Şimdi Ara

Araç Yag Lambası

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
62
Cevap
1
Favori
129.773
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Aracımın yag lambası motor ısındıktan sonra rölantide ve ayagımı gazdan çektigimde sürekli yanıyor.Gaz verdigimde sönüyor.Bu olay neden kaynaklanır böyle bir şey şimdiye kadar hiç olmamıştı.Yag müşüri degişiminden başka ne çözüm olur



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Araç Yağı Lambası: Neden Yanar veya Söner?

    Giriş: Bir araç yağ lambası, motorun yağ seviyesini veya basıncını gösteren bir uyarı lambasıdır. Bu lambanın yanması veya sönmesi, çeşitli sorunları işaret edebilir.

    Yağ Lambası Gaz Verildiğinde Sönüyor: Gaz verildiğinde yağ lambasının sönmesi, genellikle düşük yağ seviyesini veya basıncını gösterir. Bu durumda, motor yağını en kısa zamanda kontrol etmeli ve gerekirse eklemelisiniz.

    Motor Isındığında Yağ Lambası Yanıyor: Motor ısındığında yağ lambasının yanması, yağın incelmesine veya viskozitesini kaybetmesine neden olan sorunları gösterebilir. Bu, yağın motor parçalarını yeterince yağlamadığı anlamına gelebilir.

    Gaz Verildiğinde Yağ Lambası Sönüyor: Gaz verildiğinde yağ lambasının sönmesi, yağ pompasında sorun olabileceğini gösterir. Bu sorun, motora yeterli yağ basıncı sağlanamaması nedeniyle ciddi hasara yol açabilir.

    Araba Isındığında Yağ Lambası Yanıyor: Araba ısındığında yağ lambasının yanması, genellikle düşük yağ seviyesini veya yağ filtresinin tıkanıklığını gösterir. Bu durumda, yağ seviyesini kontrol etmeli ve gerekirse yağı ve filtreyi değiştirmelisiniz.

    Motor Isındığında Yağ Lambası Yanıp Sönüyor: Motor ısındığında yağ lambasının yanıp sönmesi, ciddi bir yağ basıncı sorununu gösterebilir. Bu durumda, aracı durdurmalı ve en kısa zamanda bir tamirciye başvurmalısınız.

    Düşük Devirde Yağ Lambası Yanıyor: Düşük devirlerde yağ lambasının yanması, yağ pompasında veya yağ sisteminde sızıntı olabileceğini gösterir. Bu durumda, yağ sızıntılarını kontrol etmeli ve gerekirse tamir ettirmelisiniz.

    Sonuç: Bir araç yağ lambasının yanması veya sönmesi, çeşitli sorunları işaret edebilir. Bu sorunları göz ardı etmek, motor hasarına ve masraflı onarımlara yol açabilir. Yağ lambası yandığında veya söndüğünde, sorunu belirlemek ve çözmek için derhal harekete geçmek önemlidir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • quote:

    Orjinalden alıntı: hyavuz

    Aracımın yag lambası motor ısındıktan sonra rölantide ve ayagımı gazdan çektigimde sürekli yanıyor.Gaz verdigimde sönüyor.Bu olay neden kaynaklanır böyle bir şey şimdiye kadar hiç olmamıştı.Yag müşüri degişiminden başka ne çözüm olur


    Sorunun kaynağı tespit edilmeli.

    Yağ pompasından veya filtreden kaynaklı bir sorun olabilir.

    Bu şekilde aracınızı kullanmayın. Vakit kaybetmeden kontrol ettirin. Zira arabanın yağı, kanı demektir... Yağ pompası da kalbi...

    Kolay gelsin...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: hyavuz

    Aracımın yag lambası motor ısındıktan sonra rölantide ve ayagımı gazdan çektigimde sürekli yanıyor.Gaz verdigimde sönüyor.Bu olay neden kaynaklanır böyle bir şey şimdiye kadar hiç olmamıştı.Yag müşüri degişiminden başka ne çözüm olur


    bu sorunun aynısı benim eski arabamda vardı. tofaş. yağ pompasını,yağ müşürünü, rölanti valfini değişitirdik olmadı. o şekilde 5-6 bin km kullandım. öylece sattım.farklı bir yağ kullansam sorun çözülürmüydü bilmiyorum. iyi bir yağcıya sor bakalım ne diyecek.
    ama sana tavsiyem yolda kalana kadar devam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _Lupara_

    quote:

    Orjinalden alıntı: hyavuz

    Aracımın yag lambası motor ısındıktan sonra rölantide ve ayagımı gazdan çektigimde sürekli yanıyor.Gaz verdigimde sönüyor.Bu olay neden kaynaklanır böyle bir şey şimdiye kadar hiç olmamıştı.Yag müşüri degişiminden başka ne çözüm olur


    bu sorunun aynısı benim eski arabamda vardı. tofaş. yağ pompasını,yağ müşürünü, rölanti valfini değişitirdik olmadı. o şekilde 5-6 bin km kullandım. öylece sattım.farklı bir yağ kullansam sorun çözülürmüydü bilmiyorum. iyi bir yağcıya sor bakalım ne diyecek.
    ama sana tavsiyem yolda kalana kadar devam.
    AYNI SORUN BENDEDE VAR ARACIM SEAT TOLEDO 1.8 GLX , ARACIMDAN ÇOK MEMNUNUM SATMAK DA İSTEMİYORUM BİR DAHAKİ YAĞ DEĞİŞİMİNDE DEĞİŞİK BİR YAĞ DENEYECEĞİM ZATEN KILAVUZUNDA DAHA İNCE BİR YAĞ BELİRTİLMİŞ ORJİNAL YAĞINI 0-30 VISCO 7000 BİRAZ PAHALI AMA ONU DENEYECEĞİM ARTIK




  • quote:

    Orjinalden alıntı: hyavuz

    Aracımın yag lambası motor ısındıktan sonra rölantide ve ayagımı gazdan çektigimde sürekli yanıyor.Gaz verdigimde sönüyor.Bu olay neden kaynaklanır böyle bir şey şimdiye kadar hiç olmamıştı.Yag müşüri degişiminden başka ne çözüm olur



    bu oLay tamamen YAĞ POMPSINDAN kaynakLanıyır .....en kısa zamnda yağ pompasını değiştirmen gerekir yoksa Allah muhafaza motoru kucana aLırsın..!!!!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fdd24

    quote:

    Orjinalden alıntı: hyavuz

    Aracımın yag lambası motor ısındıktan sonra rölantide ve ayagımı gazdan çektigimde sürekli yanıyor.Gaz verdigimde sönüyor.Bu olay neden kaynaklanır böyle bir şey şimdiye kadar hiç olmamıştı.Yag müşüri degişiminden başka ne çözüm olur



    bu oLay tamamen YAĞ POMPSINDAN kaynakLanıyır .....en kısa zamnda yağ pompasını değiştirmen gerekir yoksa Allah muhafaza motoru kucana aLırsın..!!!!
    yanlız kardeş araç çalışır çalışmaz ışık yanmıyor motor belli bir ısıya ulaştıktan sonra rölantide ve aracı boşa aldıgımda yanıyor aracıma kışın sonuna doğru magnatech 10-40 koydum ışık yanmıya başlayınca acaba yagdan mı diye 15-40 koydum gene degişen bişey yok.Buna göre sorun ne olabilir




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hyavuz

    yanlız kardeş araç çalışır çalışmaz ışık yanmıyor motor belli bir ısıya ulaştıktan sonra rölantide ve aracı boşa aldıgımda yanıyor aracıma kışın sonuna doğru magnatech 10-40 koydum ışık yanmıya başlayınca acaba yagdan mı diye 15-40 koydum gene degişen bişey yok.Buna göre sorun ne olabilir

    Alıntıları Göster
    Aklıma gelen üç ihtimal: 1) Yağ pompası 2) Motor yatak boşaltmış 3) Yağ müşürü problemli (soket, kablolama veya kendisi)
    Bunların yanında yağ filtresini de kontrol etmekte fayda var...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hyavuz

    yanlız kardeş araç çalışır çalışmaz ışık yanmıyor motor belli bir ısıya ulaştıktan sonra rölantide ve aracı boşa aldıgımda yanıyor aracıma kışın sonuna doğru magnatech 10-40 koydum ışık yanmıya başlayınca acaba yagdan mı diye 15-40 koydum gene degişen bişey yok.Buna göre sorun ne olabilir

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: hyavuz

    yanlız kardeş araç çalışır çalışmaz ışık yanmıyor motor belli bir ısıya ulaştıktan sonra rölantide ve aracı boşa aldıgımda yanıyor aracıma kışın sonuna doğru magnatech 10-40 koydum ışık yanmıya başlayınca acaba yagdan mı diye 15-40 koydum gene degişen bişey yok.Buna göre sorun ne olabilir



    bi defa senin oLayın yağLa ilgisi yoook bu bir gereçek..!!!

    senin oLay ya pompa ya müşir başka bişey de oLmaz sen bi en koLayından bi müşiri değiştir bakaLım bide öLe dene nasıL oLacak..!!!!!eyerki düzeLmezse POMPA....kaçarı yokkk..!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fdd24

    quote:

    Orjinalden alıntı: hyavuz

    yanlız kardeş araç çalışır çalışmaz ışık yanmıyor motor belli bir ısıya ulaştıktan sonra rölantide ve aracı boşa aldıgımda yanıyor aracıma kışın sonuna doğru magnatech 10-40 koydum ışık yanmıya başlayınca acaba yagdan mı diye 15-40 koydum gene degişen bişey yok.Buna göre sorun ne olabilir



    bi defa senin oLayın yağLa ilgisi yoook bu bir gereçek..!!!

    senin oLay ya pompa ya müşir başka bişey de oLmaz sen bi en koLayından bi müşiri değiştir bakaLım bide öLe dene nasıL oLacak..!!!!!eyerki düzeLmezse POMPA....kaçarı yokkk..!


    Alıntıları Göster
    Peki arkadaşlar arabanın rölanti devrinin düşük olmasındanda kaynaklanıyor mu bu durum acaba cavaplarınızıbekliyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hyavuz

    Peki arkadaşlar arabanın rölanti devrinin düşük olmasındanda kaynaklanıyor mu bu durum acaba cavaplarınızıbekliyorum

    Alıntıları Göster
    sorununuzun kaynağı düşük devir.LPG ve benzer sistem varsa böyle yapabilir.Eğer yağ filtresi tıkalı olsa zaten devamlı yanması lazım.

    daha ciddi bir basamak ise yağ müşürünün arızaya geçmesi olasılıdır.Direnç katsayısı değişince böyle vakalar olabilir.basitten başlayıp tüm olasılıkları kontrol ettirin. Sorunun kaynağına inin. Lambanın sönmesi sorunun geçtiğini göstermez.bazen öyle ilginç vakalar çıkar ki herkez bu işlere şaşar.Yan sanayi filresi hatalı takılmışsa motor yakan bile duydum.Bypass akışı olmayan takıyorlar uyuyor diye sonra a lamba yandı ne oldu deniyor motor bitmiş. Yani kötü örnekleri özellikle veriyorum ki dikkatli olunmasında her zman fayda var.yağlama ve lastikler bir otomobilin en temel ve ciddiyete alınması gereken parçalarıdır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vezir

    sorununuzun kaynağı düşük devir.LPG ve benzer sistem varsa böyle yapabilir.Eğer yağ filtresi tıkalı olsa zaten devamlı yanması lazım.

    daha ciddi bir basamak ise yağ müşürünün arızaya geçmesi olasılıdır.Direnç katsayısı değişince böyle vakalar olabilir.basitten başlayıp tüm olasılıkları kontrol ettirin. Sorunun kaynağına inin. Lambanın sönmesi sorunun geçtiğini göstermez.bazen öyle ilginç vakalar çıkar ki herkez bu işlere şaşar.Yan sanayi filresi hatalı takılmışsa motor yakan bile duydum.Bypass akışı olmayan takıyorlar uyuyor diye sonra a lamba yandı ne oldu deniyor motor bitmiş. Yani kötü örnekleri özellikle veriyorum ki dikkatli olunmasında her zman fayda var.yağlama ve lastikler bir otomobilin en temel ve ciddiyete alınması gereken parçalarıdır.

    Alıntıları Göster
    dediginiz gbi bugün lpg rölanti ayarını biraz yükselttim ve sorun halloldu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hyavuz

    dediginiz gbi bugün lpg rölanti ayarını biraz yükselttim ve sorun halloldu.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: hyavuz

    dediginiz gbi bugün lpg rölanti ayarını biraz yükselttim ve sorun halloldu.


    arızanın bulmanıza sevindim.Aklınızda kalması gerekn konu motor yağlamasının verimli bir şekilde olması için yağ basıncının beşlirli bir seviyenin altına düşmemesi gereklidir.yağ müşirinin görevi bu basıncı kontrol etmektir.Devir düşünce yağ basıncı da düşüyor ve lamba yanıyor .Esas dikkat edilmesi gereken konu devmlı yandıüğı andır.Hemen farketmezseniz motor sarar, ya kalmamaıştır veya yağlama kanallarını tıkayan bir şey vardır.

    Hep aklıma takılmıştıri, bu kadar önemli gösterge neden sesli bir sistem kanalıyla bizi uyarmaz.kapıyı veya farları açık unutunca bile bir sürü gereksiz ses veren araç.larımız böyle çok önemli bir gösterge yanınca sesli olarakbizi uyarmıyor .5 dakika sonra farkederseniz zaten iş işten geçmiş oluyor.
    belki yeni nesil araçlarda buna bir çözüm bulunur .belki de benim haberim olmayan yeni BMW veya mercolarda vardır.hergün yeni birşey çıkıyor takip etmek çok güç.




  • BENDEDE YANIYOR 2 KM GİTTİKTEN SONRA SÖNÜYOR , ÇÖZÜMÜNÜ BULAMADIK AMA O ŞEKİLDE KULLANIYORUM ŞİMDİLİK BAKALIM

    - YAĞ MÜŞİRİNİ DEĞİŞTİRDİK
    - FİLTREYİ DEĞİŞTİRDİİK
    - YAĞI DEĞİŞTİRDİK

    AMA OLMADI



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mendel50 -- 6 Mayıs 2008; 4:55:14 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mendel50

    BENDEDE YANIYOR 2 KM GİTTİKTEN SONRA SÖNÜYOR , ÇÖZÜMÜNÜ BULAMADIK AMA O ŞEKİLDE KULLANIYORUM ŞİMDİLİK BAKALIM

    - YAĞ MÜŞİRİNİ DEĞİŞTİRDİK
    - FİLTREYİ DEĞİŞTİRDİİK
    - YAĞI DEĞİŞTİRDİK

    AMA OLMADI
    yağ cfiltresini hatalı seçşlmiş olabilir.Orjinal olduğundan emin misiniz.Geriye az seçenek kalmış ama yağ basıncının düşük olmasının birçok sebebi olabilir.İlk aklıma gelen bypass filtre olup olmaması sonra , yağ pompası gibi daha ciddi konular geliyor ama deavmlı yanmadığıiçin beklenmeyen bir yer olabilir.mesela yağ kanallarından bazılarının tıkanması veya bir pisliğin filrenin önüne gelmesi gibi.
    quote:

    Orjinalden alıntı: mendel50

    BENDEDE YANIYOR 2 KM GİTTİKTEN SONRA SÖNÜYOR , ÇÖZÜMÜNÜ BULAMADIK AMA O ŞEKİLDE KULLANIYORUM ŞİMDİLİK BAKALIM

    - YAĞ MÜŞİRİNİ DEĞİŞTİRDİK
    - FİLTREYİ DEĞİŞTİRDİİK
    - YAĞI DEĞİŞTİRDİK

    AMA OLMADI




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vezir

    yağ cfiltresini hatalı seçşlmiş olabilir.Orjinal olduğundan emin misiniz.Geriye az seçenek kalmış ama yağ basıncının düşük olmasının birçok sebebi olabilir.İlk aklıma gelen bypass filtre olup olmaması sonra , yağ pompası gibi daha ciddi konular geliyor ama deavmlı yanmadığıiçin beklenmeyen bir yer olabilir.mesela yağ kanallarından bazılarının tıkanması veya bir pisliğin filrenin önüne gelmesi gibi.
    quote:

    Orjinalden alıntı: mendel50

    BENDEDE YANIYOR 2 KM GİTTİKTEN SONRA SÖNÜYOR , ÇÖZÜMÜNÜ BULAMADIK AMA O ŞEKİLDE KULLANIYORUM ŞİMDİLİK BAKALIM

    - YAĞ MÜŞİRİNİ DEĞİŞTİRDİK
    - FİLTREYİ DEĞİŞTİRDİİK
    - YAĞI DEĞİŞTİRDİK

    AMA OLMADI


    Alıntıları Göster
    yagla nası ılgısı olmaz arkadas olması gerekenden kalın yag kullandıysan eyer yaglama yapamıyor olabılır yahut yağ pompandada sıkıntı olabılr derhal bırıne goster yatak sarar grankıydı yatagıydı tutagıydı ayazda kalırsın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vezir

    yağ cfiltresini hatalı seçşlmiş olabilir.Orjinal olduğundan emin misiniz.Geriye az seçenek kalmış ama yağ basıncının düşük olmasının birçok sebebi olabilir.İlk aklıma gelen bypass filtre olup olmaması sonra , yağ pompası gibi daha ciddi konular geliyor ama deavmlı yanmadığıiçin beklenmeyen bir yer olabilir.mesela yağ kanallarından bazılarının tıkanması veya bir pisliğin filrenin önüne gelmesi gibi.
    quote:

    Orjinalden alıntı: mendel50

    BENDEDE YANIYOR 2 KM GİTTİKTEN SONRA SÖNÜYOR , ÇÖZÜMÜNÜ BULAMADIK AMA O ŞEKİLDE KULLANIYORUM ŞİMDİLİK BAKALIM

    - YAĞ MÜŞİRİNİ DEĞİŞTİRDİK
    - FİLTREYİ DEĞİŞTİRDİİK
    - YAĞI DEĞİŞTİRDİK

    AMA OLMADI


    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: vezir

    yağ cfiltresini hatalı seçşlmiş olabilir.Orjinal olduğundan emin misiniz.Geriye az seçenek kalmış ama yağ basıncının düşük olmasının birçok sebebi olabilir.İlk aklıma gelen bypass filtre olup olmaması sonra , yağ pompası gibi daha ciddi konular geliyor ama deavmlı yanmadığıiçin beklenmeyen bir yer olabilir.mesela yağ kanallarından bazılarının tıkanması veya bir pisliğin filrenin önüne gelmesi gibi.
    quote:

    Orjinalden alıntı: mendel50

    BENDEDE YANIYOR 2 KM GİTTİKTEN SONRA SÖNÜYOR , ÇÖZÜMÜNÜ BULAMADIK AMA O ŞEKİLDE KULLANIYORUM ŞİMDİLİK BAKALIM

    - YAĞ MÜŞİRİNİ DEĞİŞTİRDİK
    - FİLTREYİ DEĞİŞTİRDİİK
    - YAĞI DEĞİŞTİRDİK

    AMA OLMADI




    HOCAM ARACIMI SABAH İLK ÇALIŞTIRMADA YAĞ LAMBASI 2 KM FİLAN YANIYOR SONRA SÖNÜYOR GÜN İÇERİSİNDE BİR DAHA YANMIYOR , NE YAPTIYSAK OLMADI AKLIMA YAĞ POMPASI GELİYOR , AMA TAMİRCİM YAĞ POMPASI ARIZALI OLSAYDI ŞİMDİYE MOTORU ÇOKTAN YAKMIŞTIN DEDİ , FİLTREMİ ÖZELLİKLE YAĞ DEĞİŞİMİNİ BEKLEMEDEN DEĞİŞTİRDİM VW - AUDİ MARKA KALİTELİ BİR FİLTRE KULLANDIM AMA BY PASMI DEĞİLMİ BİLMİYORUM BY PASS OLANI NERDEN ANLICAZ ,




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mendel50

    quote:

    Orjinalden alıntı: vezir

    yağ cfiltresini hatalı seçşlmiş olabilir.Orjinal olduğundan emin misiniz.Geriye az seçenek kalmış ama yağ basıncının düşük olmasının birçok sebebi olabilir.İlk aklıma gelen bypass filtre olup olmaması sonra , yağ pompası gibi daha ciddi konular geliyor ama deavmlı yanmadığıiçin beklenmeyen bir yer olabilir.mesela yağ kanallarından bazılarının tıkanması veya bir pisliğin filrenin önüne gelmesi gibi.
    quote:

    Orjinalden alıntı: mendel50

    BENDEDE YANIYOR 2 KM GİTTİKTEN SONRA SÖNÜYOR , ÇÖZÜMÜNÜ BULAMADIK AMA O ŞEKİLDE KULLANIYORUM ŞİMDİLİK BAKALIM

    - YAĞ MÜŞİRİNİ DEĞİŞTİRDİK
    - FİLTREYİ DEĞİŞTİRDİİK
    - YAĞI DEĞİŞTİRDİK

    AMA OLMADI




    HOCAM ARACIMI SABAH İLK ÇALIŞTIRMADA YAĞ LAMBASI 2 KM FİLAN YANIYOR SONRA SÖNÜYOR GÜN İÇERİSİNDE BİR DAHA YANMIYOR , NE YAPTIYSAK OLMADI AKLIMA YAĞ POMPASI GELİYOR , AMA TAMİRCİM YAĞ POMPASI ARIZALI OLSAYDI ŞİMDİYE MOTORU ÇOKTAN YAKMIŞTIN DEDİ , FİLTREMİ ÖZELLİKLE YAĞ DEĞİŞİMİNİ BEKLEMEDEN DEĞİŞTİRDİM VW - AUDİ MARKA KALİTELİ BİR FİLTRE KULLANDIM AMA BY PASMI DEĞİLMİ BİLMİYORUM BY PASS OLANI NERDEN ANLICAZ ,

    Alıntıları Göster
    slm benim arabam tipo 1.4s arabamdaki sorun motor ısınınca rolantide 1000 devirin altına düşünce yağ lambası yanıyo gaza basınca sönüyo motor soğukken böğle bir sorun yok yağ müşürü yağ pompası yağ filitresi ve yağı değişti ama sorun devam ediyo geçici çözüm alarak deviri 1200 e ayarlattım farı ve fanı açınca yani deviri düşürücü şeyler yapınca 1000 devirin altına düşünce yine yanıyo birde elektrik aksamına baktırıcam oda olmasa yağ kanallarında aşınıklıkmı vardır motormu yaptırmam lazım bilen arkadaşlardan yardım lütfen




  • quote:

    Orijinalden alıntı: s_coskun28

    slm benim arabam tipo 1.4s arabamdaki sorun motor ısınınca rolantide 1000 devirin altına düşünce yağ lambası yanıyo gaza basınca sönüyo motor soğukken böğle bir sorun yok yağ müşürü yağ pompası yağ filitresi ve yağı değişti ama sorun devam ediyo geçici çözüm alarak deviri 1200 e ayarlattım farı ve fanı açınca yani deviri düşürücü şeyler yapınca 1000 devirin altına düşünce yine yanıyo birde elektrik aksamına baktırıcam oda olmasa yağ kanallarında aşınıklıkmı vardır motormu yaptırmam lazım bilen arkadaşlardan yardım lütfen

    Alıntıları Göster
    geçmiş olsun aynı sorun bende var ama son olarak bende elektirik arızası olduğunu düşünüyorum tamirci yağ pompası dedi ama pek aklımkesmedei arabada başka terslik yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: albatroshaski

    geçmiş olsun aynı sorun bende var ama son olarak bende elektirik arızası olduğunu düşünüyorum tamirci yağ pompası dedi ama pek aklımkesmedei arabada başka terslik yok.

    Alıntıları Göster
    elektrikciyede götürdüm bizimle alakası yok dedi ya kanallarındada aşınıklık olamaz dediler yağ pompasındandır diyo tamirciler ama ben yağ pompasınıda değiştirttim sıkıntılı bir durum yardımcı olucak arkadaşlar bekliyorum......???????
  • quote:

    Orijinalden alıntı: s_coskun28

    elektrikciyede götürdüm bizimle alakası yok dedi ya kanallarındada aşınıklık olamaz dediler yağ pompasındandır diyo tamirciler ama ben yağ pompasınıda değiştirttim sıkıntılı bir durum yardımcı olucak arkadaşlar bekliyorum......???????

    Alıntıları Göster
    selam arkadaslar..

    s_coskun28 gecmıs olsun bende de tıpatıp aynı sorun var ..cok can sıkıcı bı durum.. ben arabadan cok ıyı anlarım ızlıyecegımız yolları sırasıyla yazıyorum
    1- yağ fılresı ve yag degısımı
    2-yag müşürü degısımı
    3-yag pompası degısımı
    ben daha 1. basamaktayım ama sen 3. basamaga kadar olan degısımlrı yapmıssn okudugum kadarıyla ..bundan sonrası motorda yeterlı yag basıncı olmamasından kaynaklanıyor yanı kotu haber :(
    pistonla yataklar arasında bosluk olunca yanı kısacası motor ölmeye baslayınca yag motor ıcınde gereklı basıncı bulamaz ..ancak gaz verınce yukselen devırle basınc saglanır rölantıde ve yag ısınınca basınc duser ve yag lambası yanar malesef bununda tek cozumu motoru rektifiyeden gecer ..motoru kandırma yolları var .. yag kalınlastırıcı atarız devırı yukseltırız ısık soner ama sorun allttan devam eder ıyı ıhtımalle 1 yıl kullanırız sonunda motor yatak sarar :(
    sende neler yaptın nası sonuclar oldu paylasırsan bılgımız artar sevınırım..kolay gelsın ..




  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.