Şimdi Ara

ARIZALI TÜM MARKA ANAKART VE EKRAN KARTI ONARIM YAPILIR VE ALINIR (İŞLEMCİ SOKET DEĞİŞİMİ) (13. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
96 Misafir (9 Mobil) - 87 Masaüstü9 Mobil
5 sn
1.008
Cevap
202
Favori
129.736
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Konunun Etiketleri
Şehir #İstanbul
68 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hocam merhabalar,

    Elimizde yoga 3 dokunmatik panelli laptop var. Güç giriş kablosunda sıkıntı vardı yeğenime boyle kullanma dememe rağmen kullanmaya devam etti ve kısa devre oldu sanıyoruz cihaz. Denizlide olduğumuzdan dolayı burada bir yere verdik yapamadıklarını söyleyerek geri iade ettiler. Sizce tamiri mümkün müdür?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Slm tarık bey elimde hiç açılmayan sony netbook var i5 islemcili bunun tamiri için adres verebilirminiz ürünü size kargolayacagim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tüm mesajlara geri dönüş yaptık.
  • P.m gönderdim.
  • Tüm mesajlara geri dönüş yaptık.
  • merhaba.size özel mesajla yazmıştım.benim packard bell tj 75 laptobum var.laptobu açtım kapattıktan sonra bir daha açılmadı elektrik ışığı yanmıyor açma tuşuna basınca da herhangi bir açılış görüntü gelme durumu olmuyor.bilgisayarcıya verdim.biostan olabileceğini söyledi.şimdi bakınca yorumlara bios yüklemeden? ücret falan almadığınızı söylemişssiniz.bunu görünce burdan yazayım dedim.bilgisayarcı acer ın yazılımı vermediğini söylemişti.bu yazılımı nerden bulabilirim sizde varmı?
  • bilgin7 B kullanıcısına yanıt
    Merhabalar size özel mesajdan gerekli tüm bilgileri vermiştik.
  • Mesaj attim iyi calismalar dilerim :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tüm mesajlara geri dönüş yapıldı.
  • tarik bey anakartımı onarmışsınız hızlı ve temiz işçiliğinizden dolayı çok ama çok teşekkür ederim tekrardan :) yeni anakart almakdan kurtardınız beni
  • carter17, tarık beyin tüm sorunları çözebileceğini biliyorum, yeterki istesin. Şunuda eklemek istiyorum onlarca olumlu referans olabilir zaten alışverişler olumlu geçmiştir olumlu referanslar olmuştur ama hep diyorum önemli olan olumsuz durumlarda sergilenen tutumlardır. Aranızdaki sorunları çözmeniz dileği ile ...
  • carter17 kullanıcısına yanıt
    Merhabalar bu konu hakkında söyleyeceklerim telefonda size verdiğim bilgileri buraya aktaramadığımız gibi herhangibir kanıtlama çabasına malesef girmeyeceğim,gerçekten hayatımda ilk defa sizin gibi biriyle karşılaşıyorum,herkesin şunu bilmesi gerekir ki bize ürün gönderiyorsunuz diye malesef bizi satın almıyorsunuz,iyi günler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: abak.tarik

    Merhabalar bu konu hakkında söyleyeceklerim telefonda size verdiğim bilgileri buraya aktaramadığımız gibi herhangibir kanıtlama çabasına malesef girmeyeceğim,gerçekten hayatımda ilk defa sizin gibi biriyle karşılaşıyorum,herkesin şunu bilmesi gerekir ki bize ürün gönderiyorsunuz diye malesef bizi satın almıyorsunuz,iyi günler
    Edit: Site hatası



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi carter17 -- 22 Ocak 2018; 14:19:53 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: abak.tarik

    Merhabalar bu konu hakkında söyleyeceklerim telefonda size verdiğim bilgileri buraya aktaramadığımız gibi herhangibir kanıtlama çabasına malesef girmeyeceğim,gerçekten hayatımda ilk defa sizin gibi biriyle karşılaşıyorum,herkesin şunu bilmesi gerekir ki bize ürün gönderiyorsunuz diye malesef bizi satın almıyorsunuz,iyi günler

    Beni aradığınızı ve aradığınızda neler konuştuğumuzu yazdım. Beni belirttiğim tarih olan Aralık ayı dışında aradığınızı ya da benim sizi aradığımı kanıtlarsanız ben sizden özür dileyeceğim. Ben tüm konuşmalar kayıt altında olsun diye olabildiğince mesaj attım. Siz beni, ürün tedarik konusunda sıkıntı yaşadığınızı ve ek süre talep ettiğinizi, benimde ocağa kadar durabilir zaten istesem de alamam dediğim, telefon konuşmamız dışında başka hiç bir telefon görüşmesi yapmadık. Varsa kaydınız buyrun bizimle paylaşın. Neler konuştuğumuzun önemi yok, benim numaramla konuştuğunuzu gösteren arama kaydı göstermeniz bile yeter.

    Ben zaten bu telefon konuşmasından sonra 26 Aralıkta size Acer 6930G yedek parçaları için kargonun gecikeceğine dair bilgi vermek ve kargo kodu almak için mesaj attım. Whatsappta telefon konuşmamızdan sonraki ilk mesajım budur.

    26 Aralık günü bunları sorduktan sonra bilgi almak için MSI ne durumda? yazdım. Siz de iki laptopu aynı anda işleme alacağınızı söylediniz. Neden? Ben size MSI için yedek parça göndermeyecektim ki. Ben bunu belirttikten sonra hiç geri dönüş yaptınız mı acaba?


    Bakın burada, yukarıda yazdığım alıntı mevcut. Birde bakmadınız ama eklediğim whatsapp konuşmasınıda atayım.

    ARIZALI TÜM MARKA ANAKART VE EKRAN KARTI ONARIM YAPILIR VE ALINIR (İŞLEMCİ SOKET DEĞİŞİMİ)

    quote:

    Ben yazdıktan sonra Tarık bey beni aradı, tedarik konusunda sıkıntı yaşadığını ve ek vakit istediğini söyledi ben de zaten ürünleri yılbaşından önce alamayacağımı şehir dışında olduğumu belirterek sorun olmadığını ilettim. Ayrıca elimde "yedek parça" için bulundurduğum 6930G yi göndereceğimi söyledim. 6930G yi söylediğim tarihten daha geç bir şekilde gönderdim. Fakat benim için önemli olan MSI GE70 tamir olmasıydı. MSI GE70 Yılbaşı haftası(Ocağın ilk haftası) kullanılabilir olursa, iyi olur diye belirttim.

    Bu arada MSI GE70 11.14.2017 (14 Kasım 2017) tarihinde kargolandı.

    01.02.2018 (2 ocak) Tarihinde, msi yılbaşı haftasında tamir olabilirse iyi olur dediğim yazıdan sonra hiç cevap vermemesinden ötürü, bilgi almak için tekrar yazdım. Saat 15:53'te yazdım, cevap gelmedi. 12.26.2017 tarihinden beri hiç geri dönüş alamıyorum. Dikkat ederseniz hep 1 hafta bekledim yazmak için. 01.03.2018 tarihinde saat 10:29, tekrar yazdım. Cevap gelmedi, akşam 19.31 de yazdım. Bu sefer Cevap geldi, yoğun olduğunu ve bana geri dönüş yapacağını söyledi.




    Ben tüm konuşmaları açık açık hiç bir şeyi silmeden paylaştım. Aksini iddia ediyorsanız buyrun ispatlayın. Beni Aralık ayı dışında (Sanırım 10 - 15 Aralık civarı) dışında telefonla aradığınızı ya da benim aradığımı kanıtlayın ona bile tamam diyeceğim.

    Size ürün gönderiyoruz diye, sizi satın aldığımı iddia ediyorsunuz. Ben tüm konuşmaları koydum, siz istiyorsunuz ki ürünleri gönderelim, sonra sizin paşa gönlünüz istediği zaman bize bilgi verin ki ben ürünü gönderdikten 1 hafta sonra ilk mesajı atmışım yukarıda paylaştım. MSI göndereli 1.5 ay olmuş Ocak ayında, tüm sürece tekrar mı başlayalım? Ben size zaman sıkıntısı yok derken ilgilenmeyin manasında mı söyledim sizce?



    quote:


    carter17, tarık beyin tüm sorunları çözebileceğini biliyorum, yeterki istesin. Şunuda eklemek istiyorum onlarca olumlu referans olabilir zaten alışverişler olumlu geçmiştir olumlu referanslar olmuştur ama hep diyorum önemli olan olumsuz durumlarda sergilenen tutumlardır. Aranızdaki sorunları çözmeniz dileği ile ...


    Hocam adam ürünlerimi eksik göndermiş, özensizce toplamış, hala ürün gönderdin diye beni satın aldın mı sanıyorsun diye kendini savunuyor. Birde misli misli göndereceğim yeter ki sus der gibi tavrı var. Yukarıda olumsuz bir alışveriş daha var, referans yorumu yok. Donanımhaberde zaten olumsuz giden alışverişlere referans talebi gönderilmiyor, o zaman bu referans olayının amacı nedir?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi carter17 -- 23 Ocak 2018; 11:37:6 >




  • Tüm mesajlara geri dönüş yapıldı.
  • Bundan bir kaç ay önce Tarık beye anakartımı götürmüştüm gayet iyi bir şekilde ilgilendi parça eksiği yüzünden biraz bekledim fakat onarılıp gönderildi,hala sorunsuz kullanıyorum geçen hafta da aynı sistemde kullandığım hd7870 ekran kartım bir anda görüntüyü kesti fakat bu sefer çok daha hızlı onarılıp gönderildi bugün elime ulaştı,teşekkür ediyorum.
  • Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim.
  • Görece kolay işlemlerde iyi olabilir ama, yukarıdaki arkadaşa katılıyorum ve ben de negatif not veriyorum. Belki yoğunluktan belki başka şeylerden konuştuğu kişileri karıştırdığını düşünüyorum. Gönderdiğim 4 adet ekran kartı, kartları ilk gönderdiğim zamanki konuşma tarzından uzak ve rahatsız edici bir konuşmaya dönüştü. isteyene whatsapp konuşmalarını yollayabilirim ki whatsapp harici bir kez telefonda görüştük.

    Velhasıl kelam ben tavsiye etmiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dartanyan

    Görece kolay işlemlerde iyi olabilir ama, yukarıdaki arkadaşa katılıyorum ve ben de negatif not veriyorum. Belki yoğunluktan belki başka şeylerden konuştuğu kişileri karıştırdığını düşünüyorum. Gönderdiğim 4 adet ekran kartı, kartları ilk gönderdiğim zamanki konuşma tarzından uzak ve rahatsız edici bir konuşmaya dönüştü. isteyene whatsapp konuşmalarını yollayabilirim ki whatsapp harici bir kez telefonda görüştük.

    Velhasıl kelam ben tavsiye etmiyorum.

    Merhabalar gönderdiğiniz cihazların düşük seviye kartlar olduğunu düşünmüyorum r9 290 mesela gayet sağlam bir kart,peki bu kartların bizden önce kaç kişinin kurcaladığını üstünde 20-30 en az olmak üzere eksik parça olduğunu vga bios chiplerinin dahil üzerinde olmadığını bunlara rağmen pazar günü bile ürünlerinizle uğraştığımı da eklemek ister misiniz :)


    Tekrar söylüyorum bize gönderilen ürün ne olursa olsun her türlü desteği sağlamak için elimizden geleni yapıyoruz,yeri geliyor ailemizle geçirmemiz gereken zaman da ar-ge yapıyoruz,yeri geliyor sabahlayıp ürünleri test ediyoruz ama bize ürün gönderdiğiniz için ya da onarım yaptırdınız diye satın almış olmuyorsunuz.


    İyi günler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dartanyan

    Görece kolay işlemlerde iyi olabilir ama, yukarıdaki arkadaşa katılıyorum ve ben de negatif not veriyorum. Belki yoğunluktan belki başka şeylerden konuştuğu kişileri karıştırdığını düşünüyorum. Gönderdiğim 4 adet ekran kartı, kartları ilk gönderdiğim zamanki konuşma tarzından uzak ve rahatsız edici bir konuşmaya dönüştü. isteyene whatsapp konuşmalarını yollayabilirim ki whatsapp harici bir kez telefonda görüştük.

    Velhasıl kelam ben tavsiye etmiyorum.

    Hocam biz adama tavırdan bahsediyoruz, özensizlikten bahsediyoruz. Adam ürünün ne kadar zor tamir edileceğini söyleyip sıyrılmaya çalışıyor.

    Arkadaşım; mesele ürünün tamir olup olmaması değil, bende bu sorun olmadı ama olumsuz yorum yapan kişilere verilen cevaplara hep bakın, savunma şu şekilde; "yolları yok edilmiş", "çok kurcalanmış", "parçaları bile üstünde yok". Adamlar ürünler tamir edilmedi demiyor ki, ilgilenilmedi diyor. Kurcalanmış ürünlerle ilgilenirken, müşteriye olan saygınız kayboluyorsa, kurcalanmış ürün almayın, belirtin bunuda.


    Benim gönderdiğim ürünler eksik geldi, hala bana eksik parçaları gönderecek. Daha alınan cihazlarda ne var ne yok kaydetmemiş bile. Dağınık çalışma bile mevcut, ama savunması basit, cihazlar çok kurcalanmış, gece gündüz bununla ilgileniyor, ondan dağınık.


    Tarık Bey'e cihaz göndermeden önce, gönderdiğiniz tüm malzemeleri (Raminden hddsine, sarj aletinden dvd rw kapaklarına kadar) not edip, fotoğraf çekip öyle gönderin. Nitekim giden malzemeler, çalışma ofisinde kayboluyor ya da depoya kalkıyor.

    Gönderdiğim cihazlardaki eksik ürünlerini hala beklemekteyim.



    Edit : Olumsuz referans yorumu yapacak arkadaşların; forum destek ekibine konu linkini atarak alışveriş yapıldığını ve referans talebi gönderilmediğini, olumsuz alışverişlere referans talebi gönderilmediği için referans sisteminin çalışma prensibine aykırı durum oluştuğunu belirterek talep açarlarsa, forum destek ekibi bu konuda gerekli işlemleri başlatarak referans yorumu vermemizi sağlayacaktır. Daha önce 1 adet olumsuz geçen alışverişimde bu şekilde yardımcı olmuşlardı, bugün tekrar support ekibine ticket yapyım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi carter17 -- 23 Ocak 2018; 13:13:0 >




  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.