Nargile takımı söyledim şişe kırılmış bunun üzerine izmirdeki nargile dükkanını aradım yenisini yolladılar o şişede kırılmış napıcam ? He eklemeyi unuttum şubeye gittim adam diyorki bizi ilgilendirmez kırıldıysa diye bide ukela ukela laflar ediyor.Müşteri hizmetleri şubeye kayıt açtırın diyor şubede bana bizi ilgilendirmez diyor. oraya kırılıcak diye yazılmış baloncuğa sarmışlar nasıl patlıyor anlamıyorum yeter ya başıma iş aldım resmen 480 tl para verdim. Bu rezaleti heryere yazıcam dedim adama halen daha arkamdan cevap veriyor müşteri memnuniyeti sıfır. Bugün geldi kargo salladım kırık sesi geliyormu diye tuzla buz olmuş bu seferde tek gelen şişe Dükkanlarada bu şişeler taşınıyor onlar nasıl kırılmıyorda bana gelen nargile takımı kırılıyor ? Kesinlikle Aras kargoyu kullanmayın özellikle kırılacak eşya varsa < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hardstyler -- 22 Ekim 2020; 6:4:44 > |
Aras kargo Rezaleti
-
-
Eğer kargoyu aldığınızda kırığına vsvs eksigine bakmadan aldıysanız hiç birşey yapamazsınız gidin yenisini alın en yakın yerden hem kargoyla osuyla busuyla ugraşmazsiniz
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Ayrıca zaten kargoyu alırken baksaydin adamlar paşa paşa kayıt açmak zorunda kalırlardı yani iş baştan bitmiş olurdu eğer bakmadiysan rezalet falan yok demektir dikkatsizlik vardır
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Guest-F5E52D18F
Eğer kargoyu aldığınızda kırığına vsvs eksigine bakmadan aldıysanız hiç birşey yapamazsınız gidin yenisini alın en yakın yerden hem kargoyla osuyla busuyla ugraşmazsinizAlmadım salladım bu kırık dedim şubeye gitti şangır şungur sesler geliyor içinde. Bide açarsanız alamam şöyle olur böyle olur şuan saat geç tutanak felan tutamayız dedi. Bunun üzerine bende tamam kardeşim git götür şubeye o zaman dedim...Şubedeki elemanlarda bizi ilgilendirmez dedi sabah ilk kargom için bende doğal olarak buraya yazdım.
İlk kargoyuda açarken videoya aldım herangi bir durumla karşılaşırsam diye
Benim anlamadığım şey şu bu dükkan heryere yolluyor ısrarla benimki kırık çıkması ilginç 2 oldu dükkanlada görüşücem nasıl yapıcaz onu düşünüyorum
Olay şu ilkinde
Müşteri hizmetleri:Şubeyle görüşün efendim tutanak tutsunlar
Şube:Bizi ilgilendirmez kırılırsa kırılır biz tutanak tutmuyoruz
Kurye:Şuan saat geç açarsanız alamam isterseniz şubeye götüreyim bi yazı mazı yazamayız şuan.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hardstyler -- 22 Ekim 2020; 7:15:10 >
-
Şube öyle bişey diyemez öyle birşey derse eğer direk müşteri hizmetlerini arayıp şubedeki elemana verin .... Olsun eleman isteseler de istemeseler de kayıt açmak zorunda o sizin hakkınız
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Guest-F5E52D18F
Şube öyle bişey diyemez öyle birşey derse eğer direk müşteri hizmetlerini arayıp şubedeki elemana verin .... Olsun eleman isteseler de istemeseler de kayıt açmak zorunda o sizin hakkınızTamamdır dediğiniz gibi yapıcam
-
Valla ürünü aldıysanız ve kayıtta acilmadiysa çok zor belki şirkete şikayet kaydı açarak şansınız varsa işinizi halledebilirsiniz ama yani pek ustundede durmazlar 400 500 lira içinde başka türlü uğraşmanıza değmez yani geçmiş olsun diyelim
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Bunlar üzerinde herhangi bir denetleme vs yok galiba ondan bu kadar rahat takılabiliyorlar.480 lira az para değil geçmiş olsun hocam size tavsiyem kırılacak eşyaları çok fazla kargo aracılığıyla alıp göndermeyin. O tarz eşyaları otobüse veriyorum adamlar kargoculardan daha sadık iş yapıyor kendi işleri o olmamasına rağmen.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Yollayan gelişi güzel yollamış sanırsam hiç koruma vs var mıydı?
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
-
memleketin 4 yanı tobacco shop ken neden internet bilişim sektörünün içindeyim daha bir kere internetten ürün almış değilim görmeden para vermem
-
Bile bile lades olmuş. Bu ürünün kırılabileceği belli. Kargocuların kutuları fırlatarak yükleme yaptığını gözümle gördüm. Paketleme bu zor şartlara göre yapılmalıydı. Sanki her şey normal işliyormuş gibi boluncuklu kağıda sarıp göndermişler. Cam gönderiyorsunuz kardeşim. Bu nasıl paketleme ?
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
3 gun once hepsiburadadan baharatlik aldim iki adet.
Hangi kargo ile geldi hatirlamiyorum ama kutuyu acmak icin 10 dakika ugrastim, bicak ve makasdan yardim aldim. Tas gibi mukavva, 20 kat baloncuklu poset, köpük kalıp. Kutu icerisinde kesinlikle hareket etmeyecek sekilde paketlenmisti. Helal olsun dedim, hatta begenmezsek iade edemeyiz cunku ayni sekilde paketleyemem dedim anneme :)
Sizin urune gelince kargoda tasincagina dair herhangi bir koruma onlemi yok. Sanki gidip magazadan, kendi saticisindsn almissiniz gibi, kutu ve bir kac kat baloncuklu poset ile paketlenmis.
Birde her kargo sikayet konusunda yazdigimi tekrar edeyim, kotu kargo firmasi yoktur kotu şube vardir.
Benim mahallemde en iyi calisan yurtici kargo istanbuldan antalyaya 24 saatten kisa surede teslim yapiyor adrese. Ama belki senin mahallendeki yurticikargoda pahali bir eşyan kayboldu, ugrastin vsvs.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi birkuşgibi -- 22 Ekim 2020; 8:34:56 >
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Ülke de en kötü hizmeti verenler internet sağlayıcılar, operatörler ve kargo şirketleri dünya standartlarına göre çok pahalı ve en kötü hizmeti veriyorlar. o kadar rahatlar ki ne yaparlarsa yapsınlar şikayet edecek bir yer yok bir kac kurum var onlar da ilgilenmiyor. Kargo için bölge müdürlüğünü arayın onlar biraz daha iyi ilgileniyor.
Ama bir yere kadar.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
öncelikle paketleme, sonra kargonun umursamazlığı. bu ürünü satan adam bilmiyormu okadarcık balonlu naylonun hişbirşeyi korumayacağını.
çinden lrf oltası getirttim, incecik bişey. oltanın fiyatı 50 lira paketlemesi 100 tutar heralde öyle sarmış.
-
Geçmiş olsun. Ben aras kargo ile çalışan firmadan alış-veriş bile yapmıyorum. Kargosunu aras kargo ile taşıtan firma ne kendine nede müşterisine değer vermiyordur. Bu kadar netim.
-
dostum ne yurtiçinde ne yurtdışında cam ürünlerin tazmini olmaz,
yani bu bizim firmalarla alakalı değil yabancı firmalarda tazmini yapmaz.
-
Tamam da dostum şu var. Ne zaman kargo yollasam kağıt imzalatiyorlar. Sigortasizdir ,paket iyi korunakli değil, sorun olursa bizden değildir diye. Ne olursa olsun sana kitliyorlar yani.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: SYLASTamam da dostum şu var. Ne zaman kargo yollasam kağıt imzalatiyorlar. Sigortasizdir ,paket iyi korunakli değil, sorun olursa bizden değildir diye. Ne olursa olsun sana kitliyorlar yani.
Bu dediğinizi Yurtiçi Kargo'da çok kere yaşadım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yutici, mng aynı hepsi. Gecen tws kulaklığımı bozulduğu için genpaya yollarken bunu durumu yurtıcınde yasadım. Birde kitapyurdundan kitap iadesi yollarken mng de yasadım. Bu son 2 3 ayda yasadıgım durum değil hep vardı geçen senede gene servise kargo yollarken aynısı oldu vs vs... Sorumluluk almıyorlar.
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
Eğer kargoyu aldığınızda kırığına vsvs eksigine bakmadan aldıysanız hiç birşey yapamazsınız gidin yenisini alın en yakın yerden hem kargoyla osuyla busuyla ugraşmazsiniz
|
Benzer içerikler
- dövmeciler ne kadar kazanıyor
- andorex sprey öksürüğe iyi gelirmi
- alaturka tuvalet koku giderici
- kız nasıl tavlanır
- ilaç değildir yutulmaz yutulursa ne olur
- para sayma makinesi bim
- 5g nedir zararları
- exxen filmleri
- telegram indirim kanalları
- yeşil nasim
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X