Şimdi Ara

Arkadaşlar SIFIR CLİO MU İBİZA MI ? Clio alındı tşkler herkese (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
129
Cevap
0
Favori
5.469
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Amiral34


    quote:

    Orijinalden alıntı: makturk42

    Ibıza hakkında bilgim yok ama Clio'daki 1.2 atmosferik insanı kanser eder.

    1.4 70 bg punto bundan sızce daha mı seri 1.2 75 bg clioda

    Punto kullanmadım yorum yapamayacağım ama Clio'daki 1.2 motoru biliyorum.özellikle tek şeritli yollarda kamyon-tır sollarken ömrümden ömür gidiyordu,hayatım film şeridi gibi gözümün önünden geçiyordu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: makturk42

    quote:

    Orijinalden alıntı: Amiral34


    quote:

    Orijinalden alıntı: makturk42

    Ibıza hakkında bilgim yok ama Clio'daki 1.2 atmosferik insanı kanser eder.

    1.4 70 bg punto bundan sızce daha mı seri 1.2 75 bg clioda

    Punto kullanmadım yorum yapamayacağım ama Clio'daki 1.2 motoru biliyorum.özellikle tek şeritli yollarda kamyon-tır sollarken ömrümden ömür gidiyordu,hayatım film şeridi gibi gözümün önünden geçiyordu

    aynen130 140 güç bela görebildim araba altımda parçalanacak gibi oluyordu. Ama 1.4 punto da kullandım yüksek hızlarda daha atak en azından



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ahmettatli88 -- 19 Mayıs 2014; 23:32:15 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • 4 sene önce arkadaşımın ibizası vardı 3 kapı olanından. Fren,debriyajı,yol tutuşu clioya göre çok daha iyidi ama yakıtı biraz fazla idi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: makturk42

    quote:

    Orijinalden alıntı: Amiral34


    quote:

    Orijinalden alıntı: makturk42

    Ibıza hakkında bilgim yok ama Clio'daki 1.2 atmosferik insanı kanser eder.

    1.4 70 bg punto bundan sızce daha mı seri 1.2 75 bg clioda

    Punto kullanmadım yorum yapamayacağım ama Clio'daki 1.2 motoru biliyorum.özellikle tek şeritli yollarda kamyon-tır sollarken ömrümden ömür gidiyordu,hayatım film şeridi gibi gözümün önünden geçiyordu

    O derece dıosunuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • @Amiral34

    Maalesef öyle, tabi kullanıcıdan kullanıcıya da değişir memnuniyet oranı,siz en iyisi gidin test edin daha sağlıklı olur. 2.el takıntınız yoksa düşük kilometreli 0.9 Tce olanlara bakın hem daha az yakar hem de atmosferik gibi bayık olmaz.
  • renaultsa uzak dur hocam her tarafı dökuluyor o yuzdende yedek parca agı cok yaygın hem o fıyat ne yaaa en dusuk paketı 40 bın demısler ayıp be,ıbıza ıyıdır sonucta nerden geldıgı bellı tercıhım ibiza derım kafan rahat olur emin ol
  • Clio 4 1.5 75 bg dizel kullanıcısıyım. Clio 4'lerin en alınmayacak olanı 1.2 75 bg atmosferik motorlusu. Çok yakan az giden cinsten.

    Yine de 80-90 ile giderim diyorsanız, her araç ekonomiktir.

    İki araç arasında kalsam İbiza gayet güzel bir araç ve daha güçlü bir motor.
  • Bizim hastanede bashekim yardimcisi esine ocak ayinda aldigi benzinli clio u satiyor. Ikibin km de imis. Adam hoca zaten istersen sorayim fiyat?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Istanbulda gece saatlerınde trafıkde bıle en fazla 120-140 yapabılıyorsunuz , 110 km hızla stabıl gıtsın yeter , rakam olarak 1.4 e bakınca fıyat artıyor sureklı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ibıza kullanması çok zevklı pamuk direksıyonlu güzel bir şehir içi aracı. Ben sevmiştim. Lpgye uyumlu wv motoru var. bence performansı gayet iyi.

    Clıoyu sadece dışarıdan inceledim.

    Ama şunu söyleyebilirim referance ıbıza çok boş. Style olursa ıbıza tercih edilebilir.
  • Clio 100 km de 1 lt az yakıyor İbiza ya göre ve yıllık MTV si de 288 TL daha az..Buna mukabil HP,tork ve 0-100 performans konusunda İbiza nın oldukça gerisinde duruyor. Ben İbiza derim ancak muhakkak Style versiyonunu alın gene de Clio Joy dan 1400 TL daha ucuz kalır ve bu farkla da biraz daha donanım eklersinz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tartekin

    Clio 100 km de 1 lt az yakıyor İbiza ya göre ve yıllık MTV si de 288 TL daha az..Buna mukabil HP,tork ve 0-100 performans konusunda İbiza nın oldukça gerisinde duruyor. Ben İbiza derim ancak muhakkak Style versiyonunu alın gene de Clio Joy dan 1400 TL daha ucuz kalır ve bu farkla da biraz daha donanım eklersinz

    Valla cok karıstı kafam hocam bılemedım gonlum clio dıo ama yakıta cok yakıyor gıtmıyor dıyor yorumlar cok bılemedım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hiçbir markaya eskisi gibi önyargım yok ancak şunu çok net söyleyeyim. 1.2 atmosferik Clio cidden yapay kanser meydana getiriyor insanda.
    Ne sürüş keyfi var ne de doğru dürüst donanım. Dümdüz araba. Dış görünüşünden başka hiçbir artısı yok. Turbolu olsa en azından TSI gibi düşünülebilir. Hele ki 4 kişi binecekse aman aman evlerden ırak..

    Hoş 1.4 atmosferik Ibiza da çok farklı değil. Ama 85 bg ile biraz daha derli toplu ve Clio'ya göre atak sayılır. Style donanım da tatmin edici düzeyde. Fiyat, donanım ve motoru ile tam 3 tık önünde bu Clio'nun.

    Fiesta ve Punto'da o fiyatların aracı değil. Benzinli motorları için konuşuyorum. Ama 40 bin verecekseniz 41 - 42 sanırım dizel Punto iyi tercihtir.

    Ama tüm bu kıstaslar değerlendirildiğinde fiyat/performans diyebileceğimiz araç Ibiza'dır.
  • clio 1.2 ortalama 6-7 lt yakar puntonunda
    fazla yakacağını sanmam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Az kullanilmis clio. Sifirina para yatirmanin alemi yok. Hem ekstralarida olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • clio daki motor zaten 15 yıldır kullanılıp geliştirilmeyen motor 2014 yılında halen kullanılması bikere saçma yakıtına zaten
    söz söyleyen yok diğer motorlarla kıyaslamak
    yanlış olur punto 1.4 ve diğer motorlarla karşılaştırmayın clio bence bu motorla
    alınmaz clio 1.2 75 bg satıldığını duyunca
    şaşırmıştım bu arabaya bu motor ne alaka
    bence bu motoru kullanan renault ve dacia olsun birini deneyin yakıt olarak zaten yeni
    arabaların hepsi az yakıyor sorduğunuz modeller bundan fazla yakmaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bakıyorum da bazı yorumlara çok komik. Adam 1.2 motorlu Reno ile kamyon sollarken ömründen ömür gidiyormuş. Herhalde solladığı kamyon ve Tır'Lar 150 - 160 ile gidiyor.

    Ne zaman bir hız ile ilgili konu olup içini "120'yi geçmem oto yolda, 100'ü geçmem" diye yorumlarla dolduran kuralcı forum DH'ciler yine 1.2 motorlu Reno için "canını okur senin yolda, 130'u 140'ı bile zor görürsün" demiş.

    Kimi demiş ki Reno çabuk dökülüyor parana yazık, vs. vs. gibi komedi yorumlar.


    1.2 motorlu CLIO III Station Wagon kullanmıştım 2012 model, beyaz renkli ve Night Day paketti. Bir arkadaşımın arabasıydı ve 8 bin km. de idi. 150 - 160'a kadar çıktım o araba ile ve arkadaşım yanımdaydı ve kendisi 120 kilo cüsseye sahip biri.

    Yorulma meselesine gelince. Yarış yapacak hali yok böyle bir arabanın. Altımda ki araba 1.4 motor 75 HP ve 8 valfli. Yani bahsi geçen 1.2 motorlu CLIO ile aynı beygir gücü olan 75 HP'ye sahip ama sadece silindir hacmi farklı. Bir de 1.2 motor 16 valfli. Kamyon sollarken şahsen şehirler arası yollar da özellikle, 138562 km. dir bir sorun yaşamadım. Bir küçük vites ile hazlanıp önümde ki kamyonu solladım. Hatta bazen denk gelmiştir 2-3 kamyonu birden solladığım olmuştur.

    Dökülme meselesine gelince. Dökülmez öyle kolay kolay Renault araba. Dökülse benim ki dökülürdü 2005 model ve ilk sahibiyim. 138562 km. dir biniyorum ve bakıyorum arabama. Çok şükür debriyaj balatam bile değişmedi. Bakarsan zaten dökülmez. Bakmazsan her araba dökülür.

    İkisi arasında dış görünüm olarak CLIO derim. Vergi avantajı açısından CLIO derim. Servis, yedek parça ağı açısından CLIO derim. İbizayı ise ön konsolunı Clıo'ya göre daha şık buluyorum. En güzeli, sen buraya soru sorma. Git iki arabayı incele, test et, fiyatlarını iyice sor, kaça bırakıyorlar iyice sor ve hangisi içine siniyorsa onu al ve bas marşa çık yola. Çünkü DH forum eğer Renault mevzu bahis ise hayatta Renault markasını önermez. Bu arada, CLIO'da NCAP'dan 5 yıldız almış bir arabadır. Eğer bu senin için önemli bir kriter ise.

    Bir de Renault halen daha 1.2 / 75 HP'lik motoru kullanıyor denmiş. İyi de arkadaş VW daha düne kadar Passatta bile 1.6 / 102 HP 8 valfli Hitler motorunu kullanıyordu da kimse ses çıkarmayıp Golf'leri, Jettaları 1.6 motorla alıyordu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CAD34 -- 20 Mayıs 2014; 7:27:51 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CAD34

    Bakıyorum da bazı yorumlara çok komik. Adam 1.2 motorlu Reno ile kamyon sollarken ömründen ömür gidiyormuş. Herhalde solladığı kamyon ve Tır'Lar 150 - 160 ile gidiyor.

    Ne zaman bir hız ile ilgili konu olup içini "120'yi geçmem oto yolda, 100'ü geçmem" diye yorumlarla dolduran kuralcı forum DH'ciler yine 1.2 motorlu Reno için "canını okur senin yolda, 130'u 140'ı bile zor görürsün" demiş.

    Kimi demiş ki Reno çabuk dökülüyor parana yazık, vs. vs. gibi komedi yorumlar.


    1.2 motorlu CLIO III Station Wagon kullanmıştım 2012 model, beyaz renkli ve Night Day paketti. Bir arkadaşımın arabasıydı ve 8 bin km. de idi. 150 - 160'a kadar çıktım o araba ile ve arkadaşım yanımdaydı ve kendisi 120 kilo cüsseye sahip biri.

    Yorulma meselesine gelince. Yarış yapacak hali yok böyle bir arabanın. Altımda ki araba 1.4 motor 75 HP ve 8 valfli. Yani bahsi geçen 1.2 motorlu CLIO ile aynı beygir gücü olan 75 HP'ye sahip ama sadece silindir hacmi farklı. Bir de 1.2 motor 16 valfli. Kamyon sollarken şahsen şehirler arası yollar da özellikle, 138562 km. dir bir sorun yaşamadım. Bir küçük vites ile hazlanıp önümde ki kamyonu solladım. Hatta bazen denk gelmiştir 2-3 kamyonu birden solladığım olmuştur.

    Dökülme meselesine gelince. Dökülmez öyle kolay kolay Renault araba. Dökülse benim ki dökülürdü 2005 model ve ilk sahibiyim. 138562 km. dir biniyorum ve bakıyorum arabama. Çok şükür debriyaj balatam bile değişmedi. Bakarsan zaten dökülmez. Bakmazsan her araba dökülür.

    İkisi arasında dış görünüm olarak CLIO derim. Vergi avantajı açısından CLIO derim. Servis, yedek parça ağı açısından CLIO derim. İbizayı ise ön konsolunı Clıo'ya göre daha şık buluyorum. En güzeli, sen buraya soru sorma. Git iki arabayı incele, test et, fiyatlarını iyice sor, kaça bırakıyorlar iyice sor ve hangisi içine siniyorsa onu al ve bas marşa çık yola. Çünkü DH forum eğer Renault mevzu bahis ise hayatta Renault markasını önermez. Bu arada, CLIO'da NCAP'dan 5 yıldız almış bir arabadır. Eğer bu senin için önemli bir kriter ise.

    Bir de Renault halen daha 1.2 / 75 HP'lik motoru kullanıyor denmiş. İyi de arkadaş VW daha düne kadar Passatta bile 1.6 / 102 HP 8 valfli Hitler motorunu kullanıyordu da kimse ses çıkarmayıp Golf'leri, Jettaları 1.6 motorla alıyordu.

    siz bu motora sahip araç kullandınızmı halen diğer 1.4 lerle kıyaslıyorsunuz bir motoru kıyaslarken sadece bg gücüne bakılmaz 1.2 75 bg kullanırsanız kamyonların otobüslerin sizi sollamasına şahit olursunuz kullanan insanlara inanmıyorsunuz herkes yalanmı söylüyor ben 1.2 75 bg logan kullanıyorum clio dakide farklı değil
    memnunum işimi görüyor ama çekişi hakkında
    yapılan yorumlar tamamen doğru

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ibiza 1.2 tsi alinip bu performans yorumlari biter.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tabiki Clio 4
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.