Şimdi Ara

Arızalı tv değişimi hakkında.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
870
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bir internet sitesinden aldığım 42" LG led tv alış tarihimden 25 gün sonra arızalandı. Servis geldi. Bayi değişim raporu hazırlanmış. Telefonla öğrendim. Aldığım siteyi aradım bana fatura fotokopisi, değişime ilişkin evraklar ve ürünü paketiyle birlikte sitenin adresine göndermem gerektiği söylendi. Gönderime ilişkin kargo ücretini de ben karşılayacakmışım. Ama kafam karışık.

    Birincisi kargoyu niye ben karşılıyorum? İkincisi ya ürün kargoda zarar görürse, örneğin ekranı kırılırsa ne olacak? Bu konu hakkında fikir verebilecek arkadaş var mı? Yardım edin, lütfen.



  • İnternet üzerindeki alışverişler genelde bu yol ile yürüyor.Oradan aldığında bir nevi bunu kabul etmiş oluyosun.Onlar tüm herşeyi kargo üzerinden yaptığı için sende kargoyla gönderiyosun.E haliylede kargo ücretini senden alırlar.Şu mantıkla düşün nasıl bi ürün bozulduğunda sevise sen götürüyosan buda aynı şekil.Bence kargo parasından korkma sonuçta ürünün bozulmuş ve adamlar değiştiriyolar.He kargoda olabilecek sorunlardan kargo sorumludur verdiğinde tv olduğunu söylersin sıkıntı olmaz ona göre hareket ederler.geçmiş olsun
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.