Bildirim
ARIZALI TÜM MARKA ANAKART VE EKRAN KARTI ONARIM YAPILIR VE ALINIR (İŞLEMCİ SOKET DEĞİŞİMİ) (14. sayfa)
Daha Fazla ![](/static/forum/img/downicon.png)
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az ![](/static/forum/img/downicon.png)
![](/static/forum/img/upicon.png)
2 Misafir - 2 Masaüstü
![](/static/forum/img/close.png)
Konunun Etiketleri
Şehir
#İstanbul
Giriş
Mesaj
-
-
@carter17 Merhaba öncelikle geçmiş olsun. Tarık beyle iş sebebiyle tanışıklığımız bir kaç sefer görüştük kendisiyle sizin yaşadığınız tabii ki hoş bir durum değil ama gördüğüm kadarıyla çok yoğun çalışıyorlar işler yetişsin diye. Eminim bir anlık dalgınlık karışıklık sonucu olmuştur böyle şeyler taştan yapılmadık sonuçta hepimizin iyi günü kötü günü var. Ben kendisinin zararınızı karsılayacağına inanıyorum. Şunu da eklemek istiyorum yaklaşık 14-15 senedir forumdayım böyle değerli arkadaşlar nadirdir forumumuzda kendisi gerçekten çok önemli bir hizmet veriyor daha önce ürünlerimizi hurdaya ayırıyorduk en azından şimdi şansımızı denebiliyoruz.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sorter47 -- 23 Ocak 2018; 13:23:59 >
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Kendimi savunmaya geçmiyorum çünkü ciddi anlamda utandım,ürünlerinizle o kadar uğraşıp birde durumu buralara getirdiğiniz için ama hayatımdan zaman olarak bir bölüm harcadım ve karşılığı bu :)
Bir kaç kez gerçekten güzel bir şekilde herşeyi anlaşılır bir şekilde yazıp bu saçma yazınızı açıklayacaktım fakat değmeyeceğinin farkındayım,ürünlerinizi onarmış olsam ki birini aslında ücretsiz olarak onardım böyle olmazdı,insanoğlu işte :)______________________________
Bu kullanıcının dükkanına eklenen son 4 ürün
-
Ben ürünüm eksik, parçalarım kayıp diyorum. Siz ücretsiz onarımdan bahsediyorsunuz. Size Whatsapp konuşmamda belirttim yukarıda var, el emeği almadığınız için böyle yapıyorsanız el emeğinizi vereyim diye.
Onardım dediğiniz ve sorunu LCD Panel dediğiniz ürünün de sorunu LCD Panel değil, onu da belirteyim, siz sanırım fazla yoğunluktan cihazları karıştırıyorsunuz. Bununda zerre konumuzla alakası yok. Ürün tamir edilememiş olabilir, sıkıntı olacak bir şey değil.
Bana kaybettiğiniz ürünlerimi telafi etmek için yazacağınız halde, kendinizi haklı çıkarmak için yine olayı ürün tamiratına bağladınız. @ramazandeveli abimin ismi yazmasa zaten ilk başta gönderim de yapmazdım.
Sorunun hala ürün onarımı olduğunu düşünmeniz gerçekten çok tuhaf, ürünlerim onarılmış olsa ve siz bana yine ürün parçalarını eksik gönderseniz böyle olmayacağını mı düşünüyordunuz?
Tekrar ediyorum nitekim defalarca yazmama rağmen konuyu başka yere çekiyorsunuz. Size gönderdiğim ürünler, "EKSİK" geldi. "KAYIP" ürünlerim var.
Edit: Eğer ürünlerim eksiksiz gelse ve siz "yeni müşteri" kazanmak için konuyla ilgilenmek yerine, bana haftada 1 kere bilgi verseniz, bunlar olmayacaktı. Yani ürünleri onarsaydınız böyle olmazdı mantığından vazgeçin.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi carter17 -- 23 Ocak 2018; 14:13:37 >
-
Carter adlı arkadaş konusunda bence haklı siz buradan hatanızı kabullenip özür dileyeceğinize yaptığınıza da bakın ek olarak referans olayınada bir değinebilir misiniz merak ettim neden atmıyorsunuz dükkanınızda 1 yıldız görmek istemiyorsunuz sanırım
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Öncelikle konuda ki kullanıcılar kısmında gördüğüm kadarıyla güzel ekip kurulmuş :)
ve ayrıca ferhat bey gerçekten size diyecek birşey bulamıyorum konuyu durdurdum iyi günler herkese.______________________________
Bu kullanıcının dükkanına eklenen son 4 ürün
-
-
quote:
Orijinalden alıntı: abak.tarik
quote:
Orijinalden alıntı: Dartanyan
Görece kolay işlemlerde iyi olabilir ama, yukarıdaki arkadaşa katılıyorum ve ben de negatif not veriyorum. Belki yoğunluktan belki başka şeylerden konuştuğu kişileri karıştırdığını düşünüyorum. Gönderdiğim 4 adet ekran kartı, kartları ilk gönderdiğim zamanki konuşma tarzından uzak ve rahatsız edici bir konuşmaya dönüştü. isteyene whatsapp konuşmalarını yollayabilirim ki whatsapp harici bir kez telefonda görüştük.
Velhasıl kelam ben tavsiye etmiyorum.
Merhabalar gönderdiğiniz cihazların düşük seviye kartlar olduğunu düşünmüyorum r9 290 mesela gayet sağlam bir kart,peki bu kartların bizden önce kaç kişinin kurcaladığını üstünde 20-30 en az olmak üzere eksik parça olduğunu vga bios chiplerinin dahil üzerinde olmadığını bunlara rağmen pazar günü bile ürünlerinizle uğraştığımı da eklemek ister misiniz :)
Tekrar söylüyorum bize gönderilen ürün ne olursa olsun her türlü desteği sağlamak için elimizden geleni yapıyoruz,yeri geliyor ailemizle geçirmemiz gereken zaman da ar-ge yapıyoruz,yeri geliyor sabahlayıp ürünleri test ediyoruz ama bize ürün gönderdiğiniz için ya da onarım yaptırdınız diye satın almış olmuyorsunuz.
İyi günler.
Merhabalar size de. Düşük seviye kart kısmını nerede okudunuz bilmiyorum ama " Görece kolay işlemler" dedim. Aynı anlama gelmediğinin farkındasınızdır.
Birazda işte bundan bahsediyorum, iletişimde problem. Ben kendi ekran kartımı gönderecektim. Arkadaşlara söyledim onlarda varsa toptan gönderelim dedim. Onların kart durumlarını bilmiyorum, bir tanesine baktım gözle görülür sökülmüş bir durumu yoktu, göndermeden önce elimden geldiğince kartlar hakkında sizi bilgilendirdim.
Şimdi benim yüksek beklentim yoktu ama ufak problemler varsa en azından tamir edilebilirse güzel olur niyetiyle gönderdim. Söylediğim gibi zaman sıkıntısı yok ama bu demek değil kenara atın kalsın 3 ay sonra alayım. Bana bilgi verin ve bilgi verdiğiniz gün sözünüzde durun yeter özetinde konuştum hep. ilk telefonda konuştuğumuzda r9 290lardan biri için çok uğraşılması gerektiği diğerlerinde tamir edilebilir şeyler olduğunu söylediniz. Fiyatları söylediniz ben de kabul ettim. bir haftaya başlarız dediniz. Bir hafta sonra yok tamir edilemiyor geri gönderelim dediniz ki toplamda benim size kartları göndermemden sonra 1 ay zaman geçince bunu demeniz hoş olmadı. Arkadaşlara da mahçup oldum bir yandan.
Sizin ne kadar çalıştığınız, ailenizle zaman geçirip geçirmediğiniz buradaki hiç kimseyi ilgilendirmiyor. Ben de pazar günü sunucu çalışması yaptığımda çalıştığım şirketten ekstra bir ücret talep edemiyorum. Bu da benden başka hiç kimseyi ilgilendirmiyor. Zamanınız yoksa bu işi yapmayacaksınız ya da size yardım edecek birilerini alacaksınız( naçizane tavsiyem) Sonuçta ücretsiz çalışmıyorsunuz.
Bir diğer konu ben sizden sonra başka birine gönderdiğimde onun yorumları sizden farklı olmayacak, kurcalanmış zor kartlar diyecektir. Ya tamirden vazgeçeceğim ya da ikinci el parası belki fazlası ücret ödeyeceğim.
Son paragrafta ben de tekrar söyleyeyim o halde. Adam olan iş etiği olan sözünde durur, söz verdiği zaman söz verdiği şeyleri yapar taahhüt ettiği işleri yerine getirir. Yapamayacaksa burada başlık açıp ekran kartı, anakart tamiri yapıyorum demeyeceksiniz. Neden insanların sizi satın aldığını düşündüğünüzü de anlamıyorum, bilinç altında öyle bir şey mi hissediyorsunuz. Siz nasıl ki öğle yemeği yediğinizde size yemeği getiren kişiyi satın almıyorsanız, müşterilerinizin de öyle bir niyeti yok. Ama aynı öğle yemeği yediğiniz yerde parasını verdiğiniz yemeğin tuzu yenmeyecek kadar çok ise şikayet etme hakkınız, hatta kahve içerken şeker yerine tuz konulduğunda sinirlenme hakkınız da var, bizim açımızdan böyle bakın yeterli.
-
Öncelikle mahcup olduğunuz için özür dilemeliyim ama size şunu belirtmek istiyorum bakın bunu konuştuk ikimiz de çok çok çok iyi biliyoruz ki size zaman gerektiğini araç kullandığımı söylediğim gece bana en azından birşey söyleyin ortalama ne kadar olacak olan var mı yapılacak mı gibi bir kaç soru sordunuz bunun zor olduğunu söyledim fakat ısrarcı davrandınız siz düşünün İstanbul trafiğinde araç kullanırken acil kurumsal desteğe giderken ne kadar sağlıklı birşey söyleyebilirim keşke siz ısrarcı olmasaydınız keşke bende size tahmin yürüterek cevap vermeseydim herşeyi bir kenara koyup şunu söylemek istiyorum neden 5000i geçik forum üzerinden gelen ürün içinden 5-10 kişi bizimle ya da direk şahsımla sorun yaşadı gerçekten %100 olarak sorun bende mi sizce
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >______________________________
Bu kullanıcının dükkanına eklenen son 4 ürün
-
quote:
Orijinalden alıntı: abak.tarik
Öncelikle mahcup olduğunuz için özür dilemeliyim ama size şunu belirtmek istiyorum bakın bunu konuştuk ikimiz de çok çok çok iyi biliyoruz ki size zaman gerektiğini araç kullandığımı söylediğim gece bana en azından birşey söyleyin ortalama ne kadar olacak olan var mı yapılacak mı gibi bir kaç soru sordunuz bunun zor olduğunu söyledim fakat ısrarcı davrandınız siz düşünün İstanbul trafiğinde araç kullanırken acil kurumsal desteğe giderken ne kadar sağlıklı birşey söyleyebilirim keşke siz ısrarcı olmasaydınız keşke bende size tahmin yürüterek cevap vermeseydim herşeyi bir kenara koyup şunu söylemek istiyorum neden 5000i geçik forum üzerinden gelen ürün içinden 5-10 kişi bizimle ya da direk şahsımla sorun yaşadı gerçekten %100 olarak sorun bende mi sizce
Rica ederim ben de arkadaşlarımdan özür diledim. ilk telefon görüşmemizde şunu söylediniz, araç kullanıyordum o yüzden açamadım. daha sonrasında 10dk konuştuk. Bu arada benim bir mesaj yukarıda yazdıklarımla bu telefon görüşmesinin hiç alakası yoktur.
Ben şunu anlamanız için fiyat sordum, zaten fiyatı da telefonda vermediniz yaklaşık 290ların biri için 500 diğeri için 300tl civarı tutar dediniz ve eklediniz detaylı incelendiğinde fiyat bilgisi çıkar ve önemli olan incelenmesi, stok sorunumuz yok her ekran kartının gpu chipseti dahil her türlü parçası elimizde var, ben de peki net çıksın konuşalım, acele etmeyin ama beni unutmayın dedim ve kapattık. bundan tam bir hafta sonra whatsapp üzerinden yazdım, bir gün sonra cevap verdiniz ve kusura bakmayın elimi yaktım bu yüzden size geri dönüş yapamadım dediniz, olur böyle şeyler dedim netleştirdiniz mi dediğimde işlemler devam ediyor dediniz. Gelişmede sizi bilgilendireceğim dediniz.
Bu arada arkadaşlarım da bana ne kadar verelim ne kadar tutacakmış diye sorup duruyor, fiyatı 3. hafta alabildim. 4. hafta da parça gelecek 60 günü bulur dediğinizde artık güvenmediğim için hepsini geri gönderin dedim.
Bahane olarak araç kullanıyordum, siz benden zorla fiyat istediniz gibi şeyler söylememenizi rica ederim, benim açımdan geçerliliği yok, ister zaman konusunda ister ücret konusunda, benim açımdan her türlü yardımcı olmaya çalıştım ama ben sormasam cevap alamadım, 3 gün sonra haber vericem dediğinizde vermediniz.
5000 kişiden sorun yaşadığınız sözünde durmadığınız yalnızca 5-10 kişi miyiz? Güzel istatistik. isterse yalnızca ben olayım. Ki ben problemli bir insan değilim, tamir olmasa da aynı sektörde sayılırım ve olabildiğince anlayışlı olduğumu düşünüyorum.
Tekrar edeyim, isteyene whatsapp konuşmalarının ekran alıntılarını atabilirim.
Ayrıca bu itham bile hoş değil.
Konunun altına yazıyorum hoşuma gitmiyor ama verilen cevaplar benim açımdan geçerli değil ve dışarıdan okuyan biri için yanlış yönlendirici olabilir. Netlik kazandırmak adına uzun uzun yazıyorum.
Herşey bir yana, bana şunu söyleseydiniz eyvallah derdim. Bir hafta arıza tespit süresi ve arıza tespitinden sonra da 60 gün parça bekleme süresi var deseniz eyvallah derdim ya da geri gönderin kargo ücretlerinin her ikisini de ben öderim derdim.
-
quote:
Orijinalden alıntı: Dartanyan
quote:
Orijinalden alıntı: abak.tarik
Öncelikle mahcup olduğunuz için özür dilemeliyim ama size şunu belirtmek istiyorum bakın bunu konuştuk ikimiz de çok çok çok iyi biliyoruz ki size zaman gerektiğini araç kullandığımı söylediğim gece bana en azından birşey söyleyin ortalama ne kadar olacak olan var mı yapılacak mı gibi bir kaç soru sordunuz bunun zor olduğunu söyledim fakat ısrarcı davrandınız siz düşünün İstanbul trafiğinde araç kullanırken acil kurumsal desteğe giderken ne kadar sağlıklı birşey söyleyebilirim keşke siz ısrarcı olmasaydınız keşke bende size tahmin yürüterek cevap vermeseydim herşeyi bir kenara koyup şunu söylemek istiyorum neden 5000i geçik forum üzerinden gelen ürün içinden 5-10 kişi bizimle ya da direk şahsımla sorun yaşadı gerçekten %100 olarak sorun bende mi sizce
Rica ederim ben de arkadaşlarımdan özür diledim. ilk telefon görüşmemizde şunu söylediniz, araç kullanıyordum o yüzden açamadım. daha sonrasında 10dk konuştuk. Bu arada benim bir mesaj yukarıda yazdıklarımla bu telefon görüşmesinin hiç alakası yoktur.
Ben şunu anlamanız için fiyat sordum, zaten fiyatı da telefonda vermediniz yaklaşık 290ların biri için 500 diğeri için 300tl civarı tutar dediniz ve eklediniz detaylı incelendiğinde fiyat bilgisi çıkar ve önemli olan incelenmesi, stok sorunumuz yok her ekran kartının gpu chipseti dahil her türlü parçası elimizde var, ben de peki net çıksın konuşalım, acele etmeyin ama beni unutmayın dedim ve kapattık. bundan tam bir hafta sonra whatsapp üzerinden yazdım, bir gün sonra cevap verdiniz ve kusura bakmayın elimi yaktım bu yüzden size geri dönüş yapamadım dediniz, olur böyle şeyler dedim netleştirdiniz mi dediğimde işlemler devam ediyor dediniz. Gelişmede sizi bilgilendireceğim dediniz.
Bu arada arkadaşlarım da bana ne kadar verelim ne kadar tutacakmış diye sorup duruyor, fiyatı 3. hafta alabildim. 4. hafta da parça gelecek 60 günü bulur dediğinizde artık güvenmediğim için hepsini geri gönderin dedim.
Bahane olarak araç kullanıyordum, siz benden zorla fiyat istediniz gibi şeyler söylememenizi rica ederim, benim açımdan geçerliliği yok, ister zaman konusunda ister ücret konusunda, benim açımdan her türlü yardımcı olmaya çalıştım ama ben sormasam cevap alamadım, 3 gün sonra haber vericem dediğinizde vermediniz.
5000 kişiden sorun yaşadığınız sözünde durmadığınız yalnızca 5-10 kişi miyiz? Güzel istatistik. isterse yalnızca ben olayım. Ki ben problemli bir insan değilim, tamir olmasa da aynı sektörde sayılırım ve olabildiğince anlayışlı olduğumu düşünüyorum.
Tekrar edeyim, isteyene whatsapp konuşmalarının ekran alıntılarını atabilirim.
Ayrıca bu itham bile hoş değil.
Konunun altına yazıyorum hoşuma gitmiyor ama verilen cevaplar benim açımdan geçerli değil ve dışarıdan okuyan biri için yanlış yönlendirici olabilir. Netlik kazandırmak adına uzun uzun yazıyorum.
Herşey bir yana, bana şunu söyleseydiniz eyvallah derdim. Bir hafta arıza tespit süresi ve arıza tespitinden sonra da 60 gün parça bekleme süresi var deseniz eyvallah derdim ya da geri gönderin kargo ücretlerinin her ikisini de ben öderim derdim.
Detaylı yazınızdan anladığım kadarıyla hemen hemen aynı problemleri yaşamışız, bende zaman önemli değil dedim ama bu demek değil ki cihazları al 2 ay kenara at 2 ay sonra bakarsın, bana da size haber vereceğim gün içinde deyip günler sonra haber verdiği oldu, sanırım bizden önce olumsuz yapanlarda aynı problemi yaşamış. 5000 kişide neden 5 10 kişi sorun yaşıyor yerine, neden 5000 kişi içinde 5 10 kişi hep "AYNI" sorunları yaşıyor dense sorunlar çözülür.
Tarık Bey, yukarıda da belirttiğim gibi, maalesef duygusal yapıya sahip ve profesyonel iş hayatında duygusallığa yer yok, kimse gözünüzün yaşına bakmaz.
Bu hayatta tek işi gücü olan, yoğun olan insan da siz değilsiniz, benim, onun hepimizin kendine göre yoğun işleri var. Ankara'da bilgisayarcı mı yoktu da size gönderdim sizce? Yoğun olduğum için ve kargo ile uğraşmak, dükkan dükkan dolaşmaktan daha az vakit harcayacağı için bu yolu seçtim. Kargoda hangi ürünüm gelmiş, gelmemiş diye peşine düşmek, hoşuma gittiğinden değil yani.
Bize ve bizden önceki olumsuz düşünen insanlara sürekli, yoğun olduğunuzu, bizim anlayışsız olduğumuzu, sizi satın almadığımızı, ailenizle vakit geçiremeyip bu işlerle uğraştığınızı falan yazmışsınız. Hiç fark ettiniz mi olumsuz yorum yazanların hepsi, uzun süre beklemiş insanlar. Size göre olumsuz yorum yazanlar, ürünleri tamir olmadığı için yazıyor, yoksa yazmazlar. Hayır efendim, bu insanlar haftalarca bekleyip, iletişimsizlikten ve ürünlerinin takibini yapamamaktan şikayetçiler.
İnsanlar olumsuz yorum yapınca, ekip kurulmuş diye size herkesin kasti yorum yaptığını düşünüyorsunuz, şapkamızı önümüze koymak bu kadar zor olmamalı.
Kayıp ürünlerimi yarın kargolayacağınızı söylediniz, eksik olan ürünlerin kaydını whatsapptan yolladım, umarım kendi hatanızdan dolayı "ücretsiz" kargoyla, eksiksiz bir şekilde tarafıma ulaştırırsınız.
Umarım biz kendi kendimize bertaraf oluruz, siz de onarımlarınıza devam edersiniz.
İyi çalışmalar.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi carter17 -- 23 Ocak 2018; 22:8:27 >
-
Yaw arkadaş cidden bu ülkede işini adam gibi yapan yer yok forumdan anakart tavsiyesi alayım dedim karşıma gene laga luga teknik servislerden bir tanesi daha çıktı adamın parçalarını iç etmiş hala daha yok fiyat teklifi istediniz diyor
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > -
Konu kapandı boş muhabbet çevirmeye gerek yok :)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >______________________________
Bu kullanıcının dükkanına eklenen son 4 ürün
-
Tarık bey, bugün bir terbiyesizliğe daha imzasını attı.
Ben eksik olan ürünlerimi istedim, eksik olan ürünler için kargo geldiğinde daha önce ücretsiz diye söylenip 20tl ödediğim kargo firmasına "10TL" daha ödedim. Ayrıca ben "EKSİK", "KAYIP" olan ürünleri istedim, fazla fazla ürün değil. Bana fazladan wifi kartı yollanması, fazladan dvd rw yollanması(msi ge70in dvd rw var mı yok mu bilemedim), istemediğim halde ram yollanması. yolladığım laptoplarla alakası olmayan B960 pentium işlemci yollanması nasıl bir terbiyesizliktir? Ne demek bu? Al çeneni kapat demek mi?
Hediye yollamış aklı sıra, bana da yollarken yanına hediye koydum demişti, hediye dediğiniz şey, çikolata olur lokum olur, altında ima olacak ürün olmaz.
Eksik diye belirttiğim ama onca gereksiz şeyin arasından çıkmayan ACER 6930G sarj aletim ise hala kayıp.
Ayıptır, ayıp! Ben kimseden ürün dilenmedim, işine özen göstermeyen ve göstermediği özen yüzünden beni mağdur eden kişiden, mağduriyetimi gidermesini, kaybettiği "ürünlerimi" bulmasını istedim.
Terbiyesiz herif.
Tarık beye, fazla gelen ürünlerle beraber, fazla fazla ürün gönderip, eksik olan sarj aletimle fazladan ödediğim 30TL'yide kendisine hibe edeceğim. Herkese iyi forumlar.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi carter17 -- 26 Ocak 2018; 14:33:11 >
-
Ciddi anlamda nasıl bir insan olduğunuzu çözemedim,tam olarak psikolojik sorunlar yaşadığınızı düşünüyorum,yaptığım şeyde en ufak terbiyesizlik yok,eğer al şunları çeneni kapat diyecek olsam en baştan yapmazdım bu kadar mesaj atıp konuyu kapattıktan sonra değil insaniyet namına birşey yapıyorum,belki lazım olur birşey olur diye bu saatten sonra 1 kişiye dahi ne güzellik nede hoşgörülü davranmayacağız. ______________________________
Bu kullanıcının dükkanına eklenen son 4 ürün
-
Bu herif, onca saçma sapan ürününün arasına, asıl istediğim MSI DVD RW "bana ait olan" ürünü koymamış, kaybetmiştir. Bu adam maddi olarak beni oldukça fazla zarara uğratmıştır. Benim ürünlerimi bana vermemenin anlamını hepiniz gibi, kendisi de bunu iyi bilmektedir.
Bu kişiyle forumdan ya da forum dışından alışveriş yapacak kişilerin dikkat etmesini, gerekiyorsa tüm ürünlerini tek tek noter huzurunda teyid ettirip öyle göndermelerini tavsiye ediyorum.
Kendisi benden gelecek "iade" kargoyu teslim almayacağını söylediği ve bende teslim almayacağı kargoya tekrar kargo parası ödemek istemediğim için, ürünlerini Ankara şubesi olarak belirttiği ramazandeveliye teslim etmek için irtibata geçiyorum.
Herkese iyi forumlar. -
Konu kapalı olmasına rağmen hala Ürün gönderen arkadaşlar var ve neredeyse hepsi sorunsuz şekilde teslim edildi,emek hırsızlığı sizin işiniz
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >______________________________
Bu kullanıcının dükkanına eklenen son 4 ürün
-
quote:
Orijinalden alıntı: abak.tarik
Konu kapalı olmasına rağmen hala Ürün gönderen arkadaşlar var ve neredeyse hepsi sorunsuz şekilde teslim edildi,emek hırsızlığı sizin işiniz
Sözünün eri olduğun, ürün alımı kapalıdır deyip, ürün gönderen arkadaşlar var diye açıklama yapmandan belli. Bir şey yapıyorsan adam gibi yap, sana konunu kapat saçma sapan yazılar yaz diyen olmadı. Aç konunu güncelle, yeni müşteriler kazan. Benim amacım senin iş yapmaman değil, işini doğru yapman.
Benim yaşadığım sorun burada kalsın yeter. -
Haddini bil sen kimsin ki benim hayatıma yön veriyorsun
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >______________________________
Bu kullanıcının dükkanına eklenen son 4 ürün
-
Ben gerekeni yazıp bir daha konuya dahil olmamak istemiştim. Lakin şimdi şans eseri konuya denk gelip sizin cevabınızı görerek kendimi savunup bu cevabı verme gereği duydum.
Ürünleri tamire gönderip hiçbir sonuç alamayıp üstüne 2 ayım boşa giden ben, ürünleri acemice onarmaya çalışıp sonuç alamayıp eski halinden daha kötü fiziksel halde gönderip mağdur olan ben, ürünleri taksitle gönderip 2. Kargolama da boşa para ödeyen ben. Tüm bunlara rağmen suçlu olan yine ben.
Özelden yazın size herşeyi detaylı göstereyim ki en azından yazdığınız o cevap için azıcıkta olsa kendinizden utanırsınız.
Ben o mesajı yazarken art niyetle yazmayıp sadece alışveriş sonucu değerlendirmelerimi belirttim. Zaten art niyetli olsam işi yokuşa sürüp ürünleri gönderdiğim şekilde alamadığım için ekstra uğraştırırdım.
Burada Tarık arkadaştan gördüğüm kadarıyla ürüne göre muamele yapmakta. Yine de ön yargılı olmak istemiyorum ama ürün kaybetme, 2-3 aya varan tamir süresi gibi sorun yaşayan kişi sayısı da az değil.
En basit örneği de vermek gerekirse benim 6 adet ürünüm için 2 ay bekletirken o ürünleri alıp yine bu işi yapan birisine götürdüğümde sadece 3 günde sonuç aldım. Bu götürdüğüm diğer kişiye de tanımam etmem ama onca tamir ve satış işine rağmen 3 günde sonuca ulaştırdı.
Ben zaten 2 ay sonunda ürünleri geri alıp bir daha da bu ürün neden böyle olmuş çabuk bunu eski haline getir diye mesaj atmadım. Sadece onardım diyerek ücret alıp gönderdiği kart hala aynı sorunu yaptığı için ücret iademi istedim. Bu konuda iadesi içinde teşekkürlerimi sunarım.
İşin özü kim hangi işi yapıyor olsun hiç önemli değil ama yeter ki özen gösterip işinde ciddi olsun. Hala Tarık arkadaşın yetenekli birisi olduğunu düşünüyorum ama işine ve müşterilerine biraz daha özenli yaklaşmalı ki tamir içinde 2-3 ay gibi süreler biçmemeli
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X