|
Araştırma: Elektrikli ve hibrit araçlar memnuniyette zirvede



-
-
Bakım derdi yok mis gibi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
pil değişim zamanları gelince göreceğiz aynı memnuniyet devam edecekmi diye.
2. elde pil ömrü düşük araçlardaki değer kaybı ile yüzleşince veya :)
-
Aç 10 yıllık teslalarin batarya durumuyla alakali videoları izle. %90 civarlarında kapasite veriyorlar daha ne olsun.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
elektrikli aracda cok daha az mekanik parca var. az mekanik parca demek daha az ariza sorun daha az bakim derdi demek ama bence en onemli fark en cok keyif veren kisim aracin cevap verme hizi. elektrik motoru benzinli motor gibi degil, istenen torku gucu vermesi icin belli devire ulasmasi gerekmiyor, pedala basildigi anda guc ve torku veriyor, ozellikle trafikde cok avantaj sagliyan keyif veren bir durum. diger araclar yerinden kalkmaya ugrasirken elektrikci arac aninda firlayip onlerine gecip yolu aliyor. kullanani tabiyki memnun eder, hem sorunu derdi az hemde diger araclara ustunluk sagliyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi darkaura -- 12 Mayıs 2023; 20:42:48 >
-
Bugun bu dediginiz avantaj olabilir ama ilerde sayi arttikca kazalar cogalir ozellikle bizim ulkede 😅
-
15 yıldır LPGli araç kullanıyorum.
Dizelde kullandım. Gerçekten sanayide iş yaptırmak artık zulüm. Araç LPG’li eski de olsa acıyan yok herkes tuttuğunu öpme peşinde.
Bundan sonra kesinlikle Hibrit ya da elektrikli olacak aracım. Sırf sanayi köşelerinden kurtulmak için fazladan MTV ödemeye de razıyım. Hiç değilse para devlete gider sanayide ki çakallara gideceğine.
Zaten araç eskidiğinde sorun çıkaran kısım hep motor şanzıman, hibrit elektrikli kısımda da bunlar problem değil. Batarya değişmek ise ilerleyen yıllarda problem olmaz sektör oturur.
Bugün sanayide idim. Şahit olduğum diyalog şöyle;
Ustanın yanına bir akrabası geldi, abi dedi elektrikçi lazım kime gideyim beni tanıdığına gönder.
Usta da dediki git rasgele bir yere beni tanıdığını da söyleme daha çok öperler. İşte böyle bir yer sanayi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
kazalarin cogalmasi icin neden degil bence. arabaya git diyorsun gidiyor, dur diyorsun duruyor (iyi bir fren varsa tabi :) ) cok daha hassas kontrolu var, ozellikle park alaninda dar yerlerde, trafigin sikistigi yerlerde kontrol cok daha kolaylasiyor. benzinli dizel araca hele birde debriyajli duz vitesse o ince kalkisi hafif hareketleri yaptirmasi kolay degil. az dokunuyrosun kalkmiyor, fazla dokunuyorsun bir anda firliyor. elektrikli arac kullaninca ne demek istedigimi anliyacaksiniz. elektrikli arac kullaninca icten yanma araclarin ne kadar balta oldugunu goruyrosunuz.
-
Elektrikli araç kullanıcıları coğunlukla ovaya kurulu şehirlerden cıkıyor. Geçenlerde Almanya'da 2023 Tesla S uzun yol menzil testi izledim. Adam hep ovada gidiyordu, hızı da 90 ile %68 batarya harcayarak 411 km gitti, orantı hesabıyla menzil 604km dedi. Kalan %32'de performans düşüyor, onu göstermedi.
İnişli çıkışlı Anadolu coğrafyasında bataryalı elektrikli araç zorlanır. Yeni araçlara, teknolojiye karşı değilim. Anadoluda iş görmeyecek araçların pahalı fiyatları satılmasına karşıyım. Elektrikli üreticileri, bu araçların yokuş yukarı çıkışlarından hiç bahsetmiyor ancak yollarda biz görüyoruz.
Elektrikli spor araçlar bile 4 kapılı sedan, 2 kapılı kısa araç değil, sebebini hiç düşündünüz mü? Cunku kısa araca spor performansı verecek, kabul edilebilir menzil sağlayacak batarya koymak imkansızFakat üreticiler bu gerçeği, "hem spor hem de sedan" diye reklamize ediyor.
Elektrikli üreticilerin yaptıkları bir aldatmaca daha Örneğin Skywell, menzil rakamlarını %100 şarj olmuş batarya üzerinden veriyor örneğin 489km diyor, fakat hızlı şarj süresini %30 - %80 seklinde veriyor örneğin 30dk diyor. Problem şu ki o 30dk nin yanına %50 şarj ibaresini eklemiyor. var. Bu aynı zamanda tüketiciyi aldatma konusuna girer.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
-
Şuan Elektirikli arabalarla uzun yol hala sıkıntı ama günlük kullanım için bilhassa evin veya iş yerinde şarj etme imkanın var ise mantıklı bir çözüm bende senin gibi ön yargılıydım 1 ay önce Almanya isviçre yaptım yolda önümden geçen her 10 arabadan 4ü ya tesla ya id4, Bu adamlar bizden fazla ince hesap yapan adamlar boşuna elektirikli araba almazlar dedim tesla sipariş ettim :)
-
şaşırtmadı😏
-
hesap sadece para değil hocam. şarj istasyonunda yarım saat bile olsa kaybedilen süre de hesap.
Bu arada şarj istasyonuna elektrik termik santral, rüzgar türbini, nükleer santral, vs'den değil, atmosferdeki statik elektrik çekilerek yani bedavaya geliyor, kWh'ı €0,4'ten satılıyor. Bataryadaki lityum, sınırlı rezervde bir element değil, tuzdan üretilen sentetik bir madde, yani bataryanın lityum maliyeti $500 / ton gibi birşey, ancak 2022'de $68.000 / tondan satılıyor. Elektrikli aracı alırken kazık, şarj ederken hem fiyat hem bekleme süresi ile kazık atılıyor. Alman, İsviçreli hesap yapmayı sever bu doğru fakat Alman İsviçreli kazık yemeyi de sever, bunu unutmayın.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
elektirkli araçlar komple her yerde olup diğer araçlar yasaklanmalı o derece
-
La olm bu araçlarda zevk yok diyorsunuzda.Sanki hepimiz en az 200 hplik sportif araçlara biniyoruz.Nufusun büyük bir bir bölümü daha motoru kasayı kaldıramayan dandik commuter carlara biniyor.Yok V8 in zevki yok motor sesi.Adama sorsak 1.4 tüplü atmosferige biniyor.Elekrrikli araçlar yaygınlaşirsa en azından adam gibi performansli arabalara erisimimiz daha kolay olur.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Siz hiç yokuş yukarı çıkan elektrikli kargo aracı gördünüz mü? Ben gördüm. Tek şeritli yolda yürüme hızımdan biraz daha hızlı gidiyordu, arkasında konvoy vardı.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Daha az mekanik parça daha az sorun daha fazla memnuniyet. Ayrıca emisyon ve ses kirliliği de yok. Güneş panelleri olan bir yerde yaşıyor ve enerjiyi buradan sağlıyorsanız yakıt meselesini de bedavaya getirmiş oluyorsunuz. Daha ne olsun ? Her türlü avantajlılar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sırf bu yüzden dediğim gibi evinde veya işyerinde şarj edebiliyorsan %20 den %80 seviyesine 5 saate ulaşıyor 11kw istasyonla haftada şehir içi 500 km yol yapan biri sadece tek şarjla haftayı geçire bilir. Dışarda şarj edicem dersen işin mantığı kalmıyor şuanda ondan uzun yol için uygun değil diye düşünüyorum. Bu şekilde elektirikli araba şuan için evin 2. arabası olur anca. Muhtemelen avrupalıda bunu yapıyor. Herkese uygun değil ama 2030 ittibari ile herkesin kullanmak zorunda kalacağı teknoloji aynı zamanda.
-
Fabrikasyon lpg li araçlar su an en ekonomik.Gerisi hikaye
-
Pil durumu iyi
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
En Beğenilen Yanıtlar

Aç 10 yıllık teslalarin batarya durumuyla alakali videoları izle. %90 civarlarında kapasite veriyorlar daha ne olsun.
|
15 yıldır LPGli araç kullanıyorum.
Dizelde kullandım. Gerçekten sanayide iş yaptırmak artık zulüm. Araç LPG’li eski de olsa acıyan yok herkes tuttuğunu öpme peşinde. Bundan sonra kesinlikle Hibrit ya da elektrikli olacak aracım. Sırf sanayi köşelerinden kurtulmak için fazladan MTV ödemeye de razıyım. Hiç değilse para devlete gider sanayide ki çakallara gideceğine. Zaten araç eskidiğinde sorun çıkaran kısım hep motor şanzıman, hibrit elektrikli kısımda da bunlar problem değil. Batarya değişmek ise ilerleyen yıllarda problem olmaz sektör oturur. Bugün sanayide idim. Şahit olduğum diyalog şöyle; Ustanın yanına bir akrabası geldi, abi dedi elektrikçi lazım kime gideyim beni tanıdığına gönder. Usta da dediki git rasgele bir yere beni tanıdığını da söyleme daha çok öperler. İşte böyle bir yer sanayi ![]() |
pil değişim zamanları gelince göreceğiz aynı memnuniyet devam edecekmi diye.
2. elde pil ömrü düşük araçlardaki değer kaybı ile yüzleşince veya :) |
Benzer içerikler
- telefon numarasından sosyal medya hesabı bulma
- fotoğraf bulanıklaştırma iphone
- reddit video indir
- telegram numarasız hesap açma
- whatsapp sohbet teması
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X