Şimdi Ara

Arçelik Kalitesizliği Fırın Arızası ve Servis Rezilliği

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
995
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 31.01.2018 tarihinde Ankara koçlar dayanıklı tüketim malları pazarlama sanayi ticaret aş. Olan resmi Arçelik satış noktasından 1200 TL bedelle Arçelik 8431 fırın satın aldık. Satın aldığımız ev bizim ikinci evimiz olduğundan aldığımız hafta kurulumunu yaptırdık fakat ürünü kullanma fırsatı bulamadık. İki hafta önce bu evimize geldik ve fırını kullanmaya başladık ancak; fırının elektrikli ocağının ve ocak çakmaklarının çalışmadığını fark ettik. Servis kaydımızı oluşturduk vs. gelip bakıldı fabrikasyon kaynaklı olduğu servis tarafından da kabul edildi ve "şans işte" denildi. Servise müdahale istemiyoruz değişim talep ediyoruz dedik ve onlarda kaydımızı oluşturdular ancak nasıl oluyorsa ertesi sabah hemen aranarak değişim talebimizin reddedildiğini ve parça onarımı yapacaklarını söylediler. Ben böyle saçmalık görmedim. Bu sabah tekrar müşteri hizmetlerini arayarak değişim istedik.

    EKLEME 1: Servis değişim talebimizi reddetti ve parça onarımı için servis yönlendirdi mecburen kabul ettik.

    EKLEME 2:

    Perşembe günü servis gelip iki parçayı değiştirdi ve düzeldiğini söyledi. Ancak bugün yine çalışmıyor ocaklar. Biz paramız yurt içinde kalsın diye yerli marka tercih ediyoruz, destek oluyoruz ancak yerli firma dediğimiz adamlar bize gram saygı göstermeden çocuk kandırır gibi bize ayıplı mal yolladıkları halde değişim talebimizi defalarca reddediyorlar. Böyle küçük hesaplar yaparsanız büyük kaybedersiniz. Bu yaz çeyiz alışverişimi yapacaktım ve 10-15000 TL gibi bir elektrikli ev aletlerine para harcayacağım. Arçelik işini düzgün yapıp ilk seferde değişimimizi onaylasaydı sırf bunun için bu alışverişimi Arçelik ve Beko dan yapacaktım. Ancak artık kapılarından geçmem. Çevremde de herkese bu olayı anlatacağım. Alman firmaları bizim yerli firmalarımızdan çok daha müşteri odaklılar. Kimseye de bu ciddiyetsiz paragöz markadan alışveriş yapmasını önermiyorum.

    Bu fırını almadan 1-2 ay önce bir evimize 4500 TL ye diğer evimize 2500 TL ye Beko buzdolabı aldım ve şuan bundan da çok pişmanım. Forumda yazdıklarımı bilen bilir. Özellikle beyaz eşya konusunda hep yerli markaların desteklenmesinden yanayım ama bu konuda çok yanlış düşündüğümü gördüm. Kesinlikle müşteriye saygıları yok ve insanı gerizekalı yerine koyan bir işleyiş var ortada. Bundan sonra Alman markalarından şaşmam size de bunu öneririm.







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.