Şimdi Ara

Astra-İnsignia-Civic-508-Ceed mi? :) Muhteşem bir karmaşadayım. Üstadlardan çözüm bekliyorum:) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
54
Cevap
0
Favori
1.412
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 508 sahibi olarak uzun uzun yazardım ama zor geliyor:) Ben çok memnunum ve bugünde alacak olsam sizin tercihlerin arasında yine bunu seçerdim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İnsignia için sıvı sistem gerekmiyor.Normal sıralı yeterli brc yi 2.300-2.400 taktirirsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • m0z kullanıcısına yanıt
    Hocam senin kafanı daha çok karıştırasım geldi nedense:)) Eğer manuel olabilir diyorsan kriterlerinin hemen hemen tamamını karşılayan araç Avensistir. D sınıfı, konforlu, donanımlı, 2.eli iyi, motoru lpg uyumlu, geniş... bütçenize göre 2012/2013 modellerini bulabilirsiniz diye düşünüyorum.

    düzeltme: Açıklamanızın son paragrafında avensisi eledim demişsiniz, kaçırmışım o kısmı kusura bakmayın ama yinede düşünün bence:)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mathematician_01 -- 25 Temmuz 2016; 22:13:16 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dizel otomatik ceed alınabilir hb istiyorsan
  • quote:

    Orijinalden alıntı: m0z

    Hocam 82.000 kmde cam tavan dahil premium Ceed gümüş renk 62 bin TLden pazarlikla 60a alabiliyorum.Tüp sıkıntımda olmaz ama bilmediğim tanımadığım araç sorulari bu yüzden yazdim kullanıcılar çıkarsa kararim kesinlesir.

    60 bine premium bulabilmissen cok iyi , eder kazasi degiseni birseyi yoksa. Ama soylemek istedigim 128 bgliklerden bulabilirsin 136 bg.likler icin 70 bin bandini devirmeniz gerek. Illa şu araci alin demiyorum kendi arastirmanizi yapin ama kararinizi ceedten yana kullanirsaniz 2012-2013 ve 2015 modeller olmak uzere 3 ceed var ailemde istediginiz bilgiyi yardimi elimden geldigince telafuz etmeye calisirim. Bol sans kardesim ...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tahas T kullanıcısına yanıt
    Hocam 508 Allure paket 60 bin tl kaza boya yok 70 bin kmde sunroof ve koltuk isitma haric full versiyon.Sizce tercih etmeli miyim? Tüp uyumu var mi? Yakıt nasıl? Uzun yolda yüksek hızlarda ses alıyor mu içeri? Teşekkür ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mathematician_01 kullanıcısına yanıt
    Size şu kadar deyim gecen gun 2006 model 2.0 execute elegant otomatik pazarlik ettim.Full+full 39a aliyordum.Tüp uyumsuz çıktı.Kmde 45 kuruş benzinde beni üzer dedim vazgectim.Hep beğendiğim bir arac olmustur avensisler.Çünki F/p aracidir.Tabiri caizse Türk Erkeği klasik baba aracidir:) normal yakar full donanimdir.saglamdir.Fiyati muadillerine gore uygundur.Ama düz vites olmasi elememe sebep oldu.1.8 olanlarda temiz bulamadim.Bu arada soyledigim guruplarin hepsi kazasiz boyasiz için geçerli.Takintiliyimda biraz:)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi m0z -- 25 Temmuz 2016; 23:53:28 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • orhan1461 kullanıcısına yanıt
    Baktimda araç 2012 aralik çıkışlı imiş.128 beygir olan.Aralarinda çok fark var mı? Yakıt ve konfor nasıl?Ozellikle amortisörleri yumusak mi? Sürüş zevki ve motor kalite ve işçilik sizce fiyatina eder mi? Bu arada gdi gt tek kapili olanina bittim.Ama 70 bin bandında olmasi ve piyasasının az olmasi elememe neden oldu.Ama muhtesem bir arac olmus.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 41gokhan41 kullanıcısına yanıt
    Normal sıralı sistemde subap yada enjektor motor bilgim düşük erime yapiyormus.Celik lazimmis.Lpgnin yanma degeri yuksekmis.Piyasada bir mişler dolaniyor bu yüzden sıvı sistem dedim.Ama net bilgim yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Forumda aslinda yazi yazma amacim D segmente yakin C segment çıkarmı acaba sorulari idi.Basindan beri sordugum soru aslinda elma armut örneği oldu.Karsilastirma yapilmasi bile sacma.Çünki segmentleri farkli bu araçların ama kalite nerde bulunur bilinmez.Biliyorum D segment almak her zaman mantıklı diyorum ama günümüz standartlarinda buna çıkmanın bir bedeli var sanirim.
    Aslinda lagunayi çok duydum bir ara merakta sarmistim.Arastiracagim.Insallah otomatik vardir.Amacim konforlu bir araç hiz severim ama F1 pilotu değilim:) tavsiyeleriniz için cok tesekkur ederim.Yazima katilan her arkadasa teşekkür ederim.Çünki ciddi zaman geciyor burda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • EPICA kullanıcısına yanıt
    508in 1.6 thp otomatik olanları kaç ileri ve hepsimi tam otomatik. Motor bmw deki motorsu sanırım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CyberBot kullanıcısına yanıt
    1.6 Thp olan benzinli motor. Sanırım 6 ileri ve Bmw ile ortak üretilen yaziyordu.Tam otomatik şanzımanmış burda öğrendim onuda:) 1.6 dizeli var bide oda 6 ve yarıotomatik sanirsam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NinthMenderReturns


    quote:

    Orijinalden alıntı: yargicc

    Egea niye bakmadiniz hocam. 1.6 sıfır tam otomatik tüp uyumlu 5 yıl garantili yeterli donanım seviyesi vs vs.

    Adam İnsignia yada Astra'dan vazgeçip B sınıfı, malzeme kalitesi 0, 1.6 kağnı gibi atmosferik motorlu araç mı alsın ?

    Evet nolduki arkadaşa araç tavsiyesinde bulundum. Bu kadar marka takıntılı olmayın derim arkadaşın ihtiyaçlarını bence karşılıyor hatta deneme sürüşü yapsın beğenecektir. Ömürlük tam otomatik tüp uyumlu performansıda gayet yeterli vede sıfır bi araç.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ayrıca benzinli astranin bilmediğimiz üstün özellikli bi performansımi varki egeaya kağnı diyosunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • m0z kullanıcısına yanıt
    Abi nasıl olur avensis 2.0 atmosferik motor lpgye tam uyumlu çoğu ilanda Lpgli zaten turbo charger falan olsa anlarımda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Imgod I kullanıcısına yanıt
    2006 senesinde Avensis'te 2 tip motor çıkmış. Birisi atmosferik Lpg uyumlu bu motorda sorun olmuyor.Diğeri direk injeksiyonlu sanırım. Hatta motor kapağının üstünde D-4 motor yazıyor. (Bunu dizelle karıştırmayın. Dizelde sanırım D-4D yazıyor.) Bu motor tasarruf için üretilmiş. Buna tüp takmak mümkün olmuyor. Çok araştırdım İzmir'de bir tane usta takıyormuş ama 2000 km yer gidip gelmek ve tüm ustaların takmadığı motora Lpg zorlatmak ne kadar mantıklı bilemedim. Lpg takılan atmosferik Avensislerin arkasında avensis yazısının altında 2.0 yazıyor. Takılsa koltuk ısıtmaya kadar olan 156 beygirlik bir canavarı kaçırmazdım emin olun. Bu konu ile ilgili Kahramanmaraş/Eskişehir Prins'teki ustalarla görüştüm kesinlikle tavsiye etmiyoruz dediler. Takılan tüplerde ilk çıkan kara düzen tüpler deyip onlarda araç kaldırmadığından benzin kadar yaktığını belirttiler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi m0z -- 26 Temmuz 2016; 9:40:37 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: m0z

    Hocam 508 Allure paket 60 bin tl kaza boya yok 70 bin kmde sunroof ve koltuk isitma haric full versiyon.Sizce tercih etmeli miyim? Tüp uyumu var mi? Yakıt nasıl? Uzun yolda yüksek hızlarda ses alıyor mu içeri? Teşekkür ederim.

    Fiyat iyi ama belki biraz daha pazarlık payı olabilir. Bu aracın yakıt tüketimi şehir içi 10 lt civarlarında. Uzun yolda çok rahat 7 lere düşürmek mümkün. Yalıtım olarak 508 iyidir yalnız yüksek hızlarda ön sütunlardan rüzgar sesi fazlalaşıyor, gerçi sınıfındaki tüm araçlarda hemen hemen durum aynı. Yalnız motor serilik olarak çok iyidir ve şanzıman gerçekten pürüssüz. Bu motor hala son kasa mercedes c serisinde kullanılıyor ve ödüllü bir motordur. Bildiğim kadarıyla tüpe pek uygun değil yalnız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: m0z

    Astra olursa kesinlikle Afl far sistemi ve Cosmo paket alirim. Yakiyor ama gitmiyor nazlı biraz diyorlar kullanicilar biraz anlatır mı.? Uzun yolda 90 100 km/s hizdan sonra sesi çok alıyor mu? Otomatik vitesi nasıl? Tüp uyumu yok ama sıvı sistem taktirsam olur mu?

    Afl farı zaten bilhassa gece uzun yolda bir kez kullanın, bir daha halojen farlı arabaya dönüp bakmazsınız.

    J kasadaki otomatik vites biraz ağırkanlı ve tüketimi artırıyor. Ama dayanıklıdır, fazla sorun çıkarmaz. Performans olarak tork patlaması olmadığı için koltuğa yapıştırmaz ama motoru iyidir. 0-100 değerine bakmayın, hız gerekti mi üzmez. Yokuşta geri kaydırmaz, vs. kullanım olarak rahattır.

    Tüp uyumu da kaliteli bir kitle sorun yaşamazsınız. Pahalı olan sıvı sisteme gerek yok.




  • Arkadaşlar iyi günler;
    Kararımı Pegout 508 1.6 THP Allure tam otomatik 156 Beygir olandan yana kullanıyorum. 60 Bine pazarlık yapıyorum inşallah olursa bağlayacağız. Aracı alınca geniş bir değerlendirme yazısı yazacağım.
    İyi günler dilerim.
  • m0z kullanıcısına yanıt
    Kaç model ? İlan varsa linkini atar mısınız?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ccc123 -- 26 Temmuz 2016; 15:06:02 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.