< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
ASUS Servis Rezaletleri (ANA KONU) (16. sayfa)
-
-
Gerçekten acımıyorum ama hukuki desteğim yok detaylı bilgim de. Ve şuan Teknosa mağazasından geliyorum oldukça da sinirliyim. Zira bana dün Teknosa müşteri hizmetleri istediğiniz mağazaya gidip işleminizi yaptırın dedi hatta ben sordum nereye gideyim diye şu mağazaya gidin bilgi verdik dedi. Mağazaya gittim haberleri yok ben gönderdiğim mailleri onlara göndermişler mağaza müdürü bana hukuk bürosu bilgi vermesi lazım dedi. Resmen hala dalga geçiyorlar. Bu arada ürün elimizde yok dedi. 4 ay olmuş dedi. Bana aynı özelliklerle başka bilgisayar verin derlerse veririm ama onların bana söylemesi lazım dedi. Hala işi yokuşa sürmeye çalışıyorlar. Ben bu durumun başıma geleceğini bildiğimden iade istemedim THH'de de zaten. Ama elimizde muadil ürün yok deyip para iadesi yapmaya kalkarlar mı ve bu durumda benim ne yapmam gerekiyor icraya gidersem de bana sadece para iadesi yapmazlar mı o konuyu net bilemiyorum. Sizin dediğiniz gibiyse kesinlikle icraya giderim. Bu konuda net bilgi verebilirseniz sevinirim.
-
Bu konuyu biraz izah edebilir misiniz bana. Yani icra takibinde ne sonuç elde edebilirim sadece parayı iade etme süreci değil mi ben öyle biliyordum eğer öyle değilse bu benim için daha güzel zira ücret iadesi beni ikinci kez mağdur edecek:( Bu konuda net bilgim yok. Muhtemelen aynısı elimizde yok para iadesi yapabiliriz diyecekler. Ben kesinlikle muadil veya daha üst bir bilgisayar istiyorum zaten 4 aydır mağdurum bu durum mağduriyetimi artıracak. Ben onlara ya bu kararı uygulayın ya da ben icra takibi başlatacağım diyeceğim
-
Valla Asus'un umrunda değil onlara da yazdım bakın beni bile bile mağdur ettiniz THH de bunu teyit etti dedim hala utanmadan cihazı gönderin inceleyelim diyorlar. Zaten inceleyip beni mağdur ettikleri için THH'ye gitmek zorunda kaldım. Ama onlar hala sorumsuz davranmaya devam ediyorlar. Ama benim faturam teknosaya ait olduğundan mecburen onu THH'ye şikayet etmek zorunda kaldım Teknosa'ya da defalarca ilettim bari siz beni mağdur etmeyin dedim onlar da siz haklısınız ama bizim de yapacak bir şeyimiz yok dediler. Şimdi yapsınlar bakalım ama her halükarda olan bize oluyor:(
-
THH'ye mi gittiniz Tüketici mahkemesine mi? Eğer para iadesi yapmak isterlerse nasıl bir yol izlemeliyim? Yani yazılı bir evrak mı almalıyım mahkemeye gidebilmek için. Bu kararı elimizde misli olmadığı için uygulayamıyoruz gibi bir gerekçe sunarlarsa. Bu durumda tüketici mahkemesinde maddi-manevi tazminat davası açabilir miyim beni bu şekilde mağdur ettikleri için.
-
Valla THH'ye başvururken fatura isteniyordu ve fatura muhatabım Teknosa olduğu için mecburen ona dava açmak zorunda kaldım. Aslında sorumlu Asus ama nasıl bir işlem yapacağımı anlayamadım e-devlet üzerinden başvuru yaptım detaylı bilgi de bulamadım hatta bunu teknosaya da bildirdim bakın fatura sizin adınıza ben THH'ye gidersem sizi şikayet etmek zorunda kalacağım dedim umurlarında olmadı!
-
Haklı olmasına haklıyım ama onlar diyecekler ki (ki demeye başladılar bile mağaza en azından öyle dedi hatta bana teknosaya ilet başka cihaz ver derslerse biz veririz ama onların demesi gerekir dediler) elimizden misli cihaz yok biz ücret iadesi yapacağız. Bu durumda benim diretme imkanım var mı? Ve bu konuda ne yapmalıyım. İcraya gittiğimde de aynı şeyi söylediklerinde icradan paranı al başka seçeneğin yok derlerse ne yapacağım zira cihazın ederi şuan 10 binlere gelmiş durumda. Benim sorunum bu.
-
Maalesef Teknosa THH kararını uygulamamakta ısrarcı bana mağazalarımızda ürünün stoğu olmadığı için para iadesi yapacağız diyor. Ben de THH kararını uygulayın zira orada değişim kararı alındı diyorum. İlla aynısını verecekseniz Asus'tan temin edin veya eş değerde farklı bir ürün verin dedim. Tekrar değerlendirelim dediler ama olumsuz döneceklerine eminim zira işlerine gelmiyor bu şekilde olması beni 2.kez mağdur edecekler anlaşıldı.
-
Başlık ASUS servis rezaletleri (ANA KONU) olarak güncellenmiştir, ASUS servisiyle ilgili yaşadığınız tüm olumsuz servis süreçlerini dokumanlarıyla birlikte paylaşabilirsiniz.
-
Geçmiş olsun çok sevindim
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Selamlar , en yakın zamanda bnde sorun yaşadım asus tuf z 690 anakart konusu. Hatta konuda hemen ilk sayfada . Adamların nasıl bir servis anlayışı var anlamadım.
Bir ürün garantili ama sıkntı çıktığında, sıfırndan fazla para istiyorlar tamir için ?? yani bu şu ," biz aynı üründen tekrar para kazanmak istiyoruz " başka bir açıklaması yok.
Asusun bölge sorumlusuna bile o zaman mail çektim hiç cvb bile gelmedi. Kaç hafta geçti üstünden. Böyle servisleri ve böyle çalışanları önemli yerlere getirrseniz tabiki şımarırlar.
Bu servis point tutumundan vazgeçmezse, servis değil marka asıl firma kaybeder tüketiciyi. Yani asus . Asus ta ses çıkarmadığına göre durumdan memnun herhalde.
Sorun yaşayan tüm arkadaşlara geçmiş olsun ... sorun yaşayanlar umarım en az sıkıntı ile atlatırlar.
-
Yakın zamanda z690-790 alma arefesindeyim. Asus almayacağıma çok eminim…
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
İsabetli bir karar . Ben indirim de bile görsem bir yerde , hemen koşarak kaçıyorum artık servisi yüzünden :)
-
Ömrümde ilk defa revize ettiğim sistemde ASUS markasını kullanmadım ;)
ASUS'un umrunda olmayacağı kesin tabi.
-
Premium bir marka olmasına rağmen servisi beni de korkutuyor. Normalde Asus dışında markaya pek yönelmezdim benzer fiyattaysa.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X