Şimdi Ara

Astra J 1.3 CDTI ile 1.6 Dizel rakipleriyle nasıl başediyor? (7. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
204
Cevap
1
Favori
22.945
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar çok acımasızca yorumlar yapılmış yine astra da bu motorun olması ile d sınıfı araçlarda 1.6 dizel motor olması arasında ne fark var ?

    Astra j 1.3 dizel benim aracın ruhsatında 1318 kg yazıyor. Fabrika verilerinde 14.7 sn 0-100 km hızlanması var aracın ancak bu kağıt üstünde böyle araç gerçekten bu değerden daha başarılı. Bunun için hemen altta kendi çektiğim videoyu paylaşıcam.

    1500kg ve üzeri passat da 1.6 105 hp dizel motor var bu arabayı taşıyabiliyorsa ( bütün 1.6 dizel d segmenti araçlar için geçerli ) 1.3 motor astrayı da çok rahat götürüyor dur.


    Şimdi bu araç neden alınır ?

    1-) Bir çok insana göre bu araç C sınıfı hatchback otomobiller arasında en iyi kasaya sahip - bunlara premium c sınıfı da dahil a3,bmw 1 serisi.
    2-) Yine iç mekan bu sınıftaki en iyi iç mekan
    3-) Yol tutuş bu sınıfın en iyisi diyemiyorum kullanmadığım 2-3 model var. Ancak golf ve focus tan 1 gömlek yukarıda.
    4-) Dizel alırsanız diğer alternatiflerinize oranla. daha az vergi , daha az yakıt masrafınız oluyor.


    Sonuçta araba da zevk meselesi kimseyi neden bu arabayı aldınız vs eleştirmek doğru olmaz.

    Ama ben bu arabayı alırken ilk görüşte aşık oldum başka da bir açıklaması yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dost2003


    Astra j 1.3 dizel benim aracın ruhsatında 1318 kg yazıyor. Fabrika verilerinde 14.7 sn 0-100 km hızlanması var aracın ancak bu kağıt üstünde böyle araç gerçekten bu değerden daha başarılı. Bunun için hemen altta kendi çektiğim videoyu paylaşıcam.



    İstediğiniz kadar video paylaşın, fabrikadaki mühendisler salak, arabalarının 0-100 değerini düşük gösterip kötü performanslı gösterecek kadar beyinsizler, siz akıllısınız.
    Ayrıca passat ile astra benzer ağırlık / HP oranına sahipken, passatın 0-100 hızlanma verisi 12,5 sn civarında. burada passatın başarısından çok opelin aktarmadaki başarısızlığı söz konusu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Du Hast -- 23 Aralık 2012; 16:54:08 >
  • Çünku sinifinin BRAD PITT`i

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • haci murat hepsini pas gecer ya neyse
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nirvana333

    Çünku sinifinin BRAD PITT`i

    demekki herşey 1.6 dizel ve otomatik değilmiş
  • bizim ülkemizde insanlar kendilerine uymayanları cahil bilgisiz vs gibi düşündüğü müddetçe bu ülkede gram gelişme yaşanamaz.. hiç birşeye bakmadan araba alınıyomuş araştırılmıyormuş.. güzellik görecelidir ancak segmentinde bu arabaya tip olarak yaklaşacak bi araç olduğunu düşünmüyorum.motoruna gelirsek arabayı bilmeyenler fazla abartıyorlar,karalıyorlar.14 küsür saniyeden önce şehir trafiğinde 100km yi nasıl görüceksin,kullanamayacağın bi özellik için arabayı niye alasın,görüyoruz hergün jet gibi kalkıp kamyon altına giren arabaları.trafikte geri düşürecek rahatsız edecek bir motor değil bu araçta.bu araca keşke önümüzdeki süreşte 1.6 takmak yerine teknolojik ilerlemelerini ve motor hacimlerin küçülme sürecine girdğini göz önünde bulundurup 1.3ü güzelce revize etselerde rakipsiz kalsa ama şuanki 1.3 te öyle çok dandik niye alınıyo denilecek bir motor değil,özellikle uzun yoldaki tasarrufunu göz önüne alırsak 1.6dan çok aşağı değildir sadece şehir içi dur kalklarda daha fazla yakıyor.ben 1.3 j kullanıcıyım aldığım günden beri de son derece memnunum aracımdan.gerek içi gerek dışı gerekse teknik donanımı rakiplerinden aşağı olmaz fazla olur.bu aracın b sınıfı araçlarla karşılaştırılması ise sadece komiktir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast

    quote:

    Orijinalden alıntı: dost2003


    Astra j 1.3 dizel benim aracın ruhsatında 1318 kg yazıyor. Fabrika verilerinde 14.7 sn 0-100 km hızlanması var aracın ancak bu kağıt üstünde böyle araç gerçekten bu değerden daha başarılı. Bunun için hemen altta kendi çektiğim videoyu paylaşıcam.



    İstediğiniz kadar video paylaşın, fabrikadaki mühendisler salak, arabalarının 0-100 değerini düşük gösterip kötü performanslı gösterecek kadar beyinsizler, siz akıllısınız.
    Ayrıca passat ile astra benzer ağırlık / HP oranına sahipken, passatın 0-100 hızlanma verisi 12,5 sn civarında. burada passatın başarısından çok opelin aktarmadaki başarısızlığı söz konusu.

    Senin tarzında yazayım sana daha iyi anlarsın o zaman.

    Ben sadece kullanıcıyım yukarıda somut olarak sunduğum değerler var. Sen git kendi aracınla Aracının fabrika tüketim değerlerini yakala Son hızının fabrika verilerinde kaldığını bunun üzerine çıkmadığını anlat bende senin o yukarıda yazdığın ..... tabirde bir kullanıcı olmadığını anlayayım.

    Yukarıda vermeye çalıştığın cevap gibi karalama olayına girme ben bu araç ile 55.000 km yaptım.Ve oraya yazdığım bilgiler tamamen şişirme olmaksızın yazılmış değerlerdir.

    vw nin opelden gücü daha başarılı olarak aktardığı konusuna katılıyorum. Ancak o senin düşündüğün şekilde 1-2 saniye fark yaratacak bir durum değil. Burada en önemli etken şanzuman oranları ile alakalıdır. Astranın 0-100 hızlanması yavaş ancak 120 den sonra araç gayet tatminkar şekilde 180km hıza çıkmaktadır.

    Yine Anlamadıysan Volvo S60 modelinin 1.6 115hp dizel motor ile 0-100 km hıza 10.9 sn çıkmasının ve bu kadar başarılı bir değer yakalamasının tek sebebi bu aktarma oranları ile alakalı. Gücü vw den daha iyi aktarması değil.




  • kasım 2012 Astra satışı oldukça iyi, Golf ilk 5e girmiş ama Astranın çok gerisinde
    http://tuludarican.wordpress.com/2012/12/31/kasim-2012-turkiyede-en-cok-satan-marka-ve-modeller-otomobiller/kasim_sat2/
  • malesef astra j için 1.3 dizel motor utanç verici birşey.. o kadar para verilip 1.3 dizel motoru satın alıyorsunuz.. o motor sadece corsa için olur... ama şu bir gerçek en iyi iç ve dış c sınıfı tasarımına sahip...
  • Astra tasarım olarak BMW ve Audi ile kıyaslanıyor. Lafım yok. Ancak bir araç unutuluyor. Türkiye satılan ancak bazılarının aldığı yada almaya cesaret edebildiği bir marka ve araba var. Astra'dan da BMW'den de, yeni A serisinden de, Audi'den de tasarım olarak 2010 senesinde çıkmış olmasına rağmen BENCE fersah fersah daha güzel. Bilin bakalım bu araba hangisi?
  • Hayır golf falan değil bu arada.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Spiritchaser

    Astra tasarım olarak BMW ve Audi ile kıyaslanıyor. Lafım yok. Ancak bir araç unutuluyor. Türkiye satılan ancak bazılarının aldığı yada almaya cesaret edebildiği bir marka ve araba var. Astra'dan da BMW'den de, yeni A serisinden de, Audi'den de tasarım olarak 2010 senesinde çıkmış olmasına rağmen BENCE fersah fersah daha güzel. Bilin bakalım bu araba hangisi?

    Giulietta.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Heyecan arıyor millet ne yapsın, alırsın 1.3 astrayı sonrada yapıştır sol şeride karşıdan kamyon ne zaman gelecek "yusuf"uyla birlikte sollamayı yaparsın.
  • Ne söylersen söyle Kalp yine astra diyor. Bu arabada farklı bir tılsım var. Direksiyonuna oturduğunuz zaman inmek istemiyorsunuz. Evet bu tamamen aşk evliliği :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

     Astra J 1.3 CDTI ile 1.6 Dizel rakipleriyle nasıl başediyor?

    http://www.facebook.com/megachips.chiptuning

    Chip tuning uygulamasının hiçbir zaman doğru bir uygulama olduğunu düşünmedim.Motorda gizli güç açığa çıkmamış güç vs şeklinde yapılan sloganlar da hiçbir teminata dayanmayan sözler.
    Evet motordan daha fazla güç almka her zaman mümkün. Fakat mekanikten ne kadar anlıyorsunuz. Bu motorlorın bu şekilde kullanım ömrünü ne kadar azaltıyorsunuz ? Yada motoru limitlerinde kullanmak ne kadar mantıklı ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mordeaur


    quote:

    Orijinalden alıntı: Spiritchaser

    Astra tasarım olarak BMW ve Audi ile kıyaslanıyor. Lafım yok. Ancak bir araç unutuluyor. Türkiye satılan ancak bazılarının aldığı yada almaya cesaret edebildiği bir marka ve araba var. Astra'dan da BMW'den de, yeni A serisinden de, Audi'den de tasarım olarak 2010 senesinde çıkmış olmasına rağmen BENCE fersah fersah daha güzel. Bilin bakalım bu araba hangisi?

    Giulietta.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: dost2003

    Chip tuning uygulamasının hiçbir zaman doğru bir uygulama olduğunu düşünmedim.Motorda gizli güç açığa çıkmamış güç vs şeklinde yapılan sloganlar da hiçbir teminata dayanmayan sözler.
    Evet motordan daha fazla güç almka her zaman mümkün. Fakat mekanikten ne kadar anlıyorsunuz. Bu motorlorın bu şekilde kullanım ömrünü ne kadar azaltıyorsunuz ? Yada motoru limitlerinde kullanmak ne kadar mantıklı ?

     Astra J 1.3 CDTI ile 1.6 Dizel rakipleriyle nasıl başediyor?


    Megachips Chiptuning Otomotiv tescilli markası, kurucusu ve şirket sahibi Mehmet Gazihan ın yazılımlarını temsil eder..

    Mehmet Gazihan 1998 senesinde Şişli Endüstri Meslek Lisesi Motor bölümü Toyota Teknik Eğitim Programı (T-TEP)'ndan mezun olup otomotiv sektöründe hizmet vermeye başlamıştır. T-TEP 'de aldığı ileri teknoloji mekatronik sistemleri eğitimlerine çalıştığı Toyota servislerinde devam etmiştir. Dizel teknolojisinin son yıllardaki hızlı yükselişi dikkatini çekmiş ve birçok dizel sistem teknolojisinin mimarı olan BOSCH'un yetkili dizel bayilerinde hizmet vermeye başlamıştır. Bosch Diesel Center 'larda aldığı BOSCH tarafından verilen İleri Teknoloji Dizel Motor Kontrol Sistemleri Eğitimleri ile "dizel" motoru yakından tanıma fırsatını yakalayıp en basitinden en kompleksine kadar bütün dizel yakıt ve motor kontrol sistemlerinin Bosch Sertifikalı uzmanı olmuştur.

    Avrupa'da son dönemde hızla yaygınlaşan Chip Tuning (Remaping) uygulamalarını inceleyip 2006 yılında bu sektöre Teknik Dizel Bosch Diesel Center Performans Departmanı ile giriş yapmıştır. Teknik Dizel Performans da yazılımlarını kendisi hazırlayan ve Dizel Servisi müşterilerine yazılım desteği sunan bir oluşum olarak çalışmalarına devam etmektedir. 2 yıllık Remaping tecrübesi ile 2008 Nisanında Megachips Chiptuning Network projesini tasarlayıp hayata geçirmek için kolları sıvamıştır.

    Megachips 01.04.2008 'de Mehmet Gazihan tarafından hayata geçirilen bir Chiptuning Network projesidir. Bu Chiptuning merkezinde hazır yazılımlar değil, Megachips markasıyla Mehmet Gazihan tarafından her aracın kendisine özel hazırlanan yazılımlar kullanılmaktadır. Böylelikle müşterilerimiz yazılımın motora kazandırdığı yeni performans karakterine ayak uydurmak zorunda kalmayıp kendi istedikleri performans karakterini oluşturabilmektedirler. Ekonomi ağırlıklı modifikasyon düşünen müşterilerimize farklı yazılımlar geliştirerek SafeChip adıyla ekonomi sağlanabilmekte, yüksek performans peşinde olan müşterilerimiz için yüklü yazılımlar geliştirerek standart kazanımın çok üzerinde güçler alınabilmektedir. Motorlarının mekaniğini geliştirip farklı turbo veya eksantrik uygulayan müşterilerimizin gereken "Custom Map" desteğini de sağlayabilmekteyiz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AirDream

    Heyecan arıyor millet ne yapsın, alırsın 1.3 astrayı sonrada yapıştır sol şeride karşıdan kamyon ne zaman gelecek "yusuf"uyla birlikte sollamayı yaparsın.

    sen ve senin gibiler,astrayı, performans beklentisi olmayıpta, sınıfının en şık aracı olması+vergi avantajı+yakıt avantajı+2.elinin güçlü olması vs gibi faktörleri düşünenlerin tercih ettiklerini ne zaman idrak edeceksiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dost2003

    quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast

    quote:

    Orijinalden alıntı: dost2003


    Astra j 1.3 dizel benim aracın ruhsatında 1318 kg yazıyor. Fabrika verilerinde 14.7 sn 0-100 km hızlanması var aracın ancak bu kağıt üstünde böyle araç gerçekten bu değerden daha başarılı. Bunun için hemen altta kendi çektiğim videoyu paylaşıcam.



    İstediğiniz kadar video paylaşın, fabrikadaki mühendisler salak, arabalarının 0-100 değerini düşük gösterip kötü performanslı gösterecek kadar beyinsizler, siz akıllısınız.
    Ayrıca passat ile astra benzer ağırlık / HP oranına sahipken, passatın 0-100 hızlanma verisi 12,5 sn civarında. burada passatın başarısından çok opelin aktarmadaki başarısızlığı söz konusu.

    Senin tarzında yazayım sana daha iyi anlarsın o zaman.

    Ben sadece kullanıcıyım yukarıda somut olarak sunduğum değerler var. Sen git kendi aracınla Aracının fabrika tüketim değerlerini yakala Son hızının fabrika verilerinde kaldığını bunun üzerine çıkmadığını anlat bende senin o yukarıda yazdığın ..... tabirde bir kullanıcı olmadığını anlayayım.

    Yukarıda vermeye çalıştığın cevap gibi karalama olayına girme ben bu araç ile 55.000 km yaptım.Ve oraya yazdığım bilgiler tamamen şişirme olmaksızın yazılmış değerlerdir.

    vw nin opelden gücü daha başarılı olarak aktardığı konusuna katılıyorum. Ancak o senin düşündüğün şekilde 1-2 saniye fark yaratacak bir durum değil. Burada en önemli etken şanzuman oranları ile alakalıdır. Astranın 0-100 hızlanması yavaş ancak 120 den sonra araç gayet tatminkar şekilde 180km hıza çıkmaktadır.

    Yine Anlamadıysan Volvo S60 modelinin 1.6 115hp dizel motor ile 0-100 km hıza 10.9 sn çıkmasının ve bu kadar başarılı bir değer yakalamasının tek sebebi bu aktarma oranları ile alakalı. Gücü vw den daha iyi aktarması değil.

    Yav he he.
    sen kendince fabrika verilerinden daha iyi hızlan ve bunu bana anlatmaya çalış herkes inansın. okey.
    İstersen kendi aracımla fabrika verisinden fazla yaptığım hızların videosunu göndereyim. Son hız bayır aşağı zorlarsanız artar. Aynı şekilde 0-100 verisini bayır aşağı yaparsanız daha kısa çıkar. Elinize terazi alıp yolun eğimine baktınız sanki.
    Kirpi yavrusuna güzeldir. Aracınız güzel arabadır ancak bunlar arabanızın yürümediği gerçeğini değiştirmez.
    Sizin aracınızdaki motoru ben yıllardır asıl sahibi olan Fiat marka aracımda kullanıyorum. Puntoyu bile zor kaldırırken astra komik oluyor yok 120'den 180'e akıcı çıkıyor falan. herelde şahinden falan indiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Du Hast -- 5 Ocak 2013; 12:51:58 >




  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.