Şimdi Ara

Astra K 1.6 Turbo 200 BG(Otomatik) Opc Line Sports Türkiyede (107.300 TL)>> 104.900 TL (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
288
Cevap
2
Favori
32.624
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • jimhendrix kullanıcısına yanıt
    Bu motor yeni değil 170 likle beraber çıktı ve Avrupa'da 2013 den beri satışta hatta j kasa astranın gtc sinde kullanıldı,yani 170 liğin yerine değil onla beraber geliştirildi ,ki k kasada ilk çıktığından beri var sadece ülkemize geç geliyor,hatta 160 lık biturbo dizel de ilk gündemleri satışta amanizden gelmedi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yazılımlı 1,4 tsi tokatlarmış, 1,5 tsinin 180 hpliği çıkınca da tokatlarmış. Bi de pejonun 1,6 270 hpliği varmış bunun yokmuş.



    2017 yılında 200 hp üniteden 7,2 saniye hızlanma yetersizmiş.



    Şimdilik buldukları bu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @callbabun
  • Daha iyi bir otomatik şanzımanla (Tork konvertörlü 8 ileri gibi) daha iyi bir 0-100 elde edilebilirdi diye düşünüyorum.

    Onun dışında, bence gayet güzel araç. Tak etti canımıza artık düşük hacim benzin ve turbo dizel araçlar. (Senede 15 binden fazla km yapanlar hariç, onlar binsinler dizele hatta vespa felan alsınlar istiyorlarsa.)

    Saygılar.

    Edit: Keşke manuel şanzıman seçeneği olsaydı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Legolas246 -- 9 Şubat 2017; 9:56:4 >
  • https://www.youtube.com/watch?v=pg0sN6gAt2I&feature=youtu.be

    ESP ye dikkat. Adam kaçıncı viteste hala pati atıyor
  • güzel araba olmuş
  • opel adam gibi bir web sitesi yapsa da şu pdf'lerle falan uğraşmasak.

    bu devirde web sitesi yapamayanlar nasıl 1.6'dan 200hp çıkarıyor anlamıyorum.

    insignia'nın 180hp'sinin passat 160hp'lerden tokat yemesine benzemesin bu 200hp.
  • uk79 kullanıcısına yanıt
    Zaten o yüzden rakibi Polo GTi ve Ibıza Cupra dedim. 2.0 OPC'nin rakibi Civic Type-R, Leon Cupra, Golf GTi vs... olacaktır ki; bu araç sonucun orada da değişmeyeceğini gösteriyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ahmet3976 kullanıcısına yanıt
    Vosvosun bu motora verebildiği bir cevap yok ki. Ödemek zorunda kaldığı cezalar yüzünden olacağını da sanmıyorum. 1,5 tdinin geliştirilmesinden parasızlık nedeniyle vazgeçti.



    Burdaki vosvosa olan kin tepeden bakan tavırları nedeniyledir. İnsanlar tepkili haliyle. Kimsenin ezik falan olduğu yok merak etmeyin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-681F960DF -- 9 Şubat 2017; 10:43:14 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rakibi Megane GT (1.6L Benzinli Turbo 205hp) ama TR ye biraz zor gelir. (1618cc) Çünkü 18cc ile vergi engeline takılıyor.








    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 9 Şubat 2017; 11:13:32 >




  • 1.0 motor artık gelmiyor. Tutmadı herhalde. YErine 1.4 100 hp atmosferik getirmeye başlamışlar
  • haberelectro kullanıcısına yanıt
    Bizim toplum çok ilginç, sırf 1.0 diye almadılar, 1.4 ün performansı daha düşük ama onu alacaklar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Opel artık sütçü beygiri değil. Motorları piyasaya yön verir hale geldi. Yakında 8 ileri şanzımanı da model gamına yayarlar bal kaymak olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Conqueror26

    Güzel ama teknik verileriyle bir 308 Gti 270 değil.

    Aynı motorun OPC si gelecek 300 hp o zaman GTI felan hikaye olacak.
  • Duellist kullanıcısına yanıt
    Araba OPC değil OPC line donanım. Aynı donanım paketi 1.4 benzinli ve 1.6 dizelde de sunuluyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: uk79

    Bu motor yeni değil 170 likle beraber çıktı ve Avrupa'da 2013 den beri satışta hatta j kasa astranın gtc sinde kullanıldı,yani 170 liğin yerine değil onla beraber geliştirildi ,ki k kasada ilk çıktığından beri var sadece ülkemize geç geliyor,hatta 160 lık biturbo dizel de ilk gündemleri satışta amanizden gelmedi.

    bu motor söylediğinden farklı bir ünite.
  • haberelectro kullanıcısına yanıt
    Zaten o yüzden rakibi Polo GTi ve Ibıza Cupra dedim. 2.0 OPC'nin rakibi Civic Type-R, Leon Cupra, Golf GTi vs... olacaktır ki; bu araç sonucun orada da değişmeyeceğini gösteriyor.



    Hocam yukarıda da yazıyor aynısı, sonra post kasıyor oluyoruz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • haberelectro kullanıcısına yanıt
    Aynı ünite , hatta cascada da kullanılan ünite 2013 yılında çıktı



    http://media.opel.com/media/intl/en/opel/news.detail.html/content/Pages/news/intl/en/2013/opel/08-08-world-premiere-at-iaa-opel-cascada.html
    http://www.opel.com.tr/deneyim-opel/opel-hakkinda/opel-haberleri/2013/04/extensive_powertrain_renewal.html



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi uk79 -- 9 Şubat 2017; 11:43:59 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Dizeli tokatlar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yazılımlı Psa 4 silindir 116i 118i'ler (210hp gibi) bu araçla yürür hatta geçebilir de fakat tek turbo yazılımlı 1.4 Tsi falan hiçbirşey yapamaz. Opel'in motoru çatır çatır üst devirlerde de yürüyor, 100-200 veya 180 üstü hızlanmaları ortada ciddi hızlı makina yapmışlar. 1.4 tsi bu tarz bir motor değil, alt-orta devir motoru.

    0-100üde 7.2ymiş 8miş vs hiç dert değil bunlar kağıt üzeri veriler. Önemli olan yolda nasıl yürüdüğü.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.