MERHABLAR Aracım vw passat 2004 model. araç lpgde iken egzoz arıza lambası yanıp sönüyor ( lamba yanıp sönmeye başlayınca araba çekişten düşüyor ve rölantiyken çok titriyor egzozdan duman kesik kesik geliyor). aracı benzine geçirince ise lamba sürekli yanmaya başlıyor ve titreme olmuyor çekişi de normale dönüyor. sürekli yansa sıkıntı yok ama bu yanıp sönme beni deli edecek acaba neden olabilir yardım lütfen.
Avans vuruntusu olabilir. Servise gösterin.
osman.canO
kullanıcısına yanıt
Oksijen sensörü arızalanmış olabilir mi acaba?
acaba lpg ayarsız olabilir mi çükü araç hiç bir arıza göstermiyor. birde oksijen sensörü ne işe yarıyor arabayı benzine alınca sorun olmuyor oksijen sensörü benzide de aynı sorunları yaratmaz mı
osman.canO
kullanıcısına yanıt
acaba lpg ayarsız olabilir mi çükü araç hiç bir arıza göstermiyor. birde oksijen sensörü ne işe yarıyor arabayı benzine alınca sorun olmuyor oksijen sensörü benzide de aynı sorunları yaratmaz mı
Benzin ile LPG nin oktanı farklıdır. Araç LPG ye göre ayarlı değilse motor zorlandığında avans vuruntusu oluşuyor olabilir. Engine Check ışığının hızlı bir şekilde yanıp yanıp sönmesi genelde vuruntuya işaret eder. Bir kontrol ettirin derim.
*President*
kullanıcısına yanıt
teşekkür ederim tavsiyeniz için
eger vuruntu varsa şıkır şıkır diye sesde gelir
osman.canO
kullanıcısına yanıt
Aynı sorun benim başımada geldi, gaza yükleniyorum araç 3000 deviri geçmiyordu. Hele ki azcık bir yokuş varsa vay gele başıma! Servise götürdüm ateşleme bobinini değiştirdi sorun ortadan kalktı:) sizin aracınızın problemide aynı olabilir. ( Aracım Astra H )
ayrıca o bahsettiğiniz işaret motor şeklinde olması lazım. genelde boğaz kelebeğindeki arızayı işaret eder
bu araçların her tarafı sensör dolu olduğu için çeşitli yerlerinden arıza gösterebilir. en doğrusu makinaya bağlatmak. benim ilk aklıma gelen oksijen veya krank devir sensörlerinde bi problem olabilir. direk boğaz kelebeğinden kaynaklı olabilir. eğer üstteki kapak tam kapanmıyorsa fazla hava akışından boğaz arızasını işaret edebilir.
işin gıcık tarafı bir arıza vardır ama makinaya bağlanınca bu çıkmayabilir de
tandem_78
kullanıcısına yanıt
Evet makyajlı kasa passat Aracı makineye bağlattım ama dediğiniz gibi arıza çıkmadı. ateşleme sistemine baktırdım bobinlerde sağlam. en son lpg taktırdığım yere gidecem sorun büyük ihtimalle lpg de çünkü araç benzinde gidersen sıkıntı yok lpg de ise yine herzamn yapmıyor bu sorunu ama arasıra yapınca da insanın canını sıkıyor. artık 1 ay idare edip konyaya geçince lpg ustasına götürecem.
hocam ekrandaki o işaret dediğim gibi genelde boğaz kelebeğinde arıza olduğu zaman yanar boğaz kelebeğindeki-sensöründeki veya kapağın tamamen kapanmaması rölanti dalgalanmasının baş nedenlerinden biridir ayrıca oksijen-krank devir-direksiyon basınç-rölanti sensöründeki arıza olabilir... bunları yazdım çünkü rölanti dalgalanmasından bahsettiniz
stop ederken tekrar çalışır gibi vurma yaparsa avansta bir problem var demektir. yalnız aracı benzinde stop ederseniz bu hareketi yapmaz
bu aracı yapan alman her türlü teknolojiyi düşünmüş, yalnız lpg.yi icad eden mühendis sadece kendi açısından düşünmüş. bir araçta ne kadar çok elektronik aksam varsa bu lpg takıldığında o kadar dezavantaj demektir
2 yıllık 2004 vw bora kullanıcısıyım, bu bahsettiğim sorunlar dışında anormal bir sorun yaşamadım. ayrıca bunlar genelde lpg.li araçlarda yaşanıyor zaten
tandem_78
kullanıcısına yanıt
Herkese yeniden merhaba aracı Konya Tartarini Lpg servisine götürdüm. Pc den Lpg enjektör arızası verdi, usta baktı ve enjektör bağlantılarının yanlış yapıldığını söyledi. doğru bağlantıyı yaptı lpg filtrelerini değiştirdik sorun çözüldü şimdilik bi sıkıntı yok inşallah böyle devam eder.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme