Merhabalar, Konuyu tekrar canlandırmış olacağım ama bu sorun benim mazdamda da başladı. 2008 model mazda 3 sahibiyim ve arabayı 1 ay dışarıda bıraktıktan sonra aküsü bitmesin diye bir çalıştırayım dedim. Kaputun içinde ölmüş bir fındık faresi bulunca endişelendim açıkçası, bir kablo yeme olayı olur mu diye. Daha sonra yaklaşık 15 km yaptıktan sonra ışıklarda yani 1000 devir altında yağ ışığının yandığını 1000 devir üstünde söndüğünü gördüm. Arabayı acil eve getirip, ertesi gün baktığımda (soğuk motorda) bir problem olmadığını gözlemledim. Tekrar motor ısındığında 1000 devir altında yanmaya devam etti. Şimdi sorun şu ki ben Almanyadayım ve burada bu sorunun üzerine gitmesi için bir ustaya gitsem zaten 3500 euroya almış olduğum arabaya, gereksiz her şeyi değiştirip, işçiliğini de ekleyip en az 1000-1500 euro masraf çıkaracaklar. bu konu hakkında kendi başıma yapabileceğim neler vardır? Tavsiyelerinize açığım, yardımcı olursanız çok sevinirim. Ekleme: Yine her hangi bir cevap alamadim kimseden, saglik olsun. Buraya yazayim cozumu de baskasi faydaansin. Sorun yag musurunde imis, degistirince duzeldi. Arabanin yag basinc sensoru. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi horadricstaff -- 3 Eylül 2021; 17:35:43 > |
Bildirim