Şimdi Ara

ASUS Servis Rezaletleri (ANA KONU) (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
335
Cevap
4
Favori
13.400
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
159 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sen yine de hazırlıklı ol para koparmak için sıvı teması yalanını atıp haram para isteyenden her şey beklenir 

  • şükür servisle işim hiç olmadı da bunlarım yaptıklarını okudukça dehşete düşüyor insan bir kez profix diye bir tamirci var ona yolladım sağ olsun teremiz tamir edip artı videosunu bile çekip yollamış kartın çalışırken oyundaki halini. Öyle servis gibi şunu yaptım bunu yaptım diye yazmamış canlı kanıt yollamış  bu arada olay asus değil TR DE tüm servis adı altındaki çakallar böyle. Yani asus almamla iş bitmiyor msı de böyle giga da diğer markalarda 




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mito1172 -- 7 Ekim 2022; 20:54:17 >
  • 18 yılda asus marka 4 anakart 2 tablet 3 ekran kartı asus kasa ve aklıma gelmeyen çeşitte donanım almışımdır. Buraya kadarmış, işim gereği onlarca insan tavsiye ürün sorduklarında asus almayında ne alirsaniz alın diyorum. Başımdan geçen bu saçmalığı anlatıp kullanıcı arkadaşları asus tan başka markalara yönlendiriyorum. Hediye bile gelse almayın iade edin parasıyla başka marka ürün alın, elinizde patlamasın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Korgeneral -- 7 Ekim 2022; 20:54:36 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Korgeneral kullanıcısına yanıt

    TR DE hepsi aynı yalnız 

  • Amazonun kolay iadesi güzelde onda da iade edilmiş ürünü tekrar satma huyu var sıfır alıyorsun bazen iade edilmiş çıkıyor hepsi ayrı dert yani  işin doğrusu servis iyi olmalı ama olmuyor işte tr de İşin şansa yada Allaha kalmış 

  • Fanzi kullanıcısına yanıt
    Donanım arızası giderilmezse bu durum ise kullanıcı hatası değil ise o zaman değişim yada para iadesi yaparlar bunun kararını kartı servise göndermeden direk değişim olarak sizin vermeye yetkiniz yok diye biliyorum

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Up

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Up

  • konuyla ilgili bir dönüş olmadı sanırım.



    Corsair virtuoso SE kulaklığım var, aynı problemi yaşayan arkadaşım corsair globale ticked oluşturdu ve birebir değişim gönderdiler ürünü.


    padlarda ve kulaklık üst kısımdaki yırtılmalar için.


    Aynı ürünü boğaziçi elektroniği aradım, orası bana padların ücretli verileceğini söyledi. Bende dedim nasıl yani?


    Globalde arkadaşımın başına geleni söyledim bu şekilde değişim yapıldığını. Global genelde birebir değişim yapıyor dedi..


    Bu olaydan sonra artık türkiyeden ürün almamaya karar verdim.

  • Rezalet rezalet rezalet

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Asus global’in aynı tavırda olacağını beklemiyordum.

    Dünyada markalar arasında marka değeri ve müşteri memnuniyetine en üst önem veren 2 marka tanıdım.
    1. Corsair
    2. logitech.
    Devamı vardır belki ama bana denk gelmedi.

    Corsair den bir çok rma hizmeti aldım, en ufak bir sorun yaşamadım. Adamlardan vida istesem. Kesin gönderirler çok eminim.

    Geçen sene rgb fanlarda ses vardı video çekip gönderdim. Yeni fan gönderelim dediler. Bana deselerdiki elindeki fanları kır ve fotoğrafını çek yolla, ben tamam diyecektim. Ama 2 tane fanı bize gönderin (yurtdışı-ücreti kendileri ödüyor) dedi, sırf firmaya geri dönüş masrafı olmasın diye vicdanen vazgeçtiğimi bildirdim ve rma yı iptal ettim. 2 tane kıytırık fan için adamlar eskisini alıp kargo ödeyecekler + yenisini gönderip kargo gönderecekler.

    Binlerce lira vererek aldığımız kartlarda yaşadığımız sıkıntıya bak birde.

    Logitech de aynıydı fakat TR’de kötüye kullanım sebebiyle rma konusunu sınırladılar sanırım.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.