Şimdi Ara

Aracımın hoparlörü patladı sizce garanti kapsamına girer mi ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
4.955
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Aracım 2012 model polo comfortline ön sol hoparlörüm patladı aracımın 2 yıllık garantisi bitmedi sizce servis garanti kapsamında sorunumu çözer mi ? bunun dışında ankarada götürebilecegim bu ses sistemleri konusunda yardımcı olabilecek bir özel servis var mı simdiden teşekkürler



  • Kendi kendine patladiysa tabiki degisir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Onucsifiryedi

    Kendi kendine patladiysa tabiki degisir.

    radyo dinlerken gitti :(
  • TheApproachingCurve kullanıcısına yanıt
    Değişir Sesi çok vermişsiniz ondan olmuş gibi sudan sebepler uydururlarsa vermeyeceğimiz sesi niye özellik olarak eklediniz dersiniz.
  • Değişmesi lazım hakkınızdır bence, yok siz yaptınız tarzı sözleri söylemeye bile hakları yok. Son ses açınca patlar diye bir uyarı mı var yada son ses açma garanti dışı kalır gibi
  • kullanıcı hatası
  • Söz konusu vw ise , üstteki üyeninde belirttiği gibi '' kullanıcı hatası '' denilip geçilir.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • valla arkadaşlar yarın şansımı deneyecegim sevmiyorum çirkin insanlarla uğraşmayı umarım ters bi durum çıkmaz sonuçta garantisi devam ediyor. Millet aldığı kulaklığı defalarca değiştiriyor patladı diye bu kulaklık olmasa da elbette garantisi devam eden bi ürün
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheApproachingCurve

    valla arkadaşlar yarın şansımı deneyecegim sevmiyorum çirkin insanlarla uğraşmayı umarım ters bi durum çıkmaz sonuçta garantisi devam ediyor. Millet aldığı kulaklığı defalarca değiştiriyor patladı diye bu kulaklık olmasa da elbette garantisi devam eden bi ürün

    değitirmek zorundalar eğer o sese dayanaklı değilse koymayacaksın
  • ses sistemi orjinalse garantiden geğiştirilir ama orjinal değilse değiştirmezler
  • olumsuz cevap verecekleri kesin gibi.
    ama bastırılırsa değişim olur. ayrıca kullanıcı hatası denilirse servisin bunu ispatlaması gerekir.
    müşteri memnuniyetini gerçek anlamda esas alan çok az firma var.
  • garantinin bittiği güne randevu veriyorlar sadece bu bir çelişkimi acaba :D
  • Renault'da durum şu şekil de..Hoparlör sökülüyor,Bursa merkeze gönderiliyor,inceleniyor,eğer Patlamışsa değiştiriliyor sorgusuz sualsiz...1 hafta için de...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheApproachingCurve

    garantinin bittiği güne randevu veriyorlar sadece bu bir çelişkimi acaba :D

    dostum randevu almadan direk gideceksin, neyin randevusunu alıyorsun.. araca bakım yapılmayacak bir şey olmayacak.. direk gidip sorunun kendinden emin ciddi bir şekilde dile getir.. gerekirse servis şefi yada müdürüyle görüşmek istediğini söyle.. kullanıcı hatası derlerse sana bunu kanıtlayıp ve kullanıcı hatası olduğuna dair yazılı belge versinler.. sende vosvosa mail atarsın, şikayet forumlarına yazarsın.. ama kesinlikle karşılarında ılımlı bir tavır takınma.. garantin devam ediyorsa mecbur değiştirecekler.. gelişmeleri yazarsan memnun oluruz..
  • Mecbur değişecekler biraz bastırın..

    Bu arada aracınızda opsiyonel sunulan sistemlerden yoksa ki poloda sanmıyorum, bu hoparlörü değiştirmeniz dışarıda 30-40 liranıza mal olacaktır çok çok..
  • kesin değiştirecekler, değiştirmek zorundalar diyen arkadaşlar, evet mantıklı bakıldığında haklısınız ama gerçek hayatta işler öyle yürümüyor. kullanıcı hatası kozunu bir kere muhakkak kullanıyorlar. birçok üründe onlarca kez başıma geldi, hepsini ya kavga dövüş yada tüketici mahkemesi vs ile çözmek durumunda kaldım. güzellikle laftan anlayan ne yazık ki yok denecek kadar az.

    konuyu açan arkadaş gelişmelerden haberdar ederse sevinirim
  • pazartesi gününe randevu aldım servisten götüreceğim dediğiniz gibi bastıracağım kendilerine ilettim incelememiz lazım dediler bakalım gelişmelerden haberdar edeceğim arkadaşlar
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.