Arkadaşlar merhaba, başlık biraz tuhaf oldu farkındayım. Benim Samsung Galaxy S8 telefonum var ve garantisi bitti. Garanti bitmeden önce 2 defa telefon görüşmesinde karşı tarafın sesi çok az geliyor diye servise verdim ve yazılım güncelleyerek ahize sesi yukseltiliyirdu. Ben iki defa telefonu fabrika ayarlarıa sıfırladım ve 2 defada ses tekrar eskisi gibi çok kısık geleme başladı. Kısacası bu sorundan dolayı 2 defa garantiye yolladim ve 2sinde de yazılım güncellereyse telefonu düzelttiler. Ben de yazılım güncelliyorum fakat ses düzelmiyor. Fabrika ayarlarına da döndüm hard format da atıldı yetmedi bir telefoncuya görürdüm o da yazılım güncelledi elinden geleni yaptı ama ahize problemim düzelmedi. Konu hakkında bilgisi olan bir arkadaşım var mı acaba? Samsung servisi nasıl bir yazılım güncelliyor ki ahize sesim düzeliyor, telefonu fabrika ayarlarına döndürünce ahize sesi kısılıyor. Bunun baska bir yolumu var acaba. Şimdiden teşekkür ediyorum.