Şimdi Ara

ARIZALI TÜM MARKA ANAKART VE EKRAN KARTI ONARIM YAPILIR VE ALINIR (İŞLEMCİ SOKET DEĞİŞİMİ) (14. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.008
Cevap
202
Favori
129.736
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Konunun Etiketleri
Şehir #İstanbul
68 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bir önceki mesajım sildirildiği için tekrar yazıyorum!


    Maalesef Tarık Abak Bey ile sorunlu bir alışverişimiz oldu. Her şey açık olması için tüm konuşmaların ScreenShotını ekleyeceğim, uzun uzun okumak isteyenler ya da inanmak istemeyenler okuyabilir. Screenshotları aldığım bilgisayarın saati 1 saat geri olduğu için, yazışma saatlerini 1 saat ileri olarak varsayın.

    Öncelikle Tarık Abak'a Msi GE70 bilgisayarımın anakartında problem olduğu için gönderimini sağladım. Zaman sıkıntısının olmadığını belirterek yolladım. Daha sonra da elimde bulunan Acer 6930G laptopu gönderdim. Laptop Tarık beyin elinde geçtikten 1 hafta sonra, bilgi almak için yazdım. Tıpkı konuda yazıldığı gibi 1 hafta boyunca yazmadan bekledim. Kendisi bilgi verdikten sonra Telefon numarasını paylaşarak whatsapptan ulaşmamı istedi.

    Whatsapp tarihlerim Ay/gün/yıl şeklinde olduğu için o şekilde veriyorum tarihleri dikkat ediniz.

    Numara paylaşılan tarih : 12.5.2017

    ARIZALI TÜM MARKA ANAKART VE EKRAN KARTI ONARIM YAPILIR VE ALINIR (İŞLEMCİ SOKET DEĞİŞİMİ) ARIZALI TÜM MARKA ANAKART VE EKRAN KARTI ONARIM YAPILIR VE ALINIR (İŞLEMCİ SOKET DEĞİŞİMİ) ARIZALI TÜM MARKA ANAKART VE EKRAN KARTI ONARIM YAPILIR VE ALINIR (İŞLEMCİ SOKET DEĞİŞİMİ)

    Whatsapptan ilk yazmam : 12.11.2017

    ARIZALI TÜM MARKA ANAKART VE EKRAN KARTI ONARIM YAPILIR VE ALINIR (İŞLEMCİ SOKET DEĞİŞİMİ)

    Ben yazdıktan sonra Tarık bey beni aradı, tedarik konusunda sıkıntı yaşadığını ve ek vakit istediğini söyledi ben de zaten ürünleri yılbaşından önce alamayacağımı şehir dışında olduğumu belirterek sorun olmadığını ilettim. Ayrıca elimde "yedek parça" için bulundurduğum 6930G yi göndereceğimi söyledim. 6930G yi söylediğim tarihten daha geç bir şekilde gönderdim. Fakat benim için önemli olan MSI GE70 tamir olmasıydı. MSI GE70 Yılbaşı haftası(Ocağın ilk haftası) kullanılabilir olursa, iyi olur diye belirttim.

    Bu arada MSI GE70 11.14.2017 (14 Kasım 2017) tarihinde kargolandı.

    01.02.2018 (2 ocak) Tarihinde, msi yılbaşı haftasında tamir olabilirse iyi olur dediğim yazıdan sonra hiç cevap vermemesinden ötürü, bilgi almak için tekrar yazdım. Saat 15:53'te yazdım, cevap gelmedi. 12.26.2017 tarihinden beri hiç geri dönüş alamıyorum. Dikkat ederseniz hep 1 hafta bekledim yazmak için. 01.03.2018 tarihinde saat 10:29, tekrar yazdım. Cevap gelmedi, akşam 19.31 de yazdım. Bu sefer Cevap geldi, yoğun olduğunu ve bana geri dönüş yapacağını söyledi.

    ARIZALI TÜM MARKA ANAKART VE EKRAN KARTI ONARIM YAPILIR VE ALINIR (İŞLEMCİ SOKET DEĞİŞİMİ)

    Bu yılbaşı haftası darlama noktamı tekrar belirteyim. 26 Aralık günü msi yılbaşına biterse iyi olur dedim ve cevap alamadım. Daha sonra 1 hafta bekledim ve 1 hafta sonunda yazdığım yazıları gördü fakat cevap vermedi.

    01.03.2018 tarihinde bilgi vereceğim demesine rağmen cevap vermediği için ve benimde elimde laptop olmadan sınavlara hazırlanmam gerektiği için, tekrar 01.04.2018 tarihinde yazdım. Cevap gelmedi. 01.05.2018 tarihinde yazdım, Cenazemiz var dedi. Bende özür diledim ve bilmediğimi söyledim.

    ARIZALI TÜM MARKA ANAKART VE EKRAN KARTI ONARIM YAPILIR VE ALINIR (İŞLEMCİ SOKET DEĞİŞİMİ)
    Ben Cenazemiz var dedikten sonra Tarık bey bana yazana kadar yazmayacaktım, fakat o tarihten sonra her gün foruma girip, konusunu güncellediğini gördüğüm için 01.09.2018 tarihinde tekrar yazdım. Kendisi o gün benim cihazlarımla ilgilendiğini ve yarında benim cihazlarımla ilgileneceğini söyledi, bende teşekkür ettim.

    ARIZALI TÜM MARKA ANAKART VE EKRAN KARTI ONARIM YAPILIR VE ALINIR (İŞLEMCİ SOKET DEĞİŞİMİ)

    2 gün sonra durumlarını sordum tarih 01.11.2018. Msi laptopun hallolmadığını söyledi, acer içinde lcd ekran eksik olduğunu söyledi. Bu arada bana cevap yazdığı saat 23:30, benim durumunu sorduğum saat 16:05. "bunu belirttim çünkü ileride bana günün her saati gece gündüz yazıyorsunuz diye ithamda bulundu."
    ARIZALI TÜM MARKA ANAKART VE EKRAN KARTI ONARIM YAPILIR VE ALINIR (İŞLEMCİ SOKET DEĞİŞİMİ)

    Gönderdiğiniz cihazların ram ve hdd bilgisini alabilir miyim derken? İşte benim iyice ipleri kopardığım zaman bu oldu. Gönderdiğim laptopların parçaları mı kayıp yoksa? diye düşündüm. Ertesi gün 01.13.2018 merak edip sordum ne oldu diye, cevap gelmedi. En sonunda 01.14.2018 tarihinde(ilk kargo yaptığım günden tam 2 ay sonra) sitemvari bir yazı yazdım. Nitekim Tarık bey 01.12.2018 tarihinde 01.13.2018 tarihinde kargo yapacağını söylemiş ve 01.13.2018de kargo durumunu sorduğumda cevap vermemişti.

    ARIZALI TÜM MARKA ANAKART VE EKRAN KARTI ONARIM YAPILIR VE ALINIR (İŞLEMCİ SOKET DEĞİŞİMİ)

    Bundan sonraki konuşmalarımızı paylaşıyorum, Lütfen diğerlerini okumasınız bile bu mesajları okuyun. Tarih ve saatlere dikkat ediniz.

    ARIZALI TÜM MARKA ANAKART VE EKRAN KARTI ONARIM YAPILIR VE ALINIR (İŞLEMCİ SOKET DEĞİŞİMİ) ARIZALI TÜM MARKA ANAKART VE EKRAN KARTI ONARIM YAPILIR VE ALINIR (İŞLEMCİ SOKET DEĞİŞİMİ) ARIZALI TÜM MARKA ANAKART VE EKRAN KARTI ONARIM YAPILIR VE ALINIR (İŞLEMCİ SOKET DEĞİŞİMİ)


    Bitti mi peki? Hayır. Konusunda ücretsiz olarak kargo gönderimi yapılacağı söylenmesine rağmen, 21.5TL kargo parası ödedim. Önemli olmadığını da belirttim, ama bir şey taahhüt ediliyorsa yapılmalı elbette.

    Peki bitti mi? Hayır, Msi GE70 le beraber gönderdiğim "Orijinal" sarj aletim kutuda yok, Msi ge70 DVD RW bilgisayara takılmamış. Msi ge70 wifi anteni bile yerine takılmamış 2x4GB ram yolladığıma emindim fakat 1x8GB ram gelmiş. Bunları belirttim ve yine beklemeye koyuldum. Sert bir şey yazmadan.

    ARIZALI TÜM MARKA ANAKART VE EKRAN KARTI ONARIM YAPILIR VE ALINIR (İŞLEMCİ SOKET DEĞİŞİMİ)

    MSI Sarj aletim bulunduğunu belirtti, bende diğer kayıp olanları sordum

    ARIZALI TÜM MARKA ANAKART VE EKRAN KARTI ONARIM YAPILIR VE ALINIR (İŞLEMCİ SOKET DEĞİŞİMİ)

    Bana Acer için Sarj aleti örnekleri yolladı, fakat sarj aletleri benim acer'a ait değildi. Bende elimde bulunan sarj aletlerini denemek için, geldiğinden beri kutusundan çıkarmadığım Acer 6930G laptopumu elime aldım ve denemeye başladım.

    ARIZALI TÜM MARKA ANAKART VE EKRAN KARTI ONARIM YAPILIR VE ALINIR (İŞLEMCİ SOKET DEĞİŞİMİ) ARIZALI TÜM MARKA ANAKART VE EKRAN KARTI ONARIM YAPILIR VE ALINIR (İŞLEMCİ SOKET DEĞİŞİMİ)

    Ram ve HDD kapağının bulunduğu kısmı acaba başka eksik var mıdır diye açtım. Wifi kartı yerinde değil ve antenleri yok!

    ARIZALI TÜM MARKA ANAKART VE EKRAN KARTI ONARIM YAPILIR VE ALINIR (İŞLEMCİ SOKET DEĞİŞİMİ) ARIZALI TÜM MARKA ANAKART VE EKRAN KARTI ONARIM YAPILIR VE ALINIR (İŞLEMCİ SOKET DEĞİŞİMİ)

    Bu arada Tarık bey bana yine saat 22:30'da bilgi verdiği için bende bana yazdığı saatte cevaplar yazıyorum haliyle. Saat iyice geç oldu bende geç oldu diye ertesi gün yazarım diye bir şey demeden uyudum. Ertesi gün,yani bugün öğlen yazdım. Tarih 01.21.2018. Gelen ürünler eksik, parçalarım kayıp, özenli toplanılmamış. Bununla ilgilide sitem vari bir yazı yazdım ve geri konuşmalar aynen şu şekildedir.

    ARIZALI TÜM MARKA ANAKART VE EKRAN KARTI ONARIM YAPILIR VE ALINIR (İŞLEMCİ SOKET DEĞİŞİMİ) ARIZALI TÜM MARKA ANAKART VE EKRAN KARTI ONARIM YAPILIR VE ALINIR (İŞLEMCİ SOKET DEĞİŞİMİ) ARIZALI TÜM MARKA ANAKART VE EKRAN KARTI ONARIM YAPILIR VE ALINIR (İŞLEMCİ SOKET DEĞİŞİMİ) ARIZALI TÜM MARKA ANAKART VE EKRAN KARTI ONARIM YAPILIR VE ALINIR (İŞLEMCİ SOKET DEĞİŞİMİ) ARIZALI TÜM MARKA ANAKART VE EKRAN KARTI ONARIM YAPILIR VE ALINIR (İŞLEMCİ SOKET DEĞİŞİMİ)

    Kendisi daha önce benim gibi biriyle karşılaşmamış, birde beni suçlar vaziyette yazılar yazdı. Olay genel olarak bu şekildedir.


    Durum :

    - Tarık Bey, referans isteme talebimi yukarıda yazılan whatsapp konuşmalarında red etti. Olumsuz alışverişlere referans yorumu yok bilginiz olsun.

    - Tarık Bey, yazışmalardan da anlayacağınız gibi biraz duygusal birisi, profesyonel bir iş yapıyorsak, duygusal olmamamız gerekiyor. Duygusalsakta bunu yansıtmamamız gerekiyor.

    - Tarık Bey, ücretini almadığı veyahut tavrını beğenmediği müşterilerinin cihazlarını toplarken ve geri gönderirken özen göstermiyor.

    - Tarık Bey, ufak tartışma yaşadığı veyahut tamir etmediği cihazlar için referans talebi göndermiyor.



    Ben 20 30TL'lik wifi kartının falan peşinde değilim, whatsapp konuşmamızda belirttim. MSI ürünleri hariç Acer ürünlerine ulaşmak oldukça basit, kritik parçalar değil. Fakat mağduriyetimi gidermek yerine, ısrarla beni suçlaması hoş değil.


    Yukarıda belirtmeyi unuttum buraya yazayım, kendisine lcd panel arızalı dediği Acer için, universal bulduğum sarj aletinde yaptığım testte sorunun lcd panelde olmadığınıda söyledim. Nitekim harici ekrana da görüntü vermiyor. Kendisine, msi ge70 çalışan bir anakartı ve Acer 6930G için arızalı dediği LCD paneli yollayıp, bu şekilde değil, özenle toplamasını ve emek ücretinide vereceğimi belirttim. Fakat kendisi bunuda red etti.




    Memnun kalanlar elbette olacaktır, esnaflık böyle bir şey herkesi memnun edemezsiniz. Yeter ki mağdur etmeyin.

    Eksik parçalarımı 01.22.2018 tarihinde kargolayacağınıza inanıyor ve size iyi çalışmalar diliyorum Tarık Bey.




  • @carter17 Merhaba öncelikle geçmiş olsun. Tarık beyle iş sebebiyle tanışıklığımız bir kaç sefer görüştük kendisiyle sizin yaşadığınız tabii ki hoş bir durum değil ama gördüğüm kadarıyla çok yoğun çalışıyorlar işler yetişsin diye. Eminim bir anlık dalgınlık karışıklık sonucu olmuştur böyle şeyler taştan yapılmadık sonuçta hepimizin iyi günü kötü günü var. Ben kendisinin zararınızı karsılayacağına inanıyorum. Şunu da eklemek istiyorum yaklaşık 14-15 senedir forumdayım böyle değerli arkadaşlar nadirdir forumumuzda kendisi gerçekten çok önemli bir hizmet veriyor daha önce ürünlerimizi hurdaya ayırıyorduk en azından şimdi şansımızı denebiliyoruz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sorter47 -- 23 Ocak 2018; 13:23:59 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • carter17 kullanıcısına yanıt
    Kendimi savunmaya geçmiyorum çünkü ciddi anlamda utandım,ürünlerinizle o kadar uğraşıp birde durumu buralara getirdiğiniz için ama hayatımdan zaman olarak bir bölüm harcadım ve karşılığı bu :)

    Bir kaç kez gerçekten güzel bir şekilde herşeyi anlaşılır bir şekilde yazıp bu saçma yazınızı açıklayacaktım fakat değmeyeceğinin farkındayım,ürünlerinizi onarmış olsam ki birini aslında ücretsiz olarak onardım böyle olmazdı,insanoğlu işte :)
  • Ben ürünüm eksik, parçalarım kayıp diyorum. Siz ücretsiz onarımdan bahsediyorsunuz. Size Whatsapp konuşmamda belirttim yukarıda var, el emeği almadığınız için böyle yapıyorsanız el emeğinizi vereyim diye.

    Onardım dediğiniz ve sorunu LCD Panel dediğiniz ürünün de sorunu LCD Panel değil, onu da belirteyim, siz sanırım fazla yoğunluktan cihazları karıştırıyorsunuz. Bununda zerre konumuzla alakası yok. Ürün tamir edilememiş olabilir, sıkıntı olacak bir şey değil.

    Bana kaybettiğiniz ürünlerimi telafi etmek için yazacağınız halde, kendinizi haklı çıkarmak için yine olayı ürün tamiratına bağladınız. @ramazandeveli abimin ismi yazmasa zaten ilk başta gönderim de yapmazdım.


    Sorunun hala ürün onarımı olduğunu düşünmeniz gerçekten çok tuhaf, ürünlerim onarılmış olsa ve siz bana yine ürün parçalarını eksik gönderseniz böyle olmayacağını mı düşünüyordunuz?

    Tekrar ediyorum nitekim defalarca yazmama rağmen konuyu başka yere çekiyorsunuz. Size gönderdiğim ürünler, "EKSİK" geldi. "KAYIP" ürünlerim var.




    Edit: Eğer ürünlerim eksiksiz gelse ve siz "yeni müşteri" kazanmak için konuyla ilgilenmek yerine, bana haftada 1 kere bilgi verseniz, bunlar olmayacaktı. Yani ürünleri onarsaydınız böyle olmazdı mantığından vazgeçin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi carter17 -- 23 Ocak 2018; 14:13:37 >




  • Carter adlı arkadaş konusunda bence haklı siz buradan hatanızı kabullenip özür dileyeceğinize yaptığınıza da bakın ek olarak referans olayınada bir değinebilir misiniz merak ettim neden atmıyorsunuz dükkanınızda 1 yıldız görmek istemiyorsunuz sanırım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öncelikle konuda ki kullanıcılar kısmında gördüğüm kadarıyla güzel ekip kurulmuş :)

    ve ayrıca ferhat bey gerçekten size diyecek birşey bulamıyorum konuyu durdurdum iyi günler herkese.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: abak.tarik



    Öncelikle konuda ki kullanıcılar kısmında gördüğüm kadarıyla güzel ekip kurulmuş :)

    ve ayrıca ferhat bey gerçekten size diyecek birşey bulamıyorum konuyu durdurdum iyi günler herkese.

    Konuya mesaj atan kişileri asla şahsi olarak tanımıyorum, kendinizi o kadar haklı görüyorsunuz ki gözünüze perde inmiş.

    Hala eksik, kayıp olan ürünlerim hakkında işlem yapacağınıza, duygusalca hamleler yapıyorsunuz.



    Sanki ben iftira atıyorum size, önünüzü kesmeye çalışıyorum. Her şeyi bir bir kanıtlı şekilde paylaştım. Telefon konuşmaları dediniz, 1 kereden fazla aradıysanız özür dileyeceğim dedim.


    Konuyu paylaşmadan önce, referans talebi istedim, konunun altına istediğiniz kadar mesaj atabilirsiniz size referans talebi göndermeyeceğim dediniz, yazdığım mesajı sildirdiniz, tekrar paylaştım bu sefer de diğer üyelerin önünü kesmeye çalışmakla itham edildim.

    ARIZALI TÜM MARKA ANAKART VE EKRAN KARTI ONARIM YAPILIR VE ALINIR (İŞLEMCİ SOKET DEĞİŞİMİ)


    Profesyonel bir işte, duygusallık olmaz. Yoğun çalışan tek insan siz değilsiniz, benim de kendime göre yoğunluğum var fakat eksik yapılan iş sonucu kayıp olan ürünlerin peşine düştüm.



    Edit: Tarık bey Whatsapptan, kayıp olan ürünlerimi yarın kargolayacağını söyledi (24 Ocak 2018)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi carter17 -- 23 Ocak 2018; 15:19:59 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: abak.tarik


    quote:

    Orijinalden alıntı: Dartanyan

    Görece kolay işlemlerde iyi olabilir ama, yukarıdaki arkadaşa katılıyorum ve ben de negatif not veriyorum. Belki yoğunluktan belki başka şeylerden konuştuğu kişileri karıştırdığını düşünüyorum. Gönderdiğim 4 adet ekran kartı, kartları ilk gönderdiğim zamanki konuşma tarzından uzak ve rahatsız edici bir konuşmaya dönüştü. isteyene whatsapp konuşmalarını yollayabilirim ki whatsapp harici bir kez telefonda görüştük.

    Velhasıl kelam ben tavsiye etmiyorum.

    Merhabalar gönderdiğiniz cihazların düşük seviye kartlar olduğunu düşünmüyorum r9 290 mesela gayet sağlam bir kart,peki bu kartların bizden önce kaç kişinin kurcaladığını üstünde 20-30 en az olmak üzere eksik parça olduğunu vga bios chiplerinin dahil üzerinde olmadığını bunlara rağmen pazar günü bile ürünlerinizle uğraştığımı da eklemek ister misiniz :)


    Tekrar söylüyorum bize gönderilen ürün ne olursa olsun her türlü desteği sağlamak için elimizden geleni yapıyoruz,yeri geliyor ailemizle geçirmemiz gereken zaman da ar-ge yapıyoruz,yeri geliyor sabahlayıp ürünleri test ediyoruz ama bize ürün gönderdiğiniz için ya da onarım yaptırdınız diye satın almış olmuyorsunuz.


    İyi günler.

    Merhabalar size de. Düşük seviye kart kısmını nerede okudunuz bilmiyorum ama " Görece kolay işlemler" dedim. Aynı anlama gelmediğinin farkındasınızdır.

    Birazda işte bundan bahsediyorum, iletişimde problem. Ben kendi ekran kartımı gönderecektim. Arkadaşlara söyledim onlarda varsa toptan gönderelim dedim. Onların kart durumlarını bilmiyorum, bir tanesine baktım gözle görülür sökülmüş bir durumu yoktu, göndermeden önce elimden geldiğince kartlar hakkında sizi bilgilendirdim.
    Şimdi benim yüksek beklentim yoktu ama ufak problemler varsa en azından tamir edilebilirse güzel olur niyetiyle gönderdim. Söylediğim gibi zaman sıkıntısı yok ama bu demek değil kenara atın kalsın 3 ay sonra alayım. Bana bilgi verin ve bilgi verdiğiniz gün sözünüzde durun yeter özetinde konuştum hep. ilk telefonda konuştuğumuzda r9 290lardan biri için çok uğraşılması gerektiği diğerlerinde tamir edilebilir şeyler olduğunu söylediniz. Fiyatları söylediniz ben de kabul ettim. bir haftaya başlarız dediniz. Bir hafta sonra yok tamir edilemiyor geri gönderelim dediniz ki toplamda benim size kartları göndermemden sonra 1 ay zaman geçince bunu demeniz hoş olmadı. Arkadaşlara da mahçup oldum bir yandan.

    Sizin ne kadar çalıştığınız, ailenizle zaman geçirip geçirmediğiniz buradaki hiç kimseyi ilgilendirmiyor. Ben de pazar günü sunucu çalışması yaptığımda çalıştığım şirketten ekstra bir ücret talep edemiyorum. Bu da benden başka hiç kimseyi ilgilendirmiyor. Zamanınız yoksa bu işi yapmayacaksınız ya da size yardım edecek birilerini alacaksınız( naçizane tavsiyem) Sonuçta ücretsiz çalışmıyorsunuz.

    Bir diğer konu ben sizden sonra başka birine gönderdiğimde onun yorumları sizden farklı olmayacak, kurcalanmış zor kartlar diyecektir. Ya tamirden vazgeçeceğim ya da ikinci el parası belki fazlası ücret ödeyeceğim.

    Son paragrafta ben de tekrar söyleyeyim o halde. Adam olan iş etiği olan sözünde durur, söz verdiği zaman söz verdiği şeyleri yapar taahhüt ettiği işleri yerine getirir. Yapamayacaksa burada başlık açıp ekran kartı, anakart tamiri yapıyorum demeyeceksiniz. Neden insanların sizi satın aldığını düşündüğünüzü de anlamıyorum, bilinç altında öyle bir şey mi hissediyorsunuz. Siz nasıl ki öğle yemeği yediğinizde size yemeği getiren kişiyi satın almıyorsanız, müşterilerinizin de öyle bir niyeti yok. Ama aynı öğle yemeği yediğiniz yerde parasını verdiğiniz yemeğin tuzu yenmeyecek kadar çok ise şikayet etme hakkınız, hatta kahve içerken şeker yerine tuz konulduğunda sinirlenme hakkınız da var, bizim açımızdan böyle bakın yeterli.




  • Dartanyan kullanıcısına yanıt
    Öncelikle mahcup olduğunuz için özür dilemeliyim ama size şunu belirtmek istiyorum bakın bunu konuştuk ikimiz de çok çok çok iyi biliyoruz ki size zaman gerektiğini araç kullandığımı söylediğim gece bana en azından birşey söyleyin ortalama ne kadar olacak olan var mı yapılacak mı gibi bir kaç soru sordunuz bunun zor olduğunu söyledim fakat ısrarcı davrandınız siz düşünün İstanbul trafiğinde araç kullanırken acil kurumsal desteğe giderken ne kadar sağlıklı birşey söyleyebilirim keşke siz ısrarcı olmasaydınız keşke bende size tahmin yürüterek cevap vermeseydim herşeyi bir kenara koyup şunu söylemek istiyorum neden 5000i geçik forum üzerinden gelen ürün içinden 5-10 kişi bizimle ya da direk şahsımla sorun yaşadı gerçekten %100 olarak sorun bende mi sizce

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: abak.tarik

    Öncelikle mahcup olduğunuz için özür dilemeliyim ama size şunu belirtmek istiyorum bakın bunu konuştuk ikimiz de çok çok çok iyi biliyoruz ki size zaman gerektiğini araç kullandığımı söylediğim gece bana en azından birşey söyleyin ortalama ne kadar olacak olan var mı yapılacak mı gibi bir kaç soru sordunuz bunun zor olduğunu söyledim fakat ısrarcı davrandınız siz düşünün İstanbul trafiğinde araç kullanırken acil kurumsal desteğe giderken ne kadar sağlıklı birşey söyleyebilirim keşke siz ısrarcı olmasaydınız keşke bende size tahmin yürüterek cevap vermeseydim herşeyi bir kenara koyup şunu söylemek istiyorum neden 5000i geçik forum üzerinden gelen ürün içinden 5-10 kişi bizimle ya da direk şahsımla sorun yaşadı gerçekten %100 olarak sorun bende mi sizce

    Rica ederim ben de arkadaşlarımdan özür diledim. ilk telefon görüşmemizde şunu söylediniz, araç kullanıyordum o yüzden açamadım. daha sonrasında 10dk konuştuk. Bu arada benim bir mesaj yukarıda yazdıklarımla bu telefon görüşmesinin hiç alakası yoktur.
    Ben şunu anlamanız için fiyat sordum, zaten fiyatı da telefonda vermediniz yaklaşık 290ların biri için 500 diğeri için 300tl civarı tutar dediniz ve eklediniz detaylı incelendiğinde fiyat bilgisi çıkar ve önemli olan incelenmesi, stok sorunumuz yok her ekran kartının gpu chipseti dahil her türlü parçası elimizde var, ben de peki net çıksın konuşalım, acele etmeyin ama beni unutmayın dedim ve kapattık. bundan tam bir hafta sonra whatsapp üzerinden yazdım, bir gün sonra cevap verdiniz ve kusura bakmayın elimi yaktım bu yüzden size geri dönüş yapamadım dediniz, olur böyle şeyler dedim netleştirdiniz mi dediğimde işlemler devam ediyor dediniz. Gelişmede sizi bilgilendireceğim dediniz.
    Bu arada arkadaşlarım da bana ne kadar verelim ne kadar tutacakmış diye sorup duruyor, fiyatı 3. hafta alabildim. 4. hafta da parça gelecek 60 günü bulur dediğinizde artık güvenmediğim için hepsini geri gönderin dedim.

    Bahane olarak araç kullanıyordum, siz benden zorla fiyat istediniz gibi şeyler söylememenizi rica ederim, benim açımdan geçerliliği yok, ister zaman konusunda ister ücret konusunda, benim açımdan her türlü yardımcı olmaya çalıştım ama ben sormasam cevap alamadım, 3 gün sonra haber vericem dediğinizde vermediniz.

    5000 kişiden sorun yaşadığınız sözünde durmadığınız yalnızca 5-10 kişi miyiz? Güzel istatistik. isterse yalnızca ben olayım. Ki ben problemli bir insan değilim, tamir olmasa da aynı sektörde sayılırım ve olabildiğince anlayışlı olduğumu düşünüyorum.
    Tekrar edeyim, isteyene whatsapp konuşmalarının ekran alıntılarını atabilirim.
    Ayrıca bu itham bile hoş değil.

    Konunun altına yazıyorum hoşuma gitmiyor ama verilen cevaplar benim açımdan geçerli değil ve dışarıdan okuyan biri için yanlış yönlendirici olabilir. Netlik kazandırmak adına uzun uzun yazıyorum.

    Herşey bir yana, bana şunu söyleseydiniz eyvallah derdim. Bir hafta arıza tespit süresi ve arıza tespitinden sonra da 60 gün parça bekleme süresi var deseniz eyvallah derdim ya da geri gönderin kargo ücretlerinin her ikisini de ben öderim derdim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dartanyan


    quote:

    Orijinalden alıntı: abak.tarik

    Öncelikle mahcup olduğunuz için özür dilemeliyim ama size şunu belirtmek istiyorum bakın bunu konuştuk ikimiz de çok çok çok iyi biliyoruz ki size zaman gerektiğini araç kullandığımı söylediğim gece bana en azından birşey söyleyin ortalama ne kadar olacak olan var mı yapılacak mı gibi bir kaç soru sordunuz bunun zor olduğunu söyledim fakat ısrarcı davrandınız siz düşünün İstanbul trafiğinde araç kullanırken acil kurumsal desteğe giderken ne kadar sağlıklı birşey söyleyebilirim keşke siz ısrarcı olmasaydınız keşke bende size tahmin yürüterek cevap vermeseydim herşeyi bir kenara koyup şunu söylemek istiyorum neden 5000i geçik forum üzerinden gelen ürün içinden 5-10 kişi bizimle ya da direk şahsımla sorun yaşadı gerçekten %100 olarak sorun bende mi sizce

    Rica ederim ben de arkadaşlarımdan özür diledim. ilk telefon görüşmemizde şunu söylediniz, araç kullanıyordum o yüzden açamadım. daha sonrasında 10dk konuştuk. Bu arada benim bir mesaj yukarıda yazdıklarımla bu telefon görüşmesinin hiç alakası yoktur.
    Ben şunu anlamanız için fiyat sordum, zaten fiyatı da telefonda vermediniz yaklaşık 290ların biri için 500 diğeri için 300tl civarı tutar dediniz ve eklediniz detaylı incelendiğinde fiyat bilgisi çıkar ve önemli olan incelenmesi, stok sorunumuz yok her ekran kartının gpu chipseti dahil her türlü parçası elimizde var, ben de peki net çıksın konuşalım, acele etmeyin ama beni unutmayın dedim ve kapattık. bundan tam bir hafta sonra whatsapp üzerinden yazdım, bir gün sonra cevap verdiniz ve kusura bakmayın elimi yaktım bu yüzden size geri dönüş yapamadım dediniz, olur böyle şeyler dedim netleştirdiniz mi dediğimde işlemler devam ediyor dediniz. Gelişmede sizi bilgilendireceğim dediniz.
    Bu arada arkadaşlarım da bana ne kadar verelim ne kadar tutacakmış diye sorup duruyor, fiyatı 3. hafta alabildim. 4. hafta da parça gelecek 60 günü bulur dediğinizde artık güvenmediğim için hepsini geri gönderin dedim.

    Bahane olarak araç kullanıyordum, siz benden zorla fiyat istediniz gibi şeyler söylememenizi rica ederim, benim açımdan geçerliliği yok, ister zaman konusunda ister ücret konusunda, benim açımdan her türlü yardımcı olmaya çalıştım ama ben sormasam cevap alamadım, 3 gün sonra haber vericem dediğinizde vermediniz.

    5000 kişiden sorun yaşadığınız sözünde durmadığınız yalnızca 5-10 kişi miyiz? Güzel istatistik. isterse yalnızca ben olayım. Ki ben problemli bir insan değilim, tamir olmasa da aynı sektörde sayılırım ve olabildiğince anlayışlı olduğumu düşünüyorum.
    Tekrar edeyim, isteyene whatsapp konuşmalarının ekran alıntılarını atabilirim.
    Ayrıca bu itham bile hoş değil.

    Konunun altına yazıyorum hoşuma gitmiyor ama verilen cevaplar benim açımdan geçerli değil ve dışarıdan okuyan biri için yanlış yönlendirici olabilir. Netlik kazandırmak adına uzun uzun yazıyorum.

    Herşey bir yana, bana şunu söyleseydiniz eyvallah derdim. Bir hafta arıza tespit süresi ve arıza tespitinden sonra da 60 gün parça bekleme süresi var deseniz eyvallah derdim ya da geri gönderin kargo ücretlerinin her ikisini de ben öderim derdim.

    Detaylı yazınızdan anladığım kadarıyla hemen hemen aynı problemleri yaşamışız, bende zaman önemli değil dedim ama bu demek değil ki cihazları al 2 ay kenara at 2 ay sonra bakarsın, bana da size haber vereceğim gün içinde deyip günler sonra haber verdiği oldu, sanırım bizden önce olumsuz yapanlarda aynı problemi yaşamış. 5000 kişide neden 5 10 kişi sorun yaşıyor yerine, neden 5000 kişi içinde 5 10 kişi hep "AYNI" sorunları yaşıyor dense sorunlar çözülür.


    Tarık Bey, yukarıda da belirttiğim gibi, maalesef duygusal yapıya sahip ve profesyonel iş hayatında duygusallığa yer yok, kimse gözünüzün yaşına bakmaz.


    Bu hayatta tek işi gücü olan, yoğun olan insan da siz değilsiniz, benim, onun hepimizin kendine göre yoğun işleri var. Ankara'da bilgisayarcı mı yoktu da size gönderdim sizce? Yoğun olduğum için ve kargo ile uğraşmak, dükkan dükkan dolaşmaktan daha az vakit harcayacağı için bu yolu seçtim. Kargoda hangi ürünüm gelmiş, gelmemiş diye peşine düşmek, hoşuma gittiğinden değil yani.


    Bize ve bizden önceki olumsuz düşünen insanlara sürekli, yoğun olduğunuzu, bizim anlayışsız olduğumuzu, sizi satın almadığımızı, ailenizle vakit geçiremeyip bu işlerle uğraştığınızı falan yazmışsınız. Hiç fark ettiniz mi olumsuz yorum yazanların hepsi, uzun süre beklemiş insanlar. Size göre olumsuz yorum yazanlar, ürünleri tamir olmadığı için yazıyor, yoksa yazmazlar. Hayır efendim, bu insanlar haftalarca bekleyip, iletişimsizlikten ve ürünlerinin takibini yapamamaktan şikayetçiler.


    İnsanlar olumsuz yorum yapınca, ekip kurulmuş diye size herkesin kasti yorum yaptığını düşünüyorsunuz, şapkamızı önümüze koymak bu kadar zor olmamalı.


    Kayıp ürünlerimi yarın kargolayacağınızı söylediniz, eksik olan ürünlerin kaydını whatsapptan yolladım, umarım kendi hatanızdan dolayı "ücretsiz" kargoyla, eksiksiz bir şekilde tarafıma ulaştırırsınız.


    Umarım biz kendi kendimize bertaraf oluruz, siz de onarımlarınıza devam edersiniz.

    İyi çalışmalar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi carter17 -- 23 Ocak 2018; 22:8:27 >




  • Yaw arkadaş cidden bu ülkede işini adam gibi yapan yer yok forumdan anakart tavsiyesi alayım dedim karşıma gene laga luga teknik servislerden bir tanesi daha çıktı adamın parçalarını iç etmiş hala daha yok fiyat teklifi istediniz diyor

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konu kapandı boş muhabbet çevirmeye gerek yok :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tarık bey, bugün bir terbiyesizliğe daha imzasını attı.

    Ben eksik olan ürünlerimi istedim, eksik olan ürünler için kargo geldiğinde daha önce ücretsiz diye söylenip 20tl ödediğim kargo firmasına "10TL" daha ödedim. Ayrıca ben "EKSİK", "KAYIP" olan ürünleri istedim, fazla fazla ürün değil. Bana fazladan wifi kartı yollanması, fazladan dvd rw yollanması(msi ge70in dvd rw var mı yok mu bilemedim), istemediğim halde ram yollanması. yolladığım laptoplarla alakası olmayan B960 pentium işlemci yollanması nasıl bir terbiyesizliktir? Ne demek bu? Al çeneni kapat demek mi?

    Hediye yollamış aklı sıra, bana da yollarken yanına hediye koydum demişti, hediye dediğiniz şey, çikolata olur lokum olur, altında ima olacak ürün olmaz.


    Eksik diye belirttiğim ama onca gereksiz şeyin arasından çıkmayan ACER 6930G sarj aletim ise hala kayıp.


    Ayıptır, ayıp! Ben kimseden ürün dilenmedim, işine özen göstermeyen ve göstermediği özen yüzünden beni mağdur eden kişiden, mağduriyetimi gidermesini, kaybettiği "ürünlerimi" bulmasını istedim.

    Terbiyesiz herif.



    Tarık beye, fazla gelen ürünlerle beraber, fazla fazla ürün gönderip, eksik olan sarj aletimle fazladan ödediğim 30TL'yide kendisine hibe edeceğim. Herkese iyi forumlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi carter17 -- 26 Ocak 2018; 14:33:11 >




  • carter17 kullanıcısına yanıt
    Ciddi anlamda nasıl bir insan olduğunuzu çözemedim,tam olarak psikolojik sorunlar yaşadığınızı düşünüyorum,yaptığım şeyde en ufak terbiyesizlik yok,eğer al şunları çeneni kapat diyecek olsam en baştan yapmazdım bu kadar mesaj atıp konuyu kapattıktan sonra değil insaniyet namına birşey yapıyorum,belki lazım olur birşey olur diye bu saatten sonra 1 kişiye dahi ne güzellik nede hoşgörülü davranmayacağız.
  • Bu herif, onca saçma sapan ürününün arasına, asıl istediğim MSI DVD RW "bana ait olan" ürünü koymamış, kaybetmiştir. Bu adam maddi olarak beni oldukça fazla zarara uğratmıştır. Benim ürünlerimi bana vermemenin anlamını hepiniz gibi, kendisi de bunu iyi bilmektedir.

    Bu kişiyle forumdan ya da forum dışından alışveriş yapacak kişilerin dikkat etmesini, gerekiyorsa tüm ürünlerini tek tek noter huzurunda teyid ettirip öyle göndermelerini tavsiye ediyorum.


    Kendisi benden gelecek "iade" kargoyu teslim almayacağını söylediği ve bende teslim almayacağı kargoya tekrar kargo parası ödemek istemediğim için, ürünlerini Ankara şubesi olarak belirttiği ramazandeveliye teslim etmek için irtibata geçiyorum.

    Herkese iyi forumlar.
  • carter17 kullanıcısına yanıt
    Konu kapalı olmasına rağmen hala Ürün gönderen arkadaşlar var ve neredeyse hepsi sorunsuz şekilde teslim edildi,emek hırsızlığı sizin işiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: abak.tarik

    Konu kapalı olmasına rağmen hala Ürün gönderen arkadaşlar var ve neredeyse hepsi sorunsuz şekilde teslim edildi,emek hırsızlığı sizin işiniz

    Sözünün eri olduğun, ürün alımı kapalıdır deyip, ürün gönderen arkadaşlar var diye açıklama yapmandan belli. Bir şey yapıyorsan adam gibi yap, sana konunu kapat saçma sapan yazılar yaz diyen olmadı. Aç konunu güncelle, yeni müşteriler kazan. Benim amacım senin iş yapmaman değil, işini doğru yapman.

    Benim yaşadığım sorun burada kalsın yeter.
  • carter17 kullanıcısına yanıt
    Haddini bil sen kimsin ki benim hayatıma yön veriyorsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1200gs kullanıcısına yanıt
    Ben gerekeni yazıp bir daha konuya dahil olmamak istemiştim. Lakin şimdi şans eseri konuya denk gelip sizin cevabınızı görerek kendimi savunup bu cevabı verme gereği duydum.



    Ürünleri tamire gönderip hiçbir sonuç alamayıp üstüne 2 ayım boşa giden ben, ürünleri acemice onarmaya çalışıp sonuç alamayıp eski halinden daha kötü fiziksel halde gönderip mağdur olan ben, ürünleri taksitle gönderip 2. Kargolama da boşa para ödeyen ben. Tüm bunlara rağmen suçlu olan yine ben.



    Özelden yazın size herşeyi detaylı göstereyim ki en azından yazdığınız o cevap için azıcıkta olsa kendinizden utanırsınız.



    Ben o mesajı yazarken art niyetle yazmayıp sadece alışveriş sonucu değerlendirmelerimi belirttim. Zaten art niyetli olsam işi yokuşa sürüp ürünleri gönderdiğim şekilde alamadığım için ekstra uğraştırırdım.



    Burada Tarık arkadaştan gördüğüm kadarıyla ürüne göre muamele yapmakta. Yine de ön yargılı olmak istemiyorum ama ürün kaybetme, 2-3 aya varan tamir süresi gibi sorun yaşayan kişi sayısı da az değil.



    En basit örneği de vermek gerekirse benim 6 adet ürünüm için 2 ay bekletirken o ürünleri alıp yine bu işi yapan birisine götürdüğümde sadece 3 günde sonuç aldım. Bu götürdüğüm diğer kişiye de tanımam etmem ama onca tamir ve satış işine rağmen 3 günde sonuca ulaştırdı.



    Ben zaten 2 ay sonunda ürünleri geri alıp bir daha da bu ürün neden böyle olmuş çabuk bunu eski haline getir diye mesaj atmadım. Sadece onardım diyerek ücret alıp gönderdiği kart hala aynı sorunu yaptığı için ücret iademi istedim. Bu konuda iadesi içinde teşekkürlerimi sunarım.





    İşin özü kim hangi işi yapıyor olsun hiç önemli değil ama yeter ki özen gösterip işinde ciddi olsun. Hala Tarık arkadaşın yetenekli birisi olduğunu düşünüyorum ama işine ve müşterilerine biraz daha özenli yaklaşmalı ki tamir içinde 2-3 ay gibi süreler biçmemeli

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.