) ışıklar yanıyor hala çalışanlar var. Bende gece gündüz çalışıyorum. Parkta oturup gazete okuyacak zamanım olmuyor.

    Aynen böyle anlattı. Ki bu taksi şoförüydü. bizde o gazete okuyor gördüğü kişide bence ya spor sayfasına bakıyordur yada 3. sayfadaki resimli haberlere.

    Sonuçta ülkemizin durumunu değerlendirirken vergilerden bahsederken bunlarıda göz önünde bulundurmak lazım.

    Evet vergiler çok ve yakıt pahalı ama maalesef bir çok ülke vatandaşına göre tembel olanımız, müşteriyi kandırmaya çalışanlarımız yok mu? Hepimiz çok çalışkan, başkalarının haklarını gözeten, trafikte magandalık yapmayan, diğer sürücelere düşman gibi bakmayan kişiler miyiz?

    Maalesef biz hep birilerini suçlamayı görev edinmişiz. Bence bırakmalı bu suçlamaları, çalışmalı. Bu şekilde düşünenler arttıkça ülkemiz dahada zenginleşir diye düşünüyorum. Yoksa hep başkalarını suçlayarak hiç bir yere varamayız.







    BEN ÇALIŞIYORUM VE VERGİMİ VERİYORUM,ALDIĞIM HERŞEYDE DE VERGİ VAR!
    daha ne yapabilirim!!
    siz de insanları suçlamaktansa , yönetenleri suçlamayı deneseniz!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hightech33

    quote:

    Orjinalden alıntı: cmy

    mutlaka haklılık payı var ama ben birkaç örnek vereyim,

    geçen yıl bir yurtdışı gezisi yaptım. singapurda bir taksi şoförü ülkemize geldiğini söyleyerek şöyle anlattı;

    sizin insanlarınız ne kadar rahat? Parklarda ellerinde gazete okuyan insanlar gördüm. bizde buna neredeyse imkan yok. Bakın parklara boş boş oturan insanlar göremezsiniz. (Gökdelenleri işaret ederek) bakın bu saatte (gece yarısına yakın bir saatti) ışıklar yanıyor hala çalışanlar var. Bende gece gündüz çalışıyorum. Parkta oturup gazete okuyacak zamanım olmuyor.

    Aynen böyle anlattı. Ki bu taksi şoförüydü. bizde o gazete okuyor gördüğü kişide bence ya spor sayfasına bakıyordur yada 3. sayfadaki resimli haberlere.

    Sonuçta ülkemizin durumunu değerlendirirken vergilerden bahsederken bunlarıda göz önünde bulundurmak lazım.

    Evet vergiler çok ve yakıt pahalı ama maalesef bir çok ülke vatandaşına göre tembel olanımız, müşteriyi kandırmaya çalışanlarımız yok mu? Hepimiz çok çalışkan, başkalarının haklarını gözeten, trafikte magandalık yapmayan, diğer sürücelere düşman gibi bakmayan kişiler miyiz?

    Maalesef biz hep birilerini suçlamayı görev edinmişiz. Bence bırakmalı bu suçlamaları, çalışmalı. Bu şekilde düşünenler arttıkça ülkemiz dahada zenginleşir diye düşünüyorum. Yoksa hep başkalarını suçlayarak hiç bir yere varamayız.







    BEN ÇALIŞIYORUM VE VERGİMİ VERİYORUM,ALDIĞIM HERŞEYDE DE VERGİ VAR!
    daha ne yapabilirim!!
    siz de insanları suçlamaktansa , yönetenleri suçlamayı deneseniz!

    Alıntıları Göster
    neyse tartışma farklı boyuta gidiyor. ama son olarak şunu söyleyebilirim.

    insanlar yerine yönteneleri suçlamayı deneseniz demişsiniz?

    yönetenleri kim seçiyor?

    bu yönetenler uzaydan mı geliyor? yoksa başka ülkenin insanları mı seçiyor?

    Sizin mantığınız ile bakarsak yöneticileri mi suçlamak yoksa bizi yönetsin diye onları seçenleri mi suçlamak gerekir?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cmy -- 25 Aralık 2007; 19:34:54 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hightech33

    quote:

    Orjinalden alıntı: cmy

    mutlaka haklılık payı var ama ben birkaç örnek vereyim,

    geçen yıl bir yurtdışı gezisi yaptım. singapurda bir taksi şoförü ülkemize geldiğini söyleyerek şöyle anlattı;

    sizin insanlarınız ne kadar rahat? Parklarda ellerinde gazete okuyan insanlar gördüm. bizde buna neredeyse imkan yok. Bakın parklara boş boş oturan insanlar göremezsiniz. (Gökdelenleri işaret ederek) bakın bu saatte (gece yarısına yakın bir saatti) ışıklar yanıyor hala çalışanlar var. Bende gece gündüz çalışıyorum. Parkta oturup gazete okuyacak zamanım olmuyor.

    Aynen böyle anlattı. Ki bu taksi şoförüydü. bizde o gazete okuyor gördüğü kişide bence ya spor sayfasına bakıyordur yada 3. sayfadaki resimli haberlere.

    Sonuçta ülkemizin durumunu değerlendirirken vergilerden bahsederken bunlarıda göz önünde bulundurmak lazım.

    Evet vergiler çok ve yakıt pahalı ama maalesef bir çok ülke vatandaşına göre tembel olanımız, müşteriyi kandırmaya çalışanlarımız yok mu? Hepimiz çok çalışkan, başkalarının haklarını gözeten, trafikte magandalık yapmayan, diğer sürücelere düşman gibi bakmayan kişiler miyiz?

    Maalesef biz hep birilerini suçlamayı görev edinmişiz. Bence bırakmalı bu suçlamaları, çalışmalı. Bu şekilde düşünenler arttıkça ülkemiz dahada zenginleşir diye düşünüyorum. Yoksa hep başkalarını suçlayarak hiç bir yere varamayız.







    BEN ÇALIŞIYORUM VE VERGİMİ VERİYORUM,ALDIĞIM HERŞEYDE DE VERGİ VAR!
    daha ne yapabilirim!!
    siz de insanları suçlamaktansa , yönetenleri suçlamayı deneseniz!

    Alıntıları Göster
    + üniversite mezunları bile işsizken
    +asgari ücretin 420 ytl olduğu bir ülkede
    +ücretli çalışanların , bir kuyumcudan bile çok vergi verdiği
    insanları suçlamanız biraz yanlış!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cmy

    neyse tartışma farklı boyuta gidiyor. ama son olarak şunu söyleyebilirim.

    insanlar yerine yönteneleri suçlamayı deneseniz demişsiniz?

    yönetenleri kim seçiyor?

    bu yönetenler uzaydan mı geliyor? yoksa başka ülkenin insanları mı seçiyor?

    Sizin mantığınız ile bakarsak yöneticileri mi suçlamak yoksa bizi yönetsin diye onları seçenleri mi suçlamak gerekir?

    Alıntıları Göster
    o konuya hiç girmeylim,içinden çıkamayız! bu sorun, sistem sorunu! böyle gelmiş, böyle gidiyor!
    ama ben yine de vergilerimin karşılığını istiyorum!
    quote:

    Orjinalden alıntı: cmy

    neyse tartışma farklı boyuta gidiyor. ama son olarak şunu söyleyebilirim.

    insanlar yerine yönteneleri suçlamayı deneseniz demişsiniz?

    yönetenleri kim seçiyor?

    bu yönetenler uzaydan mı geliyor? yoksa başka ülkenin insanları mı seçiyor?

    Sizin mantığınız ile bakarsak yöneticileri mi suçlamak yoksa bizi yönetsin diye onları seçenleri mi suçlamak gerekir?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cmy

    Hepiniz çok haklısınız bende herkes gibi rahatsız oluyorum. ama bu yolları yapanlar aptal değil sadece bütçe meselesi. Yolları güzel ekonomisi çok iyi olan ülkelere bakın hemen hemen hepsi ya silah tüccarı ülkelerdir, ya sanayisi çok çok gelişmiştir yada petrol zenginidir. zift ve çakıl ile yapılan yolun maliyeti ile otobanlarda kullanılan asfalt maliyeti arasında uçurum var.

    Örneğin son 3-4 yıl öncesine kadar özellikle yazları çok ciddi trafik olan İstanbul İzmir arasında sadece geliş ve gidiş yönü olan dar bir yol mevcuttu. Böylesine yoğun trafik olan bir yolda 2000 li yıllarda bu kadar dar bir yol düşünebiliyor musunuz?

    şimdi tamam çok kaliteli değiller ama en azından duble yol olarak adlandırılan yollar var. Konforu iyi olmasada hiç olmazsa kafa kafa çarpışma olasılıkları oldukça azaldı. Eskisi gibi kalitesi daha iyi olan ama çok dar bir yol mu istersiniz? yoksa kalitesi daha düşük olan 4 şerit yol mu? ben şimdikini tercih ederim. Tabi bunlarda daha kaliteli hale getirilrse daha da memnun olurum.

    Alıntıları Göster
    olumsuzlukları, ülkenin ekonomisine siz bağladınız.
    haklısınız, ülkemiz fakir!
    quote:

    Orjinalden alıntı: cmy

    Hepiniz çok haklısınız bende herkes gibi rahatsız oluyorum. ama bu yolları yapanlar aptal değil sadece bütçe meselesi. Yolları güzel ekonomisi çok iyi olan ülkelere bakın hemen hemen hepsi ya silah tüccarı ülkelerdir, ya sanayisi çok çok gelişmiştir yada petrol zenginidir. zift ve çakıl ile yapılan yolun maliyeti ile otobanlarda kullanılan asfalt maliyeti arasında uçurum var.

    Örneğin son 3-4 yıl öncesine kadar özellikle yazları çok ciddi trafik olan İstanbul İzmir arasında sadece geliş ve gidiş yönü olan dar bir yol mevcuttu. Böylesine yoğun trafik olan bir yolda 2000 li yıllarda bu kadar dar bir yol düşünebiliyor musunuz?

    şimdi tamam çok kaliteli değiller ama en azından duble yol olarak adlandırılan yollar var. Konforu iyi olmasada hiç olmazsa kafa kafa çarpışma olasılıkları oldukça azaldı. Eskisi gibi kalitesi daha iyi olan ama çok dar bir yol mu istersiniz? yoksa kalitesi daha düşük olan 4 şerit yol mu? ben şimdikini tercih ederim. Tabi bunlarda daha kaliteli hale getirilrse daha da memnun olurum.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.