Şimdi Ara

Aras Kargo ile Gönderimini Yaptığım Ürün Kayboldu

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
8
Cevap
0
Favori
4.355
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar hemen konuya geçiyorum ;

    07.09.2016 tarihinde Gittigidiyor üzerinden satışını gerçekleştirdiğim ürünün, 08.09.2016 tarihinde anlaşmalı Aras Kargo firmasıyla gönderimini gerçekleştirdim. İstanbul içi yapılan bir gönderi olan bu işlemde bugün 21.09.2016 itibariyle teslim gerçekleşmedi. 100 tl değerinde satışını yaptığım ürün muhtemelen kayboldu ve tarafıma ya da alıcıya herhangi bir bilgilendirme yapılmadı.
    Ayrıca mevcut kargo takip numarası,Aras Kargo takip sisteminden bugun itibariyle silindi. Düne kadar takip no ile kontrol ettiğimde "Ürün teslim edilemedi.Yolda" ibaresi mevcutken bugün tamamiyle sistemden silinmiş.

    Aras kargo müşteri hizmetlerini aradım şikayet talebi oluşturulup geri dönüş sağlanacaktır diye bilgi verildi , ayrıca ilgili alıcı ve gönderici şubelerle iletişime geçtiğimde onların da bilgisi olmadığını gördüm.

    Sizce nasıl bir yol izlemeliyim, başınıza daha önce böyle bir olay geldi mi ?







  • online takip etmede sıkıntı var . bende dün takip ettiğim kargoyu bugün takip edemiyorum . direk alıcı şubeyi ara orasıyla görüş
  • realitych R kullanıcısına yanıt
    Sadece online takip değil yalnız benim sorunum , 15 gün boyunca istanbul içi teslim edilemeyen bi kargo söz konusu muhtemelen kayboldu ürün.
    Kaybolan kargolar için nasıl bir yol izleniyoru öğrenmek benim amacım
  • Quaresma_28 kullanıcısına yanıt
    Oha 15 gün nedir abi ? Bana 15 günde çinden ürün getirdi daha geçen gün adamlar. Bizim bu kargo şirketleri cidden rezil rüsva firmalar....Yazık. İşin peşini sakın bırakmayın alıcı sizden parayı paşa paşa alır olan sizin ürüne olur...
  • geçen yıl arasla benimde gönderimde sıkıntı olmuştu süreci biraz uzatıyorlar ama sıkıntı yaşamazsın ödemeni yaparlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Quaresma_28

    Sadece online takip değil yalnız benim sorunum , 15 gün boyunca istanbul içi teslim edilemeyen bi kargo söz konusu muhtemelen kayboldu ürün.
    Kaybolan kargolar için nasıl bir yol izleniyoru öğrenmek benim amacım

    geçen şubeye gittiğimde de kargoyu veremiyorum dedi eleman , sistemde güncelleme varmış, kaç gündür devam ediyormuş bu sıkıntı , ah şu güzel ülkemde işini düzgün yapanı , işin başına getirmiyorlarki ... daha önce ups kargo'nun topkapı'daki merkeze mühendis olarak iş görüşmesine gitmiştim ,haftada kaç kere halısaha maçı yaparsınız diye sormuştu neden diye sordum , yazılım departmanı başındaki eleman halısaha maçları düzenlermiş devamlı , ekip içi uyum falan .. işini düzgün yapan mühendisi alın , naapcaksın halısaha maçını




  • Aras kargo ile bende buna benzer bir sorun yaşadım telefona mesaj atıyor adamlar ürün teslim edilmiştir diye şubeye gidiyorum imzamı gösterin diyorum bakıyorlar tutanağı bile bulup gösteremediler en son mahkemeye falan gitcem şikayet falan açtırdım subeye birden getirdi çakallar hediye biletti kargo gelmedi diyede bi daha göndermelerini istemiştim kesin kuryeci attı cebine ilk geleni zorla çıkarırlar bir yerlerinden bu kadar adi firma yok valla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheDifference35 -- 21 Eylül 2016; 17:05:21 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • batmak üzereler bizim burada ki şube gönderileri dağıtıma çıkarıldı gösterip dağıtıma çıkarmıyor sonra evde yoksunuz şubeden alın ayağı yapıyor. kaç kez oldu bu sene.dün mesela aradılar şubede bekletiyoruz gelin alın filan, ben tabi oralı olmadım getirin dedim. adam telefonu kapatırken yemiyor abi dedi. benzinden kısacak aklı sıra.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.