Şimdi Ara

aracın km.si ıle oynanıp oynanmadıgını nasıl analrız ???

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
11
Cevap
0
Favori
968
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • evet arkadaslar baslıktakı gıbı aracın km.sının dusurulup dusurulmedıgını nasıl anlarız ???



  • Fren gaz debriyaj pedallarına bakın.
    Aşınma miktarına göre kilometrenin doğru olup olmadığını kıyaslayabilirsiniz.
    Kilametresinin doğru olduğundan emin olduğunuz bir kak arabayı inceleyin.
    Sonra kontrol etmek istediğiniz arabayı bunlarla kıyaslayın.
    Benzer gözlemleri direksiyon simidr vites vb parçaların aşınmasına/yıpranmasına bakarak da yapın.
  • sayın racai ' ye katılmakla beraber bahsedilen kriterlerinde aldatıcı olduğu unutulmamalı.zira km yi düşürmeyi göze alan zat-ı muhterem de bu bahsettiğiniz ayrıntılara dikkat ediyor ve bunları bertaraf edecek önlemleri alıyor.bu yurt dışında olmuyor mu diye sorsanız da orada da değişen bir şey yok.en sağlamı km yi fazla göz önünde tutmadan arabayı a dan z ye gözden geçirip yıpranan yerleri tespit edip oralara yogunlaşmak.saygılarımla ...
  • tesekkur edıyorum arkadaslar.işime yarıcaktır.
  • arabadan anlayamazsın, satıcıdan anlayabilirsin
  • km si çok araba = yıpranmış araba bunu gözle bile test edebilirsin aracın her yerinden belli olr gaz pedalları direksiyon simidi döşemeler vites topuzu bunlara dikkat edersen km ye bakmana bile gerek kalmayacaktır , birde alacaksın aracı yola çıkacaksın çekişi iyiyse motorda üfleme vs. yoksa bunlar temizse kaportada 3-5 parça boyaya bakmadan alacaksın
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mendel50

    km si çok araba = yıpranmış araba bunu gözle bile test edebilirsin aracın her yerinden belli olr gaz pedalları direksiyon simidi döşemeler vites topuzu bunlara dikkat edersen km ye bakmana bile gerek kalmayacaktır , birde alacaksın aracı yola çıkacaksın çekişi iyiyse motorda üfleme vs. yoksa bunlar temizse kaportada 3-5 parça boyaya bakmadan alacaksın

    Karşındaki adamın zekasını asla hafife almicaksın.Km ile oynayan adam için bunlar çocuk oyuncagı..
    Bildiğim kadariyla işin erbabi ustalar elektronik km ile oynanıp oynanmadıgı anlayabiliyolar.
  • 2000 yılına kadar bir çok arabanın elektronik göstergesi olmasına rağmen km indirmesi 1 dakikalık iş. anlamak mümkün değil. son model arabalarda gösterge içerisindeki entegrelerein sökülüp tekrar lehim yapılması gerekiyo. tabi araba alırken göstergeyi sök içine bakıcam demek çok zor hatta imkansız. eğer araba sürekli yetkili servise girmişse servis kayıtları incelenebilir. girmemişse eline yüzüne motaoruna bakacaksın sorun yoksa alıcaksın.
  • zaten yeni arabaları artık en az üç yıl servise sokmak gerekiyor garanti bitmesin diye..
    haliyle ilk üç senenin km.si de bir fikir verir.
    +
    quote:

    Orjinalden alıntı: koksal68

    2000 yılına kadar bir çok arabanın elektronik göstergesi olmasına rağmen km indirmesi 1 dakikalık iş. anlamak mümkün değil. son model arabalarda gösterge içerisindeki entegrelerein sökülüp tekrar lehim yapılması gerekiyo. tabi araba alırken göstergeyi sök içine bakıcam demek çok zor hatta imkansız. eğer araba sürekli yetkili servise girmişse servis kayıtları incelenebilir. girmemişse eline yüzüne motaoruna bakacaksın sorun yoksa alıcaksın.
  • malefef anlamanın yolu cok zor..


    200 bındeki bir aracı 120 bınde olduğunu soylerlerse, ne fren pedalı ,ne de dıreksıyondan anlayabılırsın..İşin şansa kalmış..
    Tabi satıcı kalkıpta sana 100 bınde ki aracı 10 bınde dıye satmaya calışmayacaktır.

    yanı 80 bını 40 bıne ...200 bını 120 bıne ..vs..

    şimdi soyleyın bakalım hangı vatandaş 80 bın gosterılen bır aracın normalde 130 bınde oldugunu ayırt edebılır..
  • Arabayı teknik servise götürün ordan anlaşılıyordu cihazlara bağlanınınca
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.