Şimdi Ara

Araç Yag Lambası (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
62
Cevap
1
Favori
129.780
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emreopt

    selam arkadaslar..

    s_coskun28 gecmıs olsun bende de tıpatıp aynı sorun var ..cok can sıkıcı bı durum.. ben arabadan cok ıyı anlarım ızlıyecegımız yolları sırasıyla yazıyorum
    1- yağ fılresı ve yag degısımı
    2-yag müşürü degısımı
    3-yag pompası degısımı
    ben daha 1. basamaktayım ama sen 3. basamaga kadar olan degısımlrı yapmıssn okudugum kadarıyla ..bundan sonrası motorda yeterlı yag basıncı olmamasından kaynaklanıyor yanı kotu haber :(
    pistonla yataklar arasında bosluk olunca yanı kısacası motor ölmeye baslayınca yag motor ıcınde gereklı basıncı bulamaz ..ancak gaz verınce yukselen devırle basınc saglanır rölantıde ve yag ısınınca basınc duser ve yag lambası yanar malesef bununda tek cozumu motoru rektifiyeden gecer ..motoru kandırma yolları var .. yag kalınlastırıcı atarız devırı yukseltırız ısık soner ama sorun allttan devam eder ıyı ıhtımalle 1 yıl kullanırız sonunda motor yatak sarar :(
    sende neler yaptın nası sonuclar oldu paylasırsan bılgımız artar sevınırım..kolay gelsın ..

    Alıntıları Göster
    Arabanın yağı eksik değilse lamba istediği kadar yansın. Birşey olmaz korkma.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mr.respect

    Arabanın yağı eksik değilse lamba istediği kadar yansın. Birşey olmaz korkma.

    Alıntıları Göster
    geçen tekrar sanayiye götürdüm arabayı başka bir ustaya daha anlattım derdimi bana kesinlikle yağ incelmesinden yağ kanallarında kaçak olmaz dedi sorun yağ pompasındadır dedi (herkes bişeyler söylüyo gerçi) sonra müsait olduğunda gel rektifiyeciğle oturup konuşalım beraber muhasebesini yapalım dedi birtaraftan kafama değiştirtdiğim yağ pompası buzukmudur ki diye takılıyo. yağ kalınlaştııcı attıp devri yükseltim şuan öğle kullanıyorum bu işin çözümü rektifiyeden geçiyosa motor yatak sarana kadar kullanmaya kararlıyım satıpta başkalarının başını yakmayı da düşünmüyorum ben bana yapılanı yapmamaya kararlıyım ama sorun da çok canımı skıyo. bide kırmızı ışıkta beklerken yada çok dur kalk yaptığımda hararet derecesi 100 dereceye yaklaşıyo soğutma fanı açılıyo fan açılınca devir düşüyo 900e lamba yanıyo fon kapanınca devir 1000 üzerine çıkınca yağ lambası sönüyo nezaman su kaynatıcak mearakediyom

    bazı ustalar yağ pompasının yayının altına pul koyup pompaladığı yağın basıncını artırmayı teklif etti ama sakıncasıda varmış yüksek devirde yüksek yağ basıncı nereyi patlatır bilemeyiz diyolar.

    ilkzamanlar çok kafama taktım öyleya herşeyi yaptım olmadı düzelmedi uykusuz geçeler geçirdim yaptığım masraf 600tl ve hala sorun devam ediyor
    şimdi kabullendim ama bu işin peşini bırakmıcam sorunu çözersem hemen yazıcam yada bana yardım edicek
    beni bu durumdan kurtarabilecek kimse yokmu......??????????????




  • quote:

    Orijinalden alıntı: s_coskun28

    geçen tekrar sanayiye götürdüm arabayı başka bir ustaya daha anlattım derdimi bana kesinlikle yağ incelmesinden yağ kanallarında kaçak olmaz dedi sorun yağ pompasındadır dedi (herkes bişeyler söylüyo gerçi) sonra müsait olduğunda gel rektifiyeciğle oturup konuşalım beraber muhasebesini yapalım dedi birtaraftan kafama değiştirtdiğim yağ pompası buzukmudur ki diye takılıyo. yağ kalınlaştııcı attıp devri yükseltim şuan öğle kullanıyorum bu işin çözümü rektifiyeden geçiyosa motor yatak sarana kadar kullanmaya kararlıyım satıpta başkalarının başını yakmayı da düşünmüyorum ben bana yapılanı yapmamaya kararlıyım ama sorun da çok canımı skıyo. bide kırmızı ışıkta beklerken yada çok dur kalk yaptığımda hararet derecesi 100 dereceye yaklaşıyo soğutma fanı açılıyo fan açılınca devir düşüyo 900e lamba yanıyo fon kapanınca devir 1000 üzerine çıkınca yağ lambası sönüyo nezaman su kaynatıcak mearakediyom

    bazı ustalar yağ pompasının yayının altına pul koyup pompaladığı yağın basıncını artırmayı teklif etti ama sakıncasıda varmış yüksek devirde yüksek yağ basıncı nereyi patlatır bilemeyiz diyolar.

    ilkzamanlar çok kafama taktım öyleya herşeyi yaptım olmadı düzelmedi uykusuz geçeler geçirdim yaptığım masraf 600tl ve hala sorun devam ediyor
    şimdi kabullendim ama bu işin peşini bırakmıcam sorunu çözersem hemen yazıcam yada bana yardım edicek
    beni bu durumdan kurtarabilecek kimse yokmu......??????????????

    Alıntıları Göster
    ne oldu ne yaptın aynı şey benim de başımda yağ filitre müşür değiştim düzelmedi .Yağ kalındışdırıcı ne onu da yeni duydum.Motor soğukken bişey yok ısındıktan sonra rolantide yağ lambası yanıyor gaz verince sönüyor.Herkes yağ pompası diyor .Otomatik şANZIMAN TAMİR ETTİRDİRDEK SONRA OLDU NE OLDUYSA.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: albatroshaski

    ne oldu ne yaptın aynı şey benim de başımda yağ filitre müşür değiştim düzelmedi .Yağ kalındışdırıcı ne onu da yeni duydum.Motor soğukken bişey yok ısındıktan sonra rolantide yağ lambası yanıyor gaz verince sönüyor.Herkes yağ pompası diyor .Otomatik şANZIMAN TAMİR ETTİRDİRDEK SONRA OLDU NE OLDUYSA.

    Alıntıları Göster
    3 yıl önce yaşadığım sorunu yaşıyorsunuz. bir konu bile açmıştım.link aşağıda. 1 milyar masraf etmiştim.Çözüm ne pompa ne müşür ne de motorda. Yağ müşüründen saate giden kabloyu elektrikçiye buldurun bişey takar söner. Bu kablo zamanla gevreme yıpranma yaşıyor.Bu sorun fiatın arabalarında çıkar genelde.

    http://forum.donanimhaber.com/m_25493164/tm.htm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi harunoda -- 3 Ekim 2011; 23:51:08 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: harunoda

    3 yıl önce yaşadığım sorunu yaşıyorsunuz. bir konu bile açmıştım.link aşağıda. 1 milyar masraf etmiştim.Çözüm ne pompa ne müşür ne de motorda. Yağ müşüründen saate giden kabloyu elektrikçiye buldurun bişey takar söner. Bu kablo zamanla gevreme yıpranma yaşıyor.Bu sorun fiatın arabalarında çıkar genelde.

    http://forum.donanimhaber.com/m_25493164/tm.htm

    Alıntıları Göster
    yağ müşüründen saate giden kabloyu değiştircez ve sorun hallolacak öğlemi aylardır uykularımı kaçıran yağ sorunu halolacak öğlemi
    denicem ustam eğer olursa çok dua edicem :))))




  • quote:

    Orijinalden alıntı: s_coskun28

    yağ müşüründen saate giden kabloyu değiştircez ve sorun hallolacak öğlemi aylardır uykularımı kaçıran yağ sorunu halolacak öğlemi
    denicem ustam eğer olursa çok dua edicem :))))

    Alıntıları Göster
    bugun elektrikciye gittim kablo değiştirmek için bana olmaz dedi kablodan alması imkansız dedi beni başka bir tamirciye götürdü rolentide yağbasıncını ölçtü 1.5 cıkması gerek deedi benim basıncım sıfıra yakın cıktı bana motor yapılacak dedi en iyi ihtimal 700tl en kötü 1500tl dedi
    harunoda ustam yardım lütfen




  • quote:

    Orijinalden alıntı: s_coskun28

    bugun elektrikciye gittim kablo değiştirmek için bana olmaz dedi kablodan alması imkansız dedi beni başka bir tamirciye götürdü rolentide yağbasıncını ölçtü 1.5 cıkması gerek deedi benim basıncım sıfıra yakın cıktı bana motor yapılacak dedi en iyi ihtimal 700tl en kötü 1500tl dedi
    harunoda ustam yardım lütfen

    Alıntıları Göster
    merabalar benim 1.8 T 4. nesil jettam var formdakileri okudum bu sorun bendede var araba ısınınca yağ ışığı yanıyor yağını değiştirdim borulardakı çamuru temizlettim müşürü değiştirdim ama yinede yanıyor. Ama bende bıraz daha değişik yanıyor araça gaz verince yanıyor tepe çıkınca yanıyor düz yolda süratli gidince yanmıyor. yandığı zamanda 15 saniye sonra söyor sonra tekrar yanıyor bir yardımcı olabilirseniz sevinirim 3 aydır bununla uğraşıyorum şimdiden teşekkürler...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kajmeraj

    merabalar benim 1.8 T 4. nesil jettam var formdakileri okudum bu sorun bendede var araba ısınınca yağ ışığı yanıyor yağını değiştirdim borulardakı çamuru temizlettim müşürü değiştirdim ama yinede yanıyor. Ama bende bıraz daha değişik yanıyor araça gaz verince yanıyor tepe çıkınca yanıyor düz yolda süratli gidince yanmıyor. yandığı zamanda 15 saniye sonra söyor sonra tekrar yanıyor bir yardımcı olabilirseniz sevinirim 3 aydır bununla uğraşıyorum şimdiden teşekkürler...

    Alıntıları Göster
    bir şey daha ben bu aracı aldıgımdan bu sorun başladı ve yağını 10-40 döktüm sonra kitaba baktığım zaman 5-40 dökmem gerekiyormuş araç 138 binde 2000 model tüp kıllanmıyorum. yağdan sebep olabılır mi ??




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kajmeraj

    bir şey daha ben bu aracı aldıgımdan bu sorun başladı ve yağını 10-40 döktüm sonra kitaba baktığım zaman 5-40 dökmem gerekiyormuş araç 138 binde 2000 model tüp kıllanmıyorum. yağdan sebep olabılır mi ??

    Alıntıları Göster
    önce bir servise yada iyibir ustaya götür yağ müşürünü söküp baro metre bağlasınlar yağ basıncının kaçbar gösterdiğini baksınlar eğer normal değerinde ise şu sıraları takip et
    1 yağ müşürünü değiştir
    2 yağını ve yağfilitresini değiştir
    3 yağ pompasını değiştir
    4 yağlambasını yakan kabloları değiştirin
    hepsininde orjinal parça olmasına dikkat edin sorunun hallolacaktır.

    ben yağ basıncını ölçtürdüm 1.5 bar çıktı normali rolantide 3barmış yataklarla pistonlar arasında aşınıklık varmış motor yapılması gerekiyor dediler masrafını düştüm arabayı sattım şimdi kafam rahat




  • quote:

    Orijinalden alıntı: s_coskun28

    önce bir servise yada iyibir ustaya götür yağ müşürünü söküp baro metre bağlasınlar yağ basıncının kaçbar gösterdiğini baksınlar eğer normal değerinde ise şu sıraları takip et
    1 yağ müşürünü değiştir
    2 yağını ve yağfilitresini değiştir
    3 yağ pompasını değiştir
    4 yağlambasını yakan kabloları değiştirin
    hepsininde orjinal parça olmasına dikkat edin sorunun hallolacaktır.

    ben yağ basıncını ölçtürdüm 1.5 bar çıktı normali rolantide 3barmış yataklarla pistonlar arasında aşınıklık varmış motor yapılması gerekiyor dediler masrafını düştüm arabayı sattım şimdi kafam rahat

    Alıntıları Göster
    bmw lerde kronik sorundur yag filtre gövdesinden kaynaklanıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: uslubora

    bmw lerde kronik sorundur yag filtre gövdesinden kaynaklanıyor.

    Alıntıları Göster
    bu sitedeki cihazı aldım işimi çözdüm, incelemenizde fayda var.

    daha kapsamlı arıza tespit cihazlarıda mevcut. ustalara tavsiye ederim, adamlar işinin ve sattığı ürünün arkasında duruyor.




  • ARKADASLAR 2012MODEL FORD FIESTA 1.4 DIZEL ARACIM VAR ŞUANDA 89BINDE VE 87BINDE KENDI USTAMA PERIYODIK VE AGIR BAKIMLARINI YAPTIRDIM BUGUN YAG IŞIGI YANDI YAGI DEGISTIRIN DIYOR YAG CUBUGUNA BAKTIM YAG EKSILTME YOK BIRAZ BEKLEDIM SÖNER DIYE AMA SONMEDI ACABA PROBLEM NEDIR ARABAYI YURUTMESEMMI



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mechul_yabanci__ -- 12 Nisan 2015; 21:33:00 >
  • mechul_yabanci__ kullanıcısına yanıt
    Ekranda mı yağı değiştirin diyor yoksa kırmızı yağ lambasımı yandı. Eğer ekrandaysa aracın bilgisayarında yağ bakımı uyarısı için yazıyo bende transit vardı ondada yazıyodu her 20.000km de bir onun sıfırlaması yapılmalı ama eğer kırmızı yağ lambası yanıyosa aracı kullanmadan servise çektirin.
  • kirmizi yag isiginin yaninda sari yag lambasi antindada bir cizgi var o yaniyor ekrandada yag degisimi zamani yaziyor bir kac sayfadan baktim kontagi yarim cevirip ayni anda gaz ve firene basili tutun isik sonene kadar yazmislarda bagzi arkadaslar bu islemi dogru bulmayip herseyi sifirlar yazmis bu konuda bilgisi olan varmidir
  • yag bakim servis icin uyari veriyormus yarim kontak yapip ayni anda gaz ve frene sari yag lambasi isigi sonene kadar bastim ve sonrasinda kayboldu korkulacak birsey yokmus
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mechul_yabanci__

    yag bakim servis icin uyari veriyormus yarim kontak yapip ayni anda gaz ve frene sari yag lambasi isigi sonene kadar bastim ve sonrasinda kayboldu korkulacak birsey yokmus
    2005 Albea sahibiyim. Aynı şekilde gaza basınca yağ ışığı sönüyor, rolantideyken ışık yanıyor. Bugün ustaya götürdüm. Müşürü değiştirdi ışık yanmaya devam etti. Direk yağ pompası dedi. artı yağ pompasının yanında zincir de değişecek, artı yağ ve filtre de değişecek dedi. işçilik 300 tl den, toplam 1.000 TL ye masraf çıkardı. Araban mı var derdin var
  • Herkese Selam un Aleykum Bende 92 MODEL NİSSAN Nx Coupe Araç Var Arabaya Sıfır Motor Yaptırdım Yağ Pompasindan Turda Krank miline Kadar Herşeyi Değişti Fakat Araba Motor Sicakken Rolanti 1000 Devirin altına Düştüğünde Yağ Lambası Yakıyor Gaz verince Hiç bi sorun yok 3 Kere Yağ Filtresi Değiştirdim Olmadı 2 Kere Yağ basınç Müdürünü Değiştirdim Olmadı Yağ pompasinin Basınç Yayını Uzattik Yine Olmadı Çok Canımı sıkıyor bu durum Bilen Başına Gelen Biri Varsa Allah aşkına yardımcı olsun ya Bunaldim artik.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Adem Genc Ucbeyi

    Herkese Selam un Aleykum Bende 92 MODEL NİSSAN Nx Coupe Araç Var Arabaya Sıfır Motor Yaptırdım Yağ Pompasindan Turda Krank miline Kadar Herşeyi Değişti Fakat Araba Motor Sicakken Rolanti 1000 Devirin altına Düştüğünde Yağ Lambası Yakıyor Gaz verince Hiç bi sorun yok 3 Kere Yağ Filtresi Değiştirdim Olmadı 2 Kere Yağ basınç Müdürünü Değiştirdim Olmadı Yağ pompasinin Basınç Yayını Uzattik Yine Olmadı Çok Canımı sıkıyor bu durum Bilen Başına Gelen Biri Varsa Allah aşkına yardımcı olsun ya Bunaldim artik.
    Arkadaşlar merhaba;

    Bende de 2005 chevrolet lacetti var.Araç ısınınca rolantide yağ lambası yanıp sönüyor.Çok hafif belli belirsiz bir gaz verdiğimizde sönüyor.Bu sorunu LPG/Benzin ikisinde de yapıyor.Aracın lpg de rolanti ayarını kontrol ettirip yükseltsek sorun çözülür mü?Araç bakımdan yeni çıktı.Yağ müşürü, filtreleri ve yağı değişti.Ancak hala aynı sorun mevcut.

    Teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sakal28 -- 18 Aralık 2015; 9:19:55 >




  • hyavuz H kullanıcısına yanıt
    Merhaba, biraz geç bir soru olacak ama, aynı sorunu benzinde yapmayı da kesti mi? Daha sonra herhangi bir sorunla karşılaştın mı?
  • uslubora U kullanıcısına yanıt
    BNEDE DE E46 318 İ VAR ROLANTİDE YAĞ LAMBASI YAKIYOR ÇÖZEMEDİM NE YAPMAK GEREK
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.