Şimdi Ara

Astra K 1.6 Turbo 200 BG(Otomatik) Opc Line Sports Türkiyede (107.300 TL)>> 104.900 TL (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
288
Cevap
2
Favori
32.640
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Benzinli araç için fiyat maalesef uçuk olmuş. Güncel kurlara göre olması gereken rakam 87000TL.



    Nedense Opel Türkiye ekstra 20000TL kar koymuş.



    Bu nedenle de araç ölü doğmuş.

    Ölü doğmayan araç varmı?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Henüz Astra K'ya ait OPC yok. Ancak en son üretilen J kasa OPC modelinin teknik özellikleri;

    http://www.auto-data.net/tr/?f=showCar&car_id=19558 (280 HP, Maks: 250 km/s, 0-100: 6sn)
    https://www.youtube.com/watch?v=6-NS43Ya-uA

    Bakalım yeni model K'da nasıl bir OPC gelecek. Yeni bir nürburgring doğar mı :)

    Diğer modeller;

    Golf VII (facelift 2016) - GTI 2.0 TSI (230 Hp) BMT DSG;
    http://www.auto-data.net/tr/?f=showCar&car_id=27670 (230 HP, Maks: 248 km/s, 0-100: 6.4sn)

    Leon III ST Cupra - 2.0 TSI (290 Hp) start/stop;
    http://www.auto-data.net/tr/?f=showCar&car_id=22286 (290 HP, Maks: 250 km/s, 0-100: 6sn)

    Type-R;
    https://honda.com.tr/otomobil/type-r/teknik-ozellikler (310 HP, Maks: 270 km/s, 0-100: 5.7sn)

    Kıyaslamak isteyen arkadaşlara kolaylık olsun.




  • haberelectro kullanıcısına yanıt
    Teknik verileri görmeden henüz gelmemiş bir arabayı konuşmaya lüzum yok. Mevcut Opel Astra 1.6 136 beygir 320 tork otomatik vites 0-100'ü kaç? 9,7 sn. Mevcut Peugeot 308 1.6 120 beygir 300 tork otomatik vites 0-100' kaç? 9.5 sn. Opel son hızda biraz daha yüksek hıza ulaşıyor 7-8 km/h gibi ufak bir değer. Hafifleyen kasa +16 beygir, +20 torka rağmen rağmen ancak son hızda daha iyi.



    Gene de ben sizin gibi peşin konuşmayayım ama, 300 lük olan da yine 270 lik Gti'nin 6 snlik 0-100'ünden daha hızlı olmayabilir. Tabi o zamana kadar yeni bir Gti çıkmaz veya güncellenmezse.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CallBabun


    quote:

    Orijinalden alıntı: ugacomtr

    @callbabun

    Uzun zaman önce gördüm anam gördüm de...

    ford ile aynı motor mu kullanıyor acep.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Legolas246

    Daha iyi bir otomatik şanzımanla (Tork konvertörlü 8 ileri gibi) daha iyi bir 0-100 elde edilebilirdi diye düşünüyorum.

    Onun dışında, bence gayet güzel araç. Tak etti canımıza artık düşük hacim benzin ve turbo dizel araçlar. (Senede 15 binden fazla km yapanlar hariç, onlar binsinler dizele hatta vespa felan alsınlar istiyorlarsa.)

    Saygılar.

    Edit: Keşke manuel şanzıman seçeneği olsaydı.

    Manuel şanzıman seçeneği mevcut ama TR pazarında sunulmuyor sanırım. Belki özel sipariş olarak gelir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shintai


    quote:

    Orijinalden alıntı: anakin_skyrunner

    Golften cok daha yakisikli araba,golf r ile dinamiklerinde ne kadar fark var acaba

    Dinamiklerinin Golf R yerine GTi ile karşılaştırılması daha doğru olur bence.

    Bir de gti varmis.R adli model bormalle gti arasi bir sey o zaman?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: spinattimyalnizliga


    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmet3976


    quote:

    Orijinalden alıntı: coupant

    Vosvosun bu motora verebildiği bir cevap yok ki. Ödemek zorunda kaldığı cezalar yüzünden olacağını da sanmıyorum. 1,5 tdinin geliştirilmesinden parasızlık nedeniyle vazgeçti.



    Burdaki vosvosa olan kin tepeden bakan tavırları nedeniyledir. İnsanlar tepkili haliyle. Kimsenin ezik falan olduğu yok merak etmeyin.







    Bg gücü ile yakın olan GTI ile karşılaştırılır 1.4 150 bg ile kıyaslayacak halimiz yok. Vw 1.4 tsi dan 170 bg güç üretirken opel daha 1.6 atmosferik 115 bg motorları ile bu piyasada geziyordu. İstese yapamaz mı 1.6 200 bg üzeri yapar ama vw her ülkenin piyasasında bulunan bir marka onun için ortalama hacime sahip motorlar üretiyor. Opel gibi ülke ülke isim değiştirip vauxhall ismi ile satış yapmıyor. Amerika piyasasında neden yok sormak lazım. Orda da GM olarak var. Opel önce tek bir isimle uluslararası bir marka olsun ondan sonra vw e kafa tutsun.

    O küçümsediğiniz 1.6 atmosferik Opeller hala 0 olarak çatır çatır satarken, VW'nin 1.4 tsi 140-160-170-180 bg lik çeşitleri şu an noldu?

    Evet o rezil motoru halen satıyorlar. Ekonomik desen değil performans desen yok. Basit bir motor aynı FSI motorlar gibi. Vw vazgeçti iyiki zaten bir esprisi yoktu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • en az 240 250 bg olsa güzel olurdu. 200 az olmuş.

    ama birazcık intercooler, yazılım falan filan oynananırsa hala güzel olabilir bence.


    100 liraya bu kadar giden 0 km başka araba yokki? hem de 1.6 vergi avantajı var.

    subaru brz var, o da 200lere dayanmış. anca 3-4 yaşında olanları var 90 100 liraya.
    ki brnin de 0-100 değeri aynı. tek avantaj gerçekten yakışıklı spor görnütüsü olması ve atmosferik motorun güzel sesi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hysteria_ -- 9 Şubat 2017; 15:50:59 >
  • anakin_skyrunner A kullanıcısına yanıt
    Hocam;



    golf r vs opc



    Golf gti vs astra 200hp

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmet3976


    quote:

    Orijinalden alıntı: spinattimyalnizliga


    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmet3976


    quote:

    Orijinalden alıntı: coupant

    Vosvosun bu motora verebildiği bir cevap yok ki. Ödemek zorunda kaldığı cezalar yüzünden olacağını da sanmıyorum. 1,5 tdinin geliştirilmesinden parasızlık nedeniyle vazgeçti.



    Burdaki vosvosa olan kin tepeden bakan tavırları nedeniyledir. İnsanlar tepkili haliyle. Kimsenin ezik falan olduğu yok merak etmeyin.







    Bg gücü ile yakın olan GTI ile karşılaştırılır 1.4 150 bg ile kıyaslayacak halimiz yok. Vw 1.4 tsi dan 170 bg güç üretirken opel daha 1.6 atmosferik 115 bg motorları ile bu piyasada geziyordu. İstese yapamaz mı 1.6 200 bg üzeri yapar ama vw her ülkenin piyasasında bulunan bir marka onun için ortalama hacime sahip motorlar üretiyor. Opel gibi ülke ülke isim değiştirip vauxhall ismi ile satış yapmıyor. Amerika piyasasında neden yok sormak lazım. Orda da GM olarak var. Opel önce tek bir isimle uluslararası bir marka olsun ondan sonra vw e kafa tutsun.

    O küçümsediğiniz 1.6 atmosferik Opeller hala 0 olarak çatır çatır satarken, VW'nin 1.4 tsi 140-160-170-180 bg lik çeşitleri şu an noldu?

    Evet o rezil motoru halen satıyorlar. Ekonomik desen değil performans desen yok. Basit bir motor aynı FSI motorlar gibi. Vw vazgeçti iyiki zaten bir esprisi yoktu.

    En azından vw motorları gibi sorunlu değil. Her ne kadar rezil şöyle böyle desen de...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • ahmet3976 kullanıcısına yanıt
    vw nin tsi motoru Avupada üst üste yilın motoru ödülünü almış bir motordur

    eleştirin biraz ağır olmuş.



    Tsi motorlar hem verimli hem de küçük hacimden yüksek bg ve york elde eder

    2 yıl passat aracımda 1.4 tsi kullandım ve hem performansından hem de yakıtından çok memnundum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Conqueror26

    Teknik verileri görmeden henüz gelmemiş bir arabayı konuşmaya lüzum yok. Mevcut Opel Astra 1.6 136 beygir 320 tork otomatik vites 0-100'ü kaç? 9,7 sn. Mevcut Peugeot 308 1.6 120 beygir 300 tork otomatik vites 0-100' kaç? 9.5 sn. Opel son hızda biraz daha yüksek hıza ulaşıyor 7-8 km/h gibi ufak bir değer. Hafifleyen kasa +16 beygir, +20 torka rağmen rağmen ancak son hızda daha iyi.



    Gene de ben sizin gibi peşin konuşmayayım ama, 300 lük olan da yine 270 lik Gti'nin 6 snlik 0-100'ünden daha hızlı olmayabilir. Tabi o zamana kadar yeni bir Gti çıkmaz veya güncellenmezse.

    Bu durum peugeot un üçkağıtçılığından kaynaklanıyor. Normalde 0-100 değerleri donanım ve jant opsiyonlarına bakmaksızın yazılır. Örneğin bir aracın 15 16 ve 17 jantlı modelleri varsa 0-100 değeri 17 jantlı modele göre yazılır çünkü en yavaş olan budur. Peugeot da ise 16 jantlı active donanım 9.5 saniyede hızlanırken 17 jantlı allure donanım 10.2 saniyede hızlanıyor. Astrada ise bu değer donanıma bakmaksızın 9.7 saniye. Sürüşte de özellikle üst hızlarda bu fark hissediliyor zaten.


    Bu üçkağıtçılığı yapan bir başka marka da Honda.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugacomtr


    quote:

    Orijinalden alıntı: CallBabun


    quote:

    Orijinalden alıntı: ugacomtr

    @callbabun

    Uzun zaman önce gördüm anam gördüm de...

    ford ile aynı motor mu kullanıyor acep.

    Hayır değil.

    https://en.wikipedia.org/wiki/GM_Medium_Gasoline_Engine




  • Otomobile 110 bin bütçe ayırabilecek durumda olsaydım şu araca LedMatrixleride ekletip düşünmeden alırdım.
    Araba piyasası her geçen gün kötüye gidiyor, pahalı diyenler bu arabanın 2 ay sonra 117 bin olduğunu görünce tüh ya ilk çıktığında fiyatı iyiydi vs. tarzı şeyler yazacaklar. Klasik DH zihniyeti.
    Bu araba şanzıman 8 ileri ZF olsa bir 0.3 falan daha iyi yürüyebilirdi ama yinede mevcut Active Selectle yapabileceklerinin en iyisini yapmışlar.
    Burada golf 150 tsi yazılımla geçer falan denmiş de bunu diyen kişiler roll denilen olayı sıfırdan yüze kadar hızlanıp ardından fren yapmak zannediyor. Dediğiniz 150'lilik tsilar yazılımla 100'e kadar beraber yürüse ne yazar 200'e kadar 10 boy yedikten sonra. Burada bu tür yorumları yapan kişiler eminim hayatların da doğru düzgün roll bile yapmamışlardır. Neyse ayrıntıya girmeyeceğim.
  • Tipi güzel ama fiyat çok uçuk. Yine de ortalıkta çok fazla yeni kasa civic görmeye başladım

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Conqueror26 kullanıcısına yanıt
    eski kasanın OPC si 6 saniyede 100 e çıkıyordu ve 120 kg daha ağırdı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sleeper

    vw nin tsi motoru Avupada üst üste yilın motoru ödülünü almış bir motordur

    eleştirin biraz ağır olmuş.



    Tsi motorlar hem verimli hem de küçük hacimden yüksek bg ve york elde eder

    2 yıl passat aracımda 1.4 tsi kullandım ve hem performansından hem de yakıtından çok memnundum.

    Yalnız ben opelin atmosferik motorundan bahsettim. FSI motorda bena göre kötü bir motor ama tsi motorları severim. Özellikle 1.4 TSİ ACT 150 Bg olanı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ahmet3976 kullanıcısına yanıt
    yanlış anladım

    özür dilerim :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Matthew Murdock kullanıcısına yanıt
    GTI ile 200 hp astra arasında bir bağ yok. GTI başlı başına spor model. astranın üstündeki motor standart şasi üstüne konulmuş o kadar.
  • alcohol06 A kullanıcısına yanıt
    Dediğiniz durum sahibi olduğum Opel ve Vw modellerindeki 1.4 Turbo 140 - 1.6 SIDI 170 ile 1.2 Tsi 110 ve 1.4 Tsi 122 Hp motorlar arasında da belirgin bir fark; Opel motorları >5000 dd de de dolu dolu devir çevirirken Tsi lar 5000 den sonra gaz pedalına çok ağır tepki veriyorlar.

    İşin ilginç yanı katalog verilerinin aksine Opel motorları rölanti düzeyinde de daha etkin bir güç çıkışına sahipler, Vw lerde devir rölanti düzeyine kadar düştüğünde daha fazla güç boşluğu meydana geliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi esmerce -- 9 Şubat 2017; 16:33:28 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.