Şimdi Ara

Aras Kargo Rezaleti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
4
Cevap
1
Favori
403
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 1 yıllık girişimcilik serüvenimde birçok sorun ile karşı karşıya geldim. Ancak bunlardan en yorucu süreci aras kargo ile yaşadım. Son 1 ay içerisinde müşterinin firmanızdan yaptığı 2 alışverişte kargosunu teslim aldıktan sonra bankaya ödeme itirazında bulunması üzerine aras kargodan istediğim müşterinin ad, soyad ve TC numarası yazılı belgenin tarafıma bankaya itiraz sürecimde bana ulaştırılmaması ve karşı şubeden fatura bedelinin 10 gün içerisinde tazmin edileceği bilgisi verildi. Bu bilgiden 10 gün sonra şube sorumlusunun karşı şubeye dilekçe yazması gerektiği ve gönderi yaptığım şube sorumlusunun yoğunluğundan dolayı dilekçeyi birkaç gün öteleyeceğini söylemesi üzerine anlayış gösterip tekrar bekleme sürecine girdim. Belirttiği süre sonucunda banka itiraz sürecinde istemiş olduğum evraklardan 1 tanesi tarafıma iletildi. İletilen belgede ad, soyad ve imzanın yer aldığı ancak alınması zorunlu olan TC numarasının üzerinde bulunmadığını tespit ettim. Ayrıca gönderilen belgenin bankaya itiraz süreci sonrasında gönderilmesinden dolayı bu belgenin bir önemi olmadığını aras kargoya ilettim. Hala 2. kargo teslimat belgesi tarafıma ulaşmamıştı. Aynı zamanda çağrı merkezlerine bu konuyla ilgili bıraktığım şikayet kayıtlarına da aynı gün içerisinde bölge tarafından dönüş yapılacağı bilgisi verilse de ısrarla dönüş yapılmadı. Bölge müdürlüklerini direkt olarak aradığımda telefonlarına bakmadıkları için ulaşmam mümkün olmadı. Üstelik takip numaralarına girilen teslimat bilgisi adrese teslim olarak belirtiliyor.
    Sonraki süreçte aras kargo şubaşı şubesi tarafından ikinci defa teslim edildi belgesi tarafıma iletildi. Şube tarafından süreç şu şekilde aktarıldı; tekrar müşterinin adresine gidildi ilk gönderilen belgeden farklı bir belgeye ad, soyad, TC ve imza alındığı belirtildi. Banka itiraz sürecimde bana bu belgeyi temin edemedikleri için sözlü olarak ifade ettiğiniz tazmin işlemini talep ettiğimi söylemem üzerine subaşı şubesinde tesadüfen karşılaştığım Samsun aras kargo bölge müdürlüğünden gelen beyefendi biz belgeyi temin ettik bundan sonrasında müşterinize dava açabilirsiniz dedi. Ayrıca Aras kargo subaşı şube sorumlusu Sevda Hanımın “müşteriden alamadığını parayı bizden mi almaya çalışıyorsunuz” şeklinde 2 farklı zamanda sözlü geri bildirimde bulundu. Yani bu durumda dolandırıldığımız yetmiyormuş gibi, bir de biz aras kargoyu dolandırmaya çalışıyoruz şeklinde itham edildik. Şubede karşılaştığım bölge personeli belgeleri dava süreci ile talep etmediğimiz için bu belgeyi istediği zaman bize ulaştıracağını bizim talep ettiğimiz sürenin önemsiz olduğunu belirtti.
    Gönderilen ilk belgede kargonun alıcısı olarak gönderdiğim Sevgi Dal adına teslim edildiği sonrasında tarafıma iletilen ikinci belge de kargoyu teslim alan kişinin Mehmet Dal olduğu belirtildi. İkinci belge üzerinde ad, soyad, TC ve imza bulunuyordu. Ancak belgede yer alan TC kimlik numarasının kime ait olduğunu sorgulattığımda aldığım uyarı “TC kimlik numarası hatalıdır. Lütfen geçerli bir TC kimlik numarası girin” şeklinde oldu. Bu durumda aras kargo tarafından gönderilen ikinci teslim edildi evrağında da sahte belge düzenlendiği ortaya çıkmış oldu.
    Bugün görüşme için Aras kargo bölge müdürlüğüne gittiğimde tazmin departmanımdan görüştüğüm yetkili, bölge avukatlarından aldığı şu bilgiyi bize aktardı; Biz belgeyi diğer bölgeden temin ettik bir sahtekarlık varsa muhatabın diğer şubenin bağlı olduğu bölgedir.
    Aldığımız bu bilgiye bakıldığında bizim anlaşma yaptığımız ve muhatabımız olması gereken Samsun bölge müdürlüğü bize muhatap olarak diğer bölge müdürlüğünü göstermiş oldu. Durumu tekrar değerlendirip mahkeme sürecine gidip, gitmeyeceğimizin kararını vermek için de Pazartesi gününe kadar süre istedi. Ancak yapılan görüşmelere ve tutumlara istinaden olumlu bir dönüş alabileceğimizi düşünmüyorum.
    Bu durumda hem istenilen belgeyi istediğim süreçte temin edememesinden hem oyalama sürecinden hem de 2 evrakta sahtecilikten dava açma sürecine gitmekten başka seçeneğim olmadığını ön görüyorum. Ayrıca şube üzerinden gerekli dilekçe şube sorumlusunun kendi yaptığı hataları kaşesi ve imzasıyla onaylayarak kabul ediyor. Şube sorumlusuna ek olarak maddi ve manevi dava süreci başlatacağım.

    Aras kargo ile yaşadığım süreçte Samsun Subaşı şube sorumlusunun gönderdiği 2 kargomun teslimatını yapamadığı veya teslimatını yaptığını kanıtlayamadığı 1 aylık süreçte “müşteriden alamadığınız parayı bizden mi almaya çalışıyorsunuz” şeklindeki sözlü geri bildirimi sorumlu olarak yönettiği süreçte yaptığı işin bilincinde olmadığı, şube sorumlusunun inovasyon sürecini tamamlayamadığını gösteriyor. Samsun Subaşı şube sorumlusunun yönettiği süreç konusunda acilen bilinçlendirilmesi gerekiyor. Yaşadığımız bir aylık bu sürecin sorumlunun yaptığı işin bilincinde olmaması sebebinden doğduğunu kurduğu cümle kanıtlar niteliktedir.

    Dolandırıcı dediğim kişiye dava açmam gerektiği konusunda akıl veren aras kargo teslimatın yapıldığını kanıtlayabileceğim belgeyi temin edemediği için müşteriye dolandırıcılıktan dava açma hakkımı da engellemiş oluyor.







  • aynur, güç seninle olsun
  • araya satır boşlukları ekle, farklı paragrafa geç. bu şekilde okunması çok zor. şahsen ben okumadım.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.