Şimdi Ara

Aranıza Yeni Katıldım, Ufak bir Sorum var...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
24
Cevap
0
Favori
590
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar, yaklaşık 4 senedir forumdan ayrıydım, eskiler bilirler, gayet ciddi ama bir o kadar da şakacıydım, o zaman yönetim çok müsamaha etmeyince ben de biraz uzak kalma yolunu seçmiştim. Şimdi tekrar denemek istiyorum.

    Sorum şu, bayram tatiline gitmeyi düsünüyorum yarın ve gideceğim yerde çok yağış olabilirmiş. Yağmur yağarken cam sileceklerini sürekli en hızlıda çalıştırsam silecek motoruna bir zararı olur mu? Veya bu silecek motorlarına da normal motor gibi bor katkısı katılıp güçlendirilebiliyor mu? Çünkü hızlı çalıştırınca yağsız kalmış gibi hafif bir cıyırtı oluyor.

    Herkese teşekkür ederim, yola cikacaklara da hayirli yolculuklar dilerim.



  • Yaman sakaciymissin delikanli
  • mchief M kullanıcısına yanıt
    Hayirdir siz biliyor muydunuz beni? Yeni degil misiniz burda?
  • Nediyosun sen değişik
  • gayet ciddi ama bi o kadarda şakacı ? seni hınzır
  • Eksozda patlıcan pişiren arakadaş mı… belki yanlış hatırladım…

    Standartlara göre sileceklerde termik röle zorunludur. DOT standardına göre kısa süreli röle gerekir, bu motor ısısndığında bir iki saniye kesiklik yapar, bu dinlenmeden sonra motor tekrar çalışmak zorunda. E standartlarına göre de röle zorunlu fakat süre zorunluluğu yok. Motor ısınınca elektriği keser, sonra ne zaman soğuyup çalşacağı üreticinin insafına kalmış.

    Aslıdna silecekleri en çok karda hızlı gitmek yoruyor. Yağmur değil. Gereksiz aksesuarları kapatarak elektrik yükünü azaltmanın voltajı korumak bakımından faydası olur. Voltaj ne kadar düşerse motor o kadar sıcak çalışır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Karbon 12 -- 27 Ağustos 2017; 14:52:58 >
  • Karbon 12 K kullanıcısına yanıt
    Evet o kişiyim hocam, teşekkurler cevap için.
  • the_zula kullanıcısına yanıt
    Cümle yarım kaldı heralde, umarım size birşey olmamıştır, iyisindizdir. Tam mesaji yazarken elinize falan mi birşey oldu.



    Çünkü "seni hınzır..." yazmıssiniz ve kalmıs.

    Iyiyseniz mesaj atarsaniz sevinirim.
  • çok şakacıydım, şöyleydim, böyleydim diyorsun da epi topu 16 mesajın var. ne iş?
  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    O hesabımı kullanamıyorum. Eskiler çok iyi bilir beni.
  • combalac geri döndü
  • Göttingenli Ethem kullanıcısına yanıt
    Hey gidi gençlik hey. Neydi o günler.



    Göttingene selamlar ethem hocam.
  • Valla silecek motoruna bor katkısı iş görür ama ben tam sentetik yağ kullanmanı tavsiye ederim.Bu sayede son hızda gıcırtı min. Seviyeye iner.

    Not:Bende az Şakacı değilimdir
  • Silecekleri çalıştırma,bunun yerine köprü altında yağmur dinene dek bekle,daha sağlıklı...
  • hoşgeldin uzun zaman oldu görmeyeli seni. patlıcan hikayeni unutabilmiş değilim. yeni maceralarından mahrum bırakma bizi.
  • hsn_33 kullanıcısına yanıt
    Zaten bor kuru kuru motora basılmaz. Çaysız simit yemek gibi olur hocam. Yine de tesekkurler.
  • D@rbeli M@tk@p kullanıcısına yanıt
    Hocam güzergahta köprü sadece birkaç tane var. Denk getirmem çok zor.
  • Teşekkürler sonofısfıs hocam. Proje cok da insallah önümüzü kesmezler.
  • "Gayet ciddi ama bir o kadar da şakacı" olan Combalac efsanesi geri döndü demek Hoşgeldiniz. O günleri unutabilmek mümkün değil

    En hızlının bir altında çalıştırmanızı tavsiye ederim.
  • silecek motorları için katkı sıvılar satılıyor.
    hem motoru besliyor hem de silecek lastiklerini yumuşatıyor. çeşitli aroma kokuları olanları var. lahanalı olanı deneyin.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.