Şimdi Ara

Arteon niye Passat kadar sevilmedi ? 1.5 TSİ'ı Test Ettik (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
47
Cevap
0
Favori
12.498
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Passat dan çok daha tarz sahibi araç özellikle rengiyle ama bizim ülkedeki fiyatlarla premium sınıfın üstlerine yakın bir fiyatı var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FrankGallagherx

    B5.5 kasanın ekmeğinin yemesinin alakası yok bence bu ülkeye ilk benzin-otomatik dizel otomatik ve hepsine 3 farklı donanım getiren tek firma vwdir. Getirdiği benzinli motor ise performansı ve tüketim olarak oldukça tatminkar.

    B7 kasadan beri passat kullanicısıyım şuan b8.5 1.5 TSI elagance var oldukça mennun etti beni. En iyisi mi Passat tabi ki hayır ama her şeyden var arabada. Konfor en iyisi mi hayır ama oldukça tatminkar performans en iyisi mi hayır ama oldukça tatminkar bu liste böyle uzar gider.

    Ama rakiplerine bakıyorsun Renault ? Talisman ilk geldiğinde dizel seçenek ile geldi benzinli yok ve talisman modelinin bir gecmisi yok . Peugeot yeni yeni kendini topluyor ama onunda geçmişteki algısı ortada.

    Mondeo ? Bizim ülkemize ne kadar geç geldiği ortada ve motor şanzıman kombinasyonuda ortada .

    Toyotaya girmeye gerek yok. Mazda da aynı şekilde ...

    Premium sınıfları saymıyorum Passat bir premium değildir ama premiumdan sonra alinicak en iyi arabadır bana göre. Hele ki dolu bir Passat boş bir premiuma denk gelmesi insanların aklini çeliyor.


    O yüzden bence vw firmasi iyi+ kalitesi ile müşterinin isteklerini takip eden ve rakiplerinin eksikliğini görebilen bir firma.

    Bunları yapan firma başarıyı yakalar. Başarı tesaduf değildir.

    Alıntıları Göster
    katılıyorum. passat hiçbir şeyi (teknik anlamda) en iyi yapmadığı halde en iyi ortalamayı sunan araç. biraz dolu c sınıfı yerine giriş donanımı bir passat alabiliyorsunuz (yada alabiliyordunuz güncel fiyatlardan haberim yok), ister donanım paketli al ister tailor made al. tek eksisi dsg ki alan kişilerin ekseriyetinin maddi durumu bu riski göze almayı kolaylaştırdığından o da sorun değil. benim tek çözemediğim muamma passattan daha yüksek bir ortalama sunan superb niye passat kadar tutmuyor? (marka algısı bahanesi komik olur vw ne ki skodadan iyi olsun.)




  • Nedeni belli arteon passat c.c yerine üretildi..

    Önce c.c den başlamak lazım mevzuya ki arteon neden az sattı anlaşılsın....

    C.c Türkiye ye geldiğinde ekonominin iyi olduğu piyasalarda paranın bol kepçe olduğu yıllarda geldi..

    İkinci avantajı passat ismini taşıyor olması idi bu psikolojik pozitif bir etki yarattı insanlarda normal passat ile özleştirdiler yani yeni bir araç gözüyle bakmadılar passatın devamı gözüyle bakdılar halbuki apayrı bir araçdı.. Ordanda çok sattı.. Yani ismi passat değilde allegra falan olsaydı c.c de en azından şu anda sattığı rakamları satamaya bilirdi.. Bakınız vw phateon örneği...

    Üçüncü c.c de zamanın da çok çok iyi kampanya taksitlendirmeler yapıldı parada boldu piyasalarda döviz gayet düşüktü

    Dördüncüsü vw üretimden kaldırır ayak c.c lerin son makyajlı 2015 kasalarını falan 1.4 tsi motorlu yolladı oda sağlam sattırdı..

    Burdan ters bir matematik deki gibi sağlama yaparsanız arteon nun neden sayamadığını anlarsınız..

    En başda isim arteon millete uzak geldi, piyasaların en dar milletin parayı elinde tuttuğu vakitte geldi, dövizin yüksek olduğu vakitte geldi haliyle aracında fiyatı yüksek olarak geldi.. Alıcak insanlarda 250 bin vw vericeğime gider premium segmente terfi eder bmw mercedes alırım mantığı ön plana çıkdı haliyle...

    Kısaca arteon bundan çok satmadı.. Ben arteonun devamının geliceğinden bile şüpheliyim belki bir makyajlı kasa üretilir ondan sonra üretimden kalka bilir belki.. Zaten öyle bir şey olsa 5-10 sene sonra ikinci el piyasada pasaat c.c lerin ikinci eli arteon dan daha değerli olur...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TakemasterTR

    Fabrika üretimi bitirmez, daha yeni SW ve R modelleri çıktı.
    Yavaş yavaş dedim zaten ☺️ Sw ve R modellerinin üretilmesiyle ilgili bir durum değil bu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: texjrwillerjr

    katılıyorum. passat hiçbir şeyi (teknik anlamda) en iyi yapmadığı halde en iyi ortalamayı sunan araç. biraz dolu c sınıfı yerine giriş donanımı bir passat alabiliyorsunuz (yada alabiliyordunuz güncel fiyatlardan haberim yok), ister donanım paketli al ister tailor made al. tek eksisi dsg ki alan kişilerin ekseriyetinin maddi durumu bu riski göze almayı kolaylaştırdığından o da sorun değil. benim tek çözemediğim muamma passattan daha yüksek bir ortalama sunan superb niye passat kadar tutmuyor? (marka algısı bahanesi komik olur vw ne ki skodadan iyi olsun.)

    Alıntıları Göster
    İkisinide kullanmış biri olarak passatin daha tok bir arac olduğunu söylemem gerekir. Passat superbden daha sessiz ve daha iyi yol tutuyor içeride kullanılan malzeme kalitesi passatta daha güzel oturtmuslar göze hitap ediyor. Superb içi geniş olduğu için göze hitap etmiyor gibi geliyor bindiğinizde.

    Ve en önemlisi fiyatları aynı seviyede piyasa olarak Passat daha üstün

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Fiyatı 400-500.000 TL
    İçi VW Caddy

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • darkmoon34 kullanıcısına yanıt
    şöyle de düşünülemez mi; cc benim için üstünde fil oturmuş passat gibiydi çok çirkindi buna karşılık arteon çok güzel bir otomobil. lakin dediğiniz gibi yüksek fiyatlı dizelinin önce gelmiş olması, ekonomimizin berbat durumda olması, vw markasının premium olmadığının iyice anlaşılmış olması da belki etken olmuştur.
  • Bizim millete ayni paraya Porsche satsın wolksvagen yine Passat alır

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fulcrum299

    Umarım ironi yapıyosundur kardeş.
    yapmıyorum b6 ya bin 150km üstü kullan birde b8 e bin farkı anlarsın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-12E848953

    Bizim millete ayni paraya Porsche satsın wolksvagen yine Passat alır
    Öyle birşey mümkün olmayacağı için, Passata devam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ExtremeZer0 E kullanıcısına yanıt
    😊

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FrankGallagherx



    Alıntıları Göster
    passat sahibisin gülüyon da arabanı tanımadığın belli.
    passat aşırı büyütüldü dinamik kabiliyetleri zayıfladı arabayı satmak için almayan herkes b6 nın yolda b8den daha iyi bir araba olduğunu bilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: en1gma

    passat sahibisin gülüyon da arabanı tanımadığın belli.
    passat aşırı büyütüldü dinamik kabiliyetleri zayıfladı arabayı satmak için almayan herkes b6 nın yolda b8den daha iyi bir araba olduğunu bilir

    Alıntıları Göster

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bana göre Arteon, özellikle CC den sonra çok kaba bir otomobil. CC gibi kompakt bir otomobil değil. (Siyah renk + 20 inç jant + alçaltılmış süspansiyon hariç ) Uzun ömürlü olacağını düşünmüyorum.
  • komik çocuk sen gülmeye devam et

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nevzatkuru94

    Passat dan çok daha tarz sahibi araç özellikle rengiyle ama bizim ülkedeki fiyatlarla premium sınıfın üstlerine yakın bir fiyatı var
    Kesinlikle öyle artık 1.5 tsi da gelmiyor sanırım :) 2.0 TDİ

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sevilmedi değil, fayda/fiyat endeksine göre getirisi düşük kalıyor. Piyasa trendleri yüksek araçları tutuyor

    Örnek bir Referans noktası olarak PASSAT’ı alalım
    Passat 10birim paraya 10 birim fayda sağlıyor olsun , 10/10
    Xtrail - Tiguan Allspace - 5008 - CRV gibi araçlar var bakıldığında hacim ve popülerlik olarak SUV daha popüler oldu bu durumda
    kimisi 10 birim kimisi 11birim fiyata ama 12 hatta 4 çeker ise 13birim fayda getirisi oluyor.(+1 Yükseklik +1 AWD +1 Pratiklik) 12(13)/11
    E Serisi 5 Serisi gibi Lüks Executive Segment araçlar İse sadece daha geniş olmasıyla +1 fayda sağlıyor Eğer Premium Lüks Marka ise +1 Prestij olarak Fayda sağlıyor fiyatları ise 13- 14 birim 12/14
    D Coupe - Notchback araçlar Arteon - 508 İse sadece Spor bir görünüm sağlıyor hatta arka koltuklardaki daralan hacim nedeniyle götürüsü bile olabiliyor. Bu durumda Fayda 10 ile 11 arasında kaliyor fiyat ise 11-12 birim. Ayrıca SuperB gibi 9 birim fiyata çok benzer faydaya sahip bir model var. 11/12

    Bütün Bu değerlendirmeler ışığında Fayda/Fiyat 1’in altında Veren iki segment kalıyor. D-Coupe ve E Sınıfı araçlar, Burada İkinciel Değeri Marka algısı gibi durumlar karşı karşıya kalındığında 3 kuruş fazla olsun BMW Mercedes olsun deniliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KingOfAnarchy -- 12 Nisan 2020; 11:38:39 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: en1gma

    komik çocuk sen gülmeye devam et

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FrankGallagherx



    Alıntıları Göster
    Arkadasin dediği gayet doğru, daha eski olmasina rağmen daha iyi ve kaliteli bir otomobil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serhat:_19

    Arkadasin dediği gayet doğru, daha eski olmasina rağmen daha iyi ve kaliteli bir otomobil

    Alıntıları Göster
    Size göre öyledir bana göre değildir .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.