Aracım 2012 model polo comfortline ön sol hoparlörüm patladı aracımın 2 yıllık garantisi bitmedi sizce servis garanti kapsamında sorunumu çözer mi ? bunun dışında ankarada götürebilecegim bu ses sistemleri konusunda yardımcı olabilecek bir özel servis var mı simdiden teşekkürler
Kendi kendine patladiysa tabiki degisir.
quote:
Orijinalden alıntı: Onucsifiryedi
Kendi kendine patladiysa tabiki degisir.
radyo dinlerken gitti :(
TheApproachingCurve
kullanıcısına yanıt
Değişir Sesi çok vermişsiniz ondan olmuş gibi sudan sebepler uydururlarsa vermeyeceğimiz sesi niye özellik olarak eklediniz dersiniz.
Değişmesi lazım hakkınızdır bence, yok siz yaptınız tarzı sözleri söylemeye bile hakları yok. Son ses açınca patlar diye bir uyarı mı var yada son ses açma garanti dışı kalır gibi
kullanıcı hatası
Söz konusu vw ise , üstteki üyeninde belirttiği gibi '' kullanıcı hatası '' denilip geçilir.
valla arkadaşlar yarın şansımı deneyecegim sevmiyorum çirkin insanlarla uğraşmayı umarım ters bi durum çıkmaz sonuçta garantisi devam ediyor. Millet aldığı kulaklığı defalarca değiştiriyor patladı diye bu kulaklık olmasa da elbette garantisi devam eden bi ürün
quote:
Orijinalden alıntı: TheApproachingCurve
valla arkadaşlar yarın şansımı deneyecegim sevmiyorum çirkin insanlarla uğraşmayı umarım ters bi durum çıkmaz sonuçta garantisi devam ediyor. Millet aldığı kulaklığı defalarca değiştiriyor patladı diye bu kulaklık olmasa da elbette garantisi devam eden bi ürün
değitirmek zorundalar eğer o sese dayanaklı değilse koymayacaksın
ses sistemi orjinalse garantiden geğiştirilir ama orjinal değilse değiştirmezler
olumsuz cevap verecekleri kesin gibi. ama bastırılırsa değişim olur. ayrıca kullanıcı hatası denilirse servisin bunu ispatlaması gerekir. müşteri memnuniyetini gerçek anlamda esas alan çok az firma var.
garantinin bittiği güne randevu veriyorlar sadece bu bir çelişkimi acaba :D
Renault'da durum şu şekil de..Hoparlör sökülüyor,Bursa merkeze gönderiliyor,inceleniyor,eğer Patlamışsa değiştiriliyor sorgusuz sualsiz...1 hafta için de...
quote:
Orijinalden alıntı: TheApproachingCurve
garantinin bittiği güne randevu veriyorlar sadece bu bir çelişkimi acaba :D
dostum randevu almadan direk gideceksin, neyin randevusunu alıyorsun.. araca bakım yapılmayacak bir şey olmayacak.. direk gidip sorunun kendinden emin ciddi bir şekilde dile getir.. gerekirse servis şefi yada müdürüyle görüşmek istediğini söyle.. kullanıcı hatası derlerse sana bunu kanıtlayıp ve kullanıcı hatası olduğuna dair yazılı belge versinler.. sende vosvosa mail atarsın, şikayet forumlarına yazarsın.. ama kesinlikle karşılarında ılımlı bir tavır takınma.. garantin devam ediyorsa mecbur değiştirecekler.. gelişmeleri yazarsan memnun oluruz..
Mecbur değişecekler biraz bastırın..
Bu arada aracınızda opsiyonel sunulan sistemlerden yoksa ki poloda sanmıyorum, bu hoparlörü değiştirmeniz dışarıda 30-40 liranıza mal olacaktır çok çok..
kesin değiştirecekler, değiştirmek zorundalar diyen arkadaşlar, evet mantıklı bakıldığında haklısınız ama gerçek hayatta işler öyle yürümüyor. kullanıcı hatası kozunu bir kere muhakkak kullanıyorlar. birçok üründe onlarca kez başıma geldi, hepsini ya kavga dövüş yada tüketici mahkemesi vs ile çözmek durumunda kaldım. güzellikle laftan anlayan ne yazık ki yok denecek kadar az.
konuyu açan arkadaş gelişmelerden haberdar ederse sevinirim
pazartesi gününe randevu aldım servisten götüreceğim dediğiniz gibi bastıracağım kendilerine ilettim incelememiz lazım dediler bakalım gelişmelerden haberdar edeceğim arkadaşlar
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme