Arkadaşlar merhaba. 2006 model Proton Waja araç sahibiyim, aracımda yaşından dolayı artık güneş yanığı ve tavanda paslanmalar meydana gelmeye başladı. Tavan olduğu gibi güneş yanığı ve 4-5 yerde avuç içi kadar paslanma var... Salgın olayı olmasaydı komple boyaya verecektim lakin, salgından ötürü şu an bütçem elvermiyor. İnternette araştırma yaptım, sprey boya ile çamurluk vb aksamları boyayanlar var. Çok da güzel sonuç alıyorlar.
Size şöyle söyleyeyim, bana göre tavan o kadar kötü durumda ki, atıyorum rulo fırça ile yağlı boya yapsam, şimdikinden daha kötü durumda olamaz. O yüzden tavan boyalı olacakmış, yok akma olacak, kokma olacak vs gibi bir derdim yok, vaktimin bol olduğu şu günlerde bir şekilde tavanı halletmek istiyorum, gerekirse 3 kere zımparalar 4 kere yeniden boyarım.
Önce paslı yerlere lokal boya yapayım diye düşündüm ama bakıyorum komple tavanı boyamak daha güzel olacak gibi duruyor.
Yalnız sıkıntı şu, kapalı yerim yok, bu ne kadar sorun teşkil eder? İkincisi, paslı yerlere uygulanması gereken adımları az çok biliyorum, kalından inceye zımpara, astar, zımpara, boya gibi adımları uygulamak gerekiyor, peki komple boyamak istersem, tavanın diğer kısımlarına hangi işlemleri yapmak gerekiyor? Boyayı komple kazımak gerekiyor mu? Yoksa üzerinden zımpara yapıp, üstüne boya + vernik vursak olur mu?
Bir video izlemiştim, su zımparası yapıp, üstüne vernik atıyorlardı, boyamak istersem, su zımparası + boya + vernik adımlarını mı izlemem gerekiyor?
Tecrübeli arkadaşların fikir ve görüşlerine ihtiyacım var, bayram sonu işe başlamayı düşünüyorum. Şimdiden yardımlarınız için teşekkür ederim.
Hocam çok zor sanayide bile 20 tane ustanın 2 si 3 ü ren tutturabiliyor sizinki çok göze batacaktır benim önerim piano black folyo alıp kendiniz kaplama yapmanız.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme