< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
ASUS Servis Rezaletleri (ANA KONU) (9. sayfa)
![](/static/forum/img/downicon.png)
![](/static/forum/img/upicon.png)
![](/static/forum/img/close.png)
-
-
Hayatım boyunca Asus kullandım. Ürünlerine lafım yok bu teknik servis olayı Türkiye'de her markada sorunlu.
Sonuna kadar konunun arkasında duralım. Ben de atıyorum mail şimdi.
-
Her marka sorunlu değil. Gayet güzel markalar var bence bu konuda. Lenovo, Msi, Sony gibi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
TR komedi resmen elektronikten anlamayan servis oluyor yapacak bir şey yok
Ama hepsi böyle bir ara casio saat yolladım kutusuyla herifler baya güzel olan kutuyu yürütmüşler saati karton kutuda yollamışlar
bu resmen hırsızlığa giriyor ama bir şey yapamıyorsun
-
Yalnız part 2 deyip işi karıştırmışsın niye ayırdın onu anlamadım
Neyse sadece cc olanları alıp diğer e posta adresimden tekrar yolladım
-
TR de servise düşmedin sanırım
Biz markayı kötülemiyoruz zaten tr de servislerin rezaletini protesto ediyoruz
-
part 2 listesi sonradan eklenen liste,
daha önce gönderenler için karışmasın diye ayırdım.
-
İşte onu cc ye mi koyacağız bilemeyince es geçtim. Artı kime bölümünde 2 kişi var ikisini de ekleyip yolladım umarım doğru yaptık
-
Aynen part 2 de cc kısmına, ama çok ta fark etmez sanırım
Outlook masaüstü uygulaması kullanan varsa okundu bilgisi ve sunucu teslim ayarını açsın, e postanın okunup okunmadığı geri döner
-
Tamam başka postaylada atarım
-
Benim postalar gönderilemedi hatası vermiş malesef.
-
Mailnesia.com kullanın
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
benim hepsi iletildi hatta bazıları tatildeymiş otomatik bildirimler geldi tatildeyiz 11 kasımda döneceğiz diye
sizin iletilmemesi ilginç
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mito1172 -- 6 Ekim 2022; 8:13:38 > -
Bakabilir miyim nasıl bir hata?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Daha önce de yazdığım gibi eğer bu ilk 6 ay içinde olduysa garanti başladığından itibaren servise bir kağıt yazıyorsunuz onarım değil değişim istiyorum diye ve altını da imzalıyorsunuz hatta fotosunu çekin bunun inkar edemesinler kutuyla beraber değiştirmek zorundalar bunu yaptıysanız ilk 6 ay için geçerli.
-
Değişim yapmaları zor o zaman ama hala devam ediyorsa kartın durumu hatalıysa hemen thh'ye başvurup bilirkişiye inceletirsin o da zaten bunu görürse o zaman ancak iade veya değişim kararı çıkar.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X