Şimdi Ara

Astra Bu Kadar Kötü mü ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
1.244
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bu videoyu forumdan cihanair adlı arkadaş çekmiş

    http://www.youtube.com/watch?v=PK1BFkozc0g



  • yav hee hee
  • Arkadaşlar allahınızı seviyorsanız böyle saçma videoları paylaşmayın. 6 yıl 115 000 km kullandım. Halen de kullanıyorum. Satmaya veya değiştirmeye kıyamıyorum. Zaten araç 1.3 dizel easytronik, ne bekliyorsunuz bu arabadan anlayamadım. Ekonomik, sağlam, güvenli ve 115000 km de bir an bile yolda bırakmadı. Saygılar
  • Beni yanlış anlamayın arkadaşlar bende çok komik buldum açıkcası. Bu videoya inanan kişiler var. Bende kullanıcılarına sorup gerekli yerlere gerekli cevaplar ulaşsın istiyorum.
  • 2005 model 1.6 easytronic ve 2011 model 1.3 cdti easytronic Astra kullandım. Bu videoda anlatıldığı gibi aşırı sarsıntı hiç hissetmedim. Kulladığı aracın 100bin üzerinde olduğunu görüyorum; belki egr valfi ya da başka bir nedenden aracın sıkıntısı olabilir ki video'yu çeken kişinin niyetinin, aracı karalamaya çalıştığını düşünüyorum.
  • 3 yıldır kullanıyorum. 1 yıl 1.3 dizel easytronic kullandım. 2 yıldır da 1.6 benzinli easytronic kullanıyorum. Sarsıntı falan yok. Bu zamanda sarsıntılı vites gecisi yapacak araba mı var ya. Videonun ilk saniyelerini izledim guldum ve kapattım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi qwertyasdfzxcv -- 5 Ekim 2013; 17:57:26 >
  • Aynı aracın manuel viteslisine sahibim. Easytronic hakkındaki yorumlara birşey diyemem ama gaz tepkimesinin kötü olduğu (1 saniye kadar gecikmeli algılıyor), her taraftan langır lungur ses geldiği yorumlarına aynen katılıyorum. Ki benim araba 2011 yılında sıfır olarak alınmış, daha 16 bin küsür km.de olan bir araba...
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Focus neden bu kadar pahalı !
    5 yıl önce açıldı
    Megane 4 çok mu kalitesiz
    4 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ALONSO_06

    Aynı aracın manuel viteslisine sahibim. Easytronic hakkındaki yorumlara birşey diyemem ama gaz tepkimesinin kötü olduğu (1 saniye kadar gecikmeli algılıyor), her taraftan langır lungur ses geldiği yorumlarına aynen katılıyorum. Ki benim araba 2011 yılında sıfır olarak alınmış, daha 16 bin küsür km.de olan bir araba...

    1.6 115 bg olan araçtan mı bahsediyorsunuz? Alt devirlerde evet biraz gaz tepkimesi yavaş ama 3 bin devirden sonra hakkını veriyor. Eğer devrini iyi yakalarsanız yüksek hızlarda hiçbir sorunu yok. Onun dışında bizim araç 2008 model ama langır lungur ses duymadım ben hiç. aracın süspansiyonları sert biraz. ( yol tutuşu da ona göre iyi tabi ki ) eğer konfor sorunu yaşıyorsanız lastik havalarını comfort'a göre ayarların. cidden bizim arabada ses felan yok. 2 senede çok yordunuz arabayı galiba.




  • Evet hocam 1.6 115 hp olan. Gaz teli yok bu araçlarda sensör var. O yüzden gecikme oluyor. Bu da tabi özellikle yokuşlarda kalkarken falan sıkıntı yaratıyor. Aracın kalkışı gerçekten hantal kalıyor. Kalkışlarda bağırtmadan ya da titretmeden kalkmak için aracı biraz tanımak gerekiyor. Hatta ilk aldığımız sıralarda acemi sürücüler gibi hoplaya zıplaya kalkıyordum çok farklı gelmişti. Birkaç ayımı aldı alışmak. 3 bin devirden sonra hakkını verdiğine ben de katılıyorum. 1.6 atmosferik motor ancak bu kadarını verebilir.

    Langır lungur ses değil de, çatır çutur desek daha doğru olur sanırım Özellikle kışın tümseklerden falan geçerken dikkat ederseniz, aracın her yerinden çıtırtılar geliyor. Aracı ilk çalıştırdığınız anda hava yönlendirme kanallarının sesi çok net duyuluyor uğultu şeklinde. Çoğu kullanıcı farkına varmaz ama ben biraz pimpirikliyim bu konuda. Araçtan gelen her sesi dinlerim. Ayrıca 100 km hızdan sonra abartı denilebilecek düzeyde rüzgar sesi alıyor içeri. Hatta 120 km.den sonra araç içinde konuşurken birbirimizi duymakta zorlanıyoruz.

    Yol tutuş konusuna da kısmen katılmıyorum. Tamam, diğer muadili olan modellerden çok altta kalır yanı yok ama fazlası da yok bence. Her lastik basıncını denedim ama araç virajlarda güvensizlik veriyor. Fazla zorlamam arabayı ama orta hızlarda arkayı her an bırakacakmış gibi hissettiriyor. Hatta 1-2 sefer hafiften bıraktı ama spin atacak kadar ciddi durumda kalmadım Allah'tan... Herkes Astraların yol tutuşuyla övünür ama bendeki araçta sıkıntı var sanırım çözemedim 2 yıldır. Balansına falan da baktırdık, sıkıntı yok dediler. Belki lastiklerdendir bilmiyorum. Aracın üzerinde hala fabrikasyon Continental lastikler var. Bu lastiğin de iyi olduğunu söylüyorlar ama zamanı gelince Michelin falan deneyeceğim belki bir nebze çare olur.

    Arabayı yormuyorum, aksine çok titiz kullanırım. Yoldaki çukurlara, tümseklere bile çok dikkat ederim yani aracı pek sıkıştırmam, üzmem.

    Son olarak, aracım 2008 model demişsiniz. Yani Astra J kasa çıkmadan önce, güncel kasa olarak üretilmiş bir araç. İnternette biraz araştırma yaparsanız, kampanyalı satılan, fiyatı 45 bin civarından 35 bine düşen Astralarda pek çok malzemenin çalındığını görebilirsiniz. Çamurluk içi izolasyon süngeri, sağ ön aksa takılan vibrasyon damperi aklıma gelenlerden bazıları. Fark bu yüzden de kaynaklanıyor olabilir.




  • ALONSO_06 kullanıcısına yanıt
    Ben de aynı aracın dizelini kullanıyorum gaz tepkimesi konusunda çok rahatsız etmiyor fakat kasanın ağır oluşu alt devirlerde can sıkıcı oluyor. Çatır çutur ses dediğiniz şey sanıyorum arka taraftan geliyor. Daha önce corsa kullanmıştım aynı problem onda da vardı. Bir kere arka taraftan çarpmışlardı, tampon işlem gördü sonra ses düzelmişti. Tam emin değilim fakat tampon gevşiyor olabilir. Benim aracım 2011 model ve 47bin kilometrede. Bakalit yerlerinden ses geldiği her yerini serviste yaptırdım. Şu anda ses konusunda üzmüyor beni.

    Aracı ilk çalıştırdığınızda hava yönlendirme kanallarından uğultu değil ama tıkır tıkır bir ses bende de geliyordu. Hatta başka H kasaların hepsinde rastladım. Serviste mekanizmayı yağlattım şu anda onla ilgili de problemim kalmadı. Eğer sizinde demek istediğiniz şey bu ise yağlamak sorunu çözüyor.

    Rüzgar sesi olayı da yeni Classic III'lerde biliyorsunuz kapı eşik fitilleri yok. Sesi buna bağlıyorlar, sanıyorum daha önceki araçlarda rüzgar sesi bu kadar fazla değilmiş.

    Yol tutuşu konusunda da size çok hak veriyorum. Aynen bende de fabrikasyon Continental lastik var üzerinde ve güven duygusu çok kötü... Hatta şöyle söyleyeyim; Ben aracı alırken bir arkadaşımla aynı anda aldık. O biraz daha fazla KM yaptığı için 4 lastiğini yeniledi farklı model Continental aldı. Benim korkarak hızlı giremediğim virajlara inanılmaz agresif giriyor ve araçta tık yok. Ben de lastik değişim zamanını bekliyorum herhalde daha sert olan Bridgestone marka alacağım.




  • FatalERROR! kullanıcısına yanıt
    Daha sert lastik alırsanız yol tutuşunuz azalır, daha yumuşak lastik almalısınız.

    Bu arada bende de aynı araçtan var. Hem 2005 modelini hem klasik 2011 modelini sıfır aldım kullanıyorum. Araçlar arasında ses, tıkırtı yönünden bariz bir fark yok. Donanım olaraksa Classic 3 2005 enjoy sporta göre full denebilir. otomatik klima, ESP ve kararan ayna bile farkı belirtmek için yeterli. Ayrıca arabada ESP'yi devreye sokmadan nasıl kaydırabiliyorsunuz merak ettim.

    2005 model aracımda orijinal Bridgestone turanza ER 300 taş gibiydi ve hiç memnun değildim. 50 binde Pirelli P7 aldım ve başka bir arabaya binmiş kadar farketti. Şİmdiki aracın üzerinde de conti var turanza kadar değilse de bu serisi sert ve bence alt seviyede bir lastik. Kışlıkları (Good Year UG 8) taktırdığımda da kesinlikle çok farkediyor.

    Bu paraya başka araba yok ama gidişatın düşük hacimli ve turbolu yanısıra çift kavramalı debriyajlarda (DSG, EDC gibi) olduğu da bir gerçek. Yani arabalarımız demode kaldı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dradis -- 14 Ekim 2013; 17:51:18 >




  • Dradis D kullanıcısına yanıt
    Daha sert lastik istememin sebebi daha uzun ömürlü olması için. Ayrıca yeni Turanza'ların yol tutuşunu çok övüyorlardı. Anladığım kadarıyla bir çok marka kullanmışsınız; Bana yardımcı olabilirsiniz.. ESP sorusunu da bana sorduysanız benim aracım manuel classic 3 olduğu için maalesef ESP bulunmuyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FatalERROR!

    Daha sert lastik istememin sebebi daha uzun ömürlü olması için. Ayrıca yeni Turanza'ların yol tutuşunu çok övüyorlardı. Anladığım kadarıyla bir çok marka kullanmışsınız; Bana yardımcı olabilirsiniz.. ESP sorusunu da bana sorduysanız benim aracım manuel classic 3 olduğu için maalesef ESP bulunmuyor.

    Tabii sizin aracın manuel olabileceğini düşünemedim, pardon.

    Lastik bence tasarruf düşünülecek bir ekipman değil. Yol tutuşu iyi, nispeten yumuşak bir lastik hem güvenliğiniz için önemli hem de araçtan keyif almanızda önemli bir unsur. Bunları dikkate alarak tekrar bir maliyet analizi yapmanızı öneririm. Ben de sadece bir kullanıcıyım, konunun uzmanı değilim ama bana kimse turanza aldıramaz:) Bu arada ben kullanmadım ama Nokian kullanan herkes lastikten memnun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dradis -- 17 Ekim 2013; 19:33:36 >




  • Dradis D kullanıcısına yanıt
    Biraz daha araştıralım. Teşekkürler
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.