Merhaba arkadaşlar arora yls 08 250W model olan motorumun 6 parça akülerini ncr marka 12v20ah değerli aküler ile 700 tl fiyata değiştim ilk fabrika çıkışlı kendi şarji ile 45 km yol yaptim sonraki şarjda 4 parça 12v olan büyük kutulu aküyü şarja taktim full doldu
toplam 52v değer aldim bundan küçük kiti (2parça12v) şarja hiç takmadim onun değeride 20v civarida idi full dolu değeri 25v idi neyse yola koyuldum 300 mt kadar sarida gitti sonra birden kırmızıya düşerek gaz kesti belli bir süre düşük gazda gittikden sonra kalan
mesafeyi iterek işe götürdüm sonrasinda işte 1 saat kadar motorun üstündeki ana girişden şarj ettim sonra test için 2-3 km yol kat ettim yeşilin sınırlari içerisinde idi 3 saat kadar daha şarj edip 35 km yol yaptim sonra aküleri aldiğim yere gittim ben evde şarj ettim
yolda koydu işte ana girişden ettim böyle oldu dedim 2 aküde full dolu olacak yoksa boş gösterir dolu aküyüde dedi voltaji tamamlaman lazim dedi sonrasinda evde şarj yapma dedi şarj aleti 88v kadar akim verir dedi parça parça takarsan aküye fazla akim gider
dedi(küçük akü mesela 24v aküye 88v verirsen bozar dedi kısaca) ben pek fazla inanmadim çünkü çogu kişi evde parça parça ediyor şimdi adam 5. kattan aşşa kadar kablomu uzatsin mantiksiz geldi bana galiba küçük aküdeki voltaj düşük oldugundan gerekli toplam voltaj elde edilemediği için verim vermedi sizce ne yapmak lazim kafam karişti ana giriştenmi şarj ediyim.
güncel
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme