Şimdi Ara

ASUS Servis Rezaletleri (ANA KONU) (15. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
335
Cevap
4
Favori
13.399
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
159 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • freqX kullanıcısına yanıt

    Para iadesi gayet makul bir çözüm olsa da ülkemizdeki çok yüksek enflasyon yüzünden pek de iyi bir seçenek olarak kalmıyor. Diyelim 50 bin TL'ye Asus rtx 4090 aldınız 1 sene sonra bozuldu ve kur ve enflasyon yüzünden. kart 1 senede fiyat olarak ikiye katladı ve 100 bin TL oldu 50 bin₺ ile aynı kartı almak imkansız hale geliyor. Kart fiyatlarının aşırı uçtuğu bir dönemde elimizde kart yok para iadesi yapacağız diyen firmalar oldu ben çok şikayet okudum bu konuda. Adam çırpınıyor ben o parayı ne yapayım bana ekran kartı lazım verecekleri parayla ekran kartı almam imkansız diyorlardı

  • redoracle R kullanıcısına yanıt

    Asusun geçmişe yönelik eski işlemci fanlarina desteği var. Ben costum sıvı soğutma kullaniyorum. Msi anakart icimden geçmiyor değil ama msi yada gigabyte alırsam cpu bloğu da değiştirmem gerekecek. nereden bakarsan 2 bin masraf çıkacak. Anakarta şuan sözde dayanıklılık testi uygulanıyor. Z690 g almayı düşünüyorum.

    Maalesef 3 büyüklere aynı servis bozuntusu bakiyor. Thh'ye başvuru yaptım. Ama sonuçlanması 6 aydan fazla sürecek ve çokta ümidim yok. hakem heyeti ne kadar bilgi o ayrı bir konu.

  • Üsluba çok güldüm, ama hak ediyor Asus.
  • Bu adamın cevabını globale taşımak lazım  dinsizin hakkından imansız gelirmiş, zaten bu konular çoğaldıkça bilinç artıcaktır daha az kişi tercih edecektir, kendi ayaklarına sıkıyorlar, çok mu zor bir teknik servis açmak adam gibi işleyecek hale getirecek.


    Hayır bir de şimdi togg çıkacakmış e onunda servisi yerli adamlar olacak ve kalitesini de az çok tahmin edebiliyorum vestel venüs örneği ortadayken.


    Valla amazon.de bu konularda çok iyi inventustaki gibi suçu bana atmayıp ürün sizde kalsın paranızı iade ediyoruz dediler yani resim vidyo filanda atmadım işlemci soğutucusunda eksik parça vardı bu yüzden paramı iade etttiler anında defalarca aradılar üzgün olduklarını söylediler insan yerine koydular ama inventusta direkt bunu sen yaptın dediler sanki 20 yıldır bu işlerle ilgilenmiyormuşum gibi sanki daha önce hiç cpu soketi vidası sökmemişim gibi davrandılar benim o vidayı o halde anakarta montelemem mümkün değil zaten anlayan birisi anlardı ard niyet başka şey.





  • redoracle R kullanıcısına yanıt
    Birisi youtube yorumunda konu linkini paylaşabilir mi
  • Mükemmel video, Asus nasıl bir markadır diye soranlara izleteceğim. Not: Marka değil servis kötü demeyin, bu kötü servis kalitesinde inat ettiği için Asus kötü.

    Kendi laptopum Asus, bir sorun yaşamadım ama inşallah yaşamam, servisle işim olmasını istemiyorum.

  • armax kullanıcısına yanıt

    Ben paylaştım zaten hemen bu fırsatı kaçırırmıyım.


    Ha tabi görünür mü onca yorumdan ayrı.

  • Ne dedi :)
  • O arkadaşla görüşmek isterim :)
  • ASUS Servis Rezaletleri (ANA KONU)


    ASUS Servis Rezaletleri (ANA KONU)


    ASUS Servis Rezaletleri (ANA KONU)

    Nihayet benim mağduriyetimle ilgili THH'den karar çıktı. Şimdiki sorun ise ürün değişimi yerine para iadesi yapmak istemeleri zira bilgisayarın fiyatı katlandı. Umarım bu şekilde ikinci bir mağduriyet oluşturmazlar bu durumda maddi-manevi tazminat davası açmak gerekecek sanırım:(





  • remurat R kullanıcısına yanıt
    Yazılı olarak icra takibi başlatılacağını bildir hocam
  • 
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.