Şimdi Ara

ARKADAŞLAR BU KONU BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ LÜTFEN YARDIM EDİN

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
2.479
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • slm arkadaşlar 2 güne nasipse alfa romeo alıcam bir araç buldum alfa 147 1.6 ts ...fakat aracın sahibine distinctive mi yoksa progression mu diye soruyorum 2 side değil sadece 1.6 ts yazıyor diyor ruhsatta ne farkı var bu aracın diğer araçlarla lütfen yardımcı olurmusunuz yanlış bir araç almıyım????



  • Donanımında hız sabitleme digital klima varmı yokmu sorun.Bunlar çok yazıldı forumda progession ve disincitive farkı.Ben yerinizde olsam bunu bilmeyen adamdan alfa almazdım şahsen.
  • Benim 147 de digital klima var fakat hız sabitleme yok
    benimki hangisi şimdi :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: french press

    Benim 147 de digital klima var fakat hız sabitleme yok
    benimki hangisi şimdi :)

    Progession o zaman.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MRT_RS

    quote:

    Orijinalden alıntı: french press

    Benim 147 de digital klima var fakat hız sabitleme yok
    benimki hangisi şimdi :)

    Progession o zaman.

    hız sabitlemeden kasıt menuden hız limiti belirleyip on/off seçeneği ise var o
    tam da bilmiyorum hız sabitleme ne demek :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: french press

    quote:

    Orijinalden alıntı: MRT_RS

    quote:

    Orijinalden alıntı: french press

    Benim 147 de digital klima var fakat hız sabitleme yok
    benimki hangisi şimdi :)

    Progession o zaman.

    hız sabitlemeden kasıt menuden hız limiti belirleyip on/off seçeneği ise var o
    tam da bilmiyorum hız sabitleme ne demek :)

    Kaba tabirle sinyal kolunun hemen altında bir kol daha olması lazım.O hız limiti 50km üzerinde çıkıldığında sesli uyarı vermesi sanırım o dediğiniz özellik.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MRT_RS

    quote:

    Orijinalden alıntı: french press

    quote:

    Orijinalden alıntı: MRT_RS

    quote:

    Orijinalden alıntı: french press

    Benim 147 de digital klima var fakat hız sabitleme yok
    benimki hangisi şimdi :)

    Progession o zaman.

    hız sabitlemeden kasıt menuden hız limiti belirleyip on/off seçeneği ise var o
    tam da bilmiyorum hız sabitleme ne demek :)

    Kaba tabirle sinyal kolunun hemen altında bir kol daha olması lazım.O hız limiti 50km üzerinde çıkıldığında sesli uyarı vermesi sanırım o dediğiniz özellik.

    o dediğiniz kol var hatta ne işe yaradığını bilmeden biniyorum arabaya ilk gunden beri :)
    belki bahsettiğiniz odur.. birazdan markete uğrayıp geleceğim fotosunu çeker buraya koyarım yardımcı olursanız sevinirim :Ç)




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: french press

    quote:

    Orijinalden alıntı: MRT_RS

    quote:

    Orijinalden alıntı: french press

    quote:

    Orijinalden alıntı: MRT_RS

    quote:

    Orijinalden alıntı: french press

    Benim 147 de digital klima var fakat hız sabitleme yok
    benimki hangisi şimdi :)

    Progession o zaman.

    hız sabitlemeden kasıt menuden hız limiti belirleyip on/off seçeneği ise var o
    tam da bilmiyorum hız sabitleme ne demek :)

    Kaba tabirle sinyal kolunun hemen altında bir kol daha olması lazım.O hız limiti 50km üzerinde çıkıldığında sesli uyarı vermesi sanırım o dediğiniz özellik.

    o dediğiniz kol var hatta ne işe yaradığını bilmeden biniyorum arabaya ilk gunden beri :)
    belki bahsettiğiniz odur.. birazdan markete uğrayıp geleceğim fotosunu çeker buraya koyarım yardımcı olursanız sevinirim :Ç)

    Siz bi resimini çekin.Ancak hız sabitleme benim aracımda olmadığından kullanımını bilmiyorum ama netten araştırabiliriz.Benim aracım makyajsız 156 o yüzden.




  • Hız sabitleyiciden kasıt "Cruise Control" denilen özellik. Sinyal kolunun altındaki CC (Cruise Control-Seyir kontrol da diyebiliriz ) kolunu "on" konumuna getirdikten sonra hızınızında o sırada 100 Km/h olduğunu varsayalım hemen yanındaki "+ ve -" çemberini "+" kısmına çevirip bıraktığınızda aracınız belirlediğiniz 100 Km/h sabit hızda gitmeye başlar. Artık ayağınızı gaz pedalından çekebilirsiniz. Yalnız CC'nin devreye girebilmesi için aracınızın en az 4. viteste olması gerekiyor. Sadece 4 ve 5.viteste devreye giriyor (Daha doğrusu benim mk2 156 da öyle, 147'yi bilmiyorum ama aynıdır diye düşünüyorum) CC, debriyaj veya fren pedaline bastığınızda devre dışı kalır. tekrar devreye sokmak için ya işlemi baştan yaparsınız ya da o kolun ucunda "RCL" diye bir tuş var, ona basarsanız tekrar önceden ayarladığınız hıza gelir. Ayrıca CC devredeyken gaz pedalına dokunmadan + ve - yönlerini kullanarak hızınızı arttırıp azaltailirsiniz (Bu bakımdan CC'ye el gazı da derler bazen)

    Uzun düzlüklerde gayet işe yarar bir özellik olduğunu düşünüyorum. Daha bugün yaklaşık 650 km yaptım ve bol bol kullandım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tatmir07 -- 20 Mayıs 2012; 23:27:09 >




  • cevaplarınız için tşkler arkadaşlar araç kesinlik distinctiveçünkü asr tuşu var,cruise kolu var,dijital klima var yani araç full gittim gördüm nasipse haftaya pazartesi almaya gidiyorum aracı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tatmir07

    Hız sabitleyiciden kasıt "Cruise Control" denilen özellik. Sinyal kolunun altındaki CC (Cruise Control-Seyir kontrol da diyebiliriz ) kolunu "on" konumuna getirdikten sonra hızınızında o sırada 100 Km/h olduğunu varsayalım hemen yanındaki "+ ve -" çemberini "+" kısmına çevirip bıraktığınızda aracınız belirlediğiniz 100 Km/h sabit hızda gitmeye başlar. Artık ayağınızı gaz pedalından çekebilirsiniz. Yalnız CC'nin devreye girebilmesi için aracınızın en az 4. viteste olması gerekiyor. Sadece 4 ve 5.viteste devreye giriyor (Daha doğrusu benim mk2 156 da öyle, 147'yi bilmiyorum ama aynıdır diye düşünüyorum) CC, debriyaj veya fren pedaline bastığınızda devre dışı kalır. tekrar devreye sokmak için ya işlemi baştan yaparsınız ya da o kolun ucunda "RCL" diye bir tuş var, ona basarsanız tekrar önceden ayarladığınız hıza gelir. Ayrıca CC devredeyken gaz pedalına dokunmadan + ve - yönlerini kullanarak hızınızı arttırıp azaltailirsiniz (Bu bakımdan CC'ye el gazı da derler bazen)

    Uzun düzlüklerde gayet işe yarar bir özellik olduğunu düşünüyorum. Daha bugün yaklaşık 650 km yaptım ve bol bol kullandım.

    CC'nin kullanımını çok güzel bir şekilde anlatmışsınız.

    Yazınızı dün okumuştum. Aklıma şu cümleniz takılmıştı. "Yalnız CC'nin devreye girebilmesi için aracınızın en az 4. viteste olması gerekiyor. Sadece 4 ve 5.viteste devreye giriyor"

    Dün akşam eve giderken ve sabah işe gelirken özellikle 2. ve 3. viteste denediğimde CC devreye giriyor. Ya sizin bir yanlışınız var. Ya da dediğiniz gibi sizin araçta o şekilde.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: reelnumber

    quote:

    Orijinalden alıntı: Tatmir07

    Hız sabitleyiciden kasıt "Cruise Control" denilen özellik. Sinyal kolunun altındaki CC (Cruise Control-Seyir kontrol da diyebiliriz ) kolunu "on" konumuna getirdikten sonra hızınızında o sırada 100 Km/h olduğunu varsayalım hemen yanındaki "+ ve -" çemberini "+" kısmına çevirip bıraktığınızda aracınız belirlediğiniz 100 Km/h sabit hızda gitmeye başlar. Artık ayağınızı gaz pedalından çekebilirsiniz. Yalnız CC'nin devreye girebilmesi için aracınızın en az 4. viteste olması gerekiyor. Sadece 4 ve 5.viteste devreye giriyor (Daha doğrusu benim mk2 156 da öyle, 147'yi bilmiyorum ama aynıdır diye düşünüyorum) CC, debriyaj veya fren pedaline bastığınızda devre dışı kalır. tekrar devreye sokmak için ya işlemi baştan yaparsınız ya da o kolun ucunda "RCL" diye bir tuş var, ona basarsanız tekrar önceden ayarladığınız hıza gelir. Ayrıca CC devredeyken gaz pedalına dokunmadan + ve - yönlerini kullanarak hızınızı arttırıp azaltailirsiniz (Bu bakımdan CC'ye el gazı da derler bazen)

    Uzun düzlüklerde gayet işe yarar bir özellik olduğunu düşünüyorum. Daha bugün yaklaşık 650 km yaptım ve bol bol kullandım.

    CC'nin kullanımını çok güzel bir şekilde anlatmışsınız.

    Yazınızı dün okumuştum. Aklıma şu cümleniz takılmıştı. "Yalnız CC'nin devreye girebilmesi için aracınızın en az 4. viteste olması gerekiyor. Sadece 4 ve 5.viteste devreye giriyor"

    Dün akşam eve giderken ve sabah işe gelirken özellikle 2. ve 3. viteste denediğimde CC devreye giriyor. Ya sizin bir yanlışınız var. Ya da dediğiniz gibi sizin araçta o şekilde.

    Teşekkür ederim değerlendirmeniz için. Ancak en az 4. ve 5. vites (Bazı modellerde 6. vites) ibaresi Kulanıcı el kitabının 53. sayfasındaki ifade. Daha önce okuduğum için öyle yazdım. Siz söyledikten sonra şimdi tekrar baktım ve ilgili bölümde "Otomobilin hızına göre cruise control sadece 4. veya 5. veya 6. viteste devreye alınabilir" yazıyor. Açıkçası ben kendim 3. viteste hiç denememiştim, bir deneyeceğim bakalım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tatmir07

    quote:

    Orijinalden alıntı: reelnumber

    quote:

    Orijinalden alıntı: Tatmir07

    Hız sabitleyiciden kasıt "Cruise Control" denilen özellik. Sinyal kolunun altındaki CC (Cruise Control-Seyir kontrol da diyebiliriz ) kolunu "on" konumuna getirdikten sonra hızınızında o sırada 100 Km/h olduğunu varsayalım hemen yanındaki "+ ve -" çemberini "+" kısmına çevirip bıraktığınızda aracınız belirlediğiniz 100 Km/h sabit hızda gitmeye başlar. Artık ayağınızı gaz pedalından çekebilirsiniz. Yalnız CC'nin devreye girebilmesi için aracınızın en az 4. viteste olması gerekiyor. Sadece 4 ve 5.viteste devreye giriyor (Daha doğrusu benim mk2 156 da öyle, 147'yi bilmiyorum ama aynıdır diye düşünüyorum) CC, debriyaj veya fren pedaline bastığınızda devre dışı kalır. tekrar devreye sokmak için ya işlemi baştan yaparsınız ya da o kolun ucunda "RCL" diye bir tuş var, ona basarsanız tekrar önceden ayarladığınız hıza gelir. Ayrıca CC devredeyken gaz pedalına dokunmadan + ve - yönlerini kullanarak hızınızı arttırıp azaltailirsiniz (Bu bakımdan CC'ye el gazı da derler bazen)

    Uzun düzlüklerde gayet işe yarar bir özellik olduğunu düşünüyorum. Daha bugün yaklaşık 650 km yaptım ve bol bol kullandım.

    CC'nin kullanımını çok güzel bir şekilde anlatmışsınız.

    Yazınızı dün okumuştum. Aklıma şu cümleniz takılmıştı. "Yalnız CC'nin devreye girebilmesi için aracınızın en az 4. viteste olması gerekiyor. Sadece 4 ve 5.viteste devreye giriyor"

    Dün akşam eve giderken ve sabah işe gelirken özellikle 2. ve 3. viteste denediğimde CC devreye giriyor. Ya sizin bir yanlışınız var. Ya da dediğiniz gibi sizin araçta o şekilde.

    Teşekkür ederim değerlendirmeniz için. Ancak en az 4. ve 5. vites (Bazı modellerde 6. vites) ibaresi Kulanıcı el kitabının 53. sayfasındaki ifade. Daha önce okuduğum için öyle yazdım. Siz söyledikten sonra şimdi tekrar baktım ve ilgili bölümde "Otomobilin hızına göre cruise control sadece 4. veya 5. veya 6. viteste devreye alınabilir" yazıyor. Açıkçası ben kendim 3. viteste hiç denememiştim, bir deneyeceğim bakalım.

    Hatta 2. viteste de deneyin. Zira 2. viteste de çalışıyor.




  • araç ilk çalışmada klima hemen açılıyor.bunu burda bir arkadaş daha yazmıştı onun alfada yapıyormuş..kronik bir arızamı acaba..derece ayarını sıcaga getirince açmıyor ancak soguk yani maviye getirnce araba her çalışmada klima açılıyor..yoksa araç hava sıcak diye devreyemi sokuyor klimayı
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.