Aramızda para toplayalım da ASUS'a bağış yapalım.. :) asus gönderdiği e posta adresinde iban vardı, 1 er lira gönderelim bari :) Personel maaşlarını ödeyebiliyorlarsa ne âlâ < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi armax -- 14 Ekim 2022; 15:46:41 > |
ASUS Servis Rezaletleri (ANA KONU) (13. sayfa)
-
-
dava vakti gelmiş hocam, geçmişe dönük mesajlarınızın bir kısmına baktım bu kadarı da yüzsüzlük arıtk
-
Şansın varmış beni sallamadılar bile 4 bin tl lik g29 cihaz için demek ki az gelmiş fiyatı
-
Belki de joystick diye verdiler sıfırını bilemiyorum. Pahalı bişey olsa belki tavırları sıfırdan yana olmayacaktı. Belki de sorunu çözemediler sıfırını göndermek zorunda kaldılar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Logi de sağlam ayakkabı değil demek
-
Herkesin tecrübesi farklı olabiliyor. Çok pahalı bir ürün olsaydı belki çok uğraştıracaklardı
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bırak sıfırı vermeyi g29 sorunlu seri denk geldi bana bunu bildikleri halde sallamadılar bende sildim bu firmayı dua ediyorum hb para iademi yaptı da kurtuldum . Dediğin gibi olabilir bende de küçük bir klavye vardı o bozuldu hb yenisini yolladı belki logiden halletti küçük işlerde büyük demek ki
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mito1172 -- 14 Ekim 2022; 21:56:17 > -
Demiştim kayıtlardan bir halt çıkmaz sana gösterdiler mi kaydı? hayır çakal bunlar resmen
-
Adam gibi bir ticaret kanunu yok ki böyle davranan firmaları perişan etsinler. Ürün alıyorsun bozuk çıkıyor uğraş dur tüketici haklarıyla. Müşteri memnuniyeti sıfır sattım gitti. Yıllar önce Philips monitör almıştım bozuk çıktı piksel hatası vardı teknik servise bile göndermediler müşteri hizmetleriyle görüştüm beyefendi almasaydınız deyip kapattılar telefonu. En son komple bozuldu öyle değiştirdiler. Ama o tarihten sonra asla Philips in bir ürününü almadım asla ölene kadar almam nefret ediyorum bu firmadan bedava gelse evime sokmam o kadar tiksiniyorum kadın bana almasaydınız beyefendi bik bik bik konuştu
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Maalesef her şeyimiz yamuk Allaha emanet yaşıyoruz çoğu konuda
-
reelde 23 yaşında işsiz bir gencim, ama burada mağdurların daha gazla görünmesini sağlayacak bir güce sahibim:
YUKARI
-
Asus Strix Gtx 1080 kartımın ledleri yanmıyor diye servise göndermiştim. Led'i düzeltip geriye kalan her şeyi bozmuşlardı, kart geldiğinde her yerinde termal macun izleri vardı ve çizik vardı bir kaç yerinde. 60-65 dereceyi geçmeyen kart servis sonrası 80 dereceden aşağısını görmüyordu. O zaman satıp kurtulmuştum karttan ama bugün yine Asus bir ekran kartı almak zorunda kaldım, daha ucuzunu bulamadım.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
https://forum.donanimhaber.com/asus-oyuncu-laptop-yuksek-isi-sorunu-ve-ve-bakimi--154164263
-
Tebrikler, tertemiz olmuş.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Teşekkür ederim
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
THH sonucu geldi, Asus Prime B450M K anakartım için sıvı teması raporu için başvurdum, henüz tebliğat gelmedi ama kararın olumsuz olduğunu öğrendim. Zamanla anakartta oksitlenme olmuş ise bunu kullanıcıya itelemekte nedir? Zaten sağlam çalışır durumda anakartımı servise teslim ettim /çalışmayan 2 usb port sebebiyle), pelt bir şekilde geri aldım. THH bu kepazeliğe çanak tutuyor. Vaktim olsa mahkemeye verirdim ama midem bulandı, hakkımı helal etmiyorum. İnşallah THH nin mantıklı bir açıklaması vardır. Bekliyorum.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X