Arkadaşlar selam herkese. 2018zin bi ayında Ariston hotpoit alttan buzluklu güzel bir model buzdolabı aldık. 2 ay önce buzluk kısmının çevreleyen bantlarından dolabın içinde bulunan yağ kısmı, dolabın aşagısından süzülüp durdu... Ariston çekilmeden önce vestelle servis anlaşması yaptığı için vestel ile muhattap olduk...
Vestel servisi dolabın ÜRETİM HATASINDAN KAYNAKLI bir akıntı oldugunu kabul etmesine ragmen, Yagın aktıgı kısmı sadece GÜÇLENDİREREK sözde akıntıyı kesmiş lakin dolabın içindeki yagı ve akıntıya çözüm bulamamış. Bize sorunun halloldugunu ve teslim edeceklerini söylediler. Biz sorunun geçici çözüm olduguna kanaat getirdik.
Tüketici hakem heyetine başvurmayı düşünüyoruz. Sizce Para iadesi almamız mümkün olurmu ?
Vestel hiçbir şekilde iade ve degişim yapmıyor sadece onarıma anlaşmışlar.