Şimdi Ara

Astra G otomatik vites sorunu.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
16
Cevap
1
Favori
17.937
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Selamlar. 2001 model astra tork konvertörlü tam otomatik(D-R-N-1-2-3) aracım var. Aracı yaklaşık 2 saat kullandıktan sonra D de kalkarken sanki büyük Vites te kalkıyormuş gibi kalkıyor bir türlü devir almıyor en fazla 2500 devire çıkıyor dip gaz. Boştayken veya manuele çekip 1 de kalktığımda sıkıntı olmuyor. Konağı açıp kapatınca düzeliyor sıkıntı kalmıyor. Problem ne olabilir. Nasıl çözülebilir? Ne kadara mal olur? Yardımcı olabilirseniz sevinirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi capoeirista -- 21 Temmuz 2019; 10:27:0 >



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Astra G Otomatik Şanzıman Sorunları

    Opel Astra G'nin otomatik şanzımanıyla ilgili bazı yaygın sorunlar şunlardır:

    • Astra G Otomatik Şanzıman Arızaları: Astra G otomatik şanzımanlar, vites kayması sorunları, kayma ve hatta arıza gibi çeşitli arızalara karşı hassastır.
    • Opel Astra G Otomatik Şanzıman: Bu modelin otomatik şanzımanları, bakım ve onarım konusunda özel uzmanlık gerektirebilir.
    • Astra G Otomatik Vites Pozisyon Şalteri: Vites pozisyon şalterindeki arızalar, aracın vites değiştirmede zorlanmasına neden olabilir.
    • Opel Astra 1.6 CD Otomatik Vites Yorumları: 1.6 CD motorlu Astra G'lerin otomatik vites performansı hakkında çeşitli yorumlar mevcuttur. Bazı kullanıcılar yumuşak ve güvenilir vites geçişlerini bildirirken, diğerleri gecikmeler veya sorunlar yaşamıştır.
    • Astra G Otomatik Şanzıman Yorumları: Astra G otomatik şanzımanlarının genel performansı ve güvenilirliği hakkında da çeşitli yorumlar bulunmaktadır. Bazı sahipler uzun yıllar sorunsuz bir şekilde çalıştıklarını bildirirken, diğerleri tekrar eden sorunlarla karşılaşmıştır.
    • Astra G Otomatik: Aracınız bir Astra G otomatikse, otomatik şanzımanını düzenli bakım ve onarımla korumanız önemlidir. Bu, OEM parçalarının kullanılmasını, sıvı seviyelerinin kontrol edilmesini ve şanzımanın zamanında onarılmasını içerir.

    Otomatik şanzıman sorunları yaşıyorsanız, nitelikli bir tamirciye başvurmanız önerilir. Doğru tanı ve onarım, aracınızın güvenli ve verimli şekilde çalışmasını sağlamaya yardımcı olacaktır.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • aracı bilgisayara bağlattık ve

    "p0730 yanlış vites oranı(anlamsız) - Tesisat, şanzıman sınır sensörü/swiç, vites değiştirme selenoid, şanzıman mekanik arıza"

    hatası verdi.
  • Güncel

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sELONOID VALFLER arıza vermıs akuyu de degıstırın kalıtelı Vartz takın otomatık vıtes araçlarda akü onemlı
  • bu arada açılmışken ustanızada sorun ama yagı degısse aracın daha ıyı olur ama uzun yıllar sanzuman yagı degısmemiş araçlarda adaptasyon bazen yapamıyoorlarotomatık sanzuman bazen şans işi olabılıyor arkadaşım Turkıyedce cok ıyı usta ahlaklı durüst nerede?
  • Selenoid valflerinin temizlenmesi bu işi çözer. Aynı zamanda yagıda degiştirirseniz 300 lira kadar masrafı olur tahminimce ancak bu geçiçi çözümdür 2-3 yıl sonra aynı sorunla bir daha karşılaşılabilir
  • Merhabalar,arkadaşın sorununa benzer sorun bende yaşıyorum,opel astra 2001 otomatik kullanicisiyim,arac ilk calistiginda problem yok ama ortalama 15 dk gectiginde trafigin yogunlugu da etmen arac durdugunda vitesi 1 e dusurmuyor sanki 3 de kalkiyor cok zorlaniyor ekran olmadigindan hangi viteste oldugunu anlayamiyorum ve S tusu calismiyor tamir isigi yaniyor,vitesi manuel olarak 1 e cektigimde geciyor ve ilerliyor ilk aklima elektiksel bi arza oldugu geliyor sanziman beyniyle ilgili gibi bu konuda yorumlarinizi bekliyorum insallah sanzimanin balatalariyla ilgili bi sorun yoktur.Daha once yasamis olan arkadaslar var mi yada neden kaynakli olabilir?Tesekkurler.
  • capoeirista C kullanıcısına yanıt
    hocam şanzımanla ilgili sorunu çözebildin mi?bende yaşıyorum benzer problem.
  • uyar006 U kullanıcısına yanıt
    çözülmedi hocam. motor bölümünde transmission control unit arızası da çıktı sonradan. muhtemelen şanzıman beyni ama komple revizyona gitmesi gerekecek gibi görünüyor.
  • bende revize ettim artik 2750 e patladi,baska caresi yokmus ama simdi canavar gibi oldu 10 yil garanti verdi usta :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • uyar006 U kullanıcısına yanıt
    Nerde yaptırdın? İyi usta bulabilirsem manuel taktıracağım ben de

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ankara dayim ben,burda aydogmus sanzuman var yillarin firmasi isin ehli tavsiye ederim bana en az 10 yol garanti verdi netten bi arastir istersen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynı sorun 1999 model astra aracımda var. Siz nasıl çözdünüz yardımcı olursanız çok memnun olurum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Revizyona gitti bi sürü masraf çıktı hocam. Uğraşmak yerine şanzıman elinizde patlamadan satın aynı fiyata düşük segment daha yeni bi araç alın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi capoeirista -- 20 Mart 2019; 0:57:7 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar.2004 model astra g otomatik. Bu araçla ilgili bir kaç sorum olacaktı bilen arkadaşlar yanıtlarsa sevinirim. Öncelikle bu aracın şanzımanı tam otomatik tork konvertorlulumudur.ikincisi zamanla değişecek parçası varmıdır ( balata kavrama gibi....)birde dik veya normal yokuşlarda geriye kaçırma yapıyor mu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • astral1975 kullanıcısına yanıt
    4 ileri olanlar tam otomatik tork konvertorlu, yağ değişimi dışında bakımı yok, balatalari var ama ömrü şanzıman ömrüne yakın, değiştirmek icin de şanzıman revizyonu gerekiyor zaten. 5 ileri olan vites geçişleri sarsıntılı olanlar easytronic yanı yari otomatiktir. Düz vites gibi kavrama kullanır, astra g de bu şanzıman yok sanırım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.