Ben de Asus mağdurlarındanım. Belki Asus'un ve Teknosa'nın sosyal medya paylaşımlarındaki yorumlarda tepkimi görmüş olanlarınız olabilir. Ben her kanaldan sesimi duyurmaya çalışıyorum ama maalesef henüz duyan olmadı. Asus notebook'umu aldıktan 1 ay bile olmadan mavi ekran hatası verdi. Servise gönderdim anakartta sıvı teması var deyip garanti dışı bırakıp cihazın ederinden daha fazla para istediler. Kendimden eminim asla böyle bir şey olamaz dedim eğer sıvı teması var ise dışarıdan izi vardır nereden sıvı sızmış dedim cevap alamadım prosedürümüz böyle dediler. Cihaz gelince cihazı incelettim asla sıvı teması yok bana gönderdikleri görselden de anlaşıldığı üzere bu sıvı değil anakart üretiminde kullanılan flux yani reçinemiş yani aslında Asus'un anakart üretim hatası yani üretim aşamasında flux iyi temizlenmediğinden orada bulaşık kalmış. Cihazı özel alette sıvı sızacak her yeri incelettim en ufak bir sıvı izine rastlanmadı ama satın aldığım teknosa da marka Asus da bu tepkilerime kör, sağır ve dilsiz. |
ASUS Servis Rezaletleri (ANA KONU) (10. sayfa)
-
-
Türkiye'de Asus ürün alacaksanız bence bir kez daha düşünün! Ben Teknosa'dan Asus notebook aldım 1 ay olmadan mavi ekran hatası vermeye başladı. Servise gönderdim Anakartta sıvı teması olduğunu iddia edip garanti dışına çıktığını ve cihaz bedelinden daha fazla bedel talep ettiklerini belir
ttiler ben de bunun mümkün olamayacağını söyleyip itiraz ettim ama beni asla dinlemediler. Bakın bana sıvı teması diye gönderdikleri görsel ekte kendilerine sordum buraya ben nasıl olur da cihazı açmadan sıvı temas ettirebilirim diye cevap veremediler. Herhangi bir yerinden dışarıdan sıvı geldiğine dair bir iz var mı ki her sıvı geçtiği yerlere mutlaka iz bırakır cevap yine yok ona bir şey diyemeyiz bizim prosedürümüz budur diyorlar! Ve kullanıcı hatası deyip garanti dışı bırakıyorlar cihaz daha 1 aylık bile değil en ufak bir sıvı teması yok! Ben bu görseli de incelettim bana dediler ki bu sıvı değil olsa bile anakartın bundan arızalanması mümkün değil! Bunun flux yani anakart üretiminde kullanılan reçine olduğunu onun da iletken değil yalıtkan olduğunu yani asla anakarta zarar vermeyeceğini aksine koruyacağını en basit şekilde lehim yapanların bile bunu bileceğini ya servistekilerin bu işten anlamadığını ya da bilinçli yaptıklarını söylediler. Yani aslında bu kendi üretim hataları yani anakart üretirken kullandıkları flux'ı iyi temizlemeyip orada kalan leke bunu bana mâl etmeleri kadar akla ziyan bir şey olamaz! Bakın sıvı dedikleri şeyin her tarafı tertemiz ben kullanıcı olarak dışarıdan oraya nasıl hiç bir yere iz bırakmadan nokta atışı sıvı temas ettirebilirim soruyorum Asus'a da herkese de el insaf, el vicdan el iz'an bunun herhangi bir insanın aklı alıyor mu? Bana göre bu cahillik değilse açıkça sahtekarlıktır bunu yapan da maalesef birilerinin çok kaliteli sandıkları Asus!
-
Bir arkadaşımız Asus merkeze gönderebilmem için yukarıdaki derdimi anlatan metni ingilizceye çevirebilir mi ya da bunu en kolay ve doğru şekilde nasıl yapabileceğimi söyleyebilir mi?
-
Şuana kadar Asus Global tarafından somut bir yanıt gelmedi. Belki umursamadılar, belkide soruşturuyorlardır bilemem.
Part 2. BAŞLASIN…
Başlıkta yer alan adreslere kendi bireysel epostalarınızı “metin/şikayet/eleştiri/ağır eleştiri/ hakaret içermeyen kaba söz ifade”;
yazabilirsiniz,
İngilizceniz yeterli değilsedan çevirebilirsiniz.
malum listeyi çoğaltıp paylaşacağım. Ayıya dayı deme vakti çoktan geçti..
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi armax -- 7 Ekim 2022; 0:43:10 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
-
Sosyal medya tarafından da bir hareket olsa nasıl olur ?
-
İlk sayfada sosyal medya adresleri paylaştım, twitter facebook dm açık. Haricinde fb/tw/insg/linkedin post yorumlarına da girilse süper olur.
2. Geçen bahsettiğim servis yönetmeliğine ilişkin; Adem helvacı bey Tbmm’e e-dilekçesini gönderdi, genele imzaya açılması bekleniyor, açıldığında ayrı bir konu açacağım. Buda farklı ama yasal düzenlemeye yönelik daha ciddiyete alınması (katılım sayısı bakımından) gereken bir etkinlik olacak.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Bu Servispoint MSI'a da bakıyor. MSI tarafında şikayetler nasıl mesela.
Asus'ta kullanıcı hatası deyip yolluyorlar geri daha çok. MSI tarafını merak etmekteyim
-
Bende bu konunun linkini adem helvaci ya instagram üzerinden dm atmıştım.
Sizde instagram üzerinden mesaj atın belki youtube da bir video çeker.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
farklı bir forumda kendisine iletmiştim bilgisi var hocam, teşekkür ederim ilginize.
-
geçmiş olsun. yüzlerce kişinin aynı sorundan mustarip olması tesadüften fazlasını ifade ederek tek bir şeye işaret ediyor;
"kötü niyet, kötü servis, kötü marka."
-
Güvenlik bandrolü yenilenmek zorunda mı?
Bilmediğim için soruyorum..
Çalışma durumu nasıl?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi armax -- 7 Ekim 2022; 13:34:13 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Benimkinide yenilememişler, neyseki bende video kaydına aldım. Bana pm atar mısın?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
cevap yazamadım çünkü pm kapalı. asus dan dönüş kim yaptı? telefonda mı yoksa mailde mi?
-
kartı yollarken video yada resim çekmediysen bize geldiğinde böyleydi deyip çıkarlar işin içinden çakallar
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X