Şimdi Ara

Aracınızdaki Çözülemeyen Motor - Mekanik Arıza ve Sorularınız (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
187
Cevap
10
Favori
24.628
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetbulut38

    Hocam Subap ayarından sonra bu sorun başladıysa muhtemelen subap ayarıız iyi olmamaış demektir. Subap ayarını bi kez daha kontrol ettirmenizi tavsiye ederim. saygılar

    İlginiz için teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetbulut38

    Hocam Subap ayarından sonra bu sorun başladıysa muhtemelen subap ayarıız iyi olmamaış demektir. Subap ayarını bi kez daha kontrol ettirmenizi tavsiye ederim. saygılar

    Hocam tesekkurler.Lakin subap ayarinin duzgun yapildigina emin gibiyim.Basinda durup ben kontrol ettim.Baska nasıl bir sorun olabilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hüseyin.

    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetbulut38

    Hocam Subap ayarından sonra bu sorun başladıysa muhtemelen subap ayarıız iyi olmamaış demektir. Subap ayarını bi kez daha kontrol ettirmenizi tavsiye ederim. saygılar

    Hocam tesekkurler.Lakin subap ayarinin duzgun yapildigina emin gibiyim.Basinda durup ben kontrol ettim.Baska nasıl bir sorun olabilir

    Alıntıları Göster
    aracımın çok yakma sorununu bulmadık baskı balata değişti karbratör temizlendi soğutma sistemi elden geçti alt takım elden geçti hava fitresi 5000 km önce değişti araç aşırı yakıyor sizce neden yapabilir
    benzinli broadway 190.000 de 94 model




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetbulut38

    quote:

    Orijinalden alıntı: K0rkunc

    benimde şöyle bir kaç problemim var bu sorunlar birbiriyle bağlantılı değil ayrı ayrı sorunlar

    1.Radytatöre giden su boruları şişme yapıyor sert oluyor ancak ne hararet nede başka hiç bir sıkıntım yok


    2.Araç sabah ilk çalıştırmada akü bitik gibi davranıyor..

    3. ben triger değiştirttiğimden beri ışıkları açınca özellikle arabaanın rolanti 800 lerde olmasına rağmen çok titriyor gırıl gırıl

    Aracınızın marka ve modelini belirtebilir misiniz ? saygılar

    Parodn hocam unutmusum Renault clio 1 1997 e7j motor
  • Gerçekten faydalı bir konu olmuş. Öncelikle bunun için teşekkür ederim.

    2011 Model Euro 4 Mercedes Sprinter aracım var. 134.000 km'de Mercedes yetkili servisi aracın motoruna revizyon yapıp aracı bir galeriye satmış. Ben de 135.000 km'de galeriden satın aldım.

    153.000 km'de araç yağ lambası yakarak ekranda "HI" uyarısı verdi. Yani yağ seviyesinin maksimum olduğunu belirtiyor. Ustam motor yağına mazot karıştığını tespit etti ve enjektörlerden şüphelendi. Araç bilgisayara bağlanmak için Bosch servisine götürüldü. Oradaki çalışanlar Euro 4 Sprinter'larda bunun kronik sorun olduğunu, sorunun mazot pompasından kaynaklandığını söylediler. Bilgisayara bağlamadan geri dönüldü. Bunun üzerine aracın motorunu revize eden servisi arayıp durumu anlattım. Aracın garanti kapsamına girip girmeyeceğini sordum. Ertesi gün dönüş yapacağını söyledi servis.

    Bu esnada başka bir yetkili servisi arayarak durumu anlattım. Sorunun mazot pompasıyla alakası olmadığını, Dizel Partikül Filtresinin kış aylarında 700 dereceye ulaşmadığından temizlenemediğini ve bu yüzden motor yağına mazot karıştığını ifade etti. Yağ ve yağ filtresini değiştirip aracı 3-4 günde bir çevreyolunda 3500 devir civarında 5-10 dakika kullanmamız gerektiğini söyledi.

    Bunun üzerine yağ ve yağ filtresi değiştirildi. Ustam aracın egsoz sistemini söküp temizledi. Araç şuan 157.000 km'de. Yağ çubuğundan yaptığımız ölçüm sonucu yağ seviyesi yine yükselmiş gibi görünüyor.

    Ayrıca ek bilgi olarak aracın motoru diğer Sprinter'lara göre 1000-2500 devir aralığında biraz daha titreşimli çalışıyor.

    Bu bilgiler ışığında yaşadığımız problemle alakalı bir fikriniz var mı? Sorun mazot pompasında olabilir mi? Aracın garanti süresi dolmuş durumda ancak motor revizyon işlemi 2013 Haziran Ayı gibi yapılmış. Yapılan işlemden dolayı motor garanti kapsamına girer mi?

    Şimdiden teşekkür ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Salih* -- 3 Şubat 2014; 12:15:01 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetbulut38

    quote:

    Orijinalden alıntı: STasdemir

    İnşallah ayna mahruti değildir epey masraflı olduğu söyleniyor
    Usta sormak istediğim bir soru daha var.
    Sağ teker tarafından düz yolda hafif dalgalı bölgelerde lupur lupur ses yapıyor.bozuk yollarda sorun yok . dediğim gibi dalgalı yerlerde yapıyor.
    Her iki tarafın da amortisör takozları değişti ama ses kesilmedi.
    Amortisör olsa anlarım onun vurması belli eder kendini. Sanırım bi boşluk var ondan yapıyor sizce nedir sebebi

    Hocam öncelikle şahsen görerek sizin aracınıza bakma imkanım olsaydı keşke. Aracı bir kanala alıp bir kişi içinde bir kişi de kanalda dursun. Aracı çalıştırıp vitesi 1 e takıp el frenini sağlamca çekip aracı stop ettirmeden debriyajdan ayağınızı sertçe vurdurup kanaldaki kişinin esneyen aksamlara bakması lazım. Yani vuruntunun yapmasına sebep verecek boşluk nerde. Motor çok esniyo takozlardan dolayı o yüzden mi vuruntu yapıyo, yok aks ler boşluklu ondan mı yapıyo yoksa bu aksamlarda hiç boşluk bulunmayıp şanzımanın içindeki diferansiyelden mi boşluk var bakılması lazım. Eğer boşluk veya vuruntu difransyeldense, diferansiyele gelene kadarki tüm parçalar sorunsuz çalışıyorsa arıza dediğiniz gibi ayna mahuriti nin bi yerinde oluşan boşluktan kaynaklanıyordur. Evet söylendiği gibi baya masraflıdır ancak bu aşınan veya boşluk yapan parçaya göre de değişir. Baktını ana mahuriti komple boluklu değişmesi gerekiyor siz de komple bir çıkma şanzıman bulursunuz biraz daha ucuza mal olur.
    Bahsettiğiniz dalgalı yollarda sesi de genelde viraj demirinin orta askı lastiklerinden yapar onlara bi baktırırsanız belli olur.

    ustam o dediğiniz taktiği de yaptık sanayide ve şanzıman takozu değişti hatta yanında sol motor kulağını da değiştirdik ama olmadı.sanırım sıkıntı şanzımandan kaynaklanıyor.çıkma şanzıman ne kadardır aşağı yukarı bir tahmininiz var mı
    bu arada siz hangi ildesiniz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetbulut38

    Arkadaşlar aracınızdaki mekanik sorunları yazarsanız elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışacağım. İyi çalışmalar..

    http://forum.donanimhaber.com/m_87446958/tm.htm

    linkte açmış olduğum konu ile ilgili fikrinizi alabilirsem çok sevinirim...çok teşekkürler....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-648F94B33

    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetbulut38

    Arkadaşlar aracınızdaki mekanik sorunları yazarsanız elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışacağım. İyi çalışmalar..

    http://forum.donanimhaber.com/m_87446958/tm.htm

    linkte açmış olduğum konu ile ilgili fikrinizi alabilirsem çok sevinirim...çok teşekkürler....
    http://forum.donanimhaber.com/m_87446292/tm.htm

    linkte açmış olduğum konu ile ilgili fikrinizi alabilirsem çok sevinirim...çok teşekkürler....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erkanmmt

    http://forum.donanimhaber.com/m_87446292/tm.htm

    linkte açmış olduğum konu ile ilgili fikrinizi alabilirsem çok sevinirim...çok teşekkürler....

    Alıntıları Göster
    aynı sorun bizim 96 model uzay kasa vectrada var. ara ara yapıyor ara ara yapmıyor. arabayı sabah çalıştırdık biraz gittik dur kalk yaptık vs. bir sıkıntı yok. fakat 25-30 km içinde kesin yapmaya başlıyor. sanki motor ısınınca gibi. ışıkta duruyoruz diyelim. devir kendi kendine 4000-5000 lere geliyor. tekrar gaza basıp deviri arttırıyoruz bırakıyoruz gazı yine 4000-5000 lerde takılı. çok nadir düzeldiği oluyor bu şekilde deviri yükseltince. bazende düzeltmek için devir arttıgı zaman kenara çekip kontak aç kapa aç kapa yapıyoruz düzeliyor. belli süre sonra tekrar yapıyor. sorunu şöylede anlatabilirim. 1. viteste gaza basmadıgımız halde 20 km hızda 2. de 40 -- 5. vites te 80 km hızda takılı kalıyor gibi. araba 5. viteste otobanda gidiyoruz mesela ayağı gazdan çekince 80-90 km hızda sabit gidiyor. durum böyle. kaç tane tamirciye götürdük orası burası değişti. yok yok yok. çözüm bulunamadı. rölanti motoru, vs değişti. çözüm bulunamadı. ne zaman götürsek düzelmiş gibi oluyor biraz kullanıyorsun tekrar başlıyor aynı olay.

    sıralı sistem lpg var.

    arabayı aktif olarak kullanmıyorum. tamirede ben götürmedim o yüzden hangi parçalar değişti, tam olarak ne oldu bilmiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ConCarnage -- 3 Şubat 2014; 20:12:26 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: d/r

    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetbulut38

    Arkadaşlar aracınızdaki mekanik sorunları yazarsanız elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışacağım. İyi çalışmalar..

    http://forum.donanimhaber.com/m_87446958/tm.htm

    linkte açmış olduğum konu ile ilgili fikrinizi alabilirsem çok sevinirim...çok teşekkürler....

    Zincir sesi felan değil bu. Vantilatör kayışı gergi veya avare bilyalarından birisi, veya da devirdaim pompasının kasnak bilyasından geliyo gibi bir ses. bunu anlamak için araç çalışırken dikkatlice uzun ince bir tornavida ile bilya yakınındaki hareket etmeyen yerlere tornavidanın ucunu değdirip, sap kısmına da kulağınızı dayarsanız sesin hangisinden geldiğini anlayabilirsiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: STasdemir

    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetbulut38

    quote:

    Orijinalden alıntı: STasdemir

    İnşallah ayna mahruti değildir epey masraflı olduğu söyleniyor
    Usta sormak istediğim bir soru daha var.
    Sağ teker tarafından düz yolda hafif dalgalı bölgelerde lupur lupur ses yapıyor.bozuk yollarda sorun yok . dediğim gibi dalgalı yerlerde yapıyor.
    Her iki tarafın da amortisör takozları değişti ama ses kesilmedi.
    Amortisör olsa anlarım onun vurması belli eder kendini. Sanırım bi boşluk var ondan yapıyor sizce nedir sebebi

    Hocam öncelikle şahsen görerek sizin aracınıza bakma imkanım olsaydı keşke. Aracı bir kanala alıp bir kişi içinde bir kişi de kanalda dursun. Aracı çalıştırıp vitesi 1 e takıp el frenini sağlamca çekip aracı stop ettirmeden debriyajdan ayağınızı sertçe vurdurup kanaldaki kişinin esneyen aksamlara bakması lazım. Yani vuruntunun yapmasına sebep verecek boşluk nerde. Motor çok esniyo takozlardan dolayı o yüzden mi vuruntu yapıyo, yok aks ler boşluklu ondan mı yapıyo yoksa bu aksamlarda hiç boşluk bulunmayıp şanzımanın içindeki diferansiyelden mi boşluk var bakılması lazım. Eğer boşluk veya vuruntu difransyeldense, diferansiyele gelene kadarki tüm parçalar sorunsuz çalışıyorsa arıza dediğiniz gibi ayna mahuriti nin bi yerinde oluşan boşluktan kaynaklanıyordur. Evet söylendiği gibi baya masraflıdır ancak bu aşınan veya boşluk yapan parçaya göre de değişir. Baktını ana mahuriti komple boluklu değişmesi gerekiyor siz de komple bir çıkma şanzıman bulursunuz biraz daha ucuza mal olur.
    Bahsettiğiniz dalgalı yollarda sesi de genelde viraj demirinin orta askı lastiklerinden yapar onlara bi baktırırsanız belli olur.

    ustam o dediğiniz taktiği de yaptık sanayide ve şanzıman takozu değişti hatta yanında sol motor kulağını da değiştirdik ama olmadı.sanırım sıkıntı şanzımandan kaynaklanıyor.çıkma şanzıman ne kadardır aşağı yukarı bir tahmininiz var mı
    bu arada siz hangi ildesiniz

    Tamamen tahmini olarak atıyorum 750 ile 1500 arasındadır. Ankara ostimde 1000 tl gibi bulabileceğini düşünüyorum. Ben kayseride yaşıyorum. Bahsettiğim şekilde probleme bakıldı ve aksların diferansiyel içinde boşluk olduğu kesin olarak görülebildiyse, bu şanzımanın inip dağılıp arızalı parçaların tespit edileceğini gerekir kılmış. Diferansiyel ayarı felan hem sıkıntılı hem pahalı parçalardan oluştuğu için komple şanzıman önerisinde bulundum. iyi akşamlar




  • ConCarnage kullanıcısına yanıt
    Lpg ve benzinde ikisinde de yapıyor mu sadece biride mi yapıyor ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetbulut38

    quote:

    Orijinalden alıntı: d/r

    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetbulut38

    Arkadaşlar aracınızdaki mekanik sorunları yazarsanız elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışacağım. İyi çalışmalar..

    http://forum.donanimhaber.com/m_87446958/tm.htm

    linkte açmış olduğum konu ile ilgili fikrinizi alabilirsem çok sevinirim...çok teşekkürler....

    Zincir sesi felan değil bu. Vantilatör kayışı gergi veya avare bilyalarından birisi, veya da devirdaim pompasının kasnak bilyasından geliyo gibi bir ses. bunu anlamak için araç çalışırken dikkatlice uzun ince bir tornavida ile bilya yakınındaki hareket etmeyen yerlere tornavidanın ucunu değdirip, sap kısmına da kulağınızı dayarsanız sesin hangisinden geldiğini anlayabilirsiniz.

    Allah cc razı olsun mehmet kardeşim....çok teşekkür ederim. Hayırdı akşamlar..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Salih*

    Gerçekten faydalı bir konu olmuş. Öncelikle bunun için teşekkür ederim.

    2011 Model Euro 4 Mercedes Sprinter aracım var. 134.000 km'de Mercedes yetkili servisi aracın motoruna revizyon yapıp aracı bir galeriye satmış. Ben de 135.000 km'de galeriden satın aldım.

    153.000 km'de araç yağ lambası yakarak ekranda "HI" uyarısı verdi. Yani yağ seviyesinin maksimum olduğunu belirtiyor. Ustam motor yağına mazot karıştığını tespit etti ve enjektörlerden şüphelendi. Araç bilgisayara bağlanmak için Bosch servisine götürüldü. Oradaki çalışanlar Euro 4 Sprinter'larda bunun kronik sorun olduğunu, sorunun mazot pompasından kaynaklandığını söylediler. Bilgisayara bağlamadan geri dönüldü. Bunun üzerine aracın motorunu revize eden servisi arayıp durumu anlattım. Aracın garanti kapsamına girip girmeyeceğini sordum. Ertesi gün dönüş yapacağını söyledi servis.

    Bu esnada başka bir yetkili servisi arayarak durumu anlattım. Sorunun mazot pompasıyla alakası olmadığını, Dizel Partikül Filtresinin kış aylarında 700 dereceye ulaşmadığından temizlenemediğini ve bu yüzden motor yağına mazot karıştığını ifade etti. Yağ ve yağ filtresini değiştirip aracı 3-4 günde bir çevreyolunda 3500 devir civarında 5-10 dakika kullanmamız gerektiğini söyledi.

    Bunun üzerine yağ ve yağ filtresi değiştirildi. Ustam aracın egsoz sistemini söküp temizledi. Araç şuan 157.000 km'de. Yağ çubuğundan yaptığımız ölçüm sonucu yağ seviyesi yine yükselmiş gibi görünüyor.

    Ayrıca ek bilgi olarak aracın motoru diğer Sprinter'lara göre 1000-2500 devir aralığında biraz daha titreşimli çalışıyor.

    Bu bilgiler ışığında yaşadığımız problemle alakalı bir fikriniz var mı? Sorun mazot pompasında olabilir mi? Aracın garanti süresi dolmuş durumda ancak motor revizyon işlemi 2013 Haziran Ayı gibi yapılmış. Yapılan işlemden dolayı motor garanti kapsamına girer mi?

    Şimdiden teşekkür ederim.

    Salih öncelikle geçmiş olsun. Öncelikle Euro 4 sprinter larda 'enjektör işemesinin ' kronik olduğunu ben duymuştum. Ancak bunun mazot pompasıyla bir alakası var mı bilemiyorum. Şöyle söyleyim benim baktığım dizel araçlarda ( peugeot, citroen, ford vs.) enjektör işemesi enjektörün arızalı olmasından dolayı kaynaklanır. Yani bir aracın motor yağına mazot karışmışsa ben hemen enjektörleri söker pompacıma gönderirim orda yapılır gelir ve araca takarım. Arac da o arızadan evliyadelik gider daha döneni olmadı. Ama sprinterde nasıl olduğunu tam bilmiyorum. Bence iyi bir pompacıya gidip enjektör değerlerinizi ölçtürüp fikir alın. Bu durumda size en iyi fikri o verir ancak.
    Motorun garanti kamsamına girme olayı ise bence girdirmezler. Çünkü rektefiye olan bir motorun piston , segman , kran, gibi parçaları veya bu parçlardan oluşan arızaları garantiye girer. Bahsettiğiniz mazot pompası veya enjektör e bir işlem uygulanmamışsa garanti kapsamına almazlar. Ancak faturanızdan kontrol edin, eğer enjektör bakımı veya pompa bakımı gibi bir ücret yazılmış veya yapılmışsa garantiye almak zorundadırlar. Umarım biraz da olsa yardımcı olabilmişimdir saygılar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetbulut38

    quote:

    Orijinalden alıntı: Salih*

    Gerçekten faydalı bir konu olmuş. Öncelikle bunun için teşekkür ederim.

    2011 Model Euro 4 Mercedes Sprinter aracım var. 134.000 km'de Mercedes yetkili servisi aracın motoruna revizyon yapıp aracı bir galeriye satmış. Ben de 135.000 km'de galeriden satın aldım.

    153.000 km'de araç yağ lambası yakarak ekranda "HI" uyarısı verdi. Yani yağ seviyesinin maksimum olduğunu belirtiyor. Ustam motor yağına mazot karıştığını tespit etti ve enjektörlerden şüphelendi. Araç bilgisayara bağlanmak için Bosch servisine götürüldü. Oradaki çalışanlar Euro 4 Sprinter'larda bunun kronik sorun olduğunu, sorunun mazot pompasından kaynaklandığını söylediler. Bilgisayara bağlamadan geri dönüldü. Bunun üzerine aracın motorunu revize eden servisi arayıp durumu anlattım. Aracın garanti kapsamına girip girmeyeceğini sordum. Ertesi gün dönüş yapacağını söyledi servis.

    Bu esnada başka bir yetkili servisi arayarak durumu anlattım. Sorunun mazot pompasıyla alakası olmadığını, Dizel Partikül Filtresinin kış aylarında 700 dereceye ulaşmadığından temizlenemediğini ve bu yüzden motor yağına mazot karıştığını ifade etti. Yağ ve yağ filtresini değiştirip aracı 3-4 günde bir çevreyolunda 3500 devir civarında 5-10 dakika kullanmamız gerektiğini söyledi.

    Bunun üzerine yağ ve yağ filtresi değiştirildi. Ustam aracın egsoz sistemini söküp temizledi. Araç şuan 157.000 km'de. Yağ çubuğundan yaptığımız ölçüm sonucu yağ seviyesi yine yükselmiş gibi görünüyor.

    Ayrıca ek bilgi olarak aracın motoru diğer Sprinter'lara göre 1000-2500 devir aralığında biraz daha titreşimli çalışıyor.

    Bu bilgiler ışığında yaşadığımız problemle alakalı bir fikriniz var mı? Sorun mazot pompasında olabilir mi? Aracın garanti süresi dolmuş durumda ancak motor revizyon işlemi 2013 Haziran Ayı gibi yapılmış. Yapılan işlemden dolayı motor garanti kapsamına girer mi?

    Şimdiden teşekkür ederim.

    Salih öncelikle geçmiş olsun. Öncelikle Euro 4 sprinter larda 'enjektör işemesinin ' kronik olduğunu ben duymuştum. Ancak bunun mazot pompasıyla bir alakası var mı bilemiyorum. Şöyle söyleyim benim baktığım dizel araçlarda ( peugeot, citroen, ford vs.) enjektör işemesi enjektörün arızalı olmasından dolayı kaynaklanır. Yani bir aracın motor yağına mazot karışmışsa ben hemen enjektörleri söker pompacıma gönderirim orda yapılır gelir ve araca takarım. Arac da o arızadan evliyadelik gider daha döneni olmadı. Ama sprinterde nasıl olduğunu tam bilmiyorum. Bence iyi bir pompacıya gidip enjektör değerlerinizi ölçtürüp fikir alın. Bu durumda size en iyi fikri o verir ancak.
    Motorun garanti kamsamına girme olayı ise bence girdirmezler. Çünkü rektefiye olan bir motorun piston , segman , kran, gibi parçaları veya bu parçlardan oluşan arızaları garantiye girer. Bahsettiğiniz mazot pompası veya enjektör e bir işlem uygulanmamışsa garanti kapsamına almazlar. Ancak faturanızdan kontrol edin, eğer enjektör bakımı veya pompa bakımı gibi bir ücret yazılmış veya yapılmışsa garantiye almak zorundadırlar. Umarım biraz da olsa yardımcı olabilmişimdir saygılar.

    Alıntıları Göster
    Teşekkür ederim hocam. Bir ölçüm yaptırmak gerekiyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tarx

    2012 fiorino multijet motor arıza ışığı yakıyor 3000 den sonra gaz kesiyor 3000 deviri geçmior.Bazen ışık sönüyor o zaman geçiyor 3000 i ama ışık yakınca gene geçmiyor.Sizce nedendir.

    Arıza tespit cihazına bağlanıp arızanın ne olduğuna bakmak gerekli. Ama yüksek ihtimalle debimetreniz arızalanmıştır geçmiş olsun dilerim saygılar.
  • mehmetbulut38 M kullanıcısına yanıt
    hocam aracı benzine geçirmeyi bilmiyoruz. : ) babamda bende bilmiyorum. kumandasındada böyle bir seçenek yok. sadece anlattıgım kadar ayrıntı biliyorum. sıralı sistem lpg li. benzinle çalışıyor biraz sonra lpg devreye gidiyor. ( bildiğiniz gibi ) yani bir seçenek bulamadık o yüzden sorunuza cevap veremeyeceğim. arabayla gidildikten 20 km civarında sorun başladıgı için lpg de yapıyor denebilir. fakat kontak açıp kapatıyoruz. aç kapa aç kapa ugrasınca düzeliyor, ileride tekrar sorun baş gösteriyor.

    motor kış aylarında sabahları yapmıyor. gün içindeki ilk çalışmada kışın yapmıyor. yazın nispeten ilk çalışmalarda daha fazla yapıyor.

    ilginiz için teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ConCarnage -- 3 Şubat 2014; 22:18:15 >
  • ConCarnage kullanıcısına yanıt
    Anlattığınıza göre araç ilk çalıştığında sorun yok, daha sonra araç ısındıkça sorun başlıyor dolayısıyla arızanız lpg de yapıyor. Yani bir lpg ciye baktırmanız gerekli. İyi akşamlar..
  • mehmetbulut38 M kullanıcısına yanıt
    ilginiz için teşekkürler. kısa zamanda göstereceğim servise.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetbulut38

    Anlattığınıza göre araç ilk çalıştığında sorun yok, daha sonra araç ısındıkça sorun başlıyor dolayısıyla arızanız lpg de yapıyor. Yani bir lpg ciye baktırmanız gerekli. İyi akşamlar..
    2000 model Peugeot 306 otomatik 65000 km'de yeni aldığımız araçta bir sorun var. Benzinli tüpsüz. Bu arabanın otomatik vitesinin buzlu yolda ve sportif modda kullanılmak üzere 2 tane düğmesi var.Her sabah çalıştırınca 1 dakika geçince heriki tuş basılmış gibi ışıkları yanıyor ve motor çalışmasıda sanki tuşlara ben basmışım gibi değişiyor.Motor 2-3 dakika ısınınca arabayı stop ettirip tekrar çalıştırınca normale dönüyor ve o gün bir daha bu hatayı vermiyor. Arabayı stop ettirmezsem o butonlar basılı gibi gidiyor. bir elektrikçide cihaza bağladılar bir hata var düzelttik dediler düzelmedi? Buna yardımcı olursanız sevinirim.




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.