Merhaba, Son 1.5 aydır Arçelik İzmir Karabağlar servisi ile yaşadığım sorunları anlattığım bir video çektim. Bu videoyu tüm sosyal medya platformlarında paylaşacağım, dün Arçelik genel merkeden biri beni aradı ve duyduklarına çok üzüldüğünü, servis ile görüşüp gerekli yaptırımların yaptırılacağını söyledi, videoyu izleyip izlemediğini sorduğumda "burada videoları izleyemiyoruz" diye cevap verdiler. Madem öyle, ben de bu çektiğim videoyu tüm sosyal medya hesaplarım ile paylaşıp daha fazla kişiye Arçelik servislerinin ne durumda hizmet verdiğini göstereceğimi söyledim. Vaktiniz varsa göz atın, ben artık evime Arçelik'ten çivi sokmam. Teknoloji Odasiyoutube Güncelleme: videoyu çektikten sonra çamaşır kurutma makinem geldi. 2.5 saatte içindeki 10 havluyu kuruttu. Sıfır aldığımda böyle kurutmuyordu, demek ki ilk aldığım günden beri arızalıymış.
İçeriklerimizi faydalı buluyorsanız ve destek olmak istiyorsanız aşağıdaki linke tıklayabilirsiniz;
https://www.youtube.com/channel/UCHvWA8PS45lG4vHXNBrOo3w/join
Abone olmayı ve çana tıklamayı unutmayınız.
Teknoloji Odası Abone ol: http://bit.ly/2GkLCAP
Teknoloji Odası Gaming Abone ol: https://bit.ly/32DVRsn
Teknoloji Odası Bisiklet Abone ol: https://bit.ly/3dH0rwg
Web sitemiz: www.teknolojiodasi.net
Discord Sunucumuz: https://bit.ly/3FnWZ4c
Bizleri Youtube, İnstagram, Twitter, Facebook üzerinden " Teknoloji Odası " olarak aratıp takip edebilirsiniz.
Instagram: http://bit.ly/2Taox6L
Facebook: http://bit.ly/2Tb6AF1
Twitter: http://bit.ly/2MH0Dyq
Sizlere daha kaliteli içerik üretebilmemiz için lütfen bizlere youtube üzerinden abone olmayı ihmal etmeyiniz. https://www.youtube.com/watch?v=l4st1VBU2qw |
Bildirim