Şimdi Ara

ASUS 1080 ti ekran kartı arızası..

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
2
Favori
1.631
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Selam arkadaslar 6ay once ASUS 1080 ti Oc ekran kartı aldım. faturalı ve garantili ürün. kartım arıza yuzunden sevise verdim. Asus servisi donus yaptı. kartta sıkıntı oldugunu iade veveya değişim olması gerektigini soyledi. 2. el almıstım. faturadan firmaya ulasamıyorum uyum bilisim diye bir firma eger firma kapanmıssa yada tasınmıssa nasıl bir yol izlemem lazım.. ekran kartı elımde kaldı. eskı bir ürün degil.bu kartı nasıl iade yada degısım yapacagım.. asus servis boyle durumlarda neden degısım yapmıyor.. ?? yardımlarınızı bekliyorum magdur oldum.



  • Selam, geçmiş olsun.

    İade için dediğiniz durum geçerli olabilir. Ama değişim için fatura sahibi vs. sıkıntı yapmamaları lazım. Şu ekonomik ortamda zaten iade seçeneği mantıklı olmaz.
  • Firmayi bulman lazim, eski sahibine nereden aldigini sor. belki sisli taraflarindaki bir kücük isletme falandir.

    seninki de sanssizlik yani garantili faturali hatta asus strix oc.. asus der bu forum baska birsey demez. Diger kartlardan falan 5 derece daha soguk calisiyormus üstelik. Kart mining den cikmamiydi? bilgin var mi bu konuda?
  • Bende fatura da yoktu stokta urunde yoktu. Ama ben yollarken adamlara bakin durumum bu . Bu sekilde size yolluyorum dedim. Adamlar bana hic farketmez hallederiz dedi. Fatura olmamasina ragmen bana degisim yaptilar. Ama ben takipcisi oldum isin.



    Sende durumu takip et. Aldigin yer faturada belli ise ben ulasamadim siz ulasin lutfen simdi dersin. Onlarda ulamazsa o zaman lutfen degisim yapin acil lazim de. Zorla degisime karti. Stoktan versinler kart.
  • bugun cizgi elektronik ile konustum. seri numarası onlara ait. sms infocomm iade/değişim raporu verecek onu alıp cizgiye basvurmam gerektigini soyledi. rapor alıp cizgiye basvuracagım. faturadaki x firmayı soyledim dedim bu vatandaslar ortada yok. dediler biz o firmanın kımden aldıgını buluruz dediler. faturadaki kisiden baska birinden almıstır dedi. sanırım yavas yavas ilerliyorum. cizgi cihaza sahip cıkarsa sorunsuz halledilecek islem olacak.. sonucta eski kart değil. ben aldıgımda 2.el cihaz 6 aylıktı herhangi bir mining vs. gormedi.. ben 6 ay kullandım.sonra boyle sorun cıktı.. hergün deli gibi oyun oynayan biri değilim hafta sonları aktif olan biriyim.. kartın oc modu var onu bile hadi bir deneyeyim bile demedim..
  • elektronik tamamen şans işi inşallah sıkıntısız sorunun hallolur
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mukarnas

    Firmayi bulman lazim, eski sahibine nereden aldigini sor. belki sisli taraflarindaki bir kücük isletme falandir.

    seninki de sanssizlik yani garantili faturali hatta asus strix oc.. asus der bu forum baska birsey demez. Diger kartlardan falan 5 derece daha soguk calisiyormus üstelik. Kart mining den cikmamiydi? bilgin var mi bu konuda?
    Kart bendeyken kasayı acınca anladım. herhangi bir oyun acınca cayır cayır yanıyordu.. zaten servis yeni gpu ve ram takmıs yine olmamıs o yuzden iade değişim kararı verilmiş..
  • djtato kullanıcısına yanıt
    çizgi elektronikten faturalı çıkışı olan ürünü onlar takibini bulup fatura tutarını öğrenirler. sonuç olarak iade yapılması gerektiğini bildirecek olan tedarikçi firmadır. bu şekilde onlara söyleyebilirsin fatura takibi yapabilir çizgi elektronik. ama değişim çıkmaması ilginç para iade olayı şaşırttı beni açıkçası
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rylai2113

    çizgi elektronikten faturalı çıkışı olan ürünü onlar takibini bulup fatura tutarını öğrenirler. sonuç olarak iade yapılması gerektiğini bildirecek olan tedarikçi firmadır. bu şekilde onlara söyleyebilirsin fatura takibi yapabilir çizgi elektronik. ama değişim çıkmaması ilginç para iade olayı şaşırttı beni açıkçası
    valla sanırım asus ekran kartlarına bakan sms infocomm sadece tespit yada onarım yapıyor.. iade değişim olayına onlar karar vermiyor . cizgi elektronik bu işte asıl buyuk. bakalım raporum cıkınca neler olacak.. ama iade asla istemem. 1 senede kart 1000-1500 arttı. faturadaki meblag 3500 tl ben üstüne nasıl koyup yeni bir 1080 ti alırım. cok ciddi bir durum. umarım değişim ile sorunu çözüme kavustururum..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: djtato

    valla sanırım asus ekran kartlarına bakan sms infocomm sadece tespit yada onarım yapıyor.. iade değişim olayına onlar karar vermiyor . cizgi elektronik bu işte asıl buyuk. bakalım raporum cıkınca neler olacak.. ama iade asla istemem. 1 senede kart 1000-1500 arttı. faturadaki meblag 3500 tl ben üstüne nasıl koyup yeni bir 1080 ti alırım. cok ciddi bir durum. umarım değişim ile sorunu çözüme kavustururum..

    Alıntıları Göster
    dolar kuru yüzünden de değişim yapmamış olabilirler bilemiyorum ama ürünün değişmesi için asus rma ile de görüşebilirsin. durumu onlara anlatman bence bir şeyler değiştirebilir. pek kıyaslama yapılacak durum değil ama 2 tane razer mouseyi yurt içi garantisi olmasına rağmen işlem yaptıramadım. twitter üzerinden görüştüm ve ürünü gönderdim yurt dışında 2 sefer de sıfır ürün gönderdiler. yani demek istediğim şu tedarikçi firma paraya bakar marka ismini korumaya vs




  • quote:

    Orijinalden alıntı: djtato

    Kart bendeyken kasayı acınca anladım. herhangi bir oyun acınca cayır cayır yanıyordu.. zaten servis yeni gpu ve ram takmıs yine olmamıs o yuzden iade değişim kararı verilmiş..

    Alıntıları Göster
    muhahaha seni keklemişler. tr de gpu montajı yapacak servis yok.çok az bilgi verdiğin icin kartında ne var bilemiyorum ama çok büyük ihtimalle o kartta hiçbir sorun yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: theVATANSEVER

    muhahaha seni keklemişler. tr de gpu montajı yapacak servis yok.çok az bilgi verdiğin icin kartında ne var bilemiyorum ama çok büyük ihtimalle o kartta hiçbir sorun yok.

    Alıntıları Göster
    Bence sorun vardı kartın gpu su oyle ates gibi olamaz. piyasadaki en soguk kartlardan birisidir.. Chipsette sorun olabilir driver yüklerken dakikalarca driver arayıp oyle buluyordu. yasım 38 ilk gtx serisine 280 ile basladım. ve bir cok seriyi kullandım.. oyuzden kesın olarak kartta sorun vardı. bir cok gerekli test ve denemeleri yaptım.. sorunlar karttan oldugu apaçık belli idi.




  • djtato kullanıcısına yanıt
    Evet kek olmuş bir arkadaşımız daha varmış bu forumda gün geçmiyor ki bir tane olmasın.Arkadaşım Türkiye'de ekran kartına montaj yapacak 1 tane yer yok kim dediyse sağlam işletmiş sizi şuan 1080 ti fiyatları 6 aya göre 2 kat fiyatlandığı için değişim yapmıyolar size 3500 tl parayı verip kalanını cebe atıyolar olay bu değişim yapmazlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: berk768

    Evet kek olmuş bir arkadaşımız daha varmış bu forumda gün geçmiyor ki bir tane olmasın.Arkadaşım Türkiye'de ekran kartına montaj yapacak 1 tane yer yok kim dediyse sağlam işletmiş sizi şuan 1080 ti fiyatları 6 aya göre 2 kat fiyatlandığı için değişim yapmıyolar size 3500 tl parayı verip kalanını cebe atıyolar olay bu değişim yapmazlar.
    bilmiyorum bakalım hayırlısı bayramdan sonraya kalacak.. sonucları paylasırım burada..
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.