Şimdi Ara

Astra GTC Bayi İzlenimleri ve Fotoğrafları (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
96
Cevap
1
Favori
10.915
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • aracı geçen gün izmir egem de ben de inceledim..

    öncelikle arabalarla ilgiliyim diyenin bakmadan geçemeyeceği bir model...sedandan devşirme bütün opel tek kapıları gibi arkası nefis...

    kendine baktırıyor ama scricco gibi arsızca değil de efendice bir dikkat çekişi var...

    içinde gösterge üstü plastik harbiden plastik...taş gibi...olmamış...kokpitte gtc ye özgü sportif bir nüans hiç yok..astra j kasa kokpiti neyse bu da o...sonuçta aracın içinde gidiyoruz ve insan farklı olduğunu hissetmek ister..yok..

    arka koltuklarda normal boyda bir insan evladı mümkün değil rahat edemez...sevmediğiniz biri varsa ceza olsun diye bu araçta arkaya oturtun.

    fiyat gerçekten yüksek...

    niye böyle diye sorduğunuzda verilecek mantıklı bir cevap yok...

    tek cevap: "ama onun arkası şey ondan dolayı" olabilir...bu da yeterli değil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: joushkun

    quote:

    Orijinalden alıntı: sapultra

    Ben çok beğenmeme rağmen bir Scirocco değil diyorum.

    Çoşkun,kuruz'u bir an önce görmek dileğiyle.Allah kazadan,beladan,her türlü GM grubu sorunundan uzak tutsun.

    Sağol gardaşım, gösteririm ama vermem.

    Ellememe izin var mi,plastiklerden minciklasam?
  • Deltadan vazgecersem aklimdaki arac bu ancak 0-100u cok kotu degil mi?
  • Araba yavaş tasarımına göre, fazla yakıyo, pahalı, içi vasat kalite olarak. Dış tasarım güzel sayılır bitek. Beğenmedim tırttt
  • 62.000 TL gibi bir fiyat ile rekabet etmesi zorlaşacağını düşünüyorum. Giulietta ve scirocco 'nun fiyat aralığında. Heleki giuliettanın multi-air motorunun yanında ve ne kadar laf edilse dahi TSI motorun yanında kötü bir motora sahipken bu fiyata pek tutulacağını düşünmüyorum.

    55.000TL gibi bir fiyat ile girseydi çok satacağı şimdiden düşünülebilirdi. Ama 62.000 TL ile zor...

    @donnaiolo evet, değerler pek iyi gözükmüyor, yanına bir de yakıt tüketim verilerini ekleseniz, bu zamanda iyice kötü gözüküyor. Bunun sebebi active select denilen otomatik şanzıman ve sahip olduğu ağır kasa.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BaRiS

    quote:

    Orijinalden alıntı: sissil

    içi çok plastik geldi bana. 65bin lira edecek neyi var çok merak ettim açıkçası.

    Haklısın usta. Ama sorun değil. Alırsın arabayı, 500 lira verip halıfleks kaplatırsın, o zaman 65500 TL eder işte.

    Hani fotoğrafa bakıp, plastik kalitesine karar verip, bir de "Bu araç x TL eder mi?" diyorsunuz ya, vallahi tebrik ediyorum (bir de sinyal kolu/vites kolu oranı var tabi, altın oran mübarek). İmreniyorum sizin gibi Kryptonite gözlü, Nostradamus hisli abilere, yemin olsun imreniyorum. "Allah'ım" diyorum kendi kendime, "Aracın motoruna, şanzımanına, donanımına, kullandığı teknolojilere bakmadan, sadece ve sadece plastik miktarına bakarak aracın ederine karar veren insanlar gibi niye yaratmadın beni?" diye isyan ediyorum. Yahudi olasım geliyor, Kudüs'e taşınıp, her sabah belediye parkında spor yaptıktan sonra Ağlama Duvarı'nın önüne geçip, 2 saat boyunca ritmik hareketlerle bir öne, bir geriye eğilip hönküre hönküre böğüresim geliyor. Yaz sıcağında mont giyip, Rio de Janerio'nun Copacabana plajinda kızgın kumlara uzanıp, binlerce dolgun ablanın arasında güneşlenerek ermek, erenlere karışmak istiyorum.

    Ama işin sırrını öğrendim ağa. Bundan sonra araba alacağım zaman, önce konsolun plastiğine bakacağım, canlı canlı da değil, fotoğraftan, bir de sinyal kolu uzunluğuna. Hani plastiği halıfleks'le hallederim ama, sinyal kolu vites kolundan uzunsa mümkün değil almam. Sinyal kolu uzun araç, çok rerörerö araçtır, bunu bilir, bunu söylerim bu vakitten gayrı.







  • kırmızı bu arabaya çok yakışıyor
  • Beğenenlerde olmuş çöp diye nitelendirenler de...
    Herkesin kendi fikri ve herkesin kıstasları farklı kimisi plastik kalitesine bakarken kimisini sürüş dinamikleri ilgilendiriyor. Silecek koluna beklediğimden çok takılınmış. Uzunlukla ilgili bir problem yok bence. Zaten kısa olsa direksiyon arkasından kullanımı zorlaşır. Yakından yapılan makro çekim farklı algılara sebep olmuş.
    Şahsi fikrimi soracak olursanız araç genel anlamda gerçekten güzel beğendim ama bu bütçede tercihim Scirocco olurdu.
  • yani benim aracım yok ama 2 arkadaşımda opel var. biri 2.0 vectra gt 98 model diğerinde olanda corsa 1.4 twinport sanırım 2005 model. 2.0 vectrası olan 12 senedir kullanıyor arabayı 6-7 ayda bir rutin kontrolü dışında hiç bir şekilde servise gitmedi.üstüne tüp de taktırdı banamısın demedi.diğer corsa ise bir kere takla atarak kaza yaptı.ondan sonra eleman bir süre uğraştı o arabayla, düzeltti şimdi ise o da gayet tıkır tıkır hala biniyor.zaten 0 almıştı corsayı.toyota alan arkadaşım var corolla ömürlük araba.bin git her yere. ona da lafım yok.lakin honda crx alan bir arkadaşım ise motorun yatak sarmasından tutunda üstüne bujilerin yanması,tüpün sıkıntı çıkarması vs. birsürü arıza ile uğraştı.inat etti,sattı aracını yine crx aldı ve bu seferde pistonları eğdi.diyeceğim o dur ki özellikle 2.el araba alıyosak bizden önceki kişinin nasıl baktığı araca epey önemli.istediği kadar honda,opel,bmw,vw vs olsun.sen veya senden önceki nasıl kullandıysa arabanda sana öyle tepki verir.bu yüzden yok opel şunu yapsın yok vw nin bunu iyi demek çok saçma. yeni astra gtc ye gelince bence mükemmel bir araç olmuş.ben scirocco hastasıydım ama bu araç her türlü onla kapışır.scirocco ya benziyo demek de bence yanlış. ona bakarsak,misal; megane cupe eski astra gtc den esinlenmiş ya da tam dersi gibi milyon olasılığı oluşturabiliriz bana göre.alacaklara şimdiden hayırlı olsun.




  • valla alınası bir araç olmuş. scirocco'ya ve rcz'ye güzel rakip bence
  • Opel eskisi gibi rakiplerinin önünde araçlar üretemiyor ne yazık ki. Yavaş yavaş da marka değerini öldürüyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: colibaly

    Opel eskisi gibi rakiplerinin önünde araçlar üretemiyor ne yazık ki. Yavaş yavaş da marka değerini öldürüyor.

    Astra konusunda haklisin, eski Astra zamaninda C sinifinda cok ondeydi hem tasarim, hem de donanim olarak. Motor/performans olarak geri kaliyordu ama rakiplerinde opsiyon dahi olmayan bir cok ozelligi standart sunarak one cikti. Simdi yeni Astraya bakiyorum eski Astradan tabiiki iyi ama eskisi kadar fark yaratamadi bence de.

    Fakat Insignia ya bakiyorum hem tasarim hem donanim olarak yine sinifinda cok iyi bir yere oturdu. Insigniadan sonra yeni Astradan beklentilerim cok daha fazlaydi. Yine de marka degerini oldurdugunu dusunmuyorum en azindan dis tasarim olarak hala cok iyi gidiyor. 1.4T motor da fena sayilmaz.

    Yeni Zafirada da iyi is cikarmislar gibi gorunuyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: berk984

    quote:

    Orijinalden alıntı: colibaly

    Opel eskisi gibi rakiplerinin önünde araçlar üretemiyor ne yazık ki. Yavaş yavaş da marka değerini öldürüyor.

    Astra konusunda haklisin, eski Astra zamaninda C sinifinda cok ondeydi hem tasarim, hem de donanim olarak. Motor/performans olarak geri kaliyordu ama rakiplerinde opsiyon dahi olmayan bir cok ozelligi standart sunarak one cikti. Simdi yeni Astraya bakiyorum eski Astradan tabiiki iyi ama eskisi kadar fark yaratamadi bence de.

    Fakat Insignia ya bakiyorum hem tasarim hem donanim olarak yine sinifinda cok iyi bir yere oturdu. Insigniadan sonra yeni Astradan beklentilerim cok daha fazlaydi. Yine de marka degerini oldurdugunu dusunmuyorum en azindan dis tasarim olarak hala cok iyi gidiyor. 1.4T motor da fena sayilmaz.

    Yeni Zafirada da iyi is cikarmislar gibi gorunuyor.

    Son 10 yılda Insignia dışında hiç bir aracını beğenemedim Opel'in. Insignia hakikaten çok farklı.




  • Astra'nın OPC'si de bir başka

     Astra GTC Bayi İzlenimleri ve Fotoğrafları

     Astra GTC Bayi İzlenimleri ve Fotoğrafları

     Astra GTC Bayi İzlenimleri ve Fotoğrafları

     Astra GTC Bayi İzlenimleri ve Fotoğrafları




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rasim888

    dün ''top gear'' programını seyrettim,eleştirmen porshenin en pahalı modelini ve daha ucuz bir modelini test etti, ucuz porshede maliyeti düşürmek için gösterge panelinin üstündeki plastiği koymamışlar, iç kapı açma mandalı bildiğin kırmızı kumaş kurdela idi, ağzım açık kaldı bir kapı mandalı kaç kuruşturki diye düşünürken test başladı, önce pahalı olanı test etti sonra ucuz olanı,,, test sonuçları hiç umduğumuz gibi çıkmadı, ucuz olan porshenin sürüşü, konforu yol tutuşu,stabilitesi,agresifliği eleştirmeni o kadar etkilediki belkide şimdiye kadar bir arabaya verdiği en yüksek puanı vermiştir, iç kapı mandalı kurdeladan olan bir araba herkesi şaşırttı,,, bunu,daha yeni gtc nin koltuğuna k...nı değdirmeden şunla bunla kıyaslıyan arkadaşlara ibret olsun diye anlattım,o bölümün tekrarını bu hafta verirler ligtv 3 den bulup seyredin...

    O ayrıntılar araç ucuz olsun diye değil, olabildiğince hafifletmek için. Sen çok yanlış bakmışsın olaya..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: JasoNBuraK


    quote:

    Orijinalden alıntı: rasim888

    dün ''top gear'' programını seyrettim,eleştirmen porshenin en pahalı modelini ve daha ucuz bir modelini test etti, ucuz porshede maliyeti düşürmek için gösterge panelinin üstündeki plastiği koymamışlar, iç kapı açma mandalı bildiğin kırmızı kumaş kurdela idi, ağzım açık kaldı bir kapı mandalı kaç kuruşturki diye düşünürken test başladı, önce pahalı olanı test etti sonra ucuz olanı,,, test sonuçları hiç umduğumuz gibi çıkmadı, ucuz olan porshenin sürüşü, konforu yol tutuşu,stabilitesi,agresifliği eleştirmeni o kadar etkilediki belkide şimdiye kadar bir arabaya verdiği en yüksek puanı vermiştir, iç kapı mandalı kurdeladan olan bir araba herkesi şaşırttı,,, bunu,daha yeni gtc nin koltuğuna k...nı değdirmeden şunla bunla kıyaslıyan arkadaşlara ibret olsun diye anlattım,o bölümün tekrarını bu hafta verirler ligtv 3 den bulup seyredin...

    O ayrıntılar araç ucuz olsun diye değil, olabildiğince hafifletmek için. Sen çok yanlış bakmışsın olaya..

    haklısın hocam, eskiden şahin arabaların sağ aynası takılmadan üretilirdi,canı isteyen parasını verip taktırırdı belki oradan aklıma takıldı, arabayı hafifletmek için iç kapı mandalını kumaş yapmaları bana ağırlık değil maliyet kıstıkları hissi uyandırdı, bir mandal kaç gramdır yaa




  • Porsche gibi bir firmada maliyet kaygısı olmaz. Belki kapı kolunun hafifletilmesi çok bir avantaj sağlamaz ama sembolik olarak aracın safını belirtir. Sonucunda da herkesi şaşırtan sürüş dinamiği elde ediliyor işte..
  • Biz gençken kadett lere bakardık GSI lara bakardık ne arabalardı bee..
  • mükemmel,mükemmel,mükemmel.
  • nefes kesici
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.