Şimdi Ara

Astra CDTI 15000 KM bakım, tavsiyeleriniz...

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
6
Cevap
0
Favori
2.465
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • selam arkadaşlar,

    bende 2007 model astra cdti var ve 15000 bakımı geldi. birkaç bayiye sordum fiyatının 320 ila 380 arasında olduğunu söylediler.. istanbul b.evlerdeyim, maslak itü de okuyorum.. yakın çevrede olsun istiyorum servisin.. aşağıdaki bayileri aradım, ataköyü de aradım falkat sorun vardı bi daha arayamadım...
    Aşağıdaki servisler ilk bakım için;

    mar oto (eyüp) : 330 YTL
    Arkas (maslak) : 365 YTL
    balkan (z.burnu): 350 YTL
    gerçek (b.taş) : 380 YTL
    odak (topkapı) : 320 YTL

    dediler.. ayrıca arabanın lastigini kaldırıma sertçe vurduğumdan olsa gerek arabanın direksiyonu 110 km/s 120 km/s dan sonra titriyor, bunun için de rot balansa girmesi lazım sanırım, odakta rot balans için de 60 YTL istediler.. 15000 km bakımında değişecek parçalar da şunlarmış;

    -Hava Filtresi
    -Polen Filtresi
    -Yağ Filtresi
    -Yakıt Filtresi
    -Karter Tıpa Pulu
    -Motor Yağı

    verilen fiyatlar normal mi? ayrıca gidip de memnun kaldığınız servisleri de söylerseniz sevinirim..

    teşekkürler...


    edit: başlık...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mstf.ky -- 5 Aralık 2007; 17:38:30 >







  • quote:

    Orjinalden alıntı: mstf.ky

    selam arkadaşlar,

    bende 2007 model astra cdti var ve 15000 bakımı geldi. birkaç bayiye sordum fiyatının 320 ila 380 arasında olduğunu söylediler.. istanbul b.evlerdeyim, maslak itü de okuyorum.. yakın çevrede olsun istiyorum servisin.. aşağıdaki bayileri aradım, ataköyü de aradım falkat sorun vardı bi daha arayamadım...
    Aşağıdaki servisler ilk bakım için;

    mar oto (eyüp) : 330 YTL
    Arkas (maslak) : 365 YTL
    balkan (z.burnu): 350 YTL
    gerçek (b.taş) : 380 YTL
    odak (topkapı) : 320 YTL

    dediler.. ayrıca arabanın lastigini kaldırıma sertçe vurduğumdan olsa gerek arabanın direksiyonu 110 km/s 120 km/s dan sonra titriyor, bunun için de rot balansa girmesi lazım sanırım, odakta rot balans için de 60 YTL istediler.. 15000 km bakımında değişecek parçalar da şunlarmış;

    -Hava Filtresi
    -Polen Filtresi
    -Yağ Filtresi
    -Yakıt Filtresi
    -Karter Tıpa Pulu
    -Motor Yağı

    verilen fiyatlar normal mi? ayrıca gidip de memnun kaldığınız servisleri de söylerseniz sevinirim..

    teşekkürler...


    edit: başlık...



    Ben 30bin bakımında bile bu kadar para vermedim... Fiyatlar pahalı bence bilakis rot balans

    Rot balansa 30ytl verdim. Sis farlarına 13ytl ve Karter tapasına 7ytl verdiğim halde bunlar extralar.

    TOPLAMDA 324YTL normalde 274ytl tuttu.

    Denizli Funoto güzeldir.




  • orası denizli yaw:) istanbulda yaşamak kolaymı
    geyik bir yana rot balans için herhangi bir lastikçiye git onlar gözünün önünde yaparlar.
    ben gerçekten çok memnunum açıkçası 3 tane aracımız düzenli olarak gerçeğe gidiyor. imzamdaki arabada 7500de odakta kontrolden geçtikten sonra bir daha odağa uğrayacaımı sanmam. gerçeğin bana göre bir avantajıda evime yakın olması. arabayı bırakınca gitmesi gelmesi kolay oluyor.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: TiFoSi_BJK

    orası denizli yaw:) istanbulda yaşamak kolaymı
    geyik bir yana rot balans için herhangi bir lastikçiye git onlar gözünün önünde yaparlar.
    ben gerçekten çok memnunum açıkçası 3 tane aracımız düzenli olarak gerçeğe gidiyor. imzamdaki arabada 7500de odakta kontrolden geçtikten sonra bir daha odağa uğrayacaımı sanmam. gerçeğin bana göre bir avantajıda evime yakın olması. arabayı bırakınca gitmesi gelmesi kolay oluyor.


    İyi güzel diyorsunda denizlide yetkili opel servisi 1 tane var. Rekabet denilen bir durum yok ama istanbul öylemi? Her taraf servis.

    Bence yetkili servis fiyatları 300den fazla olmamalı...




  • teşekkürler arkadaşlar.. rot balansı dışarda hallettimdiyelim ama fiyatlar tüm servislerde aşağı yukarı aynı.. ben de işte topkapı tam yolumun üstü diye odağı daha yakın buldum, diğerlerine hep ikinci veya üçüncü bi vasıta gerekecek..
  • ama odağa gitme. bugün gittim ayna rezistanslarım çalışmıyor diye. önce corsalarda aynada rezistans yok dediler. olmaz olurmu corsa c mde bile vardı dedim. ondan sonra sol aynadaki açı değişikliğini gösteren çizgiyi rezistans sandılar bakın ısınıyo sorun yok dediler. güç bela ikna ettim iki aynada da rezistans olduuna. sonrasında sigortası atmıştır belki bakalım dememe rağmen aracı sıraya aldılar 4 saatte 1 adet sigorta değiştirdiler. sonra birde gene bekleriz diyorlar. çok bekleyecekler bu gidişle.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.