Şimdi Ara

Araç Yag Lambası (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
62
Cevap
1
Favori
129.378
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ben Kocaelinde oturuyorum aynı sorun bende de var renault senic aracım 2006 model araç sabah çalıştığında hiç bir problem yok ne oluyorsa motor ısındıktan sonra oluyor rölantide veya ışıklarda araç uyarı veriyor yağ basıncı düşük diyor birde benim araba sesli uyarı veriyor dıııt dııtt diye o dııt dedikçe ben ananı avradını diye başlıyorum söylemeye çığrımdan çıkardı beni bazende motor ısındı rölanti düşük olsada hiç ötmüyor diyorumki düzeldi yani bana kafayı yedirtecek

    sanayiye götürdüm aracımı bir ustaya gösterdim yağı varmı arabanın dedi evet var dedim aracın yağ seviye sensörü var yağ seviyesi normal diyor ona güvenmedim birde çubuktan kontrol ettim yağı var aracın sonra ustanın dediği ne dese beğenirsin müşirden başlicaz denemeye olmazsa karteri sökeceğiz pompa filan devam edeceğiz dedi yni şaşırdım kaldım uzaklaştım hemen oradan yani sizin dediğiniz gibi müşiri sokelim basıncı ölçelim basınç tamsa pompaya girişelim filan bu şekilde yaklaşan yok konuya deneme yanılma yöntemi birde eline laptop alan arabayı bilgisayara takıyor bakıyor sorun tespiti için bakıyolar sorunu bulamıyorlar benim broveyde oluyordu deneme yanılma yöntemi takıyor laptobu o laptoba bakıyor laptop ona yani tuhaf tuhaf işler kimseye işini öğretmek niyetinde değilim fakat yani ustada yok piyasada

    birde benim arabanın yağ basınç müşiri 350 TL şase numarasını verip öyle fiyat aldım parçacıdan adama söyledim usta bu arabada deneme yanılma yapacağız ama bir müşir 350 TL o okadar değildir yanlış söylemişsindir dedi yani şase numarası verdim hatta aynı parçayı Ebuy dan almaya kalkarsan 15 ila 20 tl arasında kargo bedeli ile olsun olsun 50 TL Türkiye'de bizi nasıl çüküyorlar siz düşünün


    şu an aracı böyle kullanıyorum bakalım basınç ölçümü yaparak konuya profesyonelce yaklaşacak bir usta arıyorum ustalar legocu olmuş sökelim takalım olmadı ver 500 olmadı ver 200 olmadı ver 700 deli ediyorlar adamı

    birde sorunu çözdükten sonra buraya yazmayan arkadaşlar oluyor bazen yahu nasıl çözdün ne yaptın anlatsana birader sorun çözüldümü tamam bir zahmet ette yaz şuraya insanlarda faydalansın hangi ustaya gittin ne yaptın yok arkadaş yani bu hususa da dikkat edelim lütfen




  • Aracım opel astra 2008 1.3 dizel opal opel servisinden shell 5/30 kullanmam gerektigin soylediler onceden castrol 10/40 bende bugun yag ve filitre degisimi icin sanayiden filitre aldim shell benzin istasyonunda yag ve filitre degisimi yaptım. Bu gune kadar hic bir sıkıntı yasamadigim bu konuda araba 1000 devrin altina dustugun anda yag lambasi yanmaya basladi. Aklima gelen filitre uygun degil, filitre degisimini yapan usta yanlış birsey yapti yada benim aracin yagi 5/30 degil. Çünkü arabanin 3 yıldır hic bir sorunu yokken yag ve filitre degisiminin ardin bu oldu... arabadan pek anlamasamda 30 dakika icinde olan bir sey. Sanırım iyi bir usta orjinal bir filitre ve yeniden castrol 10/40 ile sorun çözülür diye umuyorum....bukonularda bilgisi olan arkadaslardan yorum bekliyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Orjinal yag filitresi ile sorun giderildi benzer sorun yasayan arkadaslar bunu deneyebilir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Renault 25 aracımın kontağını açıkken yağ lambası yanmıyor ve hararet göstergesi çalışmıyor buşürlerden değil neden olabilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herkese iyi forumlar, iyi bayramlar...



    Benimde basima bu durum geldi ustalar, bundan 1 ay önce ilk defa hararet yüksek iken yağ lambasının yandığını gördüm daha sonra muglada öğrenci olduğum için uzun yol kullanımlarımda motor soğuk olduğu 100 dereceye çok yaklaşmadığı ve trafik siz yollarda kullandırım için uzun süre yağ lambasını görmedim..



    Ancak asıl memleketim İzmir'e gelince bu yaz sıcağı ve sıkışık trafikte sıkça yüksek sıcaklıkta rölanti devrinde yag lambasının yanıp söndugune sahit oldum..





    Aracı kullanırken hareket halindeyken bir problem yok hatta motor soğukken sıcaklık 100'lere gelmemişken rölantide yine yakmıyor ama sıcaklık seviyesi yuksekken rölanti devrinde yağ lambası yakiyor, gaz veriyorum biraz sönüyor sonra devir düşünce tekrar yakıyor..



    Bu problemin sebebi nedir acaba? Bu problemi yasayan bir çok kişi var gördüğüm kadariyla. Yağ pompası mi, yağ türümü, yoksa motor yatakları ile pistonlar arasındaki bosluklar yağda boyle bir basınç dusuklugune mi yol açıyor anlamış değilim..



    Rölanti devrini yükseltip problemi ötelemek ileride başka bir probleme yol acarmi acaba? Şimdiden teşekkür ederim..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • kesinlikle yag musuru oldugunu dsunuyorum ayni sey bnimde basima geldi musurun icerinsinde bilya tarzi seyler var onlar zamnla bozuluyo veya katrndan yerinden oynamaz hale geliyor musurunu degstrdiysen basincina gore mi aldin manuel basinc hortumu ile olctr ona gore musurunu al

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sorunu çözenler nasıl çözdü acaba yazabilir mi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pago

    ben Kocaelinde oturuyorum aynı sorun bende de var renault senic aracım 2006 model araç sabah çalıştığında hiç bir problem yok ne oluyorsa motor ısındıktan sonra oluyor rölantide veya ışıklarda araç uyarı veriyor yağ basıncı düşük diyor birde benim araba sesli uyarı veriyor dıııt dııtt diye o dııt dedikçe ben ananı avradını diye başlıyorum söylemeye çığrımdan çıkardı beni bazende motor ısındı rölanti düşük olsada hiç ötmüyor diyorumki düzeldi yani bana kafayı yedirtecek

    sanayiye götürdüm aracımı bir ustaya gösterdim yağı varmı arabanın dedi evet var dedim aracın yağ seviye sensörü var yağ seviyesi normal diyor ona güvenmedim birde çubuktan kontrol ettim yağı var aracın sonra ustanın dediği ne dese beğenirsin müşirden başlicaz denemeye olmazsa karteri sökeceğiz pompa filan devam edeceğiz dedi yni şaşırdım kaldım uzaklaştım hemen oradan yani sizin dediğiniz gibi müşiri sokelim basıncı ölçelim basınç tamsa pompaya girişelim filan bu şekilde yaklaşan yok konuya deneme yanılma yöntemi birde eline laptop alan arabayı bilgisayara takıyor bakıyor sorun tespiti için bakıyolar sorunu bulamıyorlar benim broveyde oluyordu deneme yanılma yöntemi takıyor laptobu o laptoba bakıyor laptop ona yani tuhaf tuhaf işler kimseye işini öğretmek niyetinde değilim fakat yani ustada yok piyasada

    birde benim arabanın yağ basınç müşiri 350 TL şase numarasını verip öyle fiyat aldım parçacıdan adama söyledim usta bu arabada deneme yanılma yapacağız ama bir müşir 350 TL o okadar değildir yanlış söylemişsindir dedi yani şase numarası verdim hatta aynı parçayı Ebuy dan almaya kalkarsan 15 ila 20 tl arasında kargo bedeli ile olsun olsun 50 TL Türkiye'de bizi nasıl çüküyorlar siz düşünün


    şu an aracı böyle kullanıyorum bakalım basınç ölçümü yaparak konuya profesyonelce yaklaşacak bir usta arıyorum ustalar legocu olmuş sökelim takalım olmadı ver 500 olmadı ver 200 olmadı ver 700 deli ediyorlar adamı

    birde sorunu çözdükten sonra buraya yazmayan arkadaşlar oluyor bazen yahu nasıl çözdün ne yaptın anlatsana birader sorun çözüldümü tamam bir zahmet ette yaz şuraya insanlarda faydalansın hangi ustaya gittin ne yaptın yok arkadaş yani bu hususa da dikkat edelim lütfen
    sorunu çözdüm arkadaşlar aracı zararına satıp kurtuldum oh be dünya varmış :)




  • ErdallBaggal kullanıcısına yanıt
    satmadan önce müşiri değişmiştim sonrasında bir sürü daha sorun çıktı bu arıza dışında zararına sattım kurtuldum
    en güzel çözüm satıp kurtulmak :)
  • Bende 2000 clio var. Frene basınca rölantiye düşünce yağ lambası yanmaya başladı. Ustaya söyledim yağ değişimi geçtiği için olabilir dedi, yağı değiştirdik azaldı ama yine olmaya başladı. Bir hafta böyle bindim yolda giderken bir baktım artık komple yanıyor. Arabayı stop edip kenara çektim. Bir süre bekleyip yeniden çalıştırdım durum aynı.. Korkarak öyle sanayiye gittim, ustaya durumu yeniden anlatıp artık sönmüyor sanırım motor gitti dedim..
    Bana bakıp güldü 5 dakika da halledelim dedi. Yağ müşülünü söktü bunun yenisini al gel dedi. Gittim sadece 20 TL. Aldım. İnternette o kadar şey okudum ki, yağ müşülü değildir usta anlamadı diye düşünerek ustanın yanına gidip yağ müşülünü verdim. Taktı, arabayı çalıştırdı yağ lambası sönmüş. Bir tur atıp geldim yağ lambası artık yanmıyor. Kendi kendime acaba lamba yerimi bozuldu diye düşündüm ama kontağı çevirince yanıyor. Yağ müşülü ile durumu kurtardık. Ustanın dediğine göre yağ müşülünü sökünce hemen yağ akıyorsa arıza ondadır. Eğer yağ akmazsa o zaman durum ciddi dedi. Benimkinde yağ geldi hemen. Bilgilerinize.




  • Sedat_Fethiye S kullanıcısına yanıt
    Bende 2000 model kangoo var 1.4 motor aynısı başıma geldi ama sizin kadar şanslı değildim kaç kere müşir değiştim olmadı en son pompa değişti sorun çözüldü

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çözüm kolay arkadaşlar ben 2500 tl harcadım pompa filtre mışil vb. Olmadi en son bur usta buldum .
    sorunumu ankara ivedik sanayide özkan usta çözdü. Özelden sıkıntısı olan yazsın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam nasıl çözdünüz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benimde aracımın yağ lambası araç soğukken yanmıyor fakat hararet 70 80 e geldiğinde rolantide yanıyordu önce yağ müşiri değişti, sonra yağ pompası fakat yanmaya devam etti. Başka bi ustaya gittim yağ su gibi dedi yağını yağ filtresini değiştirdi sonra yağ müşürüne baktı bu orjinal değil dedi orjinaliyle değiştirdi. Sonra aracı çalıştırdı ve aracın harareti 80 e geldi yağ lambası yanmadı. Sorun çözüldü, oh be 2 aydır uğraşıyorum rahat bi uyku uyuyacağım bugün

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benimde aracımın yağ lambası araç soğukken yanmıyor fakat hararet 70 80 e geldiğinde rolantide yanıyordu önce yağ müşiri değişti, sonra yağ pompası fakat yanmaya devam etti. Başka bi ustaya gittim yağ su gibi dedi yağını yağ filtresini değiştirdi sonra yağ müşürüne baktı bu orjinal değil dedi orjinaliyle değiştirdi. Sonra aracı çalıştırdı ve aracın harareti 80 e geldi yağ lambası yanmadı. Sorun çözüldü, oh be 2 aydır uğraşıyorum rahat bi uyku uyuyacağım bugün

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benimde aracımın yağ lambası araç soğukken yanmıyor fakat hararet 70 80 e geldiğinde rolantide yanıyordu önce yağ müşiri değişti, sonra yağ pompası fakat yanmaya devam etti. Başka bi ustaya gittim yağ su gibi dedi yağını yağ filtresini değiştirdi sonra yağ müşürüne baktı bu orjinal değil dedi orjinaliyle değiştirdi. Sonra aracı çalıştırdı ve aracın harareti 80 e geldi yağ lambası yanmadı. Sorun çözüldü, oh be 2 aydır uğraşıyorum rahat bi uyku uyuyacağım bugün

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benimde aracımın yağ lambası araç soğukken yanmıyor fakat hararet 70 80 e geldiğinde rolantide yanıyordu önce yağ müşiri değişti, sonra yağ pompası fakat yanmaya devam etti. Başka bi ustaya gittim yağ su gibi dedi yağını yağ filtresini değiştirdi sonra yağ müşürüne baktı bu orjinal değil dedi orjinaliyle değiştirdi. Sonra aracı çalıştırdı ve aracın harareti 80 e geldi yağ lambası yanmadı. Sorun çözüldü, oh be 2 aydır uğraşıyorum rahat bi uyku uyuyacağım bugün

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • s_coskun28 S kullanıcısına yanıt
    Hocam merhaba aynı sorunu 2008 bmw 520d e60 aracımda yaşıyorum. Aracı 4000 devir biraz sıkıştırıp iyice ısıttıktan sonra mahalle içine girdiğimde yağ basıncı düşük (engine oil pressure) şeklinde kırmızı lamba yanıyor. Eğer doğru fark ettiysem rolantiye düşünce yağ lambasını yakıyor gaza basıp hareket edince sönüyor hiç yokmuş gibi kayboluyor ve saniyeler içerisinde defalarca kez yan sön yan sön yapıp duruyor. Park edip sabah tekrar kullanıyorum hiç bişey olmamış gibi yanmıyor ancan ne zaman sıkıştırırsam aynı durumu tekrar yaşıyorum.

    Yağ pompası
    Yağ filtresi
    Yağ müşürü
    Bunların hepsi değişti ancak sorun hala devam ediyor. Yardımcı olabilecek varmı ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • pago P kullanıcısına yanıt
    Hocam merhaba aynı sorunu 2008 bmw 520d e60 aracımda yaşıyorum. Aracı 4000 devir biraz sıkıştırıp iyice ısıttıktan sonra mahalle içine girdiğimde yağ basıncı düşük (engine oil pressure) şeklinde kırmızı lamba yanıyor. Eğer doğru fark ettiysem rolantiye düşünce yağ lambasını yakıyor gaza basıp hareket edince sönüyor hiç yokmuş gibi kayboluyor ve saniyeler içerisinde defalarca kez yan sön yan sön yapıp duruyor. Park edip sabah tekrar kullanıyorum hiç bişey olmamış gibi yanmıyor ancan ne zaman sıkıştırırsam aynı durumu tekrar yaşıyorum.

    Yağ pompası
    Yağ filtresi
    Yağ müşürü
    Bunların hepsi değişti ancak sorun hala devam ediyor. Yardımcı olabilecek varmı ?


     Araç Yag Lambası



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cemkayikcioglu -- 25 Temmuz 2020; 2:4:13 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Dagger_19 D kullanıcısına yanıt
    Hocam merhaba aynı sorunu 2008 bmw 520d e60 aracımda yaşıyorum. Aracı 4000 devir biraz sıkıştırıp iyice ısıttıktan sonra mahalle içine girdiğimde yağ basıncı düşük (engine oil pressure) şeklinde kırmızı lamba yanıyor. Eğer doğru fark ettiysem rolantiye düşünce yağ lambasını yakıyor gaza basıp hareket edince sönüyor hiç yokmuş gibi kayboluyor ve saniyeler içerisinde defalarca kez yan sön yan sön yapıp duruyor. Park edip sabah tekrar kullanıyorum hiç bişey olmamış gibi yanmıyor ancan ne zaman sıkıştırırsam aynı durumu tekrar yaşıyorum.

    Yağ pompası
    Yağ filtresi
    Yağ müşürü
    Bunların hepsi değişti ancak sorun hala devam ediyor. Yardımcı olabilecek varmı ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cemkayikcioglu -- 25 Temmuz 2020; 2:4:57 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.