Şimdi Ara

Astra K 1.6 Turbo 200 BG(Otomatik) Opc Line Sports Türkiyede (107.300 TL)>> 104.900 TL (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
288
Cevap
2
Favori
32.624
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Duellist

    Hahaha hocam gece gece güldürdünüz. Bu araç bilimum 1.18i, yazılımlı 1.16i, yazılımlı 1.4tsi'ların şamar oğlanı olur. Tahminimce yeni gelen Civic RS'ten de bir tokat yiyecek. Astra K güzel araba ama OPC ismine o motor ve şanzıman yakışmıyor(bu kombinasyon 2011-2013 arası çıksa o zaman durum değişir). 200hp ve 7.2sn 0-100 2017 yılında kötü değerler. Diğer markaların 200hp civarı güç üreten modelleri çıktıkça zaten 6.5-6.2 gibi değerleri görürüz. Bmw aynı değerleri daha düşük güçle, arkadan itişin güç kaybına rağmen 2012 yılında vaadediyordu. Model yılı ve 1.6 turbo olarak en yakın rakibi 308 gti ile bile arasında dağlar kadar fark var ki VAG'ın henüz yeni 1.5 tsi motorunun sadece 150likleri görücüye çıktı. Zamanla 1.5tsi'ın 180hp+ versiyonları çıkınca Astra yine şamar oğlanına dönecektir. Bu arada son olarak bu aracın rakibi 1.4 tsi 150likler değil; bu aracın rakibi VAG grubunda Polo GTi ve Ibıza Cupra. 1.4 tsiların Opel karşısındaki rakibi 1.4t 150hp Astra K. Opel her zamanki gibi performans anlamında diğer markaların 4-5 sene önce vaaddettikleri değerleri sunmuş, şaşırdık mı? Şaşırmadık. Gerçekten teknolojik, konforlu ve fp araçlar üretiyorlar ama motor şanzıman anlamında belki Astra K ile biraz da olsa istenene yaklaşabildiler. Rakipleri karşısındaki fiyat avantajının motora ve aktarma organlarına yapılan düşük maliyetli argeye bağlamıyor da değilim...

    Bu araç OPC değil zaten Görünüm olarak OPC
    Bu araç 1.5 turbo Civic'ten daha performanslı
    200 ps Tork konvertör lü kaya gibi Otm sanzimanlı ve 1300 kg'lik bir araç 7,2 sn güzel bir değer.
    308 gti bu aracın rakibi değil aralarındaki fiyat farkı da %60'ın üzerinde..
    Bu aracın rakibi İbiza cupra ve polo gti'mı bu na verecek cevabım
    Bu fiyata rakip markadan ne alıyorsun ona bak aynı fiyata daha donanımsız Highline 1.4 TSI 125 dsg golf alabilirsin bu arabada o golf ü şamar oğlanı yapar durur tekrar tekrar yapar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi redbul_540 -- 9 Şubat 2017; 12:00:57 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • 107.000 tl olduğu nerde yazıyor, donanım paketi nedir?
  • Astra HB 1.6 Benzinli 200 HP AT6 S&S OPC Line Sport 107.300
    Astra HB 1.6 Dizel 136 HP AT6 OPC Line Sport 115.700

    gidip dizel almanın mantığı pek yok.Arada cok ciddi performans farkı var.0-200 de kafadan 25-30 sn fark atar 200 hp benzinli.
  • Yazılımlı diğer C hatchbacklerle karşılaştırıyorsunuz da ya Astraya da yazılım yapılırsa? ;)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Youtube'ta araca aitgps box ölçümü 0-200 suresi 27 sn ile çok iddiali bi deger. Gücüne gore gayette giden bir araç olmus. Cok araci bozacagi kesin. Yazilimli araclarla kiyaslarken bu araca yazilim yapilabilecegide unutulmamali.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: grkankot2

    Premium araçlar bile yazılıma muhtaç kapışması için. Kendiniz itiraf etmişsiniz.
    Rakiplerinin kim olduğuna fiyat skalası karar verir.
    Manuel akar, napayım şanzımanı. Size patlak dsg şanzımanla mutluluklar

    AH BE ASTRAM SEN NELERE KADİRSİN. YAZILIMLI PREMİUM BMWLERLE KARŞILAŞTIRILIYORSUN onlarda bile yapacak-edecek-olacak DİYORLAR

    150LİK tsi'ın bu araçtan pahalı olmasını açıklayacak tek şey siz ve sizin gibi fanlar
    Bu araç orta seviyenin beygire doyması için çıkarılmış bir araç. Diğer astra motorlarından fiyat olarak bir farkı yok. Yani demem o ki diğerleri " bak performans arabası yaptık der sınırlı sayıda üretir deli dehşet rakamlar ister"
    Astrada ise bu olağandır, normaldir. Çatır çatır satılır. C HB sıradan bir arabadır. Ancak diğerlerinin "performanslı da yapabiliyoruz bak" diyebilmesi için ürettiği araçları tokatlar

    bmwlere yazılım atıyor buna atmıyor ba ba ba ba.
    Buna yazılım atsan neler olur bir düşün bakalım
    Geri viteste kalkıp tokatlar yani tersten öper

    DSG'yi ne kendim satın alırım, ne de başka birine öneririm. Aynı şekilde TDi motoru da her fırsat bulduğumda kötülerim çünkü rakiplerine bakınca gürültülü ve güç olarak yetersiz bir motor. Kısacası VAG fanı değilim. Doğuş otonun fiyatlandırmasını ve müşteriye tavrını da oldum olası eleştirmişimdir. Hala çıkmışsınız VAG fanısın diyorsunuz. Şu forumda sizin kadar karşısındakine saygısız davranan, malının kölesi olmuş 3 kişi daha göster deseler inanın gösteremem.

    1.18i zaten stok haliyle bu Astrayı zorluyor ki 1.18i 2011 yılında tanıtılmış ve Astra karşısında 30 beygirlik dezavantajı olan bir araç. Demek istediğim şey şu Opel 6 sene önce tanıtılmış bir aracın vadettiklerini yeni yeni tüketicisine sunmaya başladı. Gönül isterdiki Pug 308 GTi gibi bir 1.6 turbo görelim de VAG grubunu elindeki teknolojiyi piyasaya sürmesi için biraz daha sıkıştırsalar, rekabet kızışsa. VAG grubunda zaten bu motorun rakibi 1.6TSi ünite yok, 1.5 TSi'a gelirsek de henüz daha çok yeni bir motor revizyonlarla 200hp'nin üstüne çıkmasını ben mümkün görüyorum. Yazılım atılırsa 1.16i ve 1.4TSi'lar(140-150hp) bu araca kafa tutar demiştim, yanlış anlamışsınız(veya çarpıttınız).

    Bu araçla orta seviye zaten beygire doyuyor onda bir sıkıntı yok. Başlığı gördüğümde 6.5sn civarı bir beklentiyle girdim ama 7.2'yi görünce şok oldum. Opel'in aktarma konusundaki başarısızlığı zaten bilinen birşey benim de eleştirdiğim nokta bu. Önemli olan motorun ürettiği güçten ziyade bu gücü yere sağlıklı bir şekilde aktarabilmek.

    150'lik tsi'ın bundan pahalı olmasının sebepleri var, sadece motor satın almıyoruz bir bütün olarak araba satın alıyoruz. Golf, Astra K'ya göre daha rafine bir araba. Astra'nın üstün olduğu noktalar yok mu tabiki var, bunların başında da Golf'ten daha ucuza sunduğu geniş donanım yelpazesi geliyor. Zaten Opel'i fp oranı olarak gerçekten takdir ediyorum. C sınıfı bir dizel otomatik alacak olsam ben de soluğu Opel showroomunda alırım. Ama yeri gelince eleştirmesini de biliyoruz.

    Sizin gibi malının kölesi olmuş Opel fanları "AH BE ASTRAM SEN NELERE KADİRSİN. YAZILIMLI PREMİUM BMWLERLE KARŞILAŞTIRILIYORSUN" veya "Geri viteste kalkıp tokatlar yani tersten öper" gibi tutumlarını değiştirmediği sürece, Opel aktarma organlarını, VW düşük hacim dizel motorlarını, DSG şanzımanını hiçbir zaman iyileştirmeyecek. Çünkü siz ve sizin gibi fanboylar çıkan her yeni modelde(buna VAG fanboyları da dahil) aynı şeyi yapıyor. Bizim tüketici olarak doğru düzgün araçlara binemememizin tek sorumlusu maalesef sizlersiniz.

    Açıkçası Opel'in performanslı da yapabiliyoruz bak demek için ürettiği araç bu değil, 2.0 OPC serisi. Aynı şekilde VAG grubunda da bu araçlar Golf R, Golf GTi, Leon Cupra, Octavia RS, Audi S3, Bmw'ye gelirsek de zaten ortada M1.35i gibi bir gerçek var.

    Uzun lafın kısası bu araç tamamen sizin gibi fanları beygire doyurmak için çıkarılan ve diğer markaların gerisinde bir model. Ha beğenen gider alır, teknolojik oyuncaklarıyla oynaya oynaya, 200hp motoruyla üst düzey keyif alarak biner buna saygım sonsuz; ki gerçekten Türkiye şartlarında kullanıcısına üst düzey keyif verecek bir araç. Ancak bu durum diğer markaların gerisinde olduğu gerçeğini değiştirmiyor.




  • Çok güzel be

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tica

    Opc paket arka reflektörü dışında güzel duruyor.Ha bu arada Opel allahtan sütçü beygiri ve şanzımanı gücü törpülüyor.Bakınız 0-100 7.2

    Daha iyi olabilirdi ama be hocam
  • Duellist kullanıcısına yanıt
    Hocam iki saattir hiç üşenmeden yazıyorsun da boş yazıyorsun. Neden herkes 18 yaş grubu gibi 0-100 bakıyor? Genel kullanım 50-100, 50-200 aralığında oluyor. O aralıkta da görünen o ki yürüyor.



    Peugeot örneğini vermişsiniz 270hp başka bir diyarda ve pahalı. Opel daha alınabilir fiyatta tsi act, tbi multiair gibi daha zayıf motorlarla aynı fiyatlandırmış. Yok 5 sene önceden yapıldı da daha yeni geliyor da e yapmasın mı arkadaş. Adamlar yapmış, güzel de olmuş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: coupant

    Vosvosun bu motora verebildiği bir cevap yok ki. Ödemek zorunda kaldığı cezalar yüzünden olacağını da sanmıyorum. 1,5 tdinin geliştirilmesinden parasızlık nedeniyle vazgeçti.



    Burdaki vosvosa olan kin tepeden bakan tavırları nedeniyledir. İnsanlar tepkili haliyle. Kimsenin ezik falan olduğu yok merak etmeyin.







    Bg gücü ile yakın olan GTI ile karşılaştırılır 1.4 150 bg ile kıyaslayacak halimiz yok. Vw 1.4 tsi dan 170 bg güç üretirken opel daha 1.6 atmosferik 115 bg motorları ile bu piyasada geziyordu. İstese yapamaz mı 1.6 200 bg üzeri yapar ama vw her ülkenin piyasasında bulunan bir marka onun için ortalama hacime sahip motorlar üretiyor. Opel gibi ülke ülke isim değiştirip vauxhall ismi ile satış yapmıyor. Amerika piyasasında neden yok sormak lazım. Orda da GM olarak var. Opel önce tek bir isimle uluslararası bir marka olsun ondan sonra vw e kafa tutsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmet3976


    quote:

    Orijinalden alıntı: coupant

    Vosvosun bu motora verebildiği bir cevap yok ki. Ödemek zorunda kaldığı cezalar yüzünden olacağını da sanmıyorum. 1,5 tdinin geliştirilmesinden parasızlık nedeniyle vazgeçti.



    Burdaki vosvosa olan kin tepeden bakan tavırları nedeniyledir. İnsanlar tepkili haliyle. Kimsenin ezik falan olduğu yok merak etmeyin.







    Bg gücü ile yakın olan GTI ile karşılaştırılır 1.4 150 bg ile kıyaslayacak halimiz yok. Vw 1.4 tsi dan 170 bg güç üretirken opel daha 1.6 atmosferik 115 bg motorları ile bu piyasada geziyordu. İstese yapamaz mı 1.6 200 bg üzeri yapar ama vw her ülkenin piyasasında bulunan bir marka onun için ortalama hacime sahip motorlar üretiyor. Opel gibi ülke ülke isim değiştirip vauxhall ismi ile satış yapmıyor. Amerika piyasasında neden yok sormak lazım. Orda da GM olarak var. Opel önce tek bir isimle uluslararası bir marka olsun ondan sonra vw e kafa tutsun.

    O küçümsediğiniz 1.6 atmosferik Opeller hala 0 olarak çatır çatır satarken, VW'nin 1.4 tsi 140-160-170-180 bg lik çeşitleri şu an noldu?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmet3976


    quote:

    Orijinalden alıntı: coupant

    Vosvosun bu motora verebildiği bir cevap yok ki. Ödemek zorunda kaldığı cezalar yüzünden olacağını da sanmıyorum. 1,5 tdinin geliştirilmesinden parasızlık nedeniyle vazgeçti.



    Burdaki vosvosa olan kin tepeden bakan tavırları nedeniyledir. İnsanlar tepkili haliyle. Kimsenin ezik falan olduğu yok merak etmeyin.







    Bg gücü ile yakın olan GTI ile karşılaştırılır 1.4 150 bg ile kıyaslayacak halimiz yok. Vw 1.4 tsi dan 170 bg güç üretirken opel daha 1.6 atmosferik 115 bg motorları ile bu piyasada geziyordu. İstese yapamaz mı 1.6 200 bg üzeri yapar ama vw her ülkenin piyasasında bulunan bir marka onun için ortalama hacime sahip motorlar üretiyor. Opel gibi ülke ülke isim değiştirip vauxhall ismi ile satış yapmıyor. Amerika piyasasında neden yok sormak lazım. Orda da GM olarak var. Opel önce tek bir isimle uluslararası bir marka olsun ondan sonra vw e kafa tutsun.

    Bir firmanin o dönem icindeki en güçlü motoru ile diger firmanın en gucsuz motorunu kiyaslayan sizsiniz.

    Tsi 1.4 170 hp iken Opel'in yine ayni yillarda 1.6t 180 beygir motoru vardi zaten. Tsi dondu dondu durdu 122-140-150-160 hepsi oldu. Ayni dönemde 1.6 102 hp motoru satanda Vw idi. Atmosferik ise Opelin 115 ligi ile onu kiyaslayin. Fsi 115 ten hic bahsetmek istemiyorum.



    Basarili bir sonuc cikmis ortaya. Salt 0-100 e bakip kiyas kabul etmez. Opel su hali ile 0-200 'de 170'lik 118'e boy boy atar...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Racechip Ultimate ile +56hp/+85nm almışlar. Bu haliyle epey iyi yürür.

    https://www.racechip.co.uk/shop/opel/astra-k-from-2015/1-6-edit-1598ccm-200hp-147kw-280nm.html
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugacomtr

    @callbabun

    Uzun zaman önce gördüm anam gördüm de...
  • Tork düşük, torkun 300-320 olması lazımdı bu teknik bilgilere göre, bence gerçek kullanımda 0-100 7,8 8,1 flan olur bilemiyoruz ama fiyat iyi gibi geldi bana patlak rakiplerine göre

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benzinli araç için fiyat maalesef uçuk olmuş. Güncel kurlara göre olması gereken rakam 87000TL.



    Nedense Opel Türkiye ekstra 20000TL kar koymuş.



    Bu nedenle de araç ölü doğmuş.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Benzinli araç için fiyat maalesef uçuk olmuş. Güncel kurlara göre olması gereken rakam 87000TL.



    Nedense Opel Türkiye ekstra 20000TL kar koymuş.



    Bu nedenle de araç ölü doğmuş.

    Bonkörsünüz Şener bey?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: spinattimyalnizliga


    quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Benzinli araç için fiyat maalesef uçuk olmuş. Güncel kurlara göre olması gereken rakam 87000TL.



    Nedense Opel Türkiye ekstra 20000TL kar koymuş.



    Bu nedenle de araç ölü doğmuş.

    Bonkörsünüz Şener bey?

    Kurlar yükseldiği için öyle yazdım.



    Eski kurlar olsa hakkı 67000TL idi.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şuraya bak VW fanboyları burada bile Tsi, Tsi diye ağlıyor. :D Gidin VW Golf'e sıradan haliyle 200 HP motor yaptığı zaman konuşun. Yok yaparda, ederde boş anlatmayın. Araba bu haliyle resmen rakipsiz. Ama tabii fiyatı 10-15.000 yukarı çıkarsa bu sefer 2. elde çok daha hızlıları devreye girer.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gorod -- 9 Şubat 2017; 14:8:15 >
  • spinattimyalnizliga kullanıcısına yanıt
    Cevabını vermişsiniz hocam. Bana gerek kalmamış.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.